کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازیگری که همسرش پول خوار بیت المال است!

17 مرداد 1397 ساعت 10:22

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه در مورد پرونده یاسین رامین طی هشت ماه گذشته تلاش کردیم روند رسیدگی به این پرونده تسریع شود، گفت: امیدواریم به‌زودی نتیجه پرونده توسط قوه قضائیه اعلام شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرنگار، علی‌اصغر پیوندی در ارتباط با پرونده یاسین رامین همسر مهناز افشار اظهار داشت: این پرونده در مراجع قضایی است و در حال بررسی بوده ما طی هشت ماه گذشته تلاش کردیم روند رسیدگی به این پرونده تسریع شود.
 

وی افزود: تلاش کردیم حقی از جمعیت هلال احمر تضییع نشود و عدالت اجرا شود همچنین امیدواریم هر چه سریعتر مراجع قضایی اعلام کنند که نحوه برخورد و حکم چه خواهد بود و ما چه اقدامی را باید انجام دهیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: هنوز رسماً نتیجه پرونده توسط قوه قضاییه به ما اعلام نشده که جزئیات آن را قاضی مربوطه اعلام خواهد کرد و ما همچنان نیز منتظر اعلام نتیجه هستیم و امیدواریم بزودی اعلام شود.

گفتنی است؛ حدود 3 سال پیش بود که رسانه ها پرده از ماجرای بدهی 6 میلیاردی یاسین رامین همسر مهناز افشار به هلال احمر برداشتند. ماجرا از این قرار بود که این فرد متولد آلمان، توانست اداره شرکت رشد هلال احمر در آلمان را بدست گیرد.

ماجرا آنجایی رنگ و بوی قضایی به خود گرفت که هلال احمر هزینه خریدهای انجام شده از طرف‌های خارجی را از طریق این شرکت پرداخت کرد اما بعد از مدتی مسئولان هلال احمر متوجه شدند که پولی از سوی رامین به طرف های خارجی پرداخت نشده است.

بنابراین پرونده ای در این خصوص با شکایت هلال احمر شکل گرفت که در نهایت به بازداشت همسر اقای بازیگر انجامید و در اسفند ماه سال 95 بود که یاسین رامین با قید وثیقه از زندان آزاد شد.

از سال 94 تا کنون این پرونده در قوه قضائیه شکل گرفته و اکنون  شواهد حاکی از این است که بزودی نتیجه قطعی پرونده و حکم نهایی همسر خانم بازیگر اعلام می‌شود.


کد مطلب: 632684

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/632684/بازیگری-همسرش-پول-خوار-بیت-المال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com