پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

۱۴ هزار تن کالای قاچاق در تبریز کشف شد

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 632414
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در پی گزارش‌های مردمی ۱۰ هزار تن میلگرد و چهار هزار تن برنج خارجی از ۲ انبار در تبریز کشف شد.
۱۴ هزار تن کالای قاچاق در تبریز کشف شد
به گزارش جهان نيوز، اسماعیل عطاپور روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این میزان میلگرد به ارزش حدود ۴۹۰ میلیارد ریال در انبار یکی از واحد‌های تولیدی انبار شده بود.

وی با بیان این که اموال احتکار شده در انبار‌ها پس از کشف و تشکیل پرونده برای اعمال قانون و برخورد با فرد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود، اظهار داشت: برنج‌های احتکار شده در یک انبار نیز با گزارش مردمی و همکاری ماموران این اداره و پلیس آگاهی کشف شد و بر‌اساس برآورد اولیه از اردیبهشت تاکنون حتی یک کیسه از این انبار خارج نشده بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با محتکران، قاچاقچیان و کسانی که می‌خواهند به هر طریقی نظم اقتصادی استان را بر هم بزنند و موجب التهاب در بازار شوند برابر قوانین و مقررات برخورد می‌شود.

عطاپور از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران فروشی، احتکار و فروش کالای قاچاق مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی گفت: اقلام کشف شده به دستور مقام قضایی توقیف شده و پرونده تخلف آن‌ها برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *