پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

انتشار گفته های دو تروریست توسط وزارت اطلاعات

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب: 632839
متهمان حادثه تروریستی کردستان و خوزستان که اقدامات تروریستی آنها از سوی سربازان گمنان امام زمان (عج) خنثی شد از اهداف و نوع عملیات خود گفتند.
انتشار گفته های دو تروریست توسط وزارت اطلاعات
به گزارش جهان نيوز، وزارت اطلاعات دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک‌های تجزیه‌طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

یکی از متهمان بازداشت‌شده در کردستان طی اعترافاتی اظهار داشت: به ما گفتند که می‌خواهیم به ایران تیم بفرستیم و تو هم یکی از افرادی هستی که باید در این عملیات شرکت کنی.

وی افزود: ما را به اردوگاه بردند و کاک‌سید گفت شما به آنجا می‌روید و هر چیزی که دنبال شما آمد چه ماشین سپاه، نیروی انتظامی و یا آگاهی را مورد هدف قرار می‌دهید.

این متهم تصریح کرد: ما را به وسیله کولبران از مرز رد کردند و ما به سقز آمدیم و تصمیم گرفتیم در سقز عملیات کنیم و به آگاهی نارنجک زدیم و هنگام فرار به سمت میدان دستگیر شدیم.

یکی دیگر از متهمان بازداشت‌شده در خوزستان نیز اظهار داشت: ۴ سال در پیشمرگه بودم تا اینکه هفته پیش مأموریتی برای من انتخاب کردند.

وی افزود: با مهمات جنگی داخل شدیم و شب دوم مقر آگاهی را مورد هدف قرار داده و عملیات را آنجا صورت دادیم و با نارنجک و اسلحه به آنها شلیک کردیم و پس از اتمام عملیات از سوی مأموران دستگیر شدیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
ما منتظر انتقام خون ١١ شهيد مرزباني كه توسط گروه جنايتكار پژاك به شهادت رسيدند هرچه زودتر هستيم.
Iran, Islamic Republic of
عملیات برون مرزی واجب است و سر زنی را درصدرسیاستهای خود قراردهید
جواد
Iran, Islamic Republic of
همه اینارو باید اعدام کرد
وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه نمایندگان محترم طرفدارکولبر