پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

عمار حکیم:همه در کنار ایران بایستند

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب: 632827
‎رئیس جریان حکمت ملی عراق اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران عمق استراتژیک عراق است و از همه می خواهم که در این بحران در کنار جمهوری اسلامی ایران بایستند و این کشور را یاری کنند.
عمار حکیم:همه در کنار ایران بایستند
به گزارش جهان نيوز، سید عمار حکیم در جلسه ی هفتگی روز چهارشنبه خود که در آن عده ای از نخبگان و نمایندگان و مسؤولین جریان الحکمه حضور پیدا کردند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در معرض فشار و تحریم و حمله ای است که اقتصاد و نظام سیاسی آن را هدف قرار داده است؛ از همه می خواهم که در این بحران در کنار جمهوری اسلامی ایران بایستند و این کشور را یاری کنند.

وی افزود: در این بحران عراق باید "راه تنفسی" برای جمهوری اسلامی ایران باشد؛ وظیفه دینی و اخلاقی ما ایستادن در کنار جمهوری اسلامی ایران می باشد چرا که این کشور در کلیه ی بحرانها کنار ما ایستاد، ما به عنوان سیاستمداران عراق باید نقش خود را در راستای نزدیک کردن رویکردها و کاهش فشار با همکاری جامعه ی بین الملل و جمهوری اسلامی ایران به بهترین نحو ایفا کنیم.

سید عمار حکیم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران عمق استراتژیک عراق است و حدود 1300 کیلومتر مرز مشترک با این کشور داریم همچنین منافع و رابطه ها و وابستگی هایی با هم داریم که امکان ندارد به آن بی توجه بود، ما مطمئن هستیم که جمهوری اسلامی ایران با توجه به حکمت و هوشمندی رهبر آن بر این بحران فائق خواهد آمد.

وی تصریح کرد: گمان نمی کنم که جمهوری اسلامی ایران میلی به جنگ داشته باشد آمریکا و منطقه نیز جنگ را به نفع خود نمی بینند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اعتمادی
Iran, Islamic Republic of
خاندان حکیم،خاندانی جلیل القدر و علاقمند به مردم ایران هستند.