جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بارندگی در شمال /گرد و غبار در جنوب

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب: 632296
سازمان هواشناسی اعلام کرده طی روزهای آینده بخش‌هایی از شمال کشور شاهد بارش پراکنده باران و بخش‌هایی از جنوب کشور شاهد خیزش گرد و غبار خواهد بود.
بارندگی در شمال /گرد و غبار در جنوب
به گزارش جهان نيوز،  امروز و فردا در سواحل شمالی کشور و ارتفاعات البرز مرکزی در استانهای سمنان و شمال تهران بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود که در استانهای ساحلی خزر با کاهش نسبی دما همراه خواهد بود.

احد وظیفه افزود: امروز دوشنبه دریای خزر نیز مواج پیش بینی شده و این شرایط با شدت کمتر در روز چهارشنبه برای سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر در برخی از نقاط شمال غرب شاهد افزایش ابر، رعد و برق، وزش باد و بارش پراکنده خواهیم بود.

همچنین بعدازظهر امروز برای غرب هرمزگان و شرق فارس شاهد افزایش ابر، رعد و برق و وزش باد هستیم.

طی سه روز آینده سرعت وزش باد بر روی شرق و جنوب شرق کشورافزایش خواهد یافت که این شرایط در منطقه زابل و شرق استان کرمان با شدت بیشتری پیش بینی می‌شود و سبب خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

طی همین مدت در جنوب غرب کشور نیز در بعضی ساعت ها وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

هوای تهران امروز صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین هوای پایتخت به ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد رسد.

مردم اهواز امروز دمای ۴۹ درجه سانتیگراد را تجربه کرده و فردا نیز بیشترین دمای اهواز همین عدد اعلام شده است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *