کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سید عزت الله ضرغامی:

مردم از طریق رسانه ها به جامعه نظارت می کنند

16 مرداد 1397 ساعت 15:22

جامعه اسلامی بیش از هر جامعه ای نظارت می خواهد چرا که اهمیت نظارت برای درستی کار و جلوگیری از خارج شدن از مسیر درست مهم ترین خواسته مردمی است.


به گزارش جهان نیوز، سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش فعالان رسانه ای استان ایلام با اشاره به مقاومت مردم ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: ایلام شهر مقاومت است و مردم آن محب اهل بیت و مرزدارانی غیور هستند که در سال های اخیر افتخار خدمت به زوار عتبات عالیات را داشتند.

 ضرغامی افزود: ایلام آیینه ای از تاریخ تمدن و هویت ماست و این استان هر چند در دوران دفاع مقدس جمعیت زیادی نداشته، برای مقابله با دشمن لشکر داشت و با استان ها پرجمعیت برابری می کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم از طریق خبرنگاران، نظارت دقیق تری بر مسائل خواهند داشت، گفت:

جامعه اسلامی بیش از هر جامعه ای نظارت می خواهد چرا که اهمیت نظارت برای درستی کار و جلوگیری از خارج شدن از مسیر درست مهم ترین خواسته مردمی است.

وی تصریح کرد: ناکارآمدی برخی مسوولان، نام اسلام را خراب کرده و تحت تاثیر می گذارد.

سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی هستند و در اوضاع کنونی، با شیوه هنرمندانه واقعیت های جامعه را برای مردم بیان کنند و در کنار دولت و مسئولان قضایی، مفسدان اقتصادی معرفی شوند.

سردار حسینی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، خبرنگاران دوشادوش رزمندگان و در عملیات ها حضور داشتند تا وقایع را به بهترین نحو نشان دهند افزود: خبرنگاران، امروز نیز در جبهه فرهنگی در حال تلاش برای مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب هستند.

وی افزود: خبرنگاران زبان گویا برای دفاع از مردم و پرسش گری از مسوولین هستند و دقت، سرعت و صحت مهم ترین وظیفه آنان است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام در این همایش با اشاره به رشادت های مردم حماسه ساز ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس، ایلام مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی بوده است و امروز به برکت خون شهدا، ایلام دروازه عتبات عالیات و میزبان خدام الحسین (ع) است.

علی شیروی با اشاره به برنامه های تولیدی این مرکز در ایام اربعین حسینی و راهیان نور گفت: در ایام اربعین روزانه بیش از 20 ساعت ارتباط زنده در سیما و خبر داشتیم.

وی افزود: ایلام پذیرای کاروان راهیان نور است و در ایام نوروز، بصورت زنده این حضور به تصویر کشیده می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با بیان اینکه جامعه رسانه ای استان، جامعه ای فعال و پویا در تمام عرصه ها است، تصریح کرد: برنامه اصلی رسانه استان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بیان دستاوردها و ظرفیت های مختلف استان است.

در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم، شهید حشمت سهرابی تجلیل شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 632523

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/632523/مردم-طریق-رسانه-جامعه-نظارت-می-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com