جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کاهش قیمت سکه ادامه دارد + جدول

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 632220
امروز در صرافی‌ها، هر قطعه سکه طرح قدیم سه میلیون و 660 هزار تومان و سکه طرح جدید سه میلیون و 330 هزار تومان به فروش رسید.
کاهش قیمت سکه ادامه دارد + جدول
به گزارش جهان نيوز، امروز در صرافی ها هر قطعه سکه طرح قدیم سه میلیون  660 هزار تومان و سکه طرح جدید سه میلیون و 330 هزار تومان به فروش رسید.
 
همچنین نیم سکه با قیمت یک میلیون و 783 هزار تومان، ربع سکه 922هزار تومان و سکه یک گرمی 501 هزار تومان داد و ستد شد.
ارزش هر گرم طلای ۱۸ عیار ساخته نشده در بازار طلای تهران، 281 هزار تومان و هر انس طلا 1.211 دلار و 76 سنت است.
 
همتی: وضعیت بازار حتما بهتر خواهد شد  
رئیس کل بانک مرکزی در اولین گفت‌وگوی رسمی دربرنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه بانک مرکزی و سیستم کنترل تورم بر روی فعالیت بازار ارز سوار خواهد شد ، تاکید کرد : وضعیت بازار حتما بهتر خواهد شد، انتقال ارز حواله ای باعث خروج ارز شده بود که دیگر اتفاق نمی افتد، لذا ورود ارز را به کشور توسط صرافی آزاد کرده‌ایم به طوری که آنها می‌توانند طلای خام و اسکناس وارد کنند
رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: دولت به هر کسی که توانایی واردات طلا داشته باشد اجازه می دهد، با رئیس سازمان بورس صحبت کرده ایم که می خواهیم کنترل بازارهای ثانویه را از طریق بازار باز و بازارهای موازی انجام دهیم .

فروشندگان دلار و طلا وارد میدان شدند
از زمان اعلام بسته جدید ارزی، فروشنده های طلا و ارز در بازار زیاد شده اند و همین امر موجب شده تا قیمت ها نیز سیر نزولی را با شدت بیشتری طی کنند؛ برهمین اساس، دلار که روز قبل با مقاومت بالای 10 هزار تومان ماند بار دیگر وارد کانال 9 هزاری شده است.

با آزاد شدن خرید و فروش ارز، جمع دلال های ارزی بار دیگر در خیابان منوچهری دور هم آمده اند؛ هم اکنون در منوچهری تعداد فروشنده ها زیاد شده اند و طبق گفته فعالان بازار، ارزهای خانگی درحال ورود به بازار هستند.

کرکره دلار صرافی ها از فردا بالا می رود
به هر حال اکنون بازار چشم انتظار گشایش کار صرافی‌ها است. طبق اعلام دولت جهت اجرایی شدن بسته جدید ارزی کرکره دلار صرافی ها از فردا صبح به صورت رسمی بالا رود، امیداوریم بازار ارز به صورت شفاف و شناسنامه‌دار، هدایت شود. حال باید دید که در ساعات پیش رو، چه اتفاقاتی برای بازار ارز و قیمت آن رقم خواهد خورد.
 
بازار فروش سکه و دلار داغ شد/ کاهش قیمت سکه ادامه دارد + جدول
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *