کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سینا مهراد: من "ژن خوب" نیستم

17 مرداد 1397 ساعت 11:53

بازیگر سریال پدر به یک شایعه جنجالی که یکی از روزنامه‌های مشهور درباره او منتشر کرده است، واکنش نشان داد.


به گزارش جهان نیوز، فقط می‌گویند در "شب برهنه" یک سابقه بازیگری دارد ولی بسیاری شاید ندانند که در پیش از سریال "پدر" در "سایه‌بان" نقش‌آفرینی کرده و شب‌ها هم در آی‌فیلم بازپخش می‌شود. سینا مهراد در نشست نقد و بررسی سریال "پدر" که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد نسبت به مطالب روزنامه شهروند واکنش نشان داد گفت: "خدا را شاکرم هیچ‌وقت ژن خوب نبوده‌ام و نیستم. با تلاش‌های خودم در عرصه بازیگری به جایی رسیده‌ام که این افتخار را داشته‌ام در مقابل بزرگان هنر نقش‌آفرینی می‌کنم. هیچ‌گاه به دنبال مصاحبه نبوده‌ام که این طور در روزنامه شهروند کلاهبرداری رسانه‌ای می‌کنند".

وی در پاسخ به این سوال که مگر خودتان با روزنامه شهروند گفتگو نکرده‌اید، تأکید کرد: خبرنگاری از روزنامه شهروند با من تماس گرفت و من گفتم گفتگو انجام نمی‌دهم. از من یک عکس خواستند و گفتند ما خودمان می‌خواهیم یادداشت و گزارشی از قول خودتان بنویسیم اما اینکه نوشته‌اند گپ و گفت واقعاً نامی بهتر از کلاهبرداری رسانه‌ای نمی‌توان روی آن گذاشت. متأسفم که همچنین افرادی در دنیای رسانه فعالیت دارند و به دنیای با شرافت خبرنگاری لطمه می‌زنند. درست است که خبرنگار روزنامه شهروند از پاسخگویی سرباز زده و تا توانسته تلفن خودش را روی من خاموش می‌کند اما این موضوع را حتماً پیگیری می‌کنم."

بهرنگ توفیقی و حامد عنقا کارگردان و تهیه‌کننده سریال "پدر" درباره این اتفاق گفتند: سینا مهراد صلاحیت بازیگری داشت که ما او را انتخاب کردیم و این موضوع ژن خوب و آقازاده اصلاً به ایشان نمی‌چسبد که این‌طور در رسانه‌ها مطرح می‌شود. بازی او را در سریال "سایه‌بان" دیده بودیم که از سینا مهراد دعوت کردیم "سریال پدر" نقش‌آفرینی کند که خوشبختانه با حجم کوتاه بازی در این سریال درخشید و مطمئن باشید آینده درخشانی در انتظار این بازیگر جوان است.

 روز گذشته روزنامه شهروند تیتر یک خود را اختصاص داد به گفتگویی با سینا مهراد که این اتفاق را این بازیگر با حضور در خبرگزاری تسنیم به طور کل تکذیب کرد. جایی که خبرنگار از واژه "ژن خوب" برای او استفاده می‌کند که به خاطر منتسب بودن به یک کارگردان سینما نام مستعار انتخاب کرده تا از رانت پدرش استفاده کند. ولی زودتر از این‌ها او را در فیلم‌های سینمایی این کارگردان به همراه برادرش می‌دیدیم ولی او سعی کرده با استعداد و توانمندی خودش اتفاقات بازیگری‌اش را شکل بدهد و جلو برود نه اینکه در فیلم پدرش بازی کند و به دنیای هنر معرفی شود.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 632738

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/632738/سینا-مهراد-ژن-خوب-نیستم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com