جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۴

محکومیت یک شرکت تجاری به استرداد۵۰۰هزاریورو

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 632547
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت یک شرکت تجاری به استرداد مبلغ500 هزار و 589 یورو و تعلیق کارت بازرگانی به مدت یک سال خبر داد.
محکومیت یک شرکت تجاری به استرداد۵۰۰هزاریورو
به گزارش جهان نيوز، رضا سعیدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان اظهار کرد: بانک مرکزی از یک شرکت تجاری، به دلیل عدم ایفای تعهدات واردکنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی شکایت کرد.

سعیدی گفت: پس از ارسال گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان و ارجاع آن به شعبه دهم و استماع دفاعیات متهم و انجام استعلامات لازم و با احراز تخلف، متهم به استرداد مبلغ 500 هزار و 589 یورو و تعلیق کارت بازرگانی به مدت یک سال محکوم شد.

وی افزود: رای صادره از سوی متهم و وکیل وی مورد اعتراض قرار گرفت و مجددا این رای در شعبه سوم تجدید نظر مورد رسیدگی قرار گرفته و در نهایت رای شعبه سوم تایید شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که تخلف محرز شده بعد فقط ارز را پس گرفتند. نه مجازات نقدی نه حبس نه.... اینجاست که خلاف کار دوباره تکرار می کنه یا سود باداورده نصیبش میشه یا جرمش محرز میشه که فقط ارز را پس میده و هیچ ضرری نکرده
Iran, Islamic Republic of
ادم هوس می کنه حیف نون حروم از گلوم پایین نمیره
Iran, Islamic Republic of
این مجازات بود؟ حالا میفهمم چرا دزدی و اختلاس توی مملکت از بین نمیره؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی هیچ مجازاتی؟ فقط استرداد؟