پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
انتقاد تند ترامپ از رسانه‌ها:

آنها بیمارند و می‌توانند جنگ راه بیندازند

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 632156
رئیس‌جمهوری آمریکا مجددا رسانه‌های خبری را به باد انتقاد گرفت و با توصیف آنها به عنوان "دشمن مردم" گفت که آنها "حتی می‌توانند جنگ به راه بیندازند."
آنها بیمارند و می‌توانند جنگ راه بیندازند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا یکشنبه در توئیت اول صبحش گفت روزنامه‌نگاران "عامدانه بذر بی‌اعتمادی و اختلاف" را در این کشور می‌پاشند. او ادامه داد: سازندگان اخبار جعلی از من بدشان می‌آید که می‌گویم آنها دشمن مردم هستند، تنها به این دلیل که می‌دانند حقیقت دارد. من خدمت بزرگی در حق مردم آمریکا می‌کنم که این مساله را توضیح می‌دهم. آنها عمدا بذر اختلاف و بی‌اعتمادی می‌پاشند. آنها حتی می‌توانند باعث جنگ شوند! آنها بسیار خطرناک و بیمار هستند!

ترامپ در طول ریاست جمهوری خود همواره پوشش منفی رسانه‌ها را با برچسب "اخبار جعلی" توصیف کرده است. با این حال، او در هفته‌های اخیر بیشتر از عبارت "دشمن مردم" استفاده می‌کند که موجب تنش بیشتر میان خبرنگاران و دولت آمریکا می‌شود.  

ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور رئیس‌جمهوری آمریکا اخیرا از سخنان پدرش فاصله گرفته و گفته بود به اعتقادش رسانه‌ها دشمن مردم نیستند. ترامپ گرچه سخنان دخترش را تایید کرد اما گفت "اخبار جعلی" که بیشتر سهم رسانه‌ها را به خود اختصاص می دهند، یک دشمن هستند.

ترامپ شنبه در یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت اوهایو گفت: "ام‌اس‌ان‌بی‌سی خیلی فاسد است، تهوع‌آور است. می‌خواهم بگویم که آنها بدتر از این هستند، آنها واقعا یک گروه خبری جعلی هستند. افرادی که ما عاشقشان هستیم، در حال نابود کردن جایگاه آنها هستند." این سخنان ترامپ اشاره‌ آشکاری به فاکس نیوز بود که گاهی ترامپ آن را مورد ستایش قرار می‌دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *