کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقلال - تراکتورسازی/ جایی برای پیرمردها هست؟

18 مرداد 1397 ساعت 11:04

در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال تهران و تراکتورسازی با سرمربیان پا به سن گذاشته و البته با تجربه خود به مصاف هم می‌روند. سرمربیانی که برای قدم گذاشتن در مسیر خوشبختی باید از جهنم آزادی عبور کنند.


به گزارش جهان نیوز، هفته سوم لیگ برتر فوتبال، فردا (جمعه) با انجام چهار بازی به پایان می‌رسد.

استقلال- تراکتورسازی، ورزشگاه آزادی، ساعت ۲۰:۳۰
استقلالی‌ها در حالی به مصاف تراکتورسازی می‌روند که محمد دانشگر را به علت محرومیت در اختیار ندارند. چشمی هم با این که تمرینات اختصاصی‌اش را شروع کرده اما هنوز برای بازی کردن آماده نیست. تراکتورسازی و استقلال از دو هفته ابتدایی لیگ فقط دو امتیاز به دست آورده‌اند و برای عقب نماندن در همین ابتدای لیگ باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. استقلال در این بازی می‌تواند دو خرید جدید خود یعنی نویمایر و تبریزی را محک بزند. هواداران این تیم در بازی هفته اول در ورزشگاه آزادی شعارهای زیادی علیه مسئولان وزارت ورزش سر دادند؛ باید دید آتش خشم آنها با پیروزی احتمالی فروکش می‌کند یا عدم کسب نتیجه مناسب کار را برای همه در باشگاه استقلال و وزارت ورزش سخت می‌کند؟

در طرف دیگر تراکتورسازی که با مالکیت جدیدش با ستاره‌های فوتبال ایران یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه قرارداد امضا کرده است برای کسب پیروزی به ورزشگاه آزادی می‌آید. توشاک در بازی اول لیگ فقط دو بازیکن برای تعویض کردن داشت اما دستش برای این بازی باز است و می‌داند که هواداران تبریزی بعد از مدت‌ها ناکامی در لیگ برتر آستانه صبرشان کمی پایین آمده است؛ توشاک البته برای هواداران تیمش شمشیر را از رو بسته و در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر احتمال قهرمانی تراکتورسازی، به صراحت گفته است: "مگر تراکتورسازی چندبار قهرمان لیگ برتر شده است؟"

سپاهان- پیکان، ورزشگاه نقش جهان، ساعت ۲۰:۳۰
به نظر می‌رسد این فصل سپاهان متفاوتی را با قلعه نویی مشاهده می‌کنیم. آنها هفته پیش در یک بازی پرحاشیه سپیدرود را با نتیجه ۶ بر یک شکست دادند تا در دل رقبا ترس بیندازند. البته سپیدرود تیم قدری نشان نداده اما تیم‌های قلعه نویی همیشه جزو برترین تیم‌های لیگ برتر بوده‌اند. آنها این هفته برابر پیکانی قرار می‌گیرند که هفته قبل، سایپا را با آن خط حمله خطرناک با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. تیم‌های جلالی معمولا در ابتدای لیگ خوب نتیجه می‌گیرند اما در پایان کم می‌آورند. جدال تیم‌های جلالی با قلعه نویی اکثر اوقات جذاب از کار در می‌آید. باید ببینیم این بار نیز همین گونه می‌شود یا نه؟

پدیده - صنعت نفت آبادان، ورزشگاه امام رضا (ع)، ساعت ۲۰:۰۰
پدیده در هفته اول برابر پرسپولیس شکست خورد اما نشان داد که می‌تواند هر رقیبی را به دردسر بیندازد. آنها در هفته دوم نشان دادند که عادت لیورپولی ندارند که فقط تیم‌های بزرگ را به دردسر می‌اندازد و برابر تیم‌های ضعیف‌تر شکست می‌خورد. پدیده‌ای‌ها که این فصل تا آستانه انحلال پیش رفتند با خروج از این بحران استقلال خوزستان را در اهواز شکست دادند و حالا آماده‌اند تا از همین حالا خود را در بین تیم‌های بالای جدول حفظ کنند.

صنعت نفت آبادان با اندوخته دو امتیازی پا به این مسابقه می‌گذارد اما یکی از این تساوی‌ها برابر سپاهان بوده است که خود نشان دهنده دست و پا بسته نبودن زردپوشان آبادانی است. دوست‌داران برزیل این فصل یک سرمربی از برزیل اروپا را روی نیمکت خود می‌بینند؛ مربی که می‌تواند به جذابیت‌های لیگ برتر اضافه کند. حضور تفکر تهاجمی در هر دو تیم نوید یک بازی تماشایی را در مشهد می‌دهد.

نفت مسجد سلیمان - فولاد، ورزشگاه شهید بهنام محدی مسجد سلیمان، ساعت ۲۰:۳۰
هوای این روزها گرم است و داربی خوزستان می‌تواند این گرما را بیشتر کند. فولاد هفته گذشته در آزادی به پرسپولیس باخت و سروش رفیعی را به خاطر بازی نه چندان خوبش برابر تیم سابق و آینده‌اش با انتقدات زیادی مواجه کرد. رفیعی و هم‌بازیانش این هفته فرصت دارند تا به قولشان عمل کنند و یک بازی خوب ارائه دهند تا برچسب مدعی در همین روزهای ابتدایی لیگ به آنها بچسبد.

قهرمان لیگ دسته اول که روزهای سختی را برای ثبت بازیکنان جدیدش پشت سرگذاشت دوست ندارد به همین زودی در دل هوادارانش را خالی کند. قدیمی‌ترین تیم ایران سودای قهرمانی یا کسب سهمیه ندارد اما کسب پیروزی در ورزشگاه خانگی کمترین خواسته هواداران این تیم در طول فصل خواهد بود.

منبع: ایسنا


کد مطلب: 632939

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/632939/استقلال-تراکتورسازی-جایی-پیرمردها-هست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com