کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی کیست؟

15 مرداد 1397 ساعت 14:58

کیمیا علیزاده پرچمدار کاروان ایران به دلیل مصدومیت بازی‌های آسیایی جاکارتا را از دست داد.


به گزارش جهان نیوز، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۲۸ مردادماه به مدت ۵ روز در اندونزی برگزار می‌شود.
 
تیم‌ملی تکواندو کشورمان که تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی پشت سر می‌گذارد، اردوی ده روزه‌ای را در کرج بر پا کرده است.

کیمیا علیزاده ملی پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ - جاکارتا در تمرین صبح یکشنبه - ۱۴ مردادماه تیم ملی تکواندو دچار آسیب دیدگی عضلانی شد. پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی و بررسی MRI مشخص شد که ACL زانوی چپ کیمیا دچار آسیب جدی شده است و قادر به همراهی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی نیست.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان ملیکا میرحسینی که در مسابقات بین المللی کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا شده بود جایگزین علیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم است.

کیمیا علیزاده پرچمدار کاروان ایران به دلیل مصدومیت بازی‌های آسیایی جاکارتا را از دست داد و طبق اعلام اصفر رحیمی، معاون کاروان ورزش ایران به احتمال خیلی زیاد پرچمدار جدید از میان ورزشکاران خانم و از رشته تیراندازی انتخاب خواهد شد.

رحیمی شانس الهه احمدی بانوی تیرانداز کشورمان را برای پرچمداری کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیشتر از سایر ورزشکاران عنوان کرد.

افتتاحیه بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، شنبه ۲۷ مرداد و مراسم اختتامیه یکشنبه یازدهم شهریورماه برگزار خواهد شد.

کشور ما در این دوره از رقابت ها در قالب ۲۹ فدراسیون و ۳۴ رشته و در مجموع ۳۷۹ ورزشکار در این دور از بازی‌های آسیایی حاضر خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 


کد مطلب: 632232

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/632232/پرچمدار-کاروان-ایران-بازی-های-آسیایی-کیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com