پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۹۹
وعده این روزهای اصلاح‌طلبان با کمک صهیونیست‌ها:

دیدار روحانی و ترامپ به زودی برگزار می‌شود +تصاویر

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 632204
در میان هیات حاکمه و حتی ناظران غیردولتی و کارشناسان در ایران دو دیدگاه متفاوت درباره نحوه برخورد با ایالات متحده آمریکا وجود دارد.
دیدار روحانی و ترامپ به زودی برگزار می‌شود +تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: اصلاح طلبان علاوه بر شریک بودن در برجام، بزرگترین مشوق و حامی روحانی برای دیدار با مقامات آمریکایی بوده اند.

به گزارش جهان نيوز، در سالهای گذشته اصلاح طلبان بارها روحانی را برای دیدار مستقیم با اوباما ترغیب می کردند و فشار زیادی وارد کردند که سطح مذاکرات هسته ای به روسای جمهوری ایران و آمریکا ختم شود.

چنانچه با گذشت چند سال از تماس تلفنی اوباما و حسن روحانی، همچنان این موضوع به عنوان یک خاطره شیرین در رسانه های اصلاح طلب بازخوانی می شود.

با این وجود پس از ابراز تمایل  ترامپ برای دیدار با روحانی، یکبار دیگر اصلاح طلبان به صحنه آمده اند و رئیس جمهور را برای دیدار با رئیس جمهور قلدر و بی تعهد آمریکا به قراردادهای بین المللی ترغیب می کنند.

رسانه های اصلاح طلب آنقدر برای این موضوع اشتیاق دارند که  حتی خبرسازی رسانه های صهیونیستی درباره احتمال دیدار روحانی با ترامپ به صورت گسترده بازنشر داده و بر اساس آن احتمالات و ذوق زدگی خود را نیز اضافه کرده اند.

دیروز روزنامه اسراییلی " معاریو" به نقل از یکی از مقامات سازمان ملل در نیویورک مدعی دیدار احتمالی بین سران آمریکا و ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی ملل متحد در نیویورک شده است.

این روزنامه به نقل از منابع دیپلماتیک غربی مستقر در نیویورک مدعی شده مذاکرات پس پرده بین ایران و آمریکا به احتمال فراوان به مذاکره رودرروی روسای جمهور ایران و آمریکا در نیویورک ختم خواهد شد. به گفته این دیپلمات‌ها دیدار دو رهبر در حاشیه نشست مجمع عمومی در نیویورک می تواند به عنوان " دیدار اتفاقی" و "برنامه ریزی نشده" در هر دو کشور توجیه شود.

بنابر گزارش معاریو طی هقته های گذشته منابع دیپلماتیک آلمانی و فرانسوی رایزنی‌های غیررسمی میان طرف‌های ایرانی و آمریکایی‌، با هدف آماده‌کردن مقدمات برگزاری نشست تاریخی دو رهبر، در مقر سازمان ملل متحد، انجام داده اند.
 

 
همچنین، روزنامه انگلیسی زبان جروزالم پست چاپ اسرائیل، مدعی شد که یک منبع دیپلماتیک در سازمان ملل به خبرنگار این روزنامه اعلام کرده است روسای جمهوری ایران و آمریکا ماه آینده میلادی در نیویورک دیدار خواهند کرد.

اما امروز رسانه های اصلاح طلب با استناد به همین خبرسازی صهیونیست ها وعده احتمال دیدار روحانی با ترامپ را داده اند.  روزنامه شرق طی گزارشی با عنوان "ملاقات روحاني و ترامپ؛ شايد در نيويورک" درباره احتمال دیدار روحانی و ترامپ خبرسازی کرده است."
 

 
این روزنامه اصلاح طلب نوشته است: "اگرچه موضوع ملاقات سران دو کشور و مذاکره ايران و آمريكا در هر دو کشور، واکنش‌هاي متفاوتي برانگيخته، اما شواهد نشان مي‌دهد در ايران هنوز آمادگي انجام اين ملاقات وجود ندارد. در ايران، رئيس‌جمهوري و تيم دولت به‌دليل ملاقات‌هاي پيشين با آمريكا و مذاکره بر سر توافق هسته‌اي هنوز از سوي برخي نهادها و منتقدان اصولگرا زير ضرب هستند. آنها حتي خروج آمريكا از برجام را به پاي دولت و ضعف تيم مذاکره‌کننده نوشته‌‌اند، ازاين‌رو هرگونه توافق با آمريكا را منتفي و بي‌دليل مي‌دانند. اين در حالي است که بارها ترامپ بر اين نکته تأکيد کرده که برجام را توافقي بد مي‌داند چون معتقد است تيم پيشين دولت آمريكا توافقي بد را به سرانجام رسانده‌اند.با اين اوصاف به نظر مي‌رسد شايد نزاع‌ جريان‌هاي مختلف سياسي در ايران فروبکاهد و امکان مذاکره بين دو کشور فراهم شود و نزديک‌ترين احتمالي که به ذهن متبادر مي‌شود اين است که روحاني و ترامپ در موعد مجمع عمومي سازمان ملل در نيويورک ديدار کنند."

در همین حال سایت اصلاح طلب انتخاب نیز موضوع دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا را به نحو دیگری برجسته کرده است.
 

 
این رسانه اصلاح طلب به نقل از یک رسانه قطری نوشته است: پیشنهاد ناگهانی ترامپ در مورد مذاکره با ایران سوالات زیادی را در مجامع سیاسی ایالات متحده و کشورهای اروپایی به دنبال داشته است؛ سوالاتی مبنی بر اینکه رئیس جمهور امریکا در فاصله یک هفته مانده به اجرایی شدن تحریمها علیه ایران، واقعا از گفتگو با این کشور چه می خواهد و علت این اعلام غافلگیرانه که تحولی در استراتژی آمریکا در قبال تحریم ایران محسوب می شود، چیست؟ مهمتر از همه آنکه این تصمیم ترامپ پس از نشست هلسینکی و جدالی که در پی آن در مورد مواضع ترامپ بوجود آمد، مطرح شد.
 
 انتخاب به نقل از این رسانه قطری در ادامه آورده است: در این میان، هم پیمانان منطقه ای ایالات متحده بیش از همه از این تحول غافلگیر شدند؛ چرا که پیش از این با اعلام شروط پومپئو برای مذاکره با ایران، به استراتژی آمریکا علیه ایران اعتماد کرده بودند.به نظر می رسد ترامپ قصد دارد با این پیشنهاد، روی دیگری را به ایران نشان دهد و در ادامه، اعلام آمادگی او برای مذاکره با ایرانیها می تواند به سوق دادن آنها به سمت مذاکره و انتقالشان از جایگاه دشمن به جایگاه گفتگو کننده، منجر شود.در این شرایط، برخی دولتها تلاش می کنند بین آمریکا و ایران وساطت کنند، که در رأس آنها عمان قرار دارد و قطعا همزمانی حضور وزیر عمان در واشنگتن، با اعلام آمادگی ترامپ برای مذاکره با تهران تصادفی نبوده است و دیدارهایی که در مسقط بین وزیر خارجه ایران و همتای عمانی او انجام شد، با هدف بافتن تار و پود وساطت عمان، قبل از اعلام تصمیم ترامپ، صورت گرفت.
 

 
از سوی دیگر سایت عصر ایران نیز با استناد به رسانه های صهیونیستی مدعی شده درباره دیدار روحانی و ترامپ در ایران مباحثی مطرح شده است. این سایت اصلاح طلب نوشته است: "در میان هیات حاکمه و حتی ناظران غیردولتی و کارشناسان در ایران دو دیدگاه متفاوت درباره نحوه برخورد با ایالات متحده آمریکا وجود دارد و در حالی که گروهی معتقدند باید از فرصت درخواست مذاکره بدون پیش شرط از سوی ترامپ استفاده شود، گروهی دیگر معتقدند در شرایط کنونی مذاکره با آمریکا دستاورد چندانی برای ایران نخواهد داشت و تنها منافع سیاسی و شخصی ترامپ در سیاست داخلی آمریکا را تامین خواهد کرد؛ گروهی نیز معتقدند تمایل ترامپ برای اجرای شوی تلویزیونی مذاکره با روحانی، فرصت خوبی برای امتیازگیری ایران از آمریکا ایجاد کرده است."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Saudi Arabia
...
Iran, Islamic Republic of
یکی از دلایل پایین امدن دلار و طلا وجود شایعاتی اینچنینی در بازار است
Iran, Islamic Republic of
دولت هنگام تهدید ترامپ قیمت ارز را بالا برد و هنگام درخواست مذاکره قیمت را پایین آورد تا به مردم بگوید راهکار حل مشکل اقتصادی مذاکره با آمریکاست . یکی نیست بپرسه پس شما 4 سال به بهانه برجام با جان کری چکار میکردید
Iran, Islamic Republic of
شما چرا بیکار نشستیدد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز جان تورو جدت بی خیال اصلاح طلبا شو. خودت میبری و خودت میدوزی خودتم به خودت آفرین میگی جمع کن این بساطو
Iran, Islamic Republic of
حداقل 90 درصد مشکلات مملکت زیر سر افساد طلبهاست. از 40 سال عمر انقلاب، مدیریت 32 سال آن در اختیار این جریان فاسد و نزدیکان آنها بوده و وضع کنونی اقتصاد محصول ضعف مفرط مدیریتی افساد طلبان است.
United States
آلان یک تابلو بزرگ دیدم نوشته بود ۸۳۷۹روز دیگه تا نابودی اسراییل زمان مانده همه دنیا بدانند ما به دنبال صلح و دوستی در دنیا هستیم
سلام بر حضرت مهدی(ع)
Iran, Islamic Republic of
نگفته که 8379 روز تا نابودی اسرائیل به دست ما ایرانی‌ها
کلا تا نابودیش مونده این چند روز

ب...
United States
نه نگفته بود ولی سر چهاره محلی که کار داشتم نصب شده بود
Iran, Islamic Republic of
پس از نظر شما صلح و دوستی در دنیا مساوی با عدم نابودی اسرائیله!
Iran, Islamic Republic of
تا ظالم در این دنیا (هر نقطه ای از دنیا) زندگی می کند، حرف از صلح زدن به معنای ساده لوحی است. صلح با دنیا یعنی چشم بستن روی همه جنایاتی که در این دویست سال فقط در حق ایران کرده اند. یعنی بی غیرتی. یعنی بی رگی. یعنی ترس و بزدلی
مهدی
کجا این تابلو رو دیدی؟
توی آمریکا؟
از آمریکا پیام میزاری؟
حال میکنی که پیاماتو، جهان میزاره و سانسور نمیکنه؟
بقیش بماند.
Iran, Islamic Republic of
شمارو زده شدی درکل گفته ربطی به صلح طلبی نداره
Greece
اگر ناراحتید از این موضوع ۱ رفراندون بزارید اگر زیر ۸۰% مردم خواهان ارتباط با دنیا نبودن حرف شما درست ....
Spain
آخه نکتش اینه که اگر هم رفراندم برگزار بشه و اکثریت مذاکره رو نخوان شما نتیجشو قبول نمیکنید میگید تقلب شده!
Iran, Islamic Republic of
اعتراض هم بکنیم باتوم دست شماست !!!.
Iran, Islamic Republic of
خوب ایندفعه با پَر میایئم !
رضا
Iran, Islamic Republic of
100% مردم ایران خواهان ارتباط با دنیا هستند ولی نه مثل بره پیش گرگ !!!
مذاکره و تعامل دوطرفه است .
اگه به فرض محال ما راضی بشیم برگردیم به نظام شاهنشاهی ، آیا آمریکا به خاطر اینهمه تحریم و کودتا و جنگ و ... حاضر به یک عذرخواهی کوچک میشه ؟ خسارت دادنش هم پیشکش!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
موضوع رفراندوم میتونه این باشه : گوشت کیلویی 10 هزار تومن در برابر شراکت در کشتن فلسطینیها و یمنی ها و...
نون دونه ای 50 تومن به شرط آب دزدی از فلسطینیها و بستن بندر یمنی ها ...
خوردن غذای رایگان در عوض ریختن بقیه غذاها داخل دریا!!!
United States
میتونه این هم باش عزت و سر بلندی برای هر ایرانی با گوشت کیلویی هزار تومان بهداشت مجانی تحصیل مجانی و محیط زیستی پاک بدون تنش با دنیا بدون مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی رفتار نیک کردار نیک گفتار نیک خودش همه دنیا را جلب میکند بدون خون و خون ریزی
Iran, Islamic Republic of
نه میتونه این باشه اعدام برجامی های ساده لوح که بتن ریختند تو هسته ایی وقسم جلاله هم خوردندوبعد هم رفیق هاشون با حقوق نجومی شدند ذخیره نظام ...1-..بله ...2-..حتما
Iran, Islamic Republic of
اینا کاسبان تحریمند و اگه امریکا با ایران توافق کنه براشون بده
بعدشم هویتشون به مرگ بر امریکا بنده که اونم پر پر میشه پس نخواهند گذاشت!!!!
Iran, Islamic Republic of
فرض کن دیدار کردن
اونوقت آمریکا قول و قرار میفهمه چیه؟؟؟؟؟
هادی
Iran, Islamic Republic of
شما هم در گذشته زدید زیر قول و قرار تان... فراموش که نکردید!
Iran, Islamic Republic of
کدوم قول و قرار؟!؟ چیزی بوده که ملت خبر ندارن؟!
United States
...
Iran, Islamic Republic of
منظورش وعده های بعضی آشناها برای ریختن مردم به کف خیابان با بوجود آوردن نارضایتی عمومی !
Iran, Islamic Republic of
این دیدار اگر برای مردم آب نداره برای اصلاح طلب ها که نون داره
United States
و البته برای شهر وندان درجه یک هم آب داره هم نون داره هم جاه داره هم مقام داره
ایرج مرام یکتا
Iran, Islamic Republic of
بی مقدمه باید عرض کنم که دوستان این دولت با وقت کشی بی مورد که آن ناشی از برنامه ریزی اتاق فکرشان برای زمینه سازی های روانی برای انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی است. زیرا به گفته نظریه پرداز ارشدشان جناب آقای حجاریان این انتخابات آخرین مهلت و زمان برای به دست آوردن حداقل نیمی از کرسی های مجلس هست و با ازدست دادن این فرصت دیگر مرگ سیاسی و اجتماعی آنها فرا می رسد، زیرا به قول قدیمی ها دم خروس پیدا شده و قسم حضرت عباس دیگه کارایی ندارد و با کمال تاسف ابراز می دارم بخش وسیعی از جامعه بنا به یک لجبازی تاریخی که ناشی سوء رفتار بسیاری از بزرگان سیاسی این کشور بوده که نمونه بارز آن در دوم خرداد76 رخ نمود هیچ گونه اعتمادی به دلسوزی و همچنین دلواپسی بعضی نیروهای انقلابی ندارند و حتی نمی خواهند داشته باشند. التهابات بازار، آشفتگی های نابسامان کلی اقتصاد تک محور ما، تعارض ها و بحثهای عقیدتی موجود در منطقه پرآشوب ما، عدم شفافیت دولت در اطلاع رسانی بابت انعقاد بسیاری از پیمانهای بین المللی و خیلی چیزهای دیگر، یک فضای گنگ و پیچیده ایجاد کرده که بیشتر به نفع همان طیفی است که در اردیبهشت و خرداد 92 و 96 توانست با بازمهندسی افکار حداقل به مطامع حزبی و گروهی خود برسد و در این میان این مردم هستند که با انتخابشان خواسته یا ناخواسته به این جریانات فکری مشروعیت قانونی می بخشند زیرا میزان رای ملت است و ملت باید به هر طریقی هزینه انتخابشان را برای هر دولتی با هر اندیشه ای بپردازد.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
روحانی خطاب به آمریکا گفت مگر (کره ای ها) دیوانه اند که با شما مذاکره کنند
حال اگر خود بخواهد بعد از این همه بدعهدی با ترامپ مذاکره کند واقعا از طنزهای تلخ روزگار خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
مذاکره همیشه طرفدارانی داره و مخالفانی هم دارد همانطور جنگیدن همیشه مخالفان و موافقان سرسختی داره ولی باید دید منافع عمومی در پس کدام نهفته است .مردم هر کشوری در جهان وقتی احساس کنند که در جامعه ایی که در ان زندگی میکنند سهمی دارند از ان جامعه در حد توان خود محافظت میکنند ولی اگر غیر این باشد حتما ان جامعه رو به انحطاط و نابودی پیش میرود
Iran, Islamic Republic of
الان سهم ایران از این مذاکرات کذایی تا حالا چه بوده و چه خواهد بود ؟
مردم ایران باید احساس کنند که عزت و اقتدار دارند و به بهای اندک خنده های دیپلماتیک و سیاسی همه عزت و اقتدارشان را از دست نمیدهند.
United States
...
هاشمی : کامنت ۱۸:۰۰
Iran, Islamic Republic of
...
سعید
Iran, Islamic Republic of
چرا طنز ؟ این یک واقعیت است ...
ندا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین دغدغه سران آمریکا این است که چگونه وجهه قدرتمند و قهار خود را پس از مواجهه با پدیده ای بنام ایران ترمیم کنند. اساس هیمنه آمریکا بر قلدری و ارعاب ملت ها و دولتها استوار گشته در آنجاهایی که دولت ها و ملتها سر اندک ناسازگاری و استقلال خواهی در برابر آمریکا گذاشتند و به تهاجم و کودتا و تحریم و تشر آمریکا دچار گشتند ولی در این میان کشوری بنام ایران قدبرافراشته که تمامی معیارهای آمریکا را به چالش میکشد و در میانه میدان رجزخوانی میکند و با وجود تحمل سخت ترین تحریم تاریخ و انواع و اقسام خیانت ها و تهدیدات، پیروزمندانه مسیرش را طی می‌کند و حتی حاضر به مذاکره با حریف جابرش نیست. آمریکا فقط بدنبال ترمیم چهره و احیاء تفکر (هر که با آمریکا در افتاد ور افتاد) است و خائنین و گماشتگان وابسته نیز مأموریتی در این راستا دارند
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان چون تنبل... هستند همیشه ساده ترین راه حتی با ننگ ذلت بر میگزینند
Iran, Islamic Republic of
همه دشمنی ها و قهرها به صلح و اشتی میرسه
و نتیجه راحت ترین راهشان تقریبا هیچه.
Iran, Islamic Republic of
نه نتیجه راحتترین راهشان، همیشه از دست دادن همه چیزه حتی عزت ملی است.
م ج
Iran, Islamic Republic of
گزینه برد ؟برد بهترین گزینه؟برد که برد
Canada
برد _ برد منظور آقازاده های فاسد هستند که همه ی ثروت و بودجه را دزدیدند و بردند!!!!
...
علی
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
منظور از برد برد. باباييهاي كابينه و اقازادها بودند در مقابل دولتمردان فاسد اروپا و امريكا . ...
راستبین
Colombia
هدف بعضی ها از مذاکره با آمریکا تسلیم به آمریکا است،
ملت ایران باید یاد بگیرند که اصلاحطلب( واقعی نه جناحی) باشند ولی آنرا با آمریکاپرستی یکی ندانند.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
آره! پولش از حراج منافع ملی به نفع تکنوترات ها و غارتگران بیت المال جور شده!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بر فرض محال دیدار روحانی و ترامپ فکر می کنید روحانی حریف ترامپ می شه؟ احمدی نژاد بود شاید، ولی روحانی حریفش نمی شه
بعد از سخنرانی ترامپ که گفته بود بدون پیش شرط دیدار می کنیم، خود وزیر خارجه امریکا اعلام کرد پیش شرط هایی وجود داره!
ما قبلا در سطح وزارت خارجه زیاد دیدار داشتیم و نتیجه اش هم این شد
Iran, Islamic Republic of
واقعاً راست ميگى ، بايد كسى به مذاكره با ترامپ بپردازه كه مثل خودش قالتاق و هفت خط باشه ، روحانى حريفش نميشه.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی مودبانه و شیک احمدی نژاد در درجات خفیف تر است. آقای روحانی جنگ روانی را هم خوب بلد است که احمدی نژاد این یکی رو بلد نبود.
ترامپ یک آدم دیوانه و آشغال و کثیف است. به گفته روانشناسان خودشان خودشیفتگی حاد دارد. یک همچین آدمی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است. دنیا بدون ترامپ جای بهتری برای زندگی است.
عارف
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
ulhn
Iran, Islamic Republic of
از كساني كه خون از دماغ نيامده بعيد نيست دست به چنين كاري بزنند اما آقاي روحاني خون اين همه شهيد را ارج نهاده و به حرف خائنين اهميت نمي دهد و با دشمنان اسلام و قرآن و ميهن اسلاميمان رودربرو نميشود.چه برسد گفتگو كند چون ننگ بزرگي است
بنای گفتگو با آمریکا را خود روحانی گذاشته چی میگی؟
Iran, Islamic Republic of
هم گفتگوی تمدن هارا مطرح کرد الکی به هیچ جا هم نرسید !
Iran, Islamic Republic of
پس جام زهر رو نوشيدن بالاخره. دلار 3000 تومني بزودي
ریختند بروید جمع کنید. آمریکا در پرتگاه اقتصادیه ازش چیزی نمونده به ما برسه
United States
آره لب پرتگاه با یک فوت میفته با یک تعرفه گمرکی در عرض یک روز قیمت لیره ترکیه را از سقف به زیر کشید
Iran, Islamic Republic of
اره مثل همون دلار هزار تومنی. بدبخت شدیم با این مذاکره اگه بشه دلارمیشه 50 هزار تومن.
United States
اصلاح طلبان حتی حاضرند طناب دارشان رو هم به کدخدا بدهند که ثابت کنند عمله های خوبی برای شیطان بزرگ هستند. همانطوریکه صدام و قذافی کردند.
Iran, Islamic Republic of
ول كنيد بابا شما هم الكي گير ميديد به مذاكره اينها با آمريكايي ها بگذاريد برن مذاكره كنن يه خراب کاری دیگه بکنن بيشتر بخنديم . بيكاري جهان نيوز ؟!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
تو این وانفسا دلم فقط به وجود حضرت آقا خوشه
تا وجود مبارک معظم له هست از چیزی باک ندارم
hadi
Iran, Islamic Republic of
... لطفا تا سواد سیاسی نداریم الکی نظر ندهیم
Iran, Islamic Republic of
از نام " هادی " فارسی در کامنت ها نتیجه نگرفتی hadiانگلیسی را انتخاب کردی !!!!!
Iran, Islamic Republic of
رییس دولت شیطان به مانور تبلیغاتی دیدار با رییس دولت دوازدهم جمهوری اسلامی نیاز دارد تا به دنیا بگوید کشور مدعی استقلال و عدم وابستگی سیاسی به دول استکباری را به میز مذاکره و اطاعت از نظام جهانی سللطه کشانده است.او می خواهد پایان استقلال سیاسی ایران را به دنیا اعلام کند اما به این حد راضی نخواهد شد. بعید است برخی از سیاسیون ما اینقدر فهم و تحلیل تداشته باشند.
یک دوست - بخش اول
United States
بارها و بارها گفته شد که ترامپ از مذاکره با رهبران ایرانی به دنبال منافع شخصی خودش هست، چرا؟ چون در ماه نوامبر انتخابات درون حزبی کنگره آمریکا هست و با توجه به عملکرد منفی ترامپ احتمال اینکه حزب دمکرات قدرت را بدست بگیره و ترامپ استیضاح بشه زیاده؛ لذا ترامپ دنبال یه اقدام رامین هودی هست! و مذاکره با ایران و بهره مندی از مذاکره در سیاست داخلی آمریکا از اهداف ترامپ محسوب میشه!!
یک دوست- بخش دوم
United States
چند سئوال دارم امیدوارم کسی پاسخ بده!
چرا ترامپ یکجانبه از برجام خارج شد!؟
مگر ما به تعهدات مان به طور کامل عمل نکردیم!؟
چرا ترامپ از مذاکره بدون پیش شرط حرف میزنه ولی از طرف دیگه وزیر خارجه اش 12 شرط مطرح میکنه!؟
اگر مذاکره بدون پیش شرط را ترامپ دنبال میکنه چرا اولین شرطش در نشست هلسینکی تغییر رفتار جمهوری اسلامی است!؟
ترجیحا دوست‌داران آمریکا و مذاکره پاسخ بدهند
United States
این سوال های جواب های دوگانه دارد چون شما به دنبال اثبات نظریه خودت هستی پس فراگیر نیست و فقط حدث وگمان است به همراه کمی پیاز داغ
Iran, Islamic Republic of
چند تا سوال کرد ! هیچ جواب دوگانه ای هم ندارد یا اینکه بخواهی عین سیاست بازان امروز زیر و رو بکشی و جواب های دو پهلو بدی. مشکل از سوال نیست مشکل از پاسخ دهنده است و مقداری هم سواد و هوش سیاسی پاسخ گیرنده.
اگر توانستی جواب بده . شرح دهید (2 نمره).
یک دوست ‌-بخش سوم
United States
تئوریسین های اصلاح طلب؛
چرا بر روی مذاکره با آمریکا اینقدر تأکید دارید در حالیکه همیشه عملکرد آمریکایی ها با کشورهای دیگر در مقابل پیش چشمان شماست!؟
بگذارید برای یکبار هم که شده مخاطبین شما از واقعیت ها با خبر بشوند!؟ اشکالی نداره که ماهیت فکری و رفتاری شما در عرصه سیاست بازی برای مردم آشکار بسه
من مثال لیبی را می زنم؛ در لیبی قذافی؛ ابتدا آمریکایی ها تحریم های شدیدی را اعمال کردند و مدام فشار آوردند؛ تا جایی که مذاکره با آمریکا را مطرح کردند، مذاکره ها شروع ‌‌‌‌‌شد و با وعده لغو تحریم های بین المللی، لیبی تأسیسات هسته‌ای خودش را جمع کرد و قطعات و میزان اورانیوم غنی شده اش را به آمریکا تحویل داد!!!! (ادامه دارد)
یک دوست - بخش چهارم
United States
علی رغم جمع کردن تأسیسات هسته‌ای لیبی ولی تحریم ها بر طرف نشد و ادامه پیدا کرد تا اینکه موضوع موشک های برد بلند و میان برد و کوتاه برد لیبی در دستور کار آمریکایی ها برای فشار برای مذاکره اتفاق افتاد، لیبی مجبور به مذاکره کارش به جای رسید که مجبور شد مذاکرات را ادامه بده و در نهایت هم موشک هاشو را جمع کرد و منهدم کرد؛ باز هم تحریم های بین المللی بر طرف نشد؛ پس از این اوضاع داخلی لیبی با دخالت آمریکایی ها بهم ریخت و جنگ داخلی اتفاق افتاد و نتیجه آن این شد که لیبی قدرتمند دوران قذافی الان درگیر جنگ و بحران داخلی و نا امنی داخلی و درگیری با داعش است و هنوز در تحریم!!!! نه هسته ای دارد و نه توان موشکی و در عین حال درگیر در اوضاع ناامنی زیاد داخلی!!!!
یک دوست - بخش پنجم
United States
این مثال لیبی بود!!!
مصر، عراق، افغانستان، پاکستان، بحرین، یمن، آرژانتین، بولیوی، ونزوئلا، الجزایر، سومالی و... به جای خودش
آقایون اصلاح طلب و دوست‌داران اصلاح طلب مواظب امنیت داخلی کشور باشید،
اون موقع که برجام امضاء شد و دولت روحانی دستپاچه همه چیز رو تحویل داد روس ها؛ عرض کرد ((روس ها)) تعجب کردند که چرا دولت ما اینقدر در عمل به تعهداتش عجله داره!!! تعجب اونها از این بابت بود که شاید همجنس خودشون را خوب می شناختند!!!!
به فکر مردم و امنیت مردم باشید!!!
United States
شیپور را از سر گشادش مینوازی
یک دوست-بخش ششم
United States
مذاکره با آمریکایی ها یعنی!!!
مذاکره___نتیجه دلخواه آمریکایی ها___ ادامه تحریم ها(در نتیجه وادادگی طرف ایرانی)___ فشار مجدد برای مذاکره در عین(تهدید نظامی، اعمال تحریم و فشار بین المللی)___ از دست دادن منافع ملی در پی فشارخون المللی و ارعاب مردم___ پایان کار حمله نظامی(وقتی همه چیزو دادی)!!!
محض اطلاع غرب گرایان
United States
سوال های شما بسیار بچه گانه است که میشود همه آنها را جواب داد ولی مطمن هستم که ممیزی میشود و قابلیت چاپ ندارد میشود چون در ایران نمی شود رفتارهای حاکمان را نقد کرد
Iran, Islamic Republic of
عمو جان، يك دوست !
به اين چرنديات توجه نكن ، اينها رو سايتهائى مثل جهان تو مغز شما ميكنند، نبايد گول فضاسازى هاى كاذب جماعت پايدارى را خورد ،اصلاح طلبها اگر فرضا از مذاكره با امريكا يا هر كشورى دفاع ميكنند دل شون بحال اين ملت مظلوم مى سوزه، دوست ندارند دوباره سر و كله زالوهائى مثل بابك زنجانى پيدا بشه، اينهائى كه مدام شرف شرف ميكنند و مدام بر طبل جنگ ميكوبند كه دلشون بحال من و شما نسوخته ، اين جماعت بيشتر به فكر منافع سرشار خودشون هستند، دلشون براى لفت و ليس هاى طولانى زمان محموت بدجورى تنگ شده ، مگه نديديد كه چه كسانى يك شبه مولتى ميلياردر شدن ؟! هشت هزار ميليارد ! ميفهمى يعنى چه ؟!
Iran, Islamic Republic of
نه جانم دلتون براي دلار ها و املاك و داراييها و اقا زادهاه مفت خور و دزد در امريكا ميسوزه كه هر لحظه داره ترامپ اخراجشون كنه و جماعت متقلب كه در انگليس عشق و حال ميكنن ميسوزه .گذشت دوران نا اگاهي مردم
Iran, Islamic Republic of
...
عباس گودرزی
Iran, Islamic Republic of
سلام ما که می دانیم این یک تاکتیک جنگی برای تجزیه تحلیل دیدگاه های فکری سیاسیون ایران است و تفرقه بین عامه مردم که از این تاکتیک خبر ندارند . لذا وظیفه مسئولین نظام این است که مثل خودشان مکر بکار ببرند . و پیام های متناقض منتشر کنند . ( مثلا بگویند ما بدون شرط مذاکره می کنیم تا از دونالد ترامپ بپرسیم جرا از گروه های تروریستی منافقین و داعش و ... حمایت و اموال ملت ایران را بلوکه کرده و با وجود اینکه ایران را تحریم کرده پول دارهای ایرانی ساکن آمریکا را اخراج نمی کند ؟)
United States
ما چون سیاست مدار کار گشته در سطح جهانی نداریم از مذاکره کردند واهمه داریم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
همين ؟!!
با استناد به دو گزا ش خارجى نتيجه گرفتيد اصلاح طلبان تشويق به مذاكره ميكنند ؟! شرم نميكنيد وجداناً ؟! خيلى عجيبه كه مسؤلين رفتار تفرقه افكنانه شما جماعت رو نمى بينند يا مى بينند و در جهان رو گل نمى گيرند ؟! در لباس انقلابى گرى و ارزش ها داريد به ملت خيانت و به دشمنان خدمت مى كنيد. خدا ازتون نگذره اگر اين روش و منش را ادامه بديد.
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا یعنی حماقت محض
سید
Iran, Islamic Republic of
قطعا برخی غربزده ها و غربگراها، یا خائن و یا احمق هستند؛ چرا که نتیجه مذاکرات قبلی را -که باعث از بین رفتن بسیاری از تجهیزات هسته ای شد و در ازای دادن عزت و شرف، مشکل اقتصادی مردم نیز حل نشد و آمریکا زیر همه قول و قراراش زد- را نمی بیینند و یا نمی خواهند ببینند و باز هم می گویند برویم مذاکره کنیم!!!
این دفعه قرار است با مذاکره، چه چیزهایی را از دست بدهیم و چند وعده سر خرمن بگیریم؟؟؟
قطعا راه حل مشکلات اقتصادی (به فرموده حضرت آقا) ، اقتصاد مقاومتی، کار و تلاش و اتکا به درون می باشد ؛که متاسفانه دولتی ها تا کنون به درستی این مسیر را نرفته اند و منتظر معجزه غرب(گوساله سامری) بودند.
و اکنون برخی ستون پنجم دشمن (برخی اصلاح طلب ها و روزنامه های زنجیره ای) و برخی افراد نادان، دوباره همان مسیر اشتباه را تجویز می کنند
خدا به مسئولین و مردم ما بصیرت و انصاف عطا فرماید...
________________________________________
مرگ بر ستون پنجم دشمن (که جاده صاف کن دشمن در داخل هستند)
اینها هسته ای و عزت و شرف را دادند به بهانه این که اقتصاد مردم درست شود
و حالا با پررویی و هوچی گری عوض این که مسئولیت این اشتباه تاریخی را به عهده بگیرند و به اربابانشان(آمریکا) که به راحتی زیر همه قول و قرارهای برجامی زدند ،گیر بدهند-به خط ولایت گیر داده اند!!!
به نظر شما این صحبتها عادی و از روی جهالت است؛ یا از روی خیانت؟؟؟
در زمان حضرت علی علیه السلام برخی منافقین و خوارج به اصرار ، صلح و حکمیت را به امام مظلوم تحمیل کردند و وقتی ذلت، نصیب سپاه حضرت علی علیه السلام شد؛ تقصیر را گردن امام انداختند و از امام خواستند که توبه کند!!!
واینک تاریخ تکرار می شود(ان شاءالله که از تاریخ عبرت بگیریم)
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز و سایر کاسبان تحریم به خطر افتادند . افرادی که دنیال جنگ و ستیز با دنیا هستید به خدا نظر اکثر مردم این نیست!!!!! .
فقط کسانی که دنبال منافع خود هستند با امریکا دشمنی دارند و سود انها در تحریم های امریکاست . وقتی اپارتمان متری ۳ تومن میشه ۸ تومن ماشین ۱۷۰ تومنی میشه ۴۰۰ سکه ۱ تومنی میشه ۴ تومن کی سود می کنه منه کارمند یا سود جویان
Iran, Islamic Republic of
اولا عمالکرد اصلاح طبان در حمایت از طرح های آمریکایی اسائیلی نشان از مهره خودفروخته بوده و مهره آمریکابودن این گروه دارد و ثانیا روزنامه اسرائیلی با مکارگی تمام قصد القاء این موضوع را دارد که ترمت و حسن روحانی رهبر هستند و حال آنکه حسن روحانی تعهد داده به ملت و به خاطر آن رئیس جمهور شده که بیشن از 5 سال است فقط حرف زده و ملت اتنظار انجام وظایف و تعهداتی که داده هستند . و باز کردن قفلی را که با کلیدش به سراسر ایران تعهدش را داده !!!! ...
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
بر فرض که دیدار هم انجام شد، جایی اموال مملکت را باقی گذاشته‌اید که عَرضه کنید؟
Iran, Islamic Republic of
دست و پاي بيخود نزنيد ترامپ كاسبه مذاكره نميكنه بلكه صد درصد بزودي اين اقا زادها فاسد و خاين و دزدو كه پول مملكت و مردم ايرانو غارت كردند از امريكا اخراج ميكنه و اموال و دارايي انها را توقيف چراكه ميلياردها دلار پول كمي نيست حداقل ميشود بيكاري را در يكي از ايالاتها امريكا از بين ببرد
Iran, Islamic Republic of
اعتبار آمریکا -دور دوم ریاست جمهوری ترامپ همه در گرو کشاندن ایران به پای مذاکره است.
درصورتی که ما مذاکره کنیم قانون شکنی آمریکا -تبهکار بودن خودمون رو تایید میکنیم و این حق به دنیا میدیم که بدون هیچ قانونی با ما برخورد کنه زور بگه تو تمام کارهای ما دخالت کنه
آمریکا سهمشو گرفت بعد نوبت زورگویی اروپاست بعدم سایرین ولی اگه آمریکا سیلی خورد بقیه حساب کار دستشون میاد.
اصلاح طلب وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
هر بلایی سرمان آوردند ایرادی نیست، غربی باشه کوفت باشه!
Denmark
نیکسون رئیس جمهور امریکا می گفت بایدطرف مقابل را بین دوراهی قرار داد که هرکدام را انتخاب کرد.متحمل ضرروزیان شود امروز می خواهند ملت ایران را بین دوراهی قرار بدهند راه نجات بازگشت به ارزشها انقلاب وایستادگی است .البته شروع آن ازمسئولین
Iran, Islamic Republic of
این حضرات پشت پرده مشغولند و کاراشونو انجام دادن واین سیاه بازی گرانی را برای آماده سازی ملت برای تن دادن به هر شرطی که آمریکاییها بگذارند راه انداختند این قشر گرین کارتی و دو تابعیتی اهل دفاع از حق ملت و مملکت نیستند .
Iran, Islamic Republic of
دردنیای کنونی روابط ملتها ونه دولتها صرف نظر از ملیت،نژاد،مذهب، قوم، فرهنگ وزبان بهم گره خورده است
لیکن دولتها هستندکه به سبب خوی استکباری، سلطه خود را بر سایر کشورها اعمال و گاهی این سلطه از نشست دردوریک میز و درجای دیگر از طریق فشارهای اقتصادی ویا نظامی حاصل میگردد. حاکمان آمریکا ازکشف آن تاکنون بهرطریقی درپی اعمال سلطه هستند . کمتر کسی از مردم ایران زمین نداندکه ما از رفتارآن ها چه آسیبهایی دیده ایم که جبران آن غیرممکن است .این مردمی که بخوبی از وحشیگریهای یانکیها مطلع است هر نوع مذاکره را برای خود امری مضحک تلقی میکنند. نخوت وغرور از دهان کثیف حاکمان آمریکائی منشاء فسادهادرکل جهان است .هرکجا دراین عالم هستی خونی برزمین ریخته باشد غیرممکن است رد چنگالهای خونین شیطان بزرگ را درآن نبینید . حال دایه دلسوز تر از مادربرای ایرانیان شده اند . ما از روزی که حقیقت آزادی خود را بدست گرفته ایم دیگر آن بربریتی که سالها ازآن یادمیکردید نبوده ونیستیم ودرعصر کنونی با سابقه دیرینه خود افتخار میکنیم. شرم آوراست که ازسوراخی گزیده شوند که درگذشته بارها گزیده شده اندولذا توصیه میشود ازاین فاکتور مذاکره دست بکشید که ضررآن اگربیشترنباشد کمتر از عدم مذاکره نیست .
Iran, Islamic Republic of
من خواب دیدم این اتفاق () پیش نمیاد
Iran, Islamic Republic of
....