جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

موج خواستگاری دختران از پسر‌ها در تلویزیون!

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 632630
بعد از ماجرای خواستگاری «لیلا» از «حامد» در سریال «پدر»، نازنین پیرکاری مجری تلویزیون در برنامه «ایرانیوم» شبکه ۳ حضور یافت و قصه عشق و ازدواجش را که بسیار شبیه «لیلا» بود و خودش به همسرش پیشنهاد ازدواج داده بود، روایت کرد.
موج خواستگاری دختران از پسر‌ها در تلویزیون!
به گزارش جهان نيوز، بعد از ماجرای خواستگاری «لیلا» از «حامد» در سریال «پدر»، نازنین پیرکاری مجری تلویزیون در برنامه «ایرانیوم» شبکه ۳ حضور یافت و قصه عشق و ازدواجش را که بسیار شبیه «لیلا» بود و خودش به همسرش پیشنهاد ازدواج داده بود، روایت کرد. علاوه بر این دو مورد، در قسمت سوم سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی هم دیدیم که «ارغوان»، دختر رئیس شرکتی که «امیر» در آن کار می‌کند، به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد! در روز‌های اخیر این سومین باری است که در برنامه‌ها یا سریال‌های تلویزیونی، مسئله خواستگاری دختر‌ها از پسر‌ها مطرح می‌شود.

منبع:روزنامه خراسان

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دارند فرهنگ سازی می کنن بم جان
البته با کمی نرمش قهرمانانه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دخترا دارن میشن فسیل زنده از بس موندن پسرا هم که با این همه دختر که تو خیابونا ریخته دیگه زن بگیرن چیکار اونا که همیشه در دسترسن یه فرهنگی باید بوجود بیارن که پسرا به زورم شده ازدواج کنن بلکه نسلشون منقرض نشه. خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
پسر درست کار، در خیابان سرش رو هم بالا نمیره. بیخود جو نده.