جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اکبری: لحن وزرا پس از رای اعتماد تغییر کرد

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 632685
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر کار از نمایندگان خواست در مورد استیضاح تصمیم خداپسندانه بگیرند.
اکبری: لحن وزرا پس از رای اعتماد تغییر کرد
به گزارش جهان نيوز، علی اکبری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی استیضاح وزیر کار به عنوان یکی از متقاضیان استیضاح، گفت: ما نماینده مردم هستیم و سرمایه ما اعتماد مردم است اما تکلیف‌مان در قبال این اعتماد چیست؟، آیا حق مردم را ادا کرده‌ایم؟ تعدادی از نمایندگان بر اساس وظیفه‌شان نسبت به استیضاح وزیر کار اقدام کردند و حالا نمایندگان باید بر پایه اعتقاد به حق، عدالت و انصاف و بر اساس تکلیف شرعی و قانونی خود تصمیم منصفانه و خداپسندانه بگیرند.

وی با بیان اینکه وزیر کار در انجام وظایفش کوتاهی کرده و به تعهدات خود عمل نکرده است، گفت: حضور آقای ربیعی در وزارت کار نیازمند بازنگری نمایندگان و پیشگیری از خسارت است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تابستان سال ۹۴ در سفر هیات دولت به خراسان شمالی با مصوبه هیات وزیران و رییس‌جمهور کلنگ اجرای فاز دوم پتروشیمی خراسان به زمین زده شد و مقرر شد با محوریت وزارت کار که اکثریت سهام را دارد این کار انجام شود و منابعی از صندوق توسعه و سایر منابع پیش‌بینی شود تا عملیات اجرایی آغاز شود. این امر امیدی را در جوانان جویای کار به وجود آورد و مردم خراسان شمالی این تصمیم دولت را در راستای کمک به رفع مشکل بیکاری دانستند اما بعد از گذشت سه سال از این کلنگ نافرجام ثمره‌ای حاصل نشد.

اکبری ادامه داد: در دو سال اخیر وزیر کار بارها گفته عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود و در رای اعتماد هم گفتند که این کار به زودی انجام خواهد شد اما پس از رای اعتماد لحن ایشان و سایر همکاران‌شان تغییر کرد. در زمان استیضاح هم همکاران آقای وزیر به سراغ من آمدند ولی جز وعده اتفاقی نیفتاد. در روزهای اخیر باز هم همکاران ایشان با من تماس گرفتند و گفتند این کار انجام می‌شود. آیا در زمان کلنگ زدن این پروژه اراده جدی برای انجام آن وجود داشته است؟

منبع: ایسنا
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *