جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

اهدای انگشتر رهبرانقلاب به فرزندان شهیدحسن‌زاده

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 632276
همسر شهید حسن زاده شهید مدافع حرم با اشاره به‌میزبانی از رهبر انقلاب؛ کفت: انگشترهای رهبری بهترین هدیه برای دخترانم بود.
اهدای انگشتر رهبرانقلاب به فرزندان شهیدحسن‌زاده
به گزارش جهان نيوز، جمیله قاضی‌زاده حسینی با اشاره به‌ حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید سید محمد جواد حسن‌زاده شهید مدافع حرم که شب گذشته صورت گرفت؛ گفت: حضور ایشان در منزل ما همراه با حس و حال خوب و متفاوتی بود.

وی با بیان اینکه همیشه با خودم فکر می‌کردم، اگر یک روزی مقام معظم رهبری را ببینم، قطعاً حس و حال آن دیدار متفاوت و خوب می‌شود، اضافه کرد: اکنون این حال و هوای خوب و متفاوت ضربدر هزار بار شده است. 
همسر شهید حسن زاده ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری به‌ منزل ما آمدند، منزل حقیر ما بسیار منور شد و صفای منزل ما غیرقابل توصیف شد.

قاضی‌زاده حسینی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری فردی نورانی و پرانرژی هستند، متذکر شد: من دو دختر به‌نام‌های فاطمه سادات و زهرا سادات حسن‌زاده دارم که آنها نیز با حضور رهبری در منزل ما حال و هوایی متفاوت و خوب را تجربه کردند. 

همسر شهید مدافع حرم با بیان اینکه از مقام معظم رهبری برای دخترانم دو انگشتر درخواست کردم، یادآور شد: ایشان خندیدند و دو انگشتر به‌ من دادند تا وقتی دخترانم بزرگ‌تر شدند، این دو انگشتر را به‌ آنها هدیه دهم. 

 وی بیان کرد: ایشان درباره جایگاه والا و ارزشمند شهدا صحبت کردند و به‌ما گفتند، فکر نمی‌کردم، مقام معظم رهبری به‌منزل ما بیایند. 

قاضی‌زاده حسینی با اشاره به‌اینکه از این دیدار بی‌اطلاع بودم؛ ادامه داد: شب قبل از دیدار با مقام معظم رهبری، نمایندگان آستان قدس و مقام معظم رهبری به‌منزل ما آمدند و گفتند، فردا شب آماده باشید تا شما به‌یک مراسم ویژه ببریم.

همسر شهید مدافع حرم گفت: در حالی که آماده بودیم تا به‌ مراسم اعلام شده برویم، ناگهان مقام معظم رهبری به‌ منزل ما آمدند و ما را غافلگیر کردند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فدای رهبر انقلاب که همچون پدری مهربان است