پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

خودکشی به سبک کی روش

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 632177
آیا کی روش حاضر می شود کارش را در فوتبال ایران ادامه بدهد؟ در این صورت آیا او با این سطح توقع عمومی دست به یک خودکشی ورزشی نمی زند؟
خودکشی به سبک کی روش
به گزارش جهان نيوز، این همان پست معروف آقای کی روش است که چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شد و خیلی ها را به این نتیجه رساند که این پست،نشانه اعلام اختتامیه حضور این مربی در فوتبال ایران است؛
 
«هفت سال و نیم از ابتدای حضورم در ایران گذشت. چه سفر و چه تجربه فوق العاده ای. دومین قرارداد بلند مدت من پس از حضور ۱۰ ساله در تیم ملی پرتغال. این قراردادها به یادم می آورد که این تجربه ها بیش از فوتبال هستند. این ها درباره زندگی هستند. هیچ کلمه ای نمی تواند غرور من را و افتخار بودن در این دو خانواده فوق العاده و فراموش نشدنی را توصیف کند. تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران از همه شما ممنونم.»

۱-کی روش بی تردید مردی زیرک است و می داند با توقع قهرمانی در جام ملت های آسیا، بدو ن داشتن پول و امکانات کافی به یک خودکشی ورزشی تن داده است.

چون این تیم همین جور روی هوا قهرمان آسیا نمی شود و قرار هم نیست تدارکات تیم ملی مشابه همان بلایی باشد که در جام جهانی ۲۰۱۸ تجربه اش کردیم.

کی روش طبیعتا نباید با این وضعیت کنار بیاید اما در مورد جانشین احتمالی او فعلا هیچ ایده ای وجود ندارد.

۲-در صورت قطعی شدن جدایی کی روش از فوتبال ایران افکار عمومی در یک سطح انتظار طبیعی به کمتر از کی روش قناعت نمی کنند. سرمربی تیم ملی یا باید مردی در مایه های کی روش باشد یا حتی فراتر از او اما کدام مربی خارجی که در فوتبال جهان سری در سرها دارد شرایط کار در فوتبال ایران را می پذیرد؟

۳-کی روش ۷ سال با نداری ها و حتی ندانم کاری ها ساخت. فرهنگ از بیخ و بن غلط ما را تحمل کرد و محصول حضور در فوتبال ایران هم این است؛ دیگران اما چگونه و چقدر می توانند فوتبال ایران را تحمل کنند؟

جانشین کی روش چه کسی است؟ از کجا می آید؟
شما این سوال را مطرح می کنید؟ فدراسیون فوتبال حتی نمی داند مساله اش با کی روش به کجا می رسد؛ پس قطعا از جانشین او هم بی خبر است.

۴-تعیین جانشین برای کی روش سخت است؛ او یا باید بماند و در جام ملت های روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند یا در غیر این صورت دردسر بزرگی برای انتخاب یک مربی دیگر به جای کی روش برای فدراسیون فوتبال درست شده است!

منبع: خبرورزشی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *