کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله نژادپرستانه به یک هندی‌تبار در کالیفرنیا+عکس

16 مرداد 1397 ساعت 16:17

یک مرد هندی‌تبار آمریکایی که در حال تبلیغات انتخاباتی برای یک نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور در کالیفرنیا بود، با حمله نژادپرستانه دو مرد سفیدپوست مواجه شد.


به گزارش جهان نیوز، در ادامه انتشار خبرها درباره تشدید حملات نژادپرستانه در آمریکا از زمان آغاز ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، این بار یک حامی حزب جمهوری‌خواه در کالیفرنیا هدف حمله دو مرد سفیدپوست قرار گرفت و مهاجمان به این آمریکاییِ هندی‌تبار گفتند: «به کشورت برگرد».

«سوریت سینگ مالی» ۵۰ ساله، در حین کارزار انتخاباتی در حمایت از نامزد جمهوری‌خواه مورد علاقه خود در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا مورد ضرب و شتم دو مرد سفیدپوست قرار گرفت و آنها به خودروی او نیز حمله کردند.
بنا بر گزارش «سی‌بی‌اس»، او در حال نصب پوستر «جف دنام» نماینده کنونی ناحیه دهم ایالت کالیفرنیا بود که دو مرد سفیدپوست نزدیک شدند و به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. مهاجمان ضمن فحاشی به وی فریاد می‌زدند «به کشورت برگرد».

رسانه آمریکایی درباره این آمریکایی هندی‌تبار نوشت: «مالی یک عضو شناخته شده در جامعه خود است و هزاران دلار برای امور خیریه جمع آوری کرده و او یک حامی فعال حزب‌ جمهوری‌خواه است».

این دو مهاجم سفیدپوست همچنین با اسپری روی خودروی او اظهاراتی نژادپرستانه نوشتند.

سوریت سینگ مالی درباره این حمله گفت: «دستاری که به سرم بود، باعث شد شدت ضربات آنها به سرم کم شود. خیلی خیلی ترسناک بود و فکر می‌کردم که هر لحظه ممکن است آنها با گلوله به من شلیک کنند».

مالی افزود: «من ۱۰۰ درصد آمریکایی هستم و شکی درباره این موضوع نیست اما آنها به من گفتند که به کشورت برگرد. من به کجا برگردم. اینجا کشورم است».



منبع: فارس


کد مطلب: 632544

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/632544/حمله-نژادپرستانه-یک-هندی-تبار-کالیفرنیا-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com