پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

اعلام همبستگی «حزب‌الله» و «بدر» عراق با ایران

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 632854
سازمان بدر و گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانه‌های جداگانه تحریم‌های آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.
اعلام همبستگی «حزب‌الله» و «بدر» عراق با ایران
به گزارش جهان نيوز، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی با مردم و دولت ایران در برابر تحریم‌های آمریکا، این گونه اقدام‌ها را ظالمانه خواند.

حزب‌الله شامگاه چهارشنبه تأکید کرد که هنگامی که گروه تروریستی داعش مناطق گسترده‌ای از عراق را به اشغال خود درآورد، ایران در کنار این کشور ایستاد.

حزب‌الله عراق تصریح کرد که تحریم‌های ضدی ایرانی آمریکا بیانگر آن است که لابی صهیونیستی و دلار‌های سعودی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا را کنترل می‌کند.

در این بیانیه تأکید شده است: «توده‌های مردم وفادار عراق در یک صف در کنار برادران خود در ایران می‌ایستند و از آن‌ها حمایت می‌کند».

سازمان بدر عراق به رهبری «هادی العامری»، نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا علیه ایران در تضاد با همه قوانین و مقررات بین‌المللی است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حزب الله و بدر چیکاران ؟ امروز از رییس جمهور عراق لدت بردم که گفت ما باید به فکر مردم کشور خودمون باشیم و نفرین و لعنت کردم اونهاییکه میلیاردها دلار پول مردم بدبخت ایران را در عراق هزینه کردند . سر پل صراط وعده دیدار ما با شما
Iran, Islamic Republic of
حزب الله و بدر عراق که مثل حزب الله لبنان صد درصد پولشون و از ایران میگیرن تا پول بهشون برسه طرف ایرانن یه مدت پول ندید ببینید بازم طرف ایرانن