سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۲۰۹
مطهری:

احمدی‌نژاد هیزم فتنه را فراهم کرد/ موسوی شعله‌ور کرد

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 632449
آقای احمدی‌نژاد و حامیانش در درون حکومت، زمینه و هیزم فتنه را فراهم کردند و آقایان موسوی و کروبی آن را شعله‌ور ساختند.
احمدی‌نژاد هیزم فتنه را فراهم کرد/ موسوی شعله‌ور کرد
به گزارش جهان نيوز،‌ آوایی،‌ وزیر دادگستری دولت دوازدهم برای پاسخگویی سؤال علی مطهری پیرامون علت ادامه حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد در مجلس حاضر شد.

علی مطهری،‌ نماینده تهران گفت: سؤال من سیاسی و جناحی یا فراکسیونی نیست، ملی است و با هدف حل یکی از مشکلات اجتماعی کشور که آثار سیاسی و اقتصادی داشته است مطرح می‌شود. بدیهی است که حصر خانگی رهبران یک حرکت اجتماعی مادام که جامعه در حال التهاب و آشوب است، برای فرونشاندن آن التهاب قابل قبول است و در کشورهای دیگر هم اتفاق می‌افتد. اما ادامه آن پس از بازگشت آرامش به جامعه بدون حکم قضایی خلاف قانون اساسی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: یکی از وظایف مجلس شورای اسلامی پرداختن به این گونه مسائل مهم کشور و نظارت بر حسن اجرای فصل سوم قانون اساسی درباره حقوق ملت است، کاری که معمولا در مجالس گذشته و حال مغفول بوده است.

وی ادامه داد: اما امروز اهمیت پرداختن به این گونه مسائل به خاطر ضرورت اتحاد ملی در جنگ اقتصادی که با آمریکا و اسرائیل در پیش داریم مضاعف شده است. امروز بیش از گذشته نیاز به رفع کدورتها و وحدت ملی داریم. یکی از موضوعاتی که منشأ کدورت و تفرقه میان ملت یا سیاسیون شده است همین مسئله حصر خانگی است.

مطهری عنوان کرد: اما ارتباط آن با وزیر دادگستری از آن جهت است که امروز این موضوع جنبه قضایی دارد نه جنبه امنیتی و طبعاً به قوه قضائیه مربوط است نه به شورای عالی امنیت ملی. اصل یکصد و شصتم قانون اساسی می‌گوید: «وزیر دادگستری مسئولیت کلیه مسائل مربوط به روابط قوه قضائیه با قوه مجریه و قوه مقننه را برعهده دارد.» بنابراین وزیر دادگستری موظف است پاسخ سؤالات قضائی نمایندگان را از قوه قضائیه دریافت و به مجلس بازگو و موضوع را پیگیری کند. از این جهت قوه قضائیه هم علاوه بر قوه مجریه به نمایندگان مجلس در غیر محتوای پرونده‌های قضایی پاسخگوست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ارجاع این مسئله به شورای عالی امنیت ملی در چند ماهی که کشور دچار ناآرامی بود توجیه قانونی داشت ولی بعد از پایان هیجانات و التهابات و استقرار آرامش تا امروز، باقی ماندن پرونده در این شورا محمل قانونی نداشته است، بلکه این وظیفه ذاتی قوه قضائیه بوده است که تکلیف این مسئله را روشن کند. اما قوه قضائیه در این مسئله کوتاهی کرده و وظیفه خود را به نهاد دیگری واگذار کرده و از حق خود و ملت دفاع نکرده و در واقع تعیین مجازات متهم را به نهاد دیگری واگذار کرده است. هیچ یک از وظایف سه گانه شورای عالی امنیت ملی مذکور در اصل یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی شامل چنین موضوعی یعنی تعیین مجازات برای یک متهم نمی‌شود. در این میان وزیر دادگستری به عنوان رابط میان سه قوه و طبعاً رابط میان قوه قضائیه و نمایندگان ملت، در انتقال موضوع به قوه قضائیه و پیگیری آن کوتاهی کرده است.
وی بر همین اساس اضافه کرد: چگونه می‌شود که شورای عالی امنیت ملی بدون استماع دفاعیات این متهمان، مجازات حصر خانگی 5/7 ساله و بیشتر را برای آنها تجویز می‌کند و به مجلس و مردم هم پاسخگو نیست.  قوه قضائیه و وزیر دادگستری هم صرفاً تماشاگرند و هرجا کم می‌آورند از مقام رهبری مایه می‌گذارند برای آنکه ضعف اراده خودشان را بپوشانند.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اصولاً سپردن بعضی موضوعات به برخی شوراهای عالی مثل شورای عالی امنیت ملی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که نامی از آن در قانون اساسی نیست، راهی شده است برای دور زدن قانون اساسی خصوصاً اصول مربوط به حقوق ملت در فصل سوم آن. آنجا که قافیه تنگ می‌شود و رعایت عدالت سخت است موضوع را به این شوراها ارجاع می‌دهیم تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

وی عنوان کرد: اصل سی و دوم قانون اساسی می‌گوید: هیچ کس را نمی‌توان دستگیر کرد مگر به حکم و ترتیبی که قانون معین می‌کند. در صورت بازداشت، موضوع اتهام باید با ذکر دلایل بلافاصله کتباً به متهم ابلاغ و تفهیم شود و حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پرونده مقدماتی به مراجع صالحه قضایی ارسال و مقدمات محاکمه در اسرع وقت فراهم گردد. متخلف از این اصل طبق قانون مجازات می‌شود. در موضوع حصر خانگی این اصل اجرا نشده و متخلف هم مجازات نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: اصل سی و ششم می‌گوید: «حکم به مجازات و اجرای آن باید تنها از طریق دادگاه صالح و به موجب قانون باشد.» این اصل هم نقض شده است.

مطهری بر این راستا بیان کرد: متأسفانه این اصول در بسیاری از موارد دیگر نیز رعایت نمی‌شود. مجلس نباید فصل سوم قانون اساسی درباره حقوق ملت را مغفول و معطل بگذارد. نباید به بهانه حفظ نظام، این اصول نادیده گرفته شود. مقصود از حفظ نظام، حفظ نظام اسلامی است نه هر نظامی. نمی‌توان به بهانه حفظ اسلام، اسلام را زیرپا گذاشت.

وی گفت: نگاه من به حوادث سال 88 روشن است و بارها بیان شده است. آقای احمدی‌نژاد و حامیانش در درون حکومت، زمینه و هیزم فتنه را فراهم کردند و آقایان موسوی و کروبی آن را شعله‌ور ساختند. و بارها گفته‌ام که در همان ماه‌های اول باید دو طرف به طور همزمان محاکمه علنی می‌شدند تا حقایق برای مردم روشن شود و این پرونده بسته شود. و باز گفته‌ام که گرچه اعتراض به نحوه برگزاری یک انتخابات، حق قانونی همه افراد است اما این دو محصور محترم در طولانی کردن اعتراضات و در نتیجه استفاده دشمن و رسانه‌های خارجی از آن، دچار خطا شدند، ولی آیا مجازات این خطا در صورت اثبات، آنهم با توجه به رفتار طرف مقابل و نوع برخورد با معترضان، بیش از هفت سال و نیم حصر خانگیِ بدتر از حبس و زندان است؟!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این سیاست که متأسفانه در جمهوری اسلامی باب شده است که منتقدانِ دارای پایگاه اجتماعی را حصر خانگی می‌کنیم تا زمانی که مشرف به موت شوند، آنگاه آنها را آزاد می‌کنیم، سیاست غلطی است و مخالف شرع و عقل و حقوق شهروندی و قانون اساسی است.

وی تصریح کرد: گاهی می‌گویند شرط آزادی آنها توبه است. کجای اسلام چنین حکمی آمده است؟ اگر جرمی مرتکب شده‌اند باید مجازات شوند چه توبه بکنند و چه توبه نکنند. آیا اگر روزهای اول توبه می‌کردند آزاد می‌شدند؟ پس تکلیف خسارتهایی که مدعی هستید به کشور وارد کرده‌اند چه می‌شد؟ پس هدف، اجرای عدالت نیست بلکه صرفاً کرنش و تعظیم است، آنهم بر پایه این خیال و توهم که اگر بدون توبه آزاد شوند اقتدار نظام آسیب می‌بیند؛ در حالی که اگر آزاد شوند جایگاه نظام رفعت پیدا می‌کند و اساساً آزادی آنها نشانه اقتدار نظام است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: به هرحال قوه قضائیه باید به وظیفه خود یعنی اجرای اصل سی و دوم تا سی و هفتم قانون اساسی عمل کند و مانع ادامه تخلف از قانون شود. اگر آنها مستحق مجازات‌اند، می‌تواند همین هفت سال و نیم حصر خانگی ـ که تحمل آن بسیار سخت بوده است ـ مجازات آنها محسوب شود و آزاد شوند و اگر نیاز به محاکمه است، در اسرع وقت در دادگاه صالح علنی محاکمه شوند تا حقایق بازگو شود و برای مردم معلوم گردد چگونه شد که فردی که 8 سال نخست‌وزیر بوده و فردی که 8 سال رئیس مجلس بوده چنان رفتارهایی از خود بروز دادند؟ و طبعاً باید پرونده متهمان طرف مقابل هم به طور همزمان رسیدگی شود. آنگاه وجدان جامعه آرام خواهد گرفت چون چیزی جز عدالت و انصاف نمی‌تواند وجدان جامعه را آرام کند.

وی اظهار داشت: در شرایط امروز نیاز بیشتری به این کار داریم. برای مقابله با آمریکا و اسرائیل در جنگ اقتصادی پیش رو نیاز بیشتری به اتحاد ملی داریم. قطعاً محصوران هم پس از آزادی به کمک ملت خواهند آمد و به فرض محال بخواهند راه دیگری را در پیش گیرند خود ما در مقابل آنها می‌ایستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه یادآور شد: به هرحال هیچ مصلحتی بالاتر از اجرای قانون و عدالت نیست و مجلس مظهر قانون و قانون‌گرایی است. این موضوع باید توسط مجلس حل شود، همان طور که موضوع گروگانهای آمریکایی سرانجام از طریق مجلس حل و فصل شد. برخی از مقامات امنیتی و اطلاعاتی هم به من گفته‌اند که مجلس از طریق همین سؤال می‌تواند کمک اساسی به حل این مسئله بکند. عرض کردم سؤال من سیاسی، جناحی یا فراکسیونی نیست بلکه ملی است با هدف اتحاد ملی و مبارزه بهتر با آمریکا و اسرائیل. تقاضا دارم همکاران محترم با رأی مثبت خودشان به وارد بودن این سؤال، به سهم خودشان به حل این معضل که موجب سوء استفاده دشمنان انقلاب اسلامی شده است کمک کنند و قهراً آثار مثبت سیاسی و اقتصادی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرفا ت تكراري و خريداري نداره
Iran, Islamic Republic of
يك بند انگشت دكتر احمدي نژاد به كل قبيله و جناحتون شرف داره.
Iran, Islamic Republic of
محمود بندانگشتی با ۸۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی و فراورده های نفتی و متهم به فساد اقتصادی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بانک مرکزی ماه گذشته آمار داد که درآمد ریالی دولت روحانی در 5 سال معادل 16 سال دولتهای خاتمی و احمدی نژاد بوده . حالا خودت قضاوت کن خروجی احمدی نژاد چی بوده و الان چیه ؟
هر چند که از جماعت اصلاح طلب داشتن انصاف یه خیال خام ست
Iran, Islamic Republic of
۶۳ درصد کل درآمدهای نفتی ایران در ۱۰۸ سال از زمان مظفرالدین شاه تا پایان دوره احمدی نژاد،فقط در دوره احمدی نژاد حاصل شده که بالغ بر ۷۰۰ میلیارد دلار می باشد و با این درآمدهای بی نظیر نفتی احمدی نژاد کشور را با تورم حدود ۴۰ درصدی و رشد منفی ۶.۸ درصدی تحویل روحانی داد...!
این یعنی معجزه؛معجزه هزاره سوم از سوی معجزه هزاره سوم!؟
در چند پیام میفرستم
Iran, Islamic Republic of
میزان درآمد واقعی دولت های نهم و دهم چه مقدار بود؟

بر اساس گزارشی که بانک مرکزی از مالی و بودجه سال ۸۴ تا ۹۱ ارائه داده است داده های زیر را می توان استخراج نمود:
برخلاف اظهارات جهانگیری و خرازی میزان درآمد دولت نهم و دهم ۶٢٧.٧ هزار میلیارد تومان معادل ۶٢۳.۵ میلیارد دلار بوده است و ارغام ٧٠٠‌ و ۸٠٠ میلیارد دلار، رقم های غیر واقعی به نظر می رسد.
در همین حال میزان درآمد نفتی کشور بر اساس آماری که بانک مرکزی آن را در پایان هر سال اعلام می کند ۶۳۱ میلیارد دلار بوده است که شرح آن در زیر آمده است.
در چند پیام میفرستم
Iran, Islamic Republic of
مطابق این آمار، ادعای درآمد ٧٠٠‌ میلیارد دلاری از نفت در دولت نهم و دهم نیز اشتباه می باشد. حال سوالی که مطرح می شود اینکه آیا تمامی این درآمد نفتی، صرف مصارف بودجه ای کشور می شود؟
بر اساس قانون از سال ۸۴ تا ۸۸، درآمد نفتی کشور به این شرح مصرف گردید:
۱۴.۵ درصد به وزارت نفت برای توسعه میادین نفتی + ۳٧.۶ درصد به حساب ذخیره ارزی + ٢ درصد اختصاص به مناطق محروم + ۴۶.۵ درصد برای مصارف بودجه ای
این قانون پس از انحلال حساب ذخیره ارزی و براساس ماده ۸۴ قانون برنامه پنجم توسعه به شرح زیر تغییر نمود:
در چند پیام میفرستم
Iran, Islamic Republic of
۱۴.۵ درصد به وزارت نفت برای توسعه میادین نفتی + ۲۰ درصد به حساب توسعه ملی در سال ۱۳۸۹ و افزایش حداقل ۲ واحد درصد سالیانه به آن + ۲ درصد اختصاص به مناطق محروم + ۴۶.۵ درصد برای مصارف بودجه ای

و مطابق این قانون در ۵ سال ۸۴ تا ۸۸ مبلغ ۱۳۳ میلیارد دلار به حساب ذخیره ارزی و از سال ۸۹ تا ۹۱ مبلغ ۵٧ میلیارد و ۴۶۰ میلیون دلار به حساب صندوق توسعه ملی واریز گردید. از درآمدهای نفتی کشور در دو دولت نهم و دهم تنها مبلغ ٢۳۵ هزار میلیارد و ۴۳۴ میلیون تومان جهت مصارف بودجه ای اختصاص داده شده و از این درآمد افسانه ای! تنها این مقدار به مصارف بودجه اختصاص داده شده است در حالیکه از همین مقدار ۱۵۱ هزار میلیارد تومان (۶۴ درصد) جهت پروژه های عمرانی مصرف شده است.
در چند پیام میفرستم
Iran, Islamic Republic of
این آمار نشان می دهد که ارقام درآمدی دولت نهم و دهم نه تنها حیف و میل نشده بلکه در مسیری صحیح برای آبادانی و عمران کشور سرمایه گذاری شده است. در گزارش بعدی جزئیات بیشتری از این مخارج مورد بررسی قرار می گیرد.
United Arab Emirates
۱۷.۲۷
۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰👏👏👏
سلام
Iran, Islamic Republic of
از شنیدن فرمایش شما، استخوانهای گوبلز در گورش میلرزد. بابا! روی بی بی سی و گوبلز و همه برندهای تبلیغات چاخان باز را سفید فرمودید! دروغ مفید است، اما به اندازه، از حد که گذشت، سرگیجه می آورد.
جواب سلام
Iran, Islamic Republic of
...
سلام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام جون. ول کن امارو. بستنی دیروز ۵۰۰ تومن امروز هزار تومن اما تورم ۸درصد. علی برکت اله
Iran, Islamic Republic of
حرف مرد یکیه
حامی
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
هندوانه اواخر اردیبهشت، 800 تومان، الان 2500 تومتن
گوشت 40 هزار تومان، الان 55 هزار تومان
کره 100 گرمی 1500 تومان، الان 2300 تومان
ماست یک کیلویی 3000 تومان، الان 4600 تومان
اما تورم 8 درصد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لعنت به این انتخاب که تورم بالای 50 درصده، اما حقوق من 6 درصد زیاد شده به خدا...
دنیا هر جوریه میگذره، اما دیدار به قیامت...
سلام
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان، مردم از دست دولت محبوب شما واقعا خسته شده اند....
Seyed
United States
کدام دکتر !؟ ...
Iran, Islamic Republic of
کولاکیید شما اسفند دود کن چشم نخوری امار بانک مرکزی دولت روحانی هم قبول نداری.که درامد نفتی دولت روحانی تا حالا معادل دولت خاتمی .و احمدی نژاد بوده.شما دیگه تو امارها هم حب و بقض خودتان را دخالت می دهید.یک امار جالب بانک جهانی داد.که اقتصاد ایران درپایان دولت احمدی نژاد به رتبه 17 دنیا رسیده بود.در حالی که درپایان دولت خاتمی 87 بود.بعد این همه زخیره ارزی که دولت روحانی دارد تند تند خرج می کند دردولت احمدی نژاد جمع شده.بدهکاری ایران هم دردولت احمدی نژاد کمتر شده بود.وبخشی از بدهی ها را پرداخت کرده بود درحالی که دردولت خاتمی و رفسنجانی به ان اضافه شده بود.بعد احمدی نژاد با شجاعتی که داشت قیمت نفت را بالا نگه می داشت .مصاحبه های پی درپی در مراجع بین الملی علیه اسراییل باعث می شد انها واکنش نشان بدهندو فورا گزینه جنگ را مطرح کنند و باعث بالا رفتن قیمت نفت می شد.تازه احمدی نژاد زمانی کشور را اداره می کرد که دنیا دچار بحران اقتصادی بود.اکثر به اصطلاح بهار عربی و اشوب ها درکشور های عربی برای وضع اقتصادی بد بود.ولی در ایران تا دوسال اخر که بخاطر گرا دادن بعضی ها به امریکا تحریم سخت شدیم وضعیت خوب بود.تازه همان دوسال هم خیلی بهتر از حالا که به اصطلاح تورم %8 شما بخوان %80 بود
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خواب را از چشمان چپ و راست ربوده!!!
و این تنها از یک انقلابی محبوب واقعی بر می آید...
فتبارک الله احسن الخالقین...
United Arab Emirates
اگه اونموقع تورم ۴۰ درصد بوده الان ۱۴۰ درصده
سرتونو از برف در بیارین البته اگه توش چیزی باشه
Iran, Islamic Republic of
در دوره احمدی نژاد همه اجناس از حداقل ۳۰۰ و ۴۰۰ درصد تا ۱۰۰۰ وبیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش قیمت داشته!
Iran, Islamic Republic of
کنتور که نداره مالیات هم نداره
اصلا ٩٠٠ هزار درصد افزایش داشته
شما راست میگی...
Iran, Islamic Republic of
۶۳ درصد کل درآمدهای نفتی ایران در ۱۰۸ سال از زمان مظفرالدین شاه تا پایان دوره احمدی نژاد،فقط در دوره احمدی نژاد حاصل شده که بالغ بر ۷۰۰ میلیارد دلار می باشد و با این درآمدهای بی نظیر نفتی احمدی نژاد کشور را با تورم حدود ۴۰ درصدی و رشد منفی ۶.۸ درصدی تحویل روحانی داد...!
این یعنی معجزه؛معجزه هزاره سوم از سوی معجزه هزاره سوم!؟
Iran, Islamic Republic of
بودجه پروژه های عمرانی در دولت نهم و دهم 8 برابر امروز بود و بیشترین طرحهای عمرانی در دولت دکتر احمدی نژاد اجرایی شدند و اما حالا پروژه ها تقریبا"تعطیل شده است .
Iran, Islamic Republic of
...
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
مهمتر از میزان دلاری درآمدها تبدیل به ریال اونهاست، که در دولتهای نهم و دهم نرخ برابری دلار و ریال نهایت به 12240 ریال در بودجه رسید در حالیکه در دولت های یازدهم و دوازدهم در بودجه بالای 24000 ریال بوده و تا به الان به بالای 32000 ریال رسیده که یکباره با شوک ارزی جدید به رقم 42000 ریال فعلی بعد از تایید بودجه رسیده است.
یک مثال ساده: اگر ما یک دلار از صادرات نفت در حال حاضر بدست بیاوریم 4200 تومان به درآمدمون افزوده میشه در حالیکه قبلا باید بیش از 3 دلار از فروش نفت بدست میاوردیم تا این مقدار درآمد داشته باشیم. به اذعان دولت فعلی ما بیشتر نفت صادر کرده ایم و بیشتر دلار به دست آوردیم...
Iran, Islamic Republic of
دست كساني كه مثل زالو بيت المال را خوردند از اين در آمد نفتي كوتاه شد و صرف عمران و آباداني كشور ( ساخت 4 ميليون مسكن براي طبقات ضعيف جامعه - ساخت بزرگ راه ها - پيشرفت دانش هسته اي- هوا وفضا - دانش بنيادي و غيره .....)گرديد دود 8 سال دست قطع شدن رانت ها و حيف وميل است كه هنوز بلند است و داغي كه بر دل آنها گذاشت
United Arab Emirates
مرگ بر دشمنان احمدی نژاد
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب به معنای توسری خور موندنه البته تو به اصطلاح از ما بهترونها .. یا اونایی که فکر میکنن از بقیه مردم بهترن و چیزی حالیشو.نه که در واقع نه تنها چیزی حالیشون نیست بلکه به خاطر چند دلار همه چیزشونو می فروشن و از ترس کدخدا خودشونو خیس می کنن ......
Iran, Islamic Republic of
احمدی‌نژاد هیزم فتنه را فراهم کرد/ موسوی شعله‌ور کرد
اقای مطهری شماهم با سکوتتان فتنه را تاید کردید. شما هم مقصر هستید
Iran, Islamic Republic of
برجام بی فرجام باعث کاهش قیمت نفت شد و چند صد میلیارد دلار متضرر شدیم .
Iran, Islamic Republic of
عاقلان دانند!!
Iran, Islamic Republic of
...
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
توهم 800 میلیارد را چه کسانی وارد ادبیات سیاسی ایران کردند؟اونایی که یا خودشون یا بستگان درجه یک اونها ریگ که چه عرض کنم آجر توی کفش شون دارند
م...
Iran, Islamic Republic of
اگر درست ميگيد مستند ارايه كنيد هشتصد ميليارد دلار وجود داشته بري يكسر به امار بانك جهاني و صندوق بين المللي پول بزنيد كه اين دروغ شاخدار از فروش نفت زمان دكتر مشخص شود مردم سطح اگاه هيشان بالا بو دبالاتر رفته
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شما برید اول باهم حرفاتونو یکی کنید بعد بیایید بگید که فلان ..یکیتون میگه 800 یکی میگه 700 جهانگیری میگه 900 یه وزیر میگه 1000 میلیارد دلار یا نمیدونید دلار چی هست یا فرق بین 700 تا هزار و ننمی فهمید
یا بدتر از اون فکر کردید مملکت 8 سال درآمدش رو احمدی نژاد برده خورده وشماهم با باد هوا داشتی این 8 سال ودر مملکت سر میکردی
United Arab Emirates
۱۸.۰۸
۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰👏👏👏
Iran, Islamic Republic of
تازشم
یک مروری اگر به صورت مذاکرات مجلس درهنگام رای اعتماد به کابینه دولت یازدهم داشته باشید، ملاحظه می کنید که برخی نمایندگان حامی دولت در آن جلسه از ارقام 400 میلیارد دلار حرف می زدند که بعد یواش یواش کشید بالا ...
یاد آن حکایتی می افتم که طرف هی سئوال می کرد و طرف مقابل می گفت : برو بالا!!
Iran, Islamic Republic of
یه درآمد نفتی داریم،یه درآمد نفتی و فرآورده های نفتی داریم، یه درآمد نفتی و فرآورده های نفتی و در آمدهای حاصل از واگذاریهاست که ۳ عدد متفاوت می شه!
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
آقای بندانگشتی پاشوتوجاده هابگردببین چیکرده چشاتوبستی مسکن مهررونمیبینی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درامداش از کفایت و لیاقت خودش بود. فسادشم تا اثبات نشده بهتره ساکت شی. ...
Iran, Islamic Republic of
بعضی فسادهاش در آستانه اثبات شدن هست !
یک دادستان محترمی پارسال چارسال ها مصاحبه فرمودند که اوشان هفت هزارمیلیارد تومن تخلف کرده؛ این مبلغ رو از "درآمد سازمان هدفمندی یارانه ها" برداشته و در قالب "یارانه نقدی" به حساب "هفتاد و چند میلیون نفر" واریز کرده . بعدش هم ناله فرموده بود که "می خواهیم ازش پس بگیریم"(!) اما بررسی کردیم دیدیم کل دارایی خودش و آل و تبارش به دومیلیارد تومن هم نمی رسه!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر مستندي داشتيد اين پنج سال ارايه ميكرديد تهمت مي زنيد
Iran, Islamic Republic of
محمود عرضه داشت و در اوج تحریمها تونست ٨٠٠ میلیارد دلار درآمد حاصل کشور کنه و به ملتش برسه.
شماها و دولت مورد حمایت هاشمی و خاتمی و میرحسین و ... عرضه ندارید تقصیر محموده؟!!
همون نفت الان ۵ساله که اختیارش دست شماست
تازه محمود به آمریکا باج هم نداد و هسته ای و فضایی را تعطیل هم نکرد و ٨٠٠ میلیارد دلار درآمد هم کسب کرد. دمش گرم خیلی عرضه اش از شماها بیشتر بود.
skandary
Iran, Islamic Republic of
کاری که محمود کرذ هیچدولتی نکرد. تا حدی که رهبری صفت پرکارترین دولت را به آن دادند.
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
این باندهای قدرت و ثروت دشمنان احمدی نژاد هستند مهم اکثریت مردم ایران هستند که حامی احمدی نژادند و بزودی بساط اینها را جمع خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
حق گفتی
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88 با نامه بی سلام و السلام کاندیدای شکست خورده سال 84 کلید زده شد .
United Arab Emirates
بهتره که گفته شود فتنه را غریق استخر فرح وخانواده اش شروع کردند
Iran, Islamic Republic of
لعنت الله علیهم اجمعین من الان الی قیام یوم الدین
Iran, Islamic Republic of
فتنه سال 88 به قول آقای حداد عادل فتنه اکبر بود
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی به این بنده خدا حالی کنه فتنه چطوری رخ داد!!...
Iran, Islamic Republic of
اين جماعت افساد طلب در فتنه 88 تعدادي مردمو گول زدند انداختن جلو كه از نظام امتياز بگيرند و از كدخدا در امريكا جايزه و از ملكه لير استر لينگ
United States
...
هادی
Iran, Islamic Republic of
فتنه رو مموتی شروع کرد و بانیش بود.. از این واضح تر؟!
Iran, Islamic Republic of
فتنه کار باند ثروت و قدرت بود که دست شون از بیت المال کوتاه شده بود.
United Arab Emirates
تو بگو احمدی نژاد کافر دزد غارتگر ملحد .... هر چه دلت میخواهد بگو مهم اکثربت مردم ایران هستند که حامی احمدی نژادند
کاربر محترم با تشکر یا قانون نمی دانید یا نخوانده اید اقلا خوب دفاع کنید دفاع بد ضربه اش شدیدتر ایت. جهان نیوز
United Arab Emirates
منظور این است که ابنها به احمدی نژاد تهمت میزنند
Iran, Islamic Republic of
مثلا دفاع بدی بود
United Arab Emirates
نه دفاع بدی نبود .جهان نیوزه دیگه باید مثل خاک انداز بیاد وسط
سرباز م
Iran, Islamic Republic of
فتنه رو غریق استخر فرح شروع کرد و ادامه اش داد. میدونی چرا؟؟چون سال ۸۴ در رقابت با مموتی باخت، میدونی چی میگم. باخت یعنی مردم بهش رای ندادن . مفهومه هادی جون
Iran, Islamic Republic of
سرباز جان ! متاسفم برات...
به سرباز م
Iran, Islamic Republic of
آی گفتی دادا
آی چسبید انتخابات 84؛ آی چسبید!
یه به قول حضرات "تازه از گرد راه رسیده" کل "بازی بزرگان" رو ریخت بهم!
بخش اعظم اعاظم رو ریخت بیرون دایره؛ بعدشم جلوی استوانه : 17 به10 .
خیلی باحال بود!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب اول لازمه خودت اصلاح کنی بی ادب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این بنده ی خدا... چه جور بگم ... یک کم ... یک کمی... چیزه، چه جور بگم...
Iran, Islamic Republic of
یک جور بگو ما بفهمیم همه اش نقطه نقطه
United Arab Emirates
سه نقطه هاشو بذاره جهان سانسور میکنه
ج
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
با یک محاکمه آزاد وعلنی باید برای همیشه به این بی قانونی پایان داد
Iran, Islamic Republic of
نه آقا کاری نکرده که... علامت تعجب ...فقط کلا آتش راباد می زندکه از حرارت نیفته ...باد زدن آتش جرمه ...علامت سوال ...خخخخ
سعید
Iran, Islamic Republic of
مطابق ضرب المثل معروف در مقابل حرفهای امثال این آقای به اصطلاح نماینده بهترین واکنش سکوت است. مبادا توهم برش دارد که البته تا حد زیادی متوهم هست
Iran, Islamic Republic of
در رقابت انتخابات ۸۸ برخی داورها کاپیتان تیم احمدی نژاد بودند...!
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات 96 پس از رد صلاحیت اولیه شان، گفتند یا ما را تایید کنیم یا کشور را مثل 88 می کنیم، و سپس رای آوردند! در 96، کاپیتان، داور، مجری و حتی AVR همه یکی بود. قربون 88!
Iran, Islamic Republic of
غلامحسین الهام -عضو حقوقدان شورای نگهبان در سال ۸۸- در میتینگ انتخاباتی احمدی نژاد ۲روز پیش از انتخابات در مصلای تهران شرکت می کند و به نفع احمدی نژاد سخنرانی می کند!!!!
در کجای دنیا داور رقابت به نفع یک نفر سخنرانی می کند؟؟؟
...
Iran, Islamic Republic of
حتی سازمان های نظر سنجی امریکا صحت انتخابات سال 88 را تایید کردند.
Iran, Islamic Republic of
البته مصلحت برخی هم دردمیدن فتنه وطرفداری ازآن بود،با اینکه قانونا موظف به حفظ مصلحت ازنظام بودند امادرعین حال نظام راتضعیف کردند.
نخودی
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
مطهری داره به آتش در حال خاموشی فوت میکنه
آقای دکتر علی مطهری
Iran, Islamic Republic of
در یک جمله می گویم: خسته مان کرده ای.
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
اونقدر از احمدی نژاد کینه داره برای اینکه وزیر ارشادش نکرد که حتی حاضره آتش سوزی جنگلهای کالیفرنیا رو هم بندازه تقصیر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
راستی چرا هر کسی انگلیس درس خونده با احمدی نژاد مشکل داره؟
Iran, Islamic Republic of
چونکه تربیت یافتگان غرب و شرق هستند. رجوع کنید به سخنان امام ره که در مورد این تربیت یافتگان چه گفته.
Iran, Islamic Republic of
افرین بر نماینده شجاع مردم
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
آفرین به چی؟
فتنه وقتی شروع شد که زن غریق استخر ساعت ۱۰ صبح گفت:اگه موسوی رای میاره بریزد توی خیابان،فتنه وقتی شروع شد که موسوی در وسط رای گیری میگه من پیروز هستم
یا تو باغ نیستی یا غرض شخصی داری
برای تو و اون نماینده که حکم رفیق دزد و شریک قافله داره دعا میکنم که از خواب بیدار شویم
به همچنین جهان جون که از این نماینده مرفحین بی درد تیتر میزنه
ح.ر.ق.1362
Iran, Islamic Republic of
این نماینده شجاعتان جرات دارد به روحانی جونش بگوید؛ چرا وضع دلار؛نفت؛اقتصاد،علم،هسته ای،فناوری،عمرانی،حقوق، و ...اینگونه است، مردم هر روز ضعیف و ضعیف تر می شوند، می توانید بگویید الان دقیقا از چه چیزی دفاع می کنید، اصلاح طلب ها هم دنبال فرار از او هستند، حالا شما از نماینده ای دفاع می کنید که یک هزارم کارهای روحانی را هم انجام نداده است،
حامد
Iran, Islamic Republic of
چه شجاعتی برادر !؟ یکی ندونه خیال می کنه مثلا رفته با 5 تا داعشی از نزدیک جنگ کرده یا سرش رو برده دهن کوسه. حرف غلط اندر غلط زدن شجاعت می خواد؟
United Arab Emirates
آب بریز همون جا که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
...
به دام حاشیه نیافتید
United Kingdom
ایشان روان شناسی رسانه های جبهه انقلاب را خوب می داند میداند که انها یعنی رسانه های انقلابی از این دست خبرهای حاشیه ساز را سریعا تیتر می کنند و روزها بحث می کنند تا مشکل اصلی فراموش شود مثل رفراندومی که روحانی اخیرا در مصاحبه مطرح کرد
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا علی مطهری توی ایران زندگی میکنه و از اوضاع اقتصادی کشور خبر هم داره ؟ چون تا حالا یکبار ندیدم درباره اقتصاد حرفی بزنه و درد مردم رو بدونه
Iran, Islamic Republic of
بی انصافی نکنید در مورد عدم حضور پویول در برنامه جام جهانی فردوسی پور موضع گیری نکرد؟ در مورد علت پیروزی تیم فرانسه در جام جهانی اظهار نظر نکرد؟ و....
چرا این همه مواضع مهم اقتصادی و معیشتی مردم از ایشان را در نظر نمی گیرید؟!
Russian Federation
زمان احمدی نژاد زیاد حرف اقتصاد میزد
Netherlands
هر چه استاد غزل { (غ ) آقا فاضل و برادران} گفت بگو می گوید
United Arab Emirates
ایشا ن هم وکیل الدوله هستند...
United Arab Emirates
جهان نیوز عزیزچقدر از لاریجانی ها می ترسید یا شما هم همپالکی آنها هستیدکه نامشان راحذف می کنید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایشان عیال وارند باید نان بخورن اما از هر جایی که میخورند همانجوری هم فکر می کنند
Iran, Islamic Republic of
اگه تو خوبی
پس زنده باد هیزم!
زنده باد فتنه!!
زنده باد...
Iran, Islamic Republic of
آن حاج خانم که میگفت اگر موسوی رای نیاورد یعنی تقلب شده !!!! و بریزید توی خیابان ها هیزم فتنه رو فراهم کرد و فرزندانش هم آتش بیار فتنه شدند .
علی
Germany
ایشون گفتند: «سؤال من سیاسی و جناحی یا فراکسیونی نیست، ملی است و با هدف حل یکی از مشکلات اجتماعی کشور که آثار سیاسی و اقتصادی داشته است...»
آقای محترم! ینی تو دل این همه مشکل الان اولو.یت شما برای حل مشکلات مردم اینه!؟ بعد میگی سیاسی نیست!؟ ...
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Australia
باسلام
خدایا چقدر دکتر احمدی نژاد خادم ملّت ضد یا دشمن دارد ، بابا 6 سال
است آفای احمدی نژاد سرکار نیست اون 8 سال که چپ وراست برایش
دردسر وسنگ جلوی پایش می گذاشتید وحالا هم خادم ملّت را تا آنجا
که جادارد میخواهید بد جلواش دهید آخه چرا چون شبانه روز برای
بهتر شدن زندگی ملّتش کار میکرد .
راستی چرا اسرائیل و آمریکا همش از آقای دکتر احمدی نژاد بد میگفتند
وهنوز هم میکند ولی چرا اسرائیل و آمریکا یک کلمه بدگوئی ازدولّت یازدهم و دوازدهم تاحالا نکرده . امّا درعوضش دولّت آقای روحانی
تا توانسته ازگوبیدن آقای دکتر هیچ ابائی نداشته ، ولی اینا بدونید
که میدونید ملّت آقای احمدی نژاد را دوست دارند.
Germany
تنها کسی که فتنه شعله ورمیکنه شما هستید جناب با دفاع تمام قد از ستون پنجم و کوبیدن سپاه!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خخخ شماهم آتیش بازی کردیدمث بچه هااا
نمک احمدی نژاد روهم خوردی امازدی نمکدون شکستی
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نزاد جگونه هیزم ان را فراهم از تایید صلاحیت تا نظارت بر انتخابات در دست شما بود حالا هیزم برجام و این اوضاع ارزی و معیشتی انهم بعد از 5 سال این اوضاع نابسامان را چه کسی فراهم کرده است داداش یا اطلاع ندارید یا ریگی در کفش دارید بدانید مافیا و باند هایی را در همه جاشکل دادید که در مقابل هر ارامشی به خاطر منافع خود هستند شما راست می گویید چه برنامه ای برای جلو گیری از خویشاوند سالاری انچام دادید چه برتامه ای برای جلو گیری از قرارداد های پنهان و حقوق نچومی و.بیکاری و فاصله طبقاتی وطلاق.ریزش ها مانند حجابی که خود معتفد به.بگیر و ببند و تحمیل هزینه برای نظام به جای ایجاد جذابیت با درستکاری و پاکدستی و روش ایمه برای ایجاد الگو و.... انچام دادید اینها هیزم هستند تا بهانه لازم را برای هر فتنه ای فراهم می کندتا درزمان های مختلف به هر دست اویزی شعله ور شود
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نزاد جگونه هیزم ان را فراهم از تایید صلاحیت تا نظارت بر انتخابات در دست شما بود حالا هیزم برجام و این اوضاع ارزی و معیشتی انهم بعد از 5 سال این اوضاع نابسامان را چه کسی فراهم کرده است داداش یا اطلاع ندارید یا ریگی در کفش دارید بدانید مافیا و باند هایی را در همه جاشکل دادید که در مقابل هر ارامشی به خاطر منافع خود هستند شما راست می گویید چه برنامه ای برای جلو گیری از خویشاوند سالاری انچام دادید چه برتامه ای برای جلو گیری از قرارداد های پنهان و حقوق نچومی و.بیکاری و فاصله طبقاتی وطلاق.ریزش ها مانند حجابی که خود معتفد به.بگیر و ببند و تحمیل هزینه برای نظام به جای ایجاد جذابیت با درستکاری و پاکدستی و روش ایمه برای ایجاد الگو و.... انچام دادید اینها هیزم هستند تا بهانه لازم را برای هر فتنه ای فراهم می کندتا درزمان های مختلف به هر دست اویزی شعله ور شود
Iran, Islamic Republic of
اخرش هم اینها احمدی نژاد را بجای فتنه گران محاکمه می کنند.جرم احمدی نژاد این بود که در انتخابات پیروز شد.ومحبوبیتش بین مردم با همه زوری که شما و خارجی ها زدید تا خرابش کنید بیشتر از شما ها بود.خدا به احمدی نژاد رحم کند
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری باید اب یخ روی درست بریزه وسط ...که هنوز داره میسوزه .
Russian Federation
حرف منطقی و واقعی یعنی«مستند»، علی مطهری وکیل الدوله حرف کلی میزنن، حالا مستندات درمورد فتنه گران، شیش ماه قبل از انتخابات هاشمی از دروغ تقلب سخن گفت و تا زمان انتخابات این گونه دروغ ها ادامه داشت میرحسین موسوی هم یک روز از برگزاری انتخابات با مجله تایم مصاحبه کرد و گفت انتخابات بخشی از تغییر در ایران است و تغییر از چند سال قبل شروع شده و این ربطی به انتخابات ندارد، بعد از انتخابات هم با اینکه اینهمه خسارت اقتصادی به مردم زدن و حتی به امام حسین (ع) بی احترامی شد و شعار انتخابات بهانه ست اصل نظام نشانه ست سر داده شد این دو نفر دستگیر نشدند بلکه یکسال بعد که بعد از بیست و دو بهمن به فرمان میرحسین بیرون آمدند و حرکت شورشی خود را با بیداری اسلامی یکی دانستند این دو نفر به حکم شورای عالی امنیت ملی به حصر برده شدند، آقای وکیل الدوله خوب مردم رو سرگرم میکنی با حصر
Iran, Islamic Republic of
دلار۱۲۰۰۰ تومان شد وسکه۴۷۰۰۰۰۰ تومان
وبیکاری وتورم کمر مردم راشکست اختلاس وحقوق های نجومی و انواع و اقسام سو استفاده‌ای ژن های خوب واقا زادها پدر این ملت را درآورد و شما نماینده ساکت بودی ...
Iran, Islamic Republic of
خدا ازتون نگذره که سر و ته مطلب رو طوری سانسور کردی که خود نویسنده هم تکلیف خودش رو ندونه. وارونه جلوه دادن حقیت
Iran, Islamic Republic of
ایشان استاد برچسته سانسورات تشریف دارند
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگر حرف نزنید مردم نمیکن لالی
چقدر تحلیل های شکمی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری بند انگشت کوچک احمدی نزاد نیستی بی خود از فتنه گران دفاع نکن انها از نظر ما مرده متحرک هستند مرگ بر فتنه گر وطرفدارانش
Iran, Islamic Republic of
آقاي مطهري تمام تجمعات اعتراضي كه صداي واقعي مردم بوده ، (نه آندسته تجمعاتي كه صداي منافقين از آن بلند بوده) در مورد گراني ، بيكاري ، حقوق هاي نجومي ، اختلاس ها ، بخور بخورها وووو بوده شما يك تجمع به ما بگو كه براي رفع حصر انجام شده باشه ! آقاي وكيلي كه از بيت المال ارتزاق ميكني حرف دشمن شاد كن در مجلس نزن !
حامد
Iran, Islamic Republic of
از روزی که موسوی و کروبی حصر شده اند یک بار ندیدم تجمعی برای رفع حصر تشکیل بشه. اما تا دلت بخواد تجمع علیه این دولت روحانی و سیاست های غلط و فساد آفرین اقتصادی و سیاسی و اجتماعی اش دیده ام. اگر امروز رفراندوم صورت پذیرد مردم به انحلال مجلس و برکناری روحانی رأی می دهند.
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاش یه مدت نبینیم این آقارو چند مدته خیلی رو اعصابه ؛ آخه شما به گرد پای احمدی نژاد هم نمی رسید تو خدمت به مردم چرا الکی حرف می زنید
shref
آقای مطهری به جای اینکارا ها خودت اصلاح کن محبوبیت انسان ها در بین مردم مشخص می شود به فرزندان تان توی جامعه نگاه کنید....
علی لنج کج
اللهم اشف کل مریض
م ج
Iran, Islamic Republic of
شما آقا زده هی فوت کن ؟بعد ببین چه می شه؟؟؟؟
سید
Iran, Islamic Republic of
گناه بزرگی که برخی از دست‌اندرکاران فتنه‌ها در کشور انجام میدهند، امیدوار کردن دشمن است؛ دشمن را امیدوار میکنند که میتواند منفذی در بین مردم، در بین عوامل گوناگون، در بین مسئولان نظام باز کند. دشمن سال گذشته با کارهای اینها امیدوار شد؛ در حالی که آن انتخابات عظیم، آن حضور به آن عظمت، آن شرکت عظیم مردم در انتخابات، میتوانست کار را خیلی پیش ببرد و ملت ایران را در بسیاری از میدانهای سیاسی موفق کند. اینها ایجاد فتنه کردند؛ لذا دشمن که از حرکت عظیم مردم مأیوس میشد، امیدوار شد که بتواند به انقلاب صدمه و ضربه بزند.
( رهبرمعظم انقلاب)
Iran, Islamic Republic of
درد و بلای دکتر احمدی نژاد بخوره توی سر بدخواهانش .
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های کلان برادر دامادتان(فاضل لاریجانی) چی شد؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
موسوی و کروبی از مد افتاده....
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب مطهری؛
شما به عنوان نماینده و ملت به عنوان افکار عمومی؛ آیا حاضرید فرآیندی برای برگزاری دادگاه صالح برگزار کنید و اعلام کنید مردم اگر از موسوی و کروبی شکایتی دارند آنرا به دادگاه تسلیم کنند!؟
آیا حاضرید اجازه دهید خانواده های قربانیان جنایت فتنه 88 از موسوی و کروبی شکایت کنند!؟
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب مطهری‌؛ گفتید سئوال من ملی است نه سیاسی و حزبی!!! دوست دارید سئوال به رای عمومی گذاشته شود!؟
Iran, Islamic Republic of
مردم روز به روز به احمدی نژاد علاقمندتر می شوند.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کدوم بی شرفی گفته مشکل اقتصاد ما به حصر فتنه گرا وصله
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری شما هم به این آتش می دمی و کباب می زاری
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری اگر حرف نزنی اتفاقی میافته
بی خیال ساکت بشین حقوقتو بگیر دیگه.......
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
...
اشعث کندی
Iran, Islamic Republic of
منم از خودم بدم اومد ...
حلال خور
Iran, Islamic Republic of
...
یاد آور
Iran, Islamic Republic of
توی اینترنت کلمه اشعث کندی را در سریال امام علی ع سرچ کنید. الله اکبر عجیب شباهتی
در چند پیام میفرستم
Iran, Islamic Republic of
هدف تشکیل حساب ذخیره ارزی و صندوق توسعه ملی تبدیل دارایی‌های حاصل از فروش نفت خام به دیگر انواع ذخایر و کاهش تلاطم‌های ارزی بود و مطابق قانون پنج ساله چهارم توسعه منابع آن بصورت سرمایه‌گذاری و تأمین بخشی از اعتبارات موردنیاز طرح‌های تولیدی و کارآفرینی بخش غیردولتی که توجیه فنی و اقتصادی آن‌ها به تأیید وزارتخانه‌های تخصصی ذی‌ربط رسیده باشد، تا ۵۰ درصد حساب ذخیره ارزی، از طریق شبکه بانکی داخلی و بانک‌های ایرانی خارج از کشور، به صورت تسهیلات با تضمین کافی تخصیص می‌یابد.با این تعریف تا پایان سال ۹۱، ٢۱۶ طرح ارزی اقتصادی و ۵۵٢ طرح ریالی اقتصادی در صندوق مصوب شد و تسهیلات به مبلغ ۳۸.۵ میلیارد دلار به پروژه های مصوب اختصاص داده شد.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فرهنگی ، ضمن تقدیر از پاسخ روشن ، قاطع و خوبتان ، امیدوارم مردم خوبمان ، بخصوص تهرانی های مرفه و بی خیال فهمیده باشند که آمریکا و اسرائیل به چه افرادی دل خوش کرده اند ، امید دارند و بعنوان عوامل خود از آنها تقدیر و تشکر میکنند ، ... یکی از درد های مردم ، اختلاس های مسئولان دولتی ، بیکاری جوانان ، نابودی خیلی از آرمان های امام راحل ، شهیدان بزرگوار انقلای اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و ..... مخصوصاً طی پنج سال اخیر موضع گیری کرده باشه ؟؟ درد این آقایان شده حصر ، رفتن زنان به ورزشگاه ها ، برگزاری کنسرت ، حمایت های ضمنی از دشمنان قسم خورده اسلام و جمهوری اسلامی و ... براستی اینها با این هدف نماینده مجلس شورای اسلامی !!! شده اند ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری ! منافع شما در پیگیری این مسائل چیست ؟ آیا مشکلات عدیده ای که رأی دهندگان به شما ، با آن دست بگریبانند ، بیکاری جوانان ، فقر و محرومیت عمومی ، دزدی و چپاول بیت المال توسط مسئولین ، وا دادگی مسئولین در مقابل دشمنان و هزاران مشکلاتی که مردم درگیر آن هستند ، برای شما مهم است یا تلاش در تبرئه خائنین ملک و مملکت ؟؟ در هشت ماهی که خائنین مملکت را به آشوب کشیدند و نظام اسلامی با آنها مدا را میکرد شما کجا بودید و چکار میکردید ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
منتظر
Denmark
...
ح.ر.ق.۱۳۶۲
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای مطهری هیزم فتنه را همان روز انتخابات همسر جناب اقای هاشمی، روشن کردند، همان میرحسین روشن کرد که گفت چیزی به جز پیروزی اینجانب تخلف است، خوب بعد از بیرون امدن نام احمدی نژاد، اعتراضات و بیانیه ها توسط او، کروبی، خاتمی، و ...صادر گردید، تا اینجای کار هیزم را او ریخته است و خودشان هم روشن و شعله ور کردند، اما اگر منظورت وقایع روز مناظره میرحسین و احمدی نژاد است، که احمدی نژاد اتهاماتی را به سوی فرزندان هاشمی، ناطق و همسر میرحسین بیان کرد، و خوب اگر انها پاک بودند پاسخ می دادند و رد می کردند، چرا به جای اوردن ادله داد و فریاد نمودند، چرا به جای اعتراض قانونی فریاد زدند، و حالا اگر منظورتان در این است که این یعنی هیزم فتنه، می توانم بگویم فرزندان هاشمی برای چه مواردی در زندان هستند، ایا برای همان هایی نیست که احمدی نژاد گفته است؟ و حالا شما می توانید قسم جلاله بخورید فرزندان این اقایان دستشان پاک است؟ و اگر پاک است دادهایتان را بر سر قوه قضاییه خالی کنید که چرا این پاکدستان را محاکمه و زندانی کرده اید.جناب اقای مطهری اگر پاسختان منفی است و حرف های احمدی نژاد را تایید میکنید؛ می توانیم از شما بپرسیم چرا به جای انکه در زمین حق احمدی نژاد باشی در زمین باطل ان افراد بازی میکنید؛ ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این آقا 9 ساله که داره این حرفارو می زنه و فکر نکنم حتی تونسته باشه یک نفر از افرادی که مخالف خودش هستند رو قانع کنه
تنها فایده ش این بوده که طرفدارانش (همونایی که با گشت ارشاد بر خلاف مواضع ایشون مخالف هستند) براش سوت و کف بزنن
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
...
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر مطهری
مراقب باش، اینها هیزم نیست، نیمسوزهای جهنم است ...
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست از این حامی فتنه گران بپرسه که آیا یک روز جبهه رفته برای این کشور با رژیم صدام بجنگه این آقازاده بی درد که آن موقع در لندن در حال تحصیل بوده .
شاید الان ما از مواضع آقای احمدی نژاد خیلی راضی نباشیم ولی یک تار موی آقای احمدی نژاد و دولت او به تمام .... ارزش دارد
Netherlands
...این نماینده وجود نداره بجای اینکه فکر حال وروز مردم باشه برای اینکه خودشو برای یک عده شیرین کنه بند کرده به این دو فتنه گر ...
بهروز
Iran, Islamic Republic of
اگر در پرونده آقای احمدی نژاد یک نقطه سیاه نه که یک نقطه خاکستری می بود ... به بالای دار می بردند
محب
Iran, Islamic Republic of
با این اختلاف و کدورتی که در بین ما هست ولله ترامپ حق داره طمع کنه ایران رو به زانو دربیاره.
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود یعنی خادم صدیق ملت خصوصا فقراوکم درامدها
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حالا به شما چه که فکر و دکتر فقط شده حصر؟؟؟!!!!
ali
Iran, Islamic Republic of
...
سلام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد خار چشم سیاسیون فرتوت اصلاح طلب که کاری برای ملت نکردند فقط از احمدی نژاد ایراد می گیرند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خوارج هم می گقتند: علی هیزم فتنه صفین را آماده کرد و معاویه شعله ورش کرد. پس هر دو باید کشته شوند!!!
United States
جناب مطهری تو خودت دانسته یا ندانسته هیزم اتش امریکا و اسرائیلی نشی. حواست رو جمع کن
ضد احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
... غرب زده ها دوره تون دیگه رو به اتمامه
عمار
Iran, Islamic Republic of
بازهم بازی با کلمات وفرافکنی برای فرار از پاسخگویی به مردم درقبال مشکلات ایجاد شده در زندگی روزمره مردم بخاطر سوءتدبیر دولت ومجلس!!!
آقای نماینده خود رییس جمهور هم متوجه شده حربه مقصر سازی دولت قبل دیگر کارساز نیست ونمیتوان با این مقصر سازی دیگر ادامه بازی داد .اما مثل اینکه حضرتعالی هنوز دنبال قاتل بروسلی هستید!!
احمدی نژاد ودولتش مورد قضاوت تاریخ ومردم هست ونیازی به ماستمالیزاسیون افرادی چون شما نیست.
شما مثلا امروز نماینده مردم هستید .چرا مطالبات مردم را از دولت ومجلس دنبال نمیکنید؟؟؟؟؟؟
لیست امید(ناامید)چرا هیچ سئوالی از رییس جمهور ووزرا درقبال مشکلات معیشتی مردم ندارد؟؟؟
تاکی میخواهید از واقعیت فرار کنید وکینه شخصی خود را از رییس دولت قبل دستمایه قرار بدهی ؟؟؟؟
واقعیت اینست که مجلس فعلی با لیست های پولی امید فشل ترین مجلس تاریخ است.ناکار آمدی ،انفعال،دولتپرستی،وکیل دولت بجای ملت ،ندیدن مسائل ومشکلات اشتغال ومعیشت درتنگنای مردم ووووو.... اینها همه موضوعاتی است که باید امثال شما پاسخگو باشند .هم در مقابل ملت وهم در مقابل عدل الهی.
خداوند قهار در قران کریم میفرماید وای برکم فروشان.
رفتار برخی از مسئولین در این روزها وعدم پاسخگویی آنها نیز شامل این آیه است.
Sweden
احمدی‌نژاد هیزم فتنه را فراهم کرد/ موسوی شعله‌ور کرد, مطهری هم...
Iran, Islamic Republic of
خدارحمت کند شهید بزگوار دکتر آیت الله مطهری را درطول عمر با برکتشان هرچه زحمت کشیدند...
Iran, Islamic Republic of
بازی با کلمات بس است مشکل اصلی مردم رفع حصر نیست اینقدر ادرس غلط ندهید کمی هم به فکر مردم گرانی بیکاری و غیره باشید
Iran, Islamic Republic of
برا امثال شماها که بد نشد ...
ملت
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
شما هم هی در این آتش می دمید و خوشحالید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد پراید هفت میلیونی را بیست ویک میلیون کرد ،روحانی هم هفت میلیون به آن اضافه کرد.نتیجه کار هیچ کدامشون به نفع ملت نبوده .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد قیمت همه چی رو چند برابر کرد!
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم را خنده می گیره از حرف ایشان گاهی به نعل می زند وگاهی به میخ آخر نفهمیدیم ایشان طرفدار کدام گروه وجناح است . ....
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم را خنده می گیره از حرف ایشان گاهی به نعل می زند وگاهی به میخ آخر نفهمیدیم ایشان طرفدار کدام گروه وجناح است ...
United Arab Emirates
جناح شیطان
Iran, Islamic Republic of
موسوی با چیز چیز کردناش نتونست رأی بیاره خواست انقلابو نابود کنه تو این که شکی نیس احمدی نژاد چون رئیس جمهور شد فتنه گره ؟ و مطهری با کپسول آتش نشانی شعله های فتنه را خاموش کرد
جواد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مردم نون و آب میخوان دو فتنه گر زنده باشن یا مرده فرقی نمیکنه خواهشا هم شما وقتتون رو با این چرت وپرتا
موسی پنده
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان زندگی اشرافی دارن بعد میگن حمایت از کالای ایرانی...
موسی پنده
Iran, Islamic Republic of
اگر جرات دارن بذارن احمدی نژاد در انتخابات شرکت بکنه اون موقع خواهند دید چه کسی محبوبیت داره . ولی جراتشو ندارن چون همه اشون می دونن احمدی نژاد چقدر تو دل مردم جا داره
علی
United States
...
Iran, Islamic Republic of
اگر یکی در خانه مطهری هیزم بگذارد و ایشان اتش بزند و خانه اش بسوزد کی مقصر است انکسی که کبریت اورد
Iran, Islamic Republic of
و شما آقای مطهری ، با بیان نظرات مسخره تان که گاه و بیگاه مطرح میشود دوست دارید این آتش همیشه روشن باشد ، آقا بخدا بفهم مملکت مشکلات بزرگ و عدیده ای دارد که فتنه و فتنه گران را از یاد مردم برده است ، دولت فخبمه شما آنقدر مردم را گرفتار مشکلاتشان کرده که تنها چبزی که در مخلیه شان جای نمیگیرد فتنه گرا ن خبیث است ، فکر نان کن که خربزه آبست ، کی میخوای بخودت بیایی عمو ؟؟
Iran, Islamic Republic of
به قول حاج محمود:
از براي شفاي هر روزه
آب بريز قسمتي كه ميسوزه
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری عزیز!
حصر آقایان تقریبا چند ماه پس از قضایای فتنه بود. علت دعوت مستمر به آشوب بود وبس!
بد نیست گاهی انسان مطلبی را بفهمد.
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری هنری داری برو مشکلات اقتصادی مردم حل کن نبش قبر کافی است
منصور2018
Iran, Islamic Republic of
رفع حصر کیلویی چنده؟؟! چه سودی برای ما مردم بدبخت داره؟؟
بعد رفع حصر، محاکمه سران فتنه انجام میشه و طبق قانون اعدام میشند. (اونم بعد از 10 سال تاخیر در رسیدگی و مجازات)

رفع حصر بازم شاید خوب باشه، ولی این چه دردی از مشکلات اقتصادی ما مردم رو دوا میکنه؟...
مطهری انقد حرف تَکراری نزن. برو.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی‌نژاد هیزم فتنه را فراهم کرد/ موسوی شعله‌ور کرد
اقای مطهری شماهم با سکوتتان فتنه را تاید کردید. شما هم مقصر هستید
ب
Iran, Islamic Republic of
...
skandary
Iran, Islamic Republic of
چشمم به میزان نظرهای زیر این خبر افتاد عددهای 9000 درصد 800 درصد هزار درصد و400% 500% و یک عدد هایی که فقط در مخیله افرادی که می خواهند دروغ بگویند می گنجد. بدبخت احمدی نژاد خودش یک تریبون برای حرف زدن بهش نمیدهند اما در سایتهای خبیشون علیه او ایهمه تهمت می زنند و خبر و نظر می گذارند. وای بر ما و وای بر آینده ما و وای بر دین ما!!!!
شاپور
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری تکلیفت با خودت هم روشن نیست ، یک دهه علیه اصلاح طلبان مینوشتی ، این دهه علیه اصول گرایان ، یا زنگی زنگ ، یا رومی روم ،...
Iran, Islamic Republic of
اکثر مشکلات کشور را در این اقا باید جستجو کرد
Iran, Islamic Republic of
...