پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۲۶

آن زن فاحشه را می‌بینند و این زنان مجاهد را نه +تصاویر

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 632628
در حالی که آمریکایی ها نقشی محوری در بوجود آمدن این بحران دارند اما افکار عمومی و مردم آمریکا تقریبا در بی خبری محض نسبت به عملکرد کشورشان در این جنایت علیه بشریت به سر می برند.
آن زن فاحشه را می‌بینند و این زنان مجاهد را نه +تصاویر
به گزارش جهان نيوز، پنج شنبه هفته گذشته جنگنده های متجاوز عربستان سعودی شهر بندری حدیده در غرب یمن را طی چند نوبت بمباران کردند. در این حملات اسکله ماهیگیران و بیمارستان الثوره هدف قرار گرفت که بر اثر آن ۷۰ شهروند غیرنظامی یمن شهید و بیش از ۱۲۰ نفر نیز مجروح شدند.

حمله به اسکله و بیمارستان حدیده جدیدترین جنایت ائتلاف سعودی علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن است. وضعیت یمن را بحرانی ترین وضعیت یک بحران جهانی طی ۷۰ سال اخیر ارزیابی کرده اند. وضعیتی که با فشار همه جانبه ائتلاف متجاوزان و ادامه سکوت جهانی، روز به روز وخیم تر می شود.

در حالی که آمریکایی ها نقشی محوری در بوجود آمدن این بحران دارند اما افکار عمومی و مردم آمریکا تقریبا در بی خبری محض نسبت به عملکرد کشورشان در این جنایت علیه بشریت به سر می برند. غول های رسانه ای غرب، مانع از انعکاس اخبار این فاجعه بشری هستند.

تنها برای یک نمونه می توان به عملکرد شبکه آمریکایی MSNBC از شبکه های پربیننده این کشور اشاره کرد. این شبکه طی یک سال گذشته ۴۵۵ خبر و گزارش درباره یک فاحشه آمریکایی به نام «استورمی دنیل» که با ترامپ نیز رابطه جنسی داشته، منتشر کرده است. این در حالی است که در همین مدت تعداد اخبار این شبکه درباره جنگ یمن صفر بوده است!
 

فاحشه آمریکایی و ترامپ
این وضعیت درباره سایر رسانه های جریان غالب آمریکایی نیز به همین شکل است و چنانچه خبری نیز از یمن منتشر شود چنان است که ماجرا کاملاً وارونه روایت می شود. رزمندگانی که مقابل متجاوزان خارجی ایستاده اند شورشی معرفی می شوند و متجاوزان خارجی که از آمریکای لاتین تا آفریقا و برخی کشورهای جنوب شرق آسیا هستند، منادیان آزادی مردم یمن معرفی می شوند!

جهان مردم مظلوم یمن و سلاخی آنان توسط آمریکا و مزدورانش را نادیده گرفته است. اما هرچه فشار و جنایت علیه این مردم مظلوم و پابرهنه بیشتر می شود، گویا عزم آنان برای ایستادگی و مقاومت نیز بیشتر و بیشتر می شود. اگر چه ظاهر جنگ ها و انقلاب ها مردانه و خشن است اما واقعیت آن است که زنان در این دو رویداد نقشی عمده و محوری دارند. انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ و جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه این انقلاب نوپا، دو مصداق از نقش محوری و تاریخ ساز زنان در این رویدادهای تاریخی است.

«(خداوند) قلبها را از آن وحشت بیرون آورد، از آن وحشتی که از این رژیم‌ها همه داشتند، از آن وحشت بیرون آورد و به جای آن تصمیم و شجاعت به ایشان داد، به طوری که زنها، بچه ها و مردها، همه به مبارزه برخاستند. کی سابقه داشت که زن در مبارزه بیاید مقابل توپ و تانک بایستد؟ این یک تحول روحی بود که خدای تبارک و تعالی در این ملت تحول را ایجاد فرمود.» زنان مقاوم یمنی امروز مصداق این توصیف حضرت امام خمینی(ره) هستند.
 



 



زنان یمنی در این چند روز و پس از جنایت اخیر در حدیده، با برگزاری تجمعات گسترده در شهرهای مختلف از جمله در صنعاپایتخت این کشور و شهر حدیده، ضمن جمع آوری کمک های نقدی برای جبهه ها، در حالی که سلاح در دست داشتند اعلام کردند که دوشادوش مردان کشورشان از نثار خون خود برای ایستادگی و دفع تجاوز دشمنان هراسی ندارند و آماده جانفشانی در راه آرمان های خود هستند. آنچه می بینید گزارشی تصویری از تجمعات باشکوه زنان یمنی است. دنیای غرق در فساد و تباهی، سرگرم آن فاحشه آمریکایی است و چشمی برای دیدن این زنان که مصداق مجاهدان راه حق هستند، ندارد اما به فرموده امام راحل، آن بشارت دهنده پیروزی مستضعفان بر مستکبران در قرن بیستم؛ «ملتی که بانوانش در صف مقدم برای پیشبرد مقاصد اسلامی هست، آسیب نخواهد دید.»

منبع: بصیرت
https://jahannews.com/vdceww8pvjh8xpi.b9bj.html
jahannews.com/vdceww8pvjh8xpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درورد بر همه مجاهدان و رزمندگان ایثاگر یمنی که با رهبری عبدالملک و مقاومت جانانه خود، دنیای استکبار را به چالش کشیده اند. پیروز باد ملت بزرگ یمن و نابود باد ائتلاف امریکایی سعودی
Iran, Islamic Republic of
من نفهمیدم مصداق دخالت در امور دیگر کشورها چیست. دشمنان ما از نا ارامی ها ابراز خوشحالی میکنند و مسئولین حکومتی آن را دخالت در تمور کشورمان میدانند وآن را محکوم میکنند حال چگونه است که ما هم خوشحالی میکنیم از جریانات خاص در بعضی از کشورها و مسئولین آنها هم ما را متهم به دخالت در امور خود میکند ما تکذیب؟ خواهشا پاسخ دهید.
ری
Iran, Islamic Republic of
هر گردی گردو نیست پسرم
به همین خاطره که نمیفهمی
دخالت ظالم در امور مظلوم با پاسخ دخالت از جانب مظلوم
هر دو گردند اما این کجا و آن کجا
چرا بعضی مردم اینقدر بیسواد شدن
میخوانند و مینویسند اما نمیدانند و بیسوادن
حق را بشناس تا اهلش را بشناسی
باطل را بشناس تا اهلش را بشناسی
جهالت مدرن همان کوری قدیم است
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
چی می گی (ری) یه سوال ایا شما درکار همسایه ات دخالت می کنی ایا راضی هستی فرزندانت گرسنه ومشکل دار باشند ومورد ظلم قرار بگیرند وبعد شمافکر ظلم وگرسنگی همسایه باشی ؟؟؟؟
ری 2
Iran, Islamic Republic of
شاه رخ بذار بگم که چی میگه
اول که پاسخ ری واب اشکال طرف بود و اشکال تو یه چیز دیگه اس
اما
بله اگه از بیرون خیالت راحته به داخلت بپرداز
اما وقتی از بیرون هم مورد تهدیدی باید داخل و بیرون رو با هم درست کنی
اونقدر جواب سادس که گفتنش توهین به شعور امثال توئه
چرا مقاومت میکنین تا بفهمید

مثال نقض مثالت :
بینم میخوای یه غذای خوشمزه بخوری
در حالیکه یه قاتل وحشی قداره بدست داره میاد سمتت
میشینی شکم خود و خانوادت رو سیر میکنی اول یا نه
بفکر محافظت از جون میکنی و غذا رو میندازی کنار ؟
لعنت بر پیطان / مرگ بر آمریکا
Netherlands
با عرض ادب و تائید فرمایش شما ، ریشه سردرگمی ها در مسئولین استکه وظیفه با خبر کردن (تعلیم و تربیت) مردم را بر دوش می کشیدند تا ما همچون یانکی ها در بی خبری محض نباشیم.
کوتاه سخن : انسان و از آن بالاتر انسان مسلمان آگاه ، عدل را از اصول می داند و با ظلم مبارزه می کند. ظلم از هفت هزار کیلومتر به خلیج همیشه فارس می آید و مسافرین هواپیما را هدف قرار می دهد. در هیروشیما و ناکازاکی چند صد هزار انسان را فقط برای نمایش قدرت خاکستر می کند و کره و ویتام ووو
این حقیر را از دعای خیر خود محروم نفرمائید ، ان شاء الله در راه مبارزه با ظلم ، زندگی بیهوده این ننگ روزگار پایان یابد ان شاءالله
التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
...
United States
...
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
خداااااااااا فقط خودت به داد این مردم مظلوم برس
دل انسان آتش میگیرد از اینهمه ظلم...
خداوند ساکتان این جنایت بزرگ را ولو در کشور خودمان رئیس و ... هستند را به خاک مذلت بنشاند...
سروش
Iran, Islamic Republic of
این وظیفه و تکلیف من و شماست که به زبان های مختلف خبرها را به گوش بی خبران برسانیم. اگر سرنوشت انسان ها برایم مهم است. باید ملت ها را بیدار کرد. از هر طرقی که بلد هستیم.
Sweden
احمدی نژاد رو میخواست که یه تنه یک رسانه جهانی بود و‌چنان از مظلومان جهان حرف میزد که در جای جای دنیا بین قشر فقیر و قشر متوسط جهانی نیز طرفدار پیدا کرده بود. البته دشمنان قوی و لابی های قدرت و ثروت هم بسیار پیدا کرد. این نشان میدهد در وجود انسان عناصری پیدا میشود که اگر به موقع و درست و با تدبیر اساسی و تیز بینی برای کمک به بشریت بکار گرفته بشوند در مدت کوتاهی جهان مستکبران عالم را زیر و رو میکند. جناب دکتر احمدی نژاد بزرگترین کاری که کرد برای کل بشریت و مردم ایران مخصوصا این بود که ما میتوانیم و هیچ کاری محال نیست. شجاعت و تدبیر و تفکر و داشتن پایه های فکری قوی میتواند انسان را به انجام کارهای فوق العاده رهنمون سازد. با تشکر
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
سروش جان در صورتی که خود بیدار باشی وبعدهم هیچ کس حق دخالت در امور دیگری را ندارد
Iran, Islamic Republic of
پیروزی از آن مجاهدان است.
Iran, Islamic Republic of
جهاد برای زنان حرام است
ری
Iran, Islamic Republic of
جهاد مسامحه در تعبیر است افندی
منظور جهاد دفاعی است
که بر زن و مرد واجب است
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ آمریکایی را پول و ثروت شکل داده اند که آن پول هم دست عده ای است که بیشتر صهیونیست ها هستند. این فرهنگ هرگز نمیتواند برود دنبال حرف حق و اگر هم کسی حرف حق را بگوید شنیده نمی شود. مثلا خیلی از اندیشمندان غربی هم حرف حق طلبانه میگویند ولی در غرب اثری ندارد...
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
یه مسله عجیبه امریکا پولدوست تروریست ووووهست پس چرا بعضی اقایون اونجا زندگی میکنن مثلا نمیرن کشور مسلمان برادر دوست عراق زندگی کنن مثال ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ایران برای تسلط بر تنگه باب المندب و فشار بر عربستان در صدور نفت، با حمایت همه جانبه از حوثی ها دولت یمن را کله پا کرد و عربستان چون راه دیگری نداشت به یمن حمله کرد آن هم نه از شمال بلکه دقیقا از دریا و تنگه بابا لمندب برای تسلط بر این تنگه. و الان هم با حمایت امریکا بر آن مسلط شده است. اما خوب حوثی ها هم به هر حال تحرکاتی دارند و در این میان بیچاره مردم بی دفاع یمن که قربانی جنگی می شوند که هیچ نقشی در آن نداشته اند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع عرض کنم
رئیس جمهور یمن خودش استعفا کرد و بعد از آن حوثی ها قدرت را در دست گرفتند
عربستان دخالت کرد و رئیس جمهور مستعفی را تشویق و درواقع مجبور کرد دوباره آمادگی خود را اعلام کند ولی حوثی ها و قبایل یمنی مقاومت کردند و عربستان حمله همه جانبه به یمن را به بهانه به قدرت رساندن رئیس جمهور مستعفی آعاز کرد
علی
Iran, Islamic Republic of
چرامسائلو وارونه جلوه میدهیددرقضیه یمن مگه این عربستان نبودکه به زورمی خواست بعدازانتخابات آزادفردموردنظرخودراکه پیروزنشده بودبریمنی ها غالب بکندواستقلال یمنی هاداشت موردتهدیدقرارمی گرفت که حوثی ها جلوی عربستان ایستادند..ان شاالله پیروزی بامجاهدان خواهدبود.
مرگ بر امریکا
United Arab Emirates
کودتای ۲۸ مرداد ، حمایت از صدام ، انهدام هواپیمای مسافربری ، خروج از برجام و تحریم هواپیمایی ، دارو و... برای ساختن روزگار سخت مردم ایران
همه و همه یک صدا می طلبد
مرگ بر امریکا
مرگ بر آمریکا / لعنت بر شیطان
Netherlands
موافقم.
Iran, Islamic Republic of
مردم آمریکا هیچ بهره ای از شعورندارن تو ایران منافقا پرچم آتیش زدن اونا هر بار برای نشون دادن اعتراضات به حقشون پرچم کشور خودشونو آتیش میزنن هرزگی بیداد میکنه گاگولن اعتراض میکنن پلیس سرمیرسه سه سوت سوسکشون می کنه میشینن یه گوشه روشون اسپری میریزه بعد پامیشن میرن خونه شون اینا زن مجاهدو میبینن؟
جاوید
Iran, Islamic Republic of
لعنت به این دجال ها....
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا