شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶

عکس/ درخواست کسبه گوهردشت از اغتشاشگران

پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 632896
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اغتشاش ؟ خوب مردم چیکار کنن اقایون ؟ میگیم رفراندوم میگید نه . میگیم یک جا بزارید مردم اعتراض کنن . میگید نه . بابا دیگه تحمل این وضع خیلی سخت شده . واقعا شما خودتون خرید نمی کنید ؟شما خودتون به مردم فکر نمی کنید ؟چون شما دستتون تو جیب بیت المال هست نمیشه که ما دیه این همه سختی را تحمل کنیم . به والله اگر نجنبید خیلی دیر شده چون دقیقه به دقیقه به میزان مزدم ناراضی داره اضافه میشه . شاید 10000 نفر را بشه با باتوم زد و فرستاد خونه ولی جمعیت بیشتر را نمیشه . واقع شما چقدر مگر می گیرید که ادعا خوب بودن وضع می کنید . مگر میشه در کشوری که ادعای اسلامی بودن می کنه سال به سال 30% به اضافه خونه اضافه می کنن بعد در بلاد کفر شما تا زمانی که در یک خانه ساکنی کسی حق نداره 1 سنت به اجاره خونه اضافه کنه . تو ولاد کفر که شما مرگ میفرستید بهشون بیمه رایگان هست حتی برای 1 خارجی پناهنده و کسی حق نداره سنت پول بگیره حتی جهت سخترین عمل جراحی . شما شنیدید تا حالا بگن در المان یا هلند یا انگلیس یکی از مقامات 3 هزار میلیارد دلار اختلاس کرد و در رفت ؟ شما شنیدید تا حالا تو اروپا کسی را بجرم مخالفت با دین اجباری و یا اعتراض بر علیه مقامات کشور دستگیر کرده باشند ؟ درصد سود بانکی در کشور بلاد کفر حداکثر 1.08% هست و در سرزمین اسلام 30% . در بلاد کفر شما می تونی بر علیه تمام مسولین کشور و قضات و پلیس شکایت کنی اینجا شما جرات نداری اسم بعضی از مقامات را بیاری . در بلاد کفر مردم در نهایت ارامش و با اطمینان خاطر زندگی می کنن در سرزمین اسلام شب می خوابند صبح پا میشن با قواننینشون یک مشت انسان را بیچاره می کنن.
Iran, Islamic Republic of
خب شما که اینقدر به بلاد کفر علاقه داری و این قدر مزیت دارد و بهشت برین است، تشریف ببرید همان جا زندگی مرفه و آرام و ...داشته باشید. البته بنده 5 سال و نیمی که در انگلیس زندگی کردم اکثر این مطالبی که به عنوان خوبی آن جاها ذکر کرده اید را ندیدم و خلافش را دیدم و الان فرصتش نیست تا یکی یکی آنها را ذکر کنم. احتمالا انگلیس نبوده ام و بورکینافاسو بوده ام! در ضمن بدبختی های کشور بخشی از آن ها به خاطر همینهاست که خلاف تمام قوانینی که خودشان تصویب کرده اند ما را تحریم کرده اند. همین ها جنایتکاران جنگی هستند که روی چنگیز و آتیلا و هیتلر را سفید کرده اند. همین ها و عاشقان سینه چاکشان در کشور این زخم ها را بر بدن قدرتمند کشور عزیزمان ایجاد کرده اند. الحمدلله در این کشور بعد از انقلاب اینقدر کار شده است که ما که دیده ایم آنها را درک می کنیم. البته اگر افرادی جهادی سرکار بودند بیش تر کار شده بود. خب نروید به عاشقان غرب و غربزده ها رای بدهید به افراد متعهد و کاری رای بدهید تا این مسائل پیش نیاید و مملکت را عقب نیاندازید. خودتان بلا و مصیبت درست می کنید و بعد آه و ناله تان بالا می رود که چرا این طور است یا آن طور!!!خود کرده را تدبیر نیست.
Iran, Islamic Republic of
سه هزار میلیارد تومان گلم نه دلار
بودجه کل اربابت امریکا هم سه هزار میلیارد دلار نیست
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
بهتره بجای غش کردن به طرف غرب و اروپا روی غیرت و عزت خود پا فشاری کنیم و با همسایگان خود تبادل داشته باشیم الان عراق سوریه لبنان روسیه افغانستان پاکستان چین و هند بهترین فرصت صادرات هستن
ارشاد
الان بیشترین واصلی ترین مشکل مردم مشکل اقتصادی است .اما اواویت اصلی نظام ما چه الان وچه سالبهای طولانی مسأله سیاسی بوده است .چه طور می شود هر کسی که علیه یک شخصیتی حتی در خلوت خود حرف بزند اطلاعات سپاه می فهمد ولی کسی که ملیاردی اختلاس می کند مطلع نمی شود ؟...
ج
Iran, Islamic Republic of
ما کلی حرف زدیم کسی نفهمید!