کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مارکو چه برای پرسپولیس آورده؟

15 مرداد 1397 ساعت 12:19

مربیان بدنساز در فوتبال ایران خیلی جدی گرفته نمی‌شوند و به طور مثال می‌توان به پرسپولیس و مارکو استیلینوویچ اشاره کرد.


به گزارش جهان نیوز، گرچه فوتبال یک روزش گروهی است، اما آمادگی بدنی در آن به شکل انفرادی حاصل می‌شود؛ بنابراین نقش تمرینات بدنسازی در فوتبال غیرقابل انکار است.

مربیان بدنساز در فوتبال ایران خیلی جدی گرفته نمی‌شوند و به طور مثال می‌توان به پرسپولیس و مارکو استیلینوویچ اشاره کرد. پرسپولیسِ برانکو قطعاً موفق‌ترین تیم باشگاهی چند سال اخیر کشورمان بوده است.

سوای کادر فنی مجرب، بازیکنان ماهر و شاید ثبات مدیریت، نمی‌توان از نقش مارکو غافل شد. برانکو تمرینات بدنسازی پیش‌فصل خود را در سال‌های اخیر به طور کامل به هموطن خود سپرده است. فلسفه این مربی هم تمرینات پرفشار است.

در تمرینات پیش‌فصل به وضوح می‌توان مشاهده کرد که صدای اعتراض بازیکنان به دلیل فشردگی تمرین درمی‌آید، اما خودشان هم می‌دانند در نهایت به نفع خودشان تمام می‌شود.
 
به رغم فشردگی تمرینات، تیم برانکو مصدومان بسیار کمتری نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری دارد که آن هم به دلیل کار‌های بدنسازی مارکو است.

پرسپولیسِ برانکو در حالی که ۵ بازیکن کلیدی خود را از دست داده و پنجره نقل و انتقالات تابستانی این تیم هم بسته شده، توانسته است در دو بازی ابتدایی لیگ هجدهم دو برد و ۶ امتیاز کسب کند.

پرسپولیس در وضعیتی بحرانی و در حالی که کمتر کسی تصور می‌کرد، صدرنشین لیگ برتر ماست و بی‌انصافی است اگر از نقش مارکو در این موفقیت بی‌تفاوت گذشت. مطلب امروز ادای دین به مربی بدنسازی است که اهل مصاحبه هم نیست.

در سکوت و بدون ادعا کارش را به بهترین نحو در پرسپولیس انجام می‌دهد و نتیجه‌اش را هم همه به وضوح مشاهده می‌کنیم.

منبع: خبرورزشی


کد مطلب: 632180

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/632180/مارکو-پرسپولیس-آورده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com