کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سید عمار حکیم: وظیفه ما ایستادن در کنار ایران است

17 مرداد 1397 ساعت 15:53

‎رئیس جریان حکمت ملی عراق اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران عمق استراتژیک عراق است و از همه می خواهم که در این بحران در کنار جمهوری اسلامی ایران بایستند و این کشور را یاری کنند.


به گزارش جهان نیوز، سید عمار حکیم در جلسه ی هفتگی روز چهارشنبه خود که در آن عده ای از نخبگان و نمایندگان و مسؤولین جریان الحکمه حضور پیدا کردند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در معرض فشار و تحریم و حمله ای است که اقتصاد و نظام سیاسی آن را هدف قرار داده است؛ از همه می خواهم که در این بحران در کنار جمهوری اسلامی ایران بایستند و این کشور را یاری کنند.
 
وی افزود: در این بحران عراق باید "راه تنفسی" برای جمهوری اسلامی ایران باشد؛ وظیفه ی دینی و اخلاقی ما ایستادن در کنار جمهوری اسلامی ایران می باشد چرا که این کشور در کلیه ی بحرانها کنار ما ایستاد، ما به عنوان سیاستمداران عراق باید نقش خود را در راستای نزدیک کردن رویکردها و کاهش فشار با همکاری جامعه ی بین الملل و جمهوری اسلامی ایران به بهترین نحو ایفا کنیم.

سید عمار حکیم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران عمق استراتژیک عراق است و حدود 1300 کلیومتر مرز مشترک با این کشور داریم همچنین منافع و رابطه ها و وابستگی هایی با هم داریم که امکان ندارد به آن بی توجه بود، ما مطمئن هستیم که جمهوری اسلامی ایران با توجه به حکمت و هوشمندی رهبر آن بر این بحران فائق خواهد آمد.

وی تصریح کرد: گمان نمی کنم که جمهوری اسلامی ایران میلی به جنگ داشته باشد آمریکا و منطقه نیز جنگ را به نفع خود نمی بینند.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 632816

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/632816/سید-عمار-حکیم-وظیفه-ایستادن-کنار-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com