پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۳۱

شیادی عجیب مسیح علی‌نژاد چگونه لو رفت؟

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 632803
شاپرک شجری‌زاده را به یاد دارید که خیلی اتفاقی از یک دروغگوی بلوار خلوت قیطریه تبدیل به «دختر انقلاب» شد و مردم را با دغلکاری گریاند و بعد مشخص شد دوستی علینژاد با شجری‌زاده حداقل از یکسال قبل آغاز شده؟! عجیب این‌جاست این‌بار هم یاسمن آریانی، دختری که در فیلم اولین نفری‌ست که با هراس اعلام می‌کند او را گرفته‌اند طبق شواهد از اعضای کمپین و از دوستان قدیمی مسیح علینژاد است و البته ایشان «بازیگر تئاتر» نیز هستند!
شیادی عجیب مسیح علی‌نژاد چگونه لو رفت؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فردا، نوشین زرگری نوشت: دو روز پیش در پیج اینستاگرام مسیح علینژاد فیلمی منتشر شد از چند جوان داخل یک ون که با جمله‌ی «سلام مسیح ما را گرفتند» شروع می‌شود و افراد داخل ون خودشان را معرفی می‌کنند.اولین نفر می‌گوید «من یاسمن آریانی هستم» تا نفرات بعدی. فیلم بعد از یک ساعت از صفحه اینستاگرام مسیح علینژاد پاک می‌شود با این توضیح که خانواده‌های این افراد را تهدید کرده‌اند که نباید اسم‌شان برده شود.

چند ساعت بعد در توییتر این فیلم توسط دوستان صمیمی مسیح علینژاد پخش می‌شود و جالب است که علینژاد که فیلم را با توجیه بالا پاک کرده از دوستان خود نمی‌خواهد فیلم را پاک کنند و فیلم بیشتر و بیشتر منتشر می‌شود. اما چرا فیلم از اینستاگرام مسیح علینژاد پاک می‌شود، اما در توییتر پخش می‌شود؟!

در پیج اینستاگرام علینژاد، کامنت‌های زیادی توسط افراد گوناگون منتشر می‌شود مبنی بر این‌که در آن ساعت روز جلوی تئاتر شهر حتا پرنده هم پر نمی‌زده و اصولا تظاهراتی در کار نبوده که بخواهد منجر به دستگیری این چند نفر بشود. در کامنت‌های دیگر، دوستان یکی از این افراد بار‌ها متذکر می‌شوند که این فیلم مربوط به قبل است و وقتی تعداد کامنت‌های رسوا کننده زیاد می‌شود و البته علینژاد هم که حواسش نبوده و سوتی سهمگینی داده و نوشته همین الان فیلم به دستم رسیده، اما فیلم با زیرنویس انگلیسی و از قبل آماده شده، آپلود شده و گند قضیه درآمده که فیلم «همین الان به دستش نرسیده» و متعلق به چند روز پیش‌تر است، فیلم را پاک می‌کند، ولی در توییتر از دوستان خود نمی‌خواهد فیلم را منتشر نکنند در صورتی‌که اگر خطری برای این افراد بوجود بیاید مقصر اصلی علینژاد است که از اکانت‌های معدودی که در توییتر فالو می‌کند و باهم طبق کامنت‌های موجود صمیمی هستند و این فیلم را پخش کرده‌اند، نمی‌خواهد که فیلم را بردارند!

اما کثافت‌کاری بعدی این باند شیاد چیست؟! شاپرک شجری‌زاده را به یاد دارید که خیلی اتفاقی از یک دروغگوی بلوار خلوت قیطریه تبدیل به «دختر انقلاب» شد و مردم را با دغلکاری گریاند و بعد مشخص شد دوستی علینژاد با شجری‌زاده حداقل از یکسال قبل آغاز شده؟! عجیب این‌جاست این‌بار هم یاسمن آریانی، دختری که در فیلم اولین نفری‌ست که با هراس اعلام می‌کند او را گرفته‌اند طبق شواهد از اعضای کمپین و از دوستان قدیمی مسیح علینژاد است و البته ایشان «بازیگر تئاتر» نیز هستند! و باز هم این‌بار قرار بود از حلقه‌ی همکاران علینژاد شخص دیگری این‌بار و باز هم به دروغ بعنوان «قهرمان تظاهرات» به مردم قالب شود.

چرا این فیلم توسط دوستان مسیح علینژاد در توییتر به دروغ در ساعتی که جلوی تئاتر شهر هیچگونه تظاهراتی نبوده و مربوط به روزی دیگر بوده با همدستی علینژاد بعنوان «دستگیری در تظاهرات» به مردم نمایش داده می‌شود؟! این فیلم در بین مردم ایجاد هراس فراوانی کرد و طبق معمول مانند ماجرای شاپرک شجری‌زاده افراد زیادی باز هم با این فیلم ساختگی گریه کردند.

باز هم تاکید می‌کنم مسیح علینژاد چطور فیلم را از اینستاگرام خود پاک می‌کند، ولی از صمیمی‌ترین دوستان/همکاران خود در توییتر نمی‌خواهد این فیلم را منتشر نکنند؟! سوال بعدی، مسیح علینژاد تا کی قرار است به دروغ‌های خود ادامه بدهد و عده‌ای معلوم‌الحال روی رسوایی‌های پی در پی و فیلم‌های ساختگی او ماله بکشند؟! شرم نمی‌کنید از فریب مردم و بازی کردن با احساسات آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود و دیده شدن؟!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شیاد کسانی هستند که بخاطر رسیدن به اهداف خودشون مردم را بیچاره کردن .
مهندس
Iran, Islamic Republic of
البته...درست است اما این علیامخدره هم از سردمداران و حرفه ای های این قشر (شیادان نه چندان محترم) می باشند و تصادفا از نوع مشمئز کننده ان....
Iran, Islamic Republic of
عین ...
Iran, Islamic Republic of
دوره علینژاد هم میگذرد. تاریخ انقلاب از این آدمها زیاد به خود دیده است. اسمشان هر چی که باشه ، تحصیلاتشان هر چی که باشه ، در نهایت پادوهای سیاسی هستند که یک روز بالاخره تاریخ مصرفشان سر میاد.
یکی دیرتر و شاید یکی زودتر. اما همه شان تاریخ مصرف دارند.
Denmark
معصومه و شاپرک وامثالش شیادهایی هستن که میخان خواسته ها و مشکلات مردم را به یه روسری ختم کنن.
Iran, Islamic Republic of
بیاییم زین به جای واژه "پادوی سیاسی" واژه پر مغزتر "الاغ سیاسی" را به کار ببریم. چرا که اولا الاغ در نهایت اهلیت، بار صاحب خود را به مقصد می رساند بی آنکه بداند ماهیت بار چیست! ثانیا، گاهی از سر اتفاق یا سرخوشی، عرعری هم نثار عابران می کند و ثالثا آگاهی الاغ از اوضاع پیرامون خودش در حد همان عرعری است که می کند.
یارانا نیک بین
Iran, Islamic Republic of
اتاقهای فکر و اندیشکده های سکولاریته، لیبرالیته و ناسیونالیته غرب، همیشه نیاز به یک سری پادو و سرپنجه دارند. خوب دقت کنید: بخشی از پروتکل دهگانه صهیونیستها (البته نقل به مضمون): بروید و در میان زنانشان میل به فساد ایجاد کنید، زنان ابزار برنده ای هستند، برنده تر از هر شمشیری، شمشیرها را علیه مردانشان بکار گیرید تا (ما به عنوان قوم برتر) پیروز شویم.
شیفتگان غرب به کجا چنین شتابان
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه رای منفی ها؛ می بینم هنوز این علیا مخدره چند تا دوست همراه دارند که به وضوح حاضرند برای صهیونیستهای ملعون کودک کش، خوش رقصی بنمایند.
Iran, Islamic Republic of
تو ذوب شده در ارباب به کجا چنین شتابان
Iran, Islamic Republic of
فقط یک کلام اینها عقده ای هستند عقده ای
علی
Iran, Islamic Republic of
روزنا مه ها دست از سر این هرزه ها بر دارند و قلم خود را به سمت خیانت کاران داخلی که در حال ضربه زدن به ملت و مملکت هستند بکار گیرند اون فاحشه ها برای جلب مشتری این کار ها را می کنند شما وقتتان را تلف نکنید
Iran, Islamic Republic of
اینقدر این آدم های بیخود را بزرگ نکنید. واقعاً آیا این زن علاف ارزش خبری دارد که براش یک صفحه ویژه خبری تدوین کردید. خودتو خراب نکن جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
جوجه اردک زشت
Canada
تو دنیای مدرن و با فرهنگ، اشخاص رو بخاطر ظاهرشون و یا مشخصات فیزیکیشون تمسخر نمیکنن چون خدا دادی و خارج از اختیارشون هست. ولی بابت رفتار و کردار و گفتارشون تا دلت بخواد مبتونی نقد داشته باشه و حرفهاشون رو به سخره بگیری چون با خواست و اراده خودشون بوده.
United States
قیافش که چندش اوره و اعمالش هم تهوع اور !! بدبخت خانواده ی با شخصیت و بافرهنگش که هر روز باید خبری از خباثش بشنوند ! تجارت کثیف این لعنت شده عقده ای شرم اوره
Iran, Islamic Republic of
عکس ایشون گویای همه چیز است
Iran, Islamic Republic of
نظر فقها بر این است که حجاب بر زنان سالخورده واجب نیست
آیا میتوان استنباط کرد که برای کسانی که صورت زشت و نفرت انگیز دارند نیز واجب نیست؟
در این صورت این بنده خدا هم مشکلش حل میشه میره پی کارش
Iran, Islamic Republic of
اینجور چیزا توی کار رسانه ای عادیه
همین صدا و سیمای خودمون توی روز روشن سخنان ترامپ را به صورت همزمان و پخش مستقیم کاملا وارونه ترجمه میکنه اون وقت شما از یه کانال تک نفره انتظار دارین به حقیقت پایبند باشه. خوبه والله
Iran, Islamic Republic of
یعنی منظورت اینه که ترامپ قربون صدقه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی میره، اما صدا و سیمای ایران اینطوری ترجمه می‌کنه که ترامپ در حال فحاشی و ناسزاگویی به مردم ایرانه؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
جداً که باید در فهم و شعور مردمی که عقل خودشون رو به دست امثال این دخترک عتیقه شیطان صفت می‌دهند و صحنه سازیهای این عتیقه های مسخره را جدی می گیرند و مثلاً احساساتی میشوند، شک کرد.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید که هیچکس تحت تاثیر مسیح علی نژاد قرار نمیگیرد چون طرز لباسپوشیدنش خیلی تلخ هست وتلخ تر از آن مدل لباسش هست حالا چادر از سرت برداشته ای لا اقل لباس نجیبانه بپوش برای من دیدن تو تهوع آور است
Iran, Islamic Republic of
دقت کردیت تو فیلمایی که واسش میفرستن هیچ پلیسی نیست
Iran, Islamic Republic of
چرا هستش
Iran, Islamic Republic of
این آشغال بره به درک ...
آریو سوئد
Iran, Islamic Republic of
قیافه این دختره که ... است.
علی
Canada
خودتان میگویید" بازیگر"
خوب در حال اجرای تئاتر هستند.... منتها از نوع سیاسی - اجتماعی....
همه در دوران ما بازیگر شده اند و دیگر فطرت پاک انسانی را از یاد برده اند!!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه الان یه جریانی رو مدیریت می‌کنه به این شکل که یک یا چند زن وضع خراب تو جامعه به یه خانم محجبه با حرف ها ی ناجور هوچی گری توهین میکنند تا عصبانی بشه بعد که اون خانم میخواد از خودش دفاع کنه یا عکس العمل نشون بده سریع فیلم میگیرن بعد هم فیلمهای سر از برنامه این مسیح علی‌نژاد در میاره که خانم های چادری به زن های بد حجاب توهین میکنند. متاسفانه زیاد هم اتفاق افتاده .
Iran, Islamic Republic of
...
Amirmohammad
Iran, Islamic Republic of
مهم این قضیه اینجاست که مصی پولی نژاد قبل از پاک کردن این فیلم در پست اینستاگرامیش آن را با یک تلفن به ده هزار دلار فروخته بود و نمی‌توانست بابت فیلمی که پولش را نقدا گرفته به دوستانش بگوید که آن را پخش نکنند ...