پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۹
۸۳۶

آقای متهم ژست منتقد گرفت و طلبکار شد!/ ۱۵ راهکار سیاسی خاتمی برای حل مشکل اقتصادی!

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 632049
بی‌ربط بودن راهکارهای پانزده‌گانه خاتمی به مسائل فعلی کشور گویای این‌است که او همچنان ترجیح می‌دهد به‌عنوان طلبکار حاضر شود تا مجبور نباشد بابت خیانت‌ها و تَکرار کردن‌هایش پاسخگو باشد!
آقای متهم ژست منتقد گرفت و طلبکار شد!/ ۱۵ راهکار سیاسی خاتمی برای حل مشکل اقتصادی!
گروه سیاسی جهان نيوز: همه‌چیز از لایحه بودجه سال‌97 آغاز شد که ساعاتی پس از ارائه آن به مجلس، با موجی از انتقادات به‌ویژه از سوی هنرمندان در فضای مجازی مواجه شد. ایجاد هشتگ‌هایی با عناوین «#پشیمانیم» و «#کاش_به عقب_برگردیم» دیگر واکنش گسترده مردم به بودجه سال 97‌در فضای مجازی بود.

به‌جز حمله هنرمندان به روحانی اما سیاستمداران سرد و گرم چشیده روزگار هم نسبت به سیاست‌ورزی حسن روحانی انتقادات تندی را مطرح کردند، انتقاداتی که آقای عبدالله ناصری از تحلیلگران اصلاح‌طلب آن را «عبور از روحانی» تعبیر کرد، البته بی‌توجهی روحانی به اعضای فراکسیون امید هم خود مزیدی بر علت شد تا اینکه طلسم یکساله دیدار فراکسیون امیدی‌ها با حسن روحانی در دوم مردادماه شکست.

امیدی‌ها که مهمان دفتر رییس‌جمهوری در پاستور شدند، با نقدهای بی‌پرده و صریح روحانی را نشانه گرفتند.

عدم‌ارتباط دولت با بدنه فراکسیون امید، بی‌توجهی رییس‌جمهوری در رأس دولت به برخی وعده‌های انتخاباتی‌اش، عدم ‌به‌کارگیری نخبگان در دولت، عدم‌ ارتباط شفاف و بی‌واسطه دولت با مردم، برخی انتصابات نادرست در استان‌ها، ضعف عملکرد برخی وزرا و مدیران ارشد اجرایی، بروز نارضایتی‌های مردم در حوزه سیاست داخلی و آموزشی، عدم‌خروجی مناسب طرح دولت در اختصاص 5/1میلیارد برای اشتغالزایی و... از جمله مهم‌ترین گلایه‌های مطرح شده از سوی نمایندگان به روحانی بود.

به گزارش صبح نو، البته نشست فراکسیون امیدی‌ها با حسن روحانی شامل جمع کوچکی از نمایندگان می‌شد؛ خانم‌ها‌ و آقایان محمدرضا عارف، علی مطهری، محمدرضا تابش، محمد علی وکیلی، فاطمه سعیدی، علی نجفی خوشرودی، احمد مازنی، علیرضا رحیمی، الیاس حضرتی، بهرام پارسایی، عبدالکریم حسین‌زاده از نمایندگان حاضر در این نشست بودند.

به گفته وکیلی، بحث‌ ترمیم کابینه از دیگر نکاتی بود که در نشست مورد بررسی قرار گرفت، البته تنها چندروز بعد از این نشست امیدی‌ها شاهد عدم تغییرات در تیم اقتصادی دولت بودند و با انتشار نامه‌ای با او اتمام‌حجت کردند.
نکته عجیب‌تر اما ابراز پشیمانی رییس اصلاحات بود، آقای سیدمحمد خاتمی که خود کمپین «پشیمان» را دسیسه‌ای علیه روحانی دانسته و گفته بود که «ما نه تنها از حمایت و رأی به آقای روحانی پشیمان نیستیم که همچنان قاطعانه از ایشان حمایت می‌کنیم و ایشان را موفق می‌دانیم و این موج تخریبی به وجود آمده را هدفمند و دسیسه‌ای برنامه‌ریزی شده برای مأیوس کردن مردم می‌دانیم.» خود روز گذشته با نمایندگان ادوار دیدار و با تشریح مشکلات موجود در کشور، به‌عنوان یک شهروند دوستدار ایران و اسلام به‌دلیل نقص‌ها و کمبودها، با همه وجود از مردم عذرخواهی و 15راهکار برای برون رفت از وضعیت کنونی ارائه کرد.

رییس دولت اصلاحات، به‌خاطر تَکرارش از مردم عذرخواهی کرده و گفته از «انفعال دولت متعجبم» و از رهبر انقلاب درخواست کرده که «با فرمان و دستورات خود مسائل و مشکلاتی که امروز کشور را دچار چالش کرده حل کنند.»

او گفته است: «ضعف‌ها و بی‌برنامگی‌ها و حتی عدم اجرای برنامه‌های مصوب را نمی‌توان به گردن رقبا انداخت، این چاره کار نیست. باید مسائل حل شود. کنترل سریع نوسانات ارزی، کارآفرینی، بازگرداندن امنیت و سودآوری تولید، مبارزه با رکود و رسیدگی جدی به وضعیت معیشت طبقات محروم باید اولویت دولت باشد. چه کسی یا چه‌چیزی مانع ‌ترمیم کابینه و روی کارآمدن یک کابینه کارآمد قوی، توانمند، متخصص و دلسوز است؟ حتماً نقص‌هایی وجود داشته که امروز با این وضعیت مواجهیم. مانع ‌ترمیم دولت برای عملکرد قوی‌تر، منسجم‌تر و کار‌آمدتر و با برنامه‌تر برای حل مشکلات مردم چیست؟ وعده‌هایی داده شده، اما عملی نشده که یا در نتیجه عدم اهتمام به آن بوده که مسوولان موظف‌اند به مردم بگویند، یا بخشی از آن با موانع بیرونی مواجه بوده که مردم حق دارند این را هم به شکل شفاف بشنوند؛ نگاه داشتن مردم میان هوا و زمین کار اشتباهی است. دولت همچنین می‌تواند قدم‌هایی برای برداشتن موانع و تنظیم رابطه با رأس نظام بردارد.»

جالب آنکه در اوج مشکلات اقتصادی و دلار 10‌هزار تومانی و سکه 5/3 میلیونی، خاتمی 15‌راهکار برای حل مشکلات ارائه داده ولی حتی یکی از آن 15‌راهکار هم اقتصادی نیست! بی‌ربط بودن راهکارهای پانزده‌گانه خاتمی به مسائل فعلی کشور گویای این‌است که او همچنان ترجیح می‌دهد به‌عنوان طلبکار حاضر شود تا مجبور نباشد بابت خیانت‌ها و تَکرار کردن‌هایش پاسخگو باشد!

شاید لازم به یادآوری است که آقای خاتمی خود با ارسال ویدئویی «تَکرار» کرد و خواستار رأی به روحانی شد، اما او هیچ زمان فکر نمی‌کردند به جایی برسند که فریادهای یک سال پیش رقیب خود را این چنین تَکرار کنند؛ ضعف‌ها و بی‌برنامگی‌ها و حتی عدم اجرای برنامه‌های مصوب را نمی‌توان به گردن رقبا انداخت، این چاره کار نیست باید مسائل حل شود.

 حال به نظر می‌رسد که تنها در یک سال، نتیجه «تکرار»‌های بدون تفکر و حاصل از ذوق‌زدگی‌های سیاسی، اقتصاد کشور را تا جایی برده است که حتی رییس دولت اصلاحات خود نیز ابراز پشیمانی می‌کند.

حال رسانه‌ها و فعالان اصلاح‌طلب تلاش می‌کنند عذرخواهی او برجسته شود، اما قسمت مهم آن سخنرانی آنجاست که می‌گوید: «ما از انتخاب خود #پشیمان نیستیم!» عذرخواهی‌ای که به‌خاطر تَکرار بوده‌، اما با رنگ و لعاب سیاسی تلاش شده تا خیلی به چشم نیاید، حال آنکه گرای غلط دادن به مردم گناهش بیش از یک عذرخواهی ساده است؛ در این میان جماعتی همچنان تبعیت از حرف و راهکار امثال خاتمی رو تَکرار می‌کنند. البته رییس دولت اصلاحات باید بداند آبی که رفته دیگر به جوی باز نخواهد گشت و عذرخواهی نمی‌تواند درمانی بر دردهای امروز و اقتصاد بیمار کشور باشد. 
https://jahannews.com/vdcba5b09rhbfgp.uiur.html
jahannews.com/vdcba5b09rhbfgp.uiur.html
برچسب ها: خاتمی فتنه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سید قلبها خاتمی بزرگ خداوند یارو نگهدارت!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار خاتمی عزیز محبوب قلبهای ملت قدرشناس ایران
جواب11.38 از طرف یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
اگه گفتید فرق جورج سوروس با خاتمی چیه؟؟؟ خوب فکرکن!!!!!!!!!!!بگذارخودم بهت بگم.
جورج سوروس تو آمریکا و اسرائیل کودتا وفتنه درست نمیکنه بلکه پدر کودتاهای رنگی در کشورهای دیگه است؛ ولی خاتمی فتنه درس میکنه تو کشور خودش، مثلا فتنه تیر 78 و فتنه سال 88 و فتنه «تکرار میکنیم»و این قصه همچنان ادامه داره................
Iran, Islamic Republic of
اگر کوچکترین مدرکی بر علیه خاتمی داشتین تا حالا صد بار اعدامش کرده بودین. این حرفا دردی ازتون دوا نمیکنه این حرفا خیلی وقته نخ نما شده از بس که حرفی برا گفتن نداشتین و آویزون این سیروس جوجه شدین
Iran, Islamic Republic of
عجله نکن به موقع سران فتنه به جرم خیانت به کشور محاکمه و اعدام خواهند شد.
Iran, Islamic Republic of
حرفی نزن مردم بهت بخندن مجبور نیستی وقتی حرفی نداری از خودت الکی حرف در کنی؟ هیچ محاکمه ای صورت نخواهد نگرفت و اونقت دم از اعدام زدن برای خنوندن خلق الله خوبه
Iran, Islamic Republic of
بابا بسه دگ وجودشو ندارین...
Iran, Islamic Republic of
وجود روی مین رفتن رو داشتیم. وجود تو دهن پیاده نظام آمریکا و خاتمی زدن رو نداریم؟! چقدر ضدانقلاب با مزه اند
Germany
شما رفتی روی مین؟ بازم که داری میخندونی مردمو
Iran, Islamic Republic of
خنده ات، از حماقت درونت نشأت میگیره. ما، مرد جهادیم. در دفاع مقدس، دیدی مؤمنین چطور روی مین رفتند؟ الان هم از همان گروه، مشتاقان جهاد، روی دهان فتنه گران طرفدار خاتمی فتنه گر خواهند رفتند. 9 دی نمونه اش بود. خنده ات بند اومد یا هنوز مشغولی؟!
Iran, Islamic Republic of
مرد جهاد و شهادت اهل تعریف کردن از خود نیست مرد جهاد و شهادت اهل تهمت و اهانت نیست بد جور شیطان اعمال زشتتو بهت خوب نشون میده مراقب خودت باش
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بله شما خوب بلدید رو موج برید وموج سواری کنید اما رو مین را دروغ میگید چون اونا کسای دیگه ایی بودند که رو مین میرفتن نه امثال شما
Iran, Islamic Republic of
.....
ايلياد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تنها كساني كه روي مين نرفتن.تو پيروزي انقلاب نقشي نداشتن.تو قضيه سفارت آمريكا(لانه جاسوسي)هيچ محلي از اعراب نداشتن الان دايه مهربانتر از مادر نظام شدن.
بريد كه به ريش نيست به ريشه است.
Iran, Islamic Republic of
به هر حال قدرت دستتونه هر کی رو بخواین اعدام می کنین
ازتون بعید نیست
Iran, Islamic Republic of
خدا، پشت مؤمنین است. با کفار و منافقین ستمگر از جمله خاتمی نفوذی، مبارزه میکنیم و اون ها رو نابود میکنیم. اعدام چیزی نیست. تفکر باطل امثال خاتمی، نابود خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
شما خودتو جزو طایفه مومنین قرار نده چون توهین کنندگان بسیار با مومنین فاصله دارن
Iran, Islamic Republic of
توهین کنندگان، طرفداران هاشمی، خاتمی، موسوی، و کروبی هستند. ما، رسواکنندگانیم.
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
...
....
نیاز به قدرت نیست .....به موقع آه مظلوم و ظالم مشخص میشه و تاریخ قضاوت خواهد کرد .....که ابوسفیانها ، معاویه ها ، عمر عاص ها و یزیدیان چه خواهند شد....
Iran, Islamic Republic of
سید مظلوم و محبوب خاتمی عزیز ماندگار در قلب مردم است علیرغم اینهمه توهین و ممنوع التصویری
Iran, Islamic Republic of
سید!!! سیدی که دست خود را در دست زن نامحرم بگذارد سید است؟ سیدی که در زمان ریاست جمهوری او بچه پولدارها سوار بر اتومبیل در خیابانهای شهرها مشغول پرسه زدن و متلک آن انداختن به نوامیس مردم باشند این سید است؟ بی بند باری و ظلم در زمان این سید به اصطلاح مظلوم به اوج خود رسیده بود!!
سزای این اعمال ضد دینی و مستکبرانه ی او با جد بزرگوارش این سید مظلوم در هشت سال ریاست جمهوری چه گلی بر سر مستمندان وفقرا وپا برهنگان همان صاحبان اصلی انقلاب زد؟
Iran, Islamic Republic of
......
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
خاتمی محبوب ضدانقلابیون و اصلاح طلبها میباشد ، آقایان نمیتوانند طرفداری آمریکا و غرب را از خاتمی کتمان کنند ، انکه آمریکائیها از خاتمی حمایت میکنند درکش ماهیتش اصلا سخت نیست
Iran, Islamic Republic of
حالا کسایی که مورد حمایت چین وروسیه هستند چه گلی به سر ملت ایران زدند بازهم آدم مورد حمایت اروپا وآمریکا باشه یه ذره کلاسش بیشتره
Iran, Islamic Republic of
اینهمه مدرک علیه موسوی و کروبی. پس کو اعدامشون کنن؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
کدام مدرک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مدرک تدوین سند قانون اساسی نظام بعد از براندازی در حزب مشارکت و همراهی خاتمی با این حزب.
Iran, Islamic Republic of
...
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
این آقایانی که طرفدار خاتمی هستند جواب بدن علت حمایت غرب و آمریکا از خاتمی چیست ؟ چرا باید خارجیها از خاتمی حمایت بکنند ؟
United States
مدرک تدوین قانون اساسی؟ اونوقت این سند چی هست که باعث اعدام کروبی و موسوی میشه؟ فکر نمیکنی خواب دیدی؟
Iran, Islamic Republic of
این مدرک خیانت خاتمی ملعون است. نقشه برای براندازی نظام اسلامی و بسیج نیرو، حکم محاربه دارد. تو سواد دینی و سیاسی نداری.
اگرم این رو کافی نمیدونی، فتنه 88، افساد فی الارض بود. لابد فتنه هم خواب بود!
Iran, Islamic Republic of
تا الان که این مدرک برای اعدام کروبی و موسوی بود حالا شد برای خاتمی؟ این سند مثل همون سیروس جوجه جین پوش و مش عبدالله و ملک مسعودت میمونه از توهم بیا بیرون
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88، سند خیانت افسادطلبان ایست و خاتمی، جزء سران طرفدار فتنه بود. شما شاید خواب بودی که نفهمیدی پای خاتمی در فتنه گیر است.
علی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فتنه گری خاتمی، سر جای خود. ما بهترین و متناسب ترین مجازات را برای سران فتنه در نظر گرفته ایم. مرگ خاتمی، منافقین را خوشحال میکند. ما میخواهیم طوری این سید فتنه گر را مجازات کنیم که منافقین، از شدت خشم، سکته کنند. مرگ بر رجوی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی تو قلب مردمه
...
Iran, Islamic Republic of
تو قلب شیطونه. اگر تو قلب تو هم هست، شیطان انسی هستی.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اره راست ميگي نفرت خاتمي تو قلب مردمه
Iran, Islamic Republic of
اره راست میگی نتیجشم همون سی بر صفر معروفه
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمیدونی چی میگی میگی خاتمی محبوب نداره وقتی بهت میگن پس نتیجه سی بر صفر علامت چیه؟ مگه میشه کسی که محبوب نیست لیستش کامل رای بیاره و حتی از سی نفر یه نفر هم از طرف مقابل رای نداره باز میری یه بهونه دیگه میاری البته خودتم سردرگمی
Iran, Islamic Republic of
تو توانایی درکش رو نداری. جوابت داده شد.
Iran, Islamic Republic of
...
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
و البته قلب آمریکائیها و اروپائیها و شاه وهابی عربستان
Iran, Islamic Republic of
افرین .اینها همین حالا هم مرده اند.اینها تشنه قدرتندهمین که از قدرت دورند با مرده فرق ندارند....
Iran, Islamic Republic of
نظرات این برادر برای خندین و انبساط خاطر خوبه از جهان نیوز متشکریم بابت درج نظرات این برادر
Iran, Islamic Republic of
زیاد خواب میبینی بیدار شو اینقدم ما ما نکن هیچی نیستی
Iran, Islamic Republic of
...زنده باد احمدی نژاد که امد .وبساط دورهمی اینها را به هم زد.اینها دور هم حال می کردند 32 دوسال دولتها درایران یک دولت بود.فقط دوره احمدی نژاد فرق داشت
Iran, Islamic Republic of
محمود هاله یا همون محمود هزاره؟!
رحیل
Iran, Islamic Republic of
همونقدر که از موسوی و کروبی مدرک داریم که روزی 10 بار میشه اعدامشون کرد و مدارکی که حتی نیاز به ارائه نیست و هر کسی متوجه اون میشه. از این ام الفتنه هم مدرک هست
Iran, Islamic Republic of
بازم که داری میخندونی خلق الله رو مدارکی که نیاز به ارائه نیست واقعا خنده دارترین حرفیه که شنیدم
United States
یکی از برادرا میتونه بگه مدرکی که نیاز به ارائه نداره یعنی چی؟
Iran, Islamic Republic of
مدرکی که نمیتونه ارائه بشه ...!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نه فتنه گرها، نفهم تر از اینند که این چیزا رو بفهمند. مدرک بدون نیاز به ارایه، همان جرایم مشهود است که شاهد عمومی دارد. فتنه 88، اظهرمن الشمس بود.اگر فهمیدی!!!
Iran, Islamic Republic of
به جای صغری کبری چیدن بگو مدرکی که نمیتونه ارائه بشه چه مدرکیه؟ وقتی میگم نظراتت برای خندیدن خوبه به خاطر همین جملات با معنی مفهومته
Iran, Islamic Republic of
....خاتمی از اوایل انقلاب، ... روی مصالحی بر سر کار آمد که بماند. تا الان هم، هم در دوره وزارتش، هم در دولتش، هم در دوران فتنه گری اش، مدرک جرم زیاد دارد. یکیش دفاع از اتهام تقلب. یکیش سخنرانی و دفاع از جناح غربگرا از جمله این دولت. یکیش اقدامات وزارت کشور و اطلاعات دولتش در ایجاد تشنج در کشور از جمله فتنه 78. یکیش لایحه خیانت بار دوقلوها. اگه به این مدارک میخندی، یا دیوانه ای، یا مزدور.
اما منظور از عدم نیاز به ارایه، مدرک نداشتن نیست. حرف های خاتمی ...خودش مدرکه. منظور، جرایم مشهود و عمومی این فرد است. یعنی جرمش ثابت شده است. تلاش نکن برای لاپوشانی.
Iran, Islamic Republic of
چی داری میگی بابا
Iran, Islamic Republic of
بابای معنوی شما، خاتمی و بابای معنوی خاتمی، جورج سوروسه. برو تاریخ رو بخون.
Iran, Islamic Republic of
برخی از این عزیزان دارای افکار رسایی ،کوچک زاده حسینیان، سعید عسکر.سعید امامی و .... هستند!

در پی بی آبرو کردن نظام و انقلاب و ایران هستند!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان نظام و انقلاب و ایران را بی آبرو کرده اند.
Germany
بقول شهید دکتر علی شریعتی که میگن اگه میخوای کسی رو خراب کنی بهش حمله نکن ازش بد دفاع کن و متاسفانه بعضیها با دفاع بد دارن با آبروی نظام بازی میکنن
Iran, Islamic Republic of
روح دکتر علی شریعتی شاد واقعا عجب حرفی زده
Iran, Islamic Republic of
ما به این برادران ارادت داریم ولی اون آقایی که اینجا داره با پیاماش با آبروی نظام بازی میکنه معترضیم
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا، سرباز سایبری موساد، نگران انقلابیون و نظام شده؟! تو که تا چارتا کامنت پیش، دین و مذهب و اسلام و انقلاب و حزب اللهی را، با یک جمله سی بر صفر سی بر صفر، زیر سؤال میبردی و با گفتن رأی مردم که با ماست، از پاسخگویی بابت عملکردتون طفره میرفتی، حالا به پاسخ دادن معترض شدی؟! عحب شیادی. مثلا میخوای ادمین جهان نیوز، کامنت های پاسخ به توی جاسوس رو منتشر نکنه؟! خیلی نادانی که فکر کردی مردم، نمیشناسنت. خیلی!
Iran, Islamic Republic of
بازم قیاس به نفس؟
Iran, Islamic Republic of
مدرکی که نمیشه ارائه بشه یعنی کشک این بنده یه حرفی زده زیاد جدی نگیرین
Iran, Islamic Republic of
مدرکی که بشه ارایه بشه چی؟! وقتی موسوی ملعون، قبل از پایان انتخابات میگه من برنده ام و خاتمی فتنه گر دفاع میکنه، یعنی تقلب، اسم رمز فتنه است. یعنی برنامه، براندازی است. یعنی افسادطلبان، مزدور و مفسد فی الارضند. بازم میخوای انکار کنی؟!
United States
اره دقیقا همو ن جوجه سیروس جین پوش یکیشه
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خاتمی برانداز. فتنه 88، مدرک بی آبرویی خاتمی فتنه گر است. مجازات نکردن، جدا از گناه کار نبودن است.
United States
از جوجه سیروس جین پوش و مش عبدالله و ملک مسعود چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
یه نگاهی به تاریخ اسلام بنداز... همیشه فتنه گرها محدود شدن و نه الزاما اعدام....این از سعه صدر مکتب و دین ماست... ولی چه میشه کرد که امثال شماها این رافت اسلامی را عدم وجود مدرک میدانید... خودتون هم کاملا میدونین برای اثبات خیانت اینها بقدر کافی مدرک هست(کوچکترینش سفر این اقا به امریکا و ارتباطاتی که اونجا گرفته) ولی برای محو فتنه هنوز نیاز به زمان هست...... مگه امیر المومنین امثال قاضی شریح و ابو موسی اشعری را اعدام کرد؟؟؟؟بدار وقتش میرسه
United States
باز توهم زدی برادر؟ هزار بار بهت گفتم فاصلت با مولای متقیان حضرت علی علیه السلام از زمین تا کهکشانهاست لطف کن خودتو نچسبون به ایشان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پیرو ابن ملجم زمان. آمریکا رو میگم. ما، پیرو، حضرت امیرالمؤمنین هستیم. نکنه تصور کردی با گفتن دروغ مشابهت ما با حضرت امام علی علیه السلام، ما از سرورمان دست میکشیم؟! الگوی مسلمین ایشان است. الگوی شیعیان ایشان است. الگوی حق طلبان، ایشان است. منافق نابود است. فتنه گر نابود است. ضدانقلاب و افسادطلب، نابود است.
Iran, Islamic Republic of
شما یزیدیم نیستین چه برسه به مولا علی. اینو بکن تو مغزت دلواپس
Iran, Islamic Republic of
حرمت شکنان عاشورای 88 و طرفداران سید فتنه گر جزو یزیدیان زمان هستن .
Iran, Islamic Republic of
کی میگه؟! ما از مولا و امیر زمان، دفاع میکنیم. پشت ولی فقیه صالح هستیم. شیعه علی یعنی این. یعنی در زمان لازم، پشت رهبر صالح باشیم. که هستیم.
اما شما، دشمن ولی فقیه و نظام اسلامی و ارزش های اسلامی هستید. یزید هم اینگونه بود. معاویه هم اینگونه بود. کاملا مشخص است اهل حق و باطل کیست.
مثال دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی. این ها به عنوان یزیدیان زمان، چرا طرفدار افسادطلبان و خاتمی و شما غربگرایان ایران هستند؟! این یعنی در سنگر یزید تشریف دارید.
Iran, Islamic Republic of
هیچگاه ولی فقیه زمان نیاز به اهانت کنندگان و بدزبانها ندارن چون این آدما جز ضرر و بدنامی چیزی ندارن
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر و پهلوی، دلسوز ولی فقیه شدن؟! اون روز که مردم رو به اغتشاش دعوت میکرد این سید فتنه گر، کجا بودی؟!
Iran, Islamic Republic of
افراد بد دهن و توهین کننده باعث رویگردانی مردم از هر چه آنان میگویند میشوند و بلا شک مورد تایید هیچ کس نیستند
Iran, Islamic Republic of
افراد مزدور وابسته به دشمن، برای اینکه کسی، اسناد رسواییشون رو گوش نکنه، به ترفندهایی مختلفی متوسل میشوند. یکی از این ترفندها، ایجاد سر و صدا است. دیگری دروغ است. دیگری تحریک احساسات است. تو به عنوان یکی از فعالین مجازی اجیر شده افسادات، از هر سه این ابزارها استفاده میکنی. مثلا خاتمی که فتنه کرده، مزدور است و در دولتش، برای ضربه به ولایت فقیه و شورای نگهبان، کارهای زیادی کرد، و از افراد ضعیف و ناکارآمد و غیرمردمی، دفاع کرده از جمله دولت فعلی، این خیانت ها را تهمت معرفی میکنی! بعد هم میگی مردم! تو را به جان سید فتنه گر، به این تهمت ها گوش نکنید!
غافل از اینکه اولا مردم مثل خودت، ابله نیستند. کسی خاتمی را داخل آدم نمیداند. ثانیا کسی واقعیات تاریخی که واقعیت پلشت افسادطلبان است را، تهمت نمیداند. ثالثا، کسی منتظر تأیید اغتشاشگران نیست. ما شما را باید مجازات کنیم که میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
ظاهرآ بدتون نمیاد خاتمی اعدام بشه و بزرگترین پیراهن عثمان تاریخ رو ازش درست کنید و از خاکستر این مهره سوخته فتنه ای دیگر بسازید
United States
بازم که دم از اعدام زدی؟ حرف دیگه بلد نیستی
رسول
Iran, Islamic Republic of
فرق ما با شما اینه وقتی کاملا برامون روشد احمدی نژاد چه خطاهایی که ولش کردیم
من نمیدونم شما چرا سید و ولنمیکنید
با این همه ...
Iran, Islamic Republic of
به دلیل ارتزاق مالی و جنسی از عقاید این سید فتنه گر. طرفداراشون، علنا میگن دنبال ناموس مردم، به افسادطلبان رأی میدن. گروهک منافقین و پادوهای داخلیشون هم، با سوار شدن بر عبای این فتنه گر، ارتزاق میکنن. بایدم شیاطین، حامی ولی نعمتشون باشن.
اما فکر یه جا رو نکردن. خدای مقتدر که پیدا و پنهذن دل ها را، میداند، وعده نابودی ناگهانی و غافلگیرکننده به گروه های فاسد، داده است. نابودی افسادطلبان، ان شاء الله، نزدیک است. تلاش را بیشتر کنیم، آن روز را، خواهیم دید. ان شاء الله
Germany
این حرفا جز بد نام کردن خودتون و دور کردن ملت از خودتون هیچ ارزش دیگه ای نداره و بدون شک مردم به کسانی که دارای این افکار هستند به هیچ عنوان روی خوش نشان نخواهند داد
Iran, Islamic Republic of
مادنبال رأی مردم نیستیم. ما، دنبال رضایت خدای متعال، هستیم. مردم، یکی هستند مثل ما. بر ما برتری ندارند که رأیشان، خوشحال یا نارحتمان کند. ما، رضایت خدا را، دنبال میکنیم و خدا، مؤمنین را یاری میکند.
ضمنا ما به عنوان انسان عاقل متشرع، محدود به رأی نیستیم. ما کار خودمون رو میکنیم. رأی هم یک گوشه کوچکیست. اما فعالیت ما، بنا بر اینکه نباید کار رو زمین گذاشت، محدود به انتخابات نیست. شما ببینید آمریکا از این منطقه بیرون شده. قبلادر این کشور بود. الان در این منطقه هم نیست. اسلام، گسترش یافته. توسط کی؟ آدم های مؤمن اهل کار. امثال افسادطلبان هم زیاد مانع تراشی کردند. ولی پیروزی نهایی با کی بوده؟! با جبهه حق. تازه این ها همش امور دنیویست. نتیجه اصلی، آخرت است. خب حالا واقعا دست خدا را، نمی بینید؟!
Iran, Islamic Republic of
رضایت خداوند با اهانت و توهین و مرگ دیگران بدست نمیاد و این کارها باعث دوری از خداونده نه تقرب
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا رضایت خدا، با مرگ و عذاب بدکار ضدمردم بدست می آید. قرآن رو یکبار بخونی بد نیست.
تهمت هم کسی نزد. فتنه کردید و نفاق دارید.
Iran, Islamic Republic of
خداوند نیازی به انسانهای هتاک و بی ادب نداره و اینگونه افراد مورد لعن و غضب الهی هستن
Iran, Islamic Republic of
خیلی با مزه ای! فتنه گر اهانت کننده به عاشورا، خدا شناس شده! به شتر گفتن از کجا میای، گفت از حموم! بهش گفتن از پینه زانوهات مشخصه!
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جز حرف زشت و بی معنی هیچ چیزی بلد نیستی معلومه ملت از این طرز تفکر روی گردان بشن
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر و اهانت کننده به مقدسات بودید. هم در دولت خاتمی که خدا، لعنتش کند. هم بعد از دولت او.
مرگ بر خاتمی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما که دنبال رای مردم نیستین و فقط دنبال خدمتین تقبل الله برادر
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعا دنبال رضایت خداوندی اون فکت را ببند فتنه گر واقعی امثال شما هستند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حرف ما هم همین است که پشت پرده چه خبر است که با این همه مدرک که بعضی از انها را تا حالا ان طرفیها فاش کرده اند وبعضی هم فاش خواهد شد.مدرک از این واضح تر که یک فتنه دراین کشور راه انداخت .فتنه را که دیگر همه دیدیم.هیچ کس با این اقا کار ندارد.
Iran, Islamic Republic of
تشت این اقا از بام افتاده صداش هم درامده شما نشنیده اید یا نمی خواهید بشنوید.بلاخره یک روز امریکاییها اسناد فتنه 88 را منشر می کنند امیدوارم انروز زنده و سلامت باشید وببینید کسی که سنگش را به سینه می زنید چه ها که نکرده.مثل اسناد کودتای براندازی مصدق.منتها اگر خاتمی دراین روزگار زودتر رسوا شد بخاطر این است که عصر رسانه است و چیزی پنهان نمی ماند.بنده درانتخابات 76 سرباز بودم و پای صندوق رای .از صندوق رایی که ما مسئولش بودیم.نود درصد به خاتمی رای داده بودند.ولی خداشاهد است.وقتی مردم می امدندپای صندوق می گفتند .به خاتمی رای می دهیم فقط بخاطر این که بین این کاندیدا ها ایشون سید است.باور کنید شاید بالغ بر 50% رای فقط برای همین اورد.ولی نمی دانستند که بعدا بدیهیات دین را چطور زیر پا می گزارد.حالا این دنیا کسی نمی تواند باش کار داشته باشد.یا به قول شما مدرک ندارند.ولی خون افرادی که از دوطرف ریخته شد درفتنه گری این اقایان بلاخره یقه انها را خواهد گرفت.
Germany
بالاخره یه روز آمریکاییها اسناد فتنه رو منتشر میکنند؟ آخه اینم شد حرف اینم شد سند؟ بیش از این ابروی خودت و همفکرات و نبر یکم برو استراحت کن تا اروم بشی برادر
Iran, Islamic Republic of
مدارک هم کاری این اقایان با خودشان برای به اشوب کشیدن کشور منظورم است.بعد شما یا نمی خواهید این همه جرم مشهودی که این اقا درسال88 مرتکب شد را ببینید یا از نظر بینایی مشکلی دارید.اقتصاد ایران ده سال دیگر هم بخاطر فتنه 88 قد علم نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
جرم مشهود منظورت همون شکنجه و کشتار تو کهریزکه؟
Iran, Islamic Republic of
منظور فتنه 78، فتنه 88، و اغتشاشات دیماه 96 هست....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به توچه خواهر!
Iran, Islamic Republic of
برو دنبال همون آمریکاییا تا بهت سند بدن مثل همون جوجه سیروس
Iran, Islamic Republic of
منتظر باش آمریکاییها برات سند منتشر کنن
رضا
Iran, Islamic Republic of
رسوایی و منفوریت بین مردم براش بدتر از اعدامه!
Germany
منفوری که با یه اشاره نتیجه انتخاباتو معلوم میکنه مثل اینکه معنی منفورم نمیدونی
Iran, Islamic Republic of
اولا نماینده افسادطلبان، روحانی نبود. عارف بود که انصراف داد. بعد خاتمی گفت من حامی روحانی ام! درواقع خودشو چسبوند به فرد پیروز. اینم یه سند دیگه کهذات فتنه گر، کلاهبرداریست.
ثانیا، آیا اعمال و افکار او و طیفش، او را جزء گروه مؤمن میکند یا منافق و شقی؟ قرآن بخوان تا بدانی وقتی خدای متعال، میفرماید نگران متاعی که به مفسدین داده ایم نباشید، یعنی چه. پس خیلی خوشحال نباشید.
ثالثا،در همین دنیا هم، آیا از صدر اسلام، اسلام گسترش یافته یا نفاق؟ مثلا مردم به روحانی رأی دادند. اما، نتیجه اش به نفع عقاید اسلامی شد. مردم، مکر آمریکا را دیدند. بی عملی جناح غربگرا را هم چشیدند. خب نتیجه، یک حرکت بزرگ رو به جلو در انقلاب خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
پیروزی خرد کننده سی بر صفر چی؟ اونم خاتمی خودشو چسبوند به روحانی؟...
Iran, Islamic Republic of
و پیروزی خیره کننده بیست و یک بر صفر رو چجوری توجیه میکنی برادر؟
Iran, Islamic Republic of
خوبه که قبول کردی دروغگویید. در انتخابات مجلس هم، مردم به رقیب اصولگرایان رأی دادند. خاتمی کی بود؟!
خردکننده هم از ترست تو نظرات معلومه که کی از قدرت اسلام، داره می میره. حق پیروز است.
Iran, Islamic Republic of
هیچ توجیهی نمیتونه شکست سی بر صفرو تو جیه کنه در ضمن بیست و یک بر صفرم براش یه توجیه بیا
Iran, Islamic Republic of
خودتم نمیدونی چی میگی رقیب اصولگرایان کی بود که مردم بهش رای دادن؟ نه برادر سی بر صفر دروغ نیست یک واقعیته تا ابد ماندگاره
Iran, Islamic Republic of
نه خاتمی. حالا اینمه خاتمی رفته درون رحم به نفر دیگه، این یعنی خیلی مقبوله؟! اگر مقبول بود، چرا لیست های افسادطلبان بعد از دوره مزخرف اصلاحات، شکست های سنگین میخورد؟! در واقع دروغگویید.
Iran, Islamic Republic of
حتی معنی کلمه منفورم نمیدونه اونوقت اومده اینجا نظر پراکنی
Iran, Islamic Republic of
قلم به مزد اجیر شده رجوی، چه لفظ قلم حرف میزنه! منفور اونیه که رجوی با 17000 ترور، از اون طرفداری میکنه و اون کسی نیست جز یه سید فتنه گر. تعارف که نداریم. مرگ بر خاتمی فتنه گر
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
ول کن این جوجه سیروس نیستن این برادرا؟ کسی میدونه چرا
Iran, Islamic Republic of
دلیلش نداشتن حرفه و تا ابد مجبورن از این جوجه ذکر کنند برای تشفی خاطرشون
United States
سیروس جوجه ای که تازگیها جین پوشم شده با مش عبدالله چی بشه
Iran, Islamic Republic of
سید قلب ها، سید علی محمد باب بود که عمرش را داد به سید شما.
Iran, Islamic Republic of
اون محبوب دل شما بود محبوب دل ملت ایران سید مظلومان محمد خاتمیه
Iran, Islamic Republic of
انشاالله شورای نگهبان وقت انتخابات اجازه بدهد احمدی نژاد با خاتمی رقابت کنند تا ببینید چه کسی محبوب است.باور کنید اگر خاتمی از موسوی حمایت نکردی بود بخاطر سابقه ای که از اداره کشور دردوران جنگ داشت شاید رای بیشتری می اورد.احمدی نژاد حداقل دوبرابر هر اصولگرا و اصلاح طلبی در کشور محبوبیت دارد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بله میدونیم خواهر. چون یه صهیونیست برانداز، پدر معنوی رهبر شماست و این سند، پاک شدنی نیست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از جوجه سیروس جین پوش رسیدی به محمد علی باب؟ بابا نو دیگه کی هستی؟ بازم از ایم نظرات بزار بخندیم
Iran, Islamic Republic of
سند این برادرو ببیند بخندید واقعا ازت ممنون با هر پیامت کلی مردمو میخندونی
Iran, Islamic Republic of
تو نگران مردم نباش. مردم با شنیدن حقیقت نمیخندن. مردم با یادآوری خیانت های خاتمی، هوشیار میشن. کسی با هوشیار شدن نمیخنده. اون تویی که مأموری و میخوای اسناد رو با خنده زیر سؤال ببری.
Iran, Islamic Republic of
از طرف مردم حرف نزن که مردم تو انتخاباتهای اخیر گفتن نظرشون با کیه
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه سرگیجه گرفتی از بس سایت ها رو گشتی و از بس تودهنی خوردی! اولا مردم به هر کسی رأی بدن، با شنیدن حقیقت نمیخندن. حقیفت چیه؟ اینکه گروه اصلاح طلبان و حامیانش، نفوذی و خرابکار هستن. سندش هم زیاده. یکیش همین برجام. دیگری سند 2030. دیگری سند FATF. دیگری همین وضعیت ارزی و بانک مرکزی اغتشاشگر.
اما ثانیا. ثانیا اینکه تو که به شنیدن حقیقت میخندی، برای اینه که یه وظیفه ای داری برای خندیدن.
Iran, Islamic Republic of
برو بابا حرف شریعتمداری را تکرار نکن از خودت چیزی بگو. درود بر حضرت عشق! خاتمی بزرگ !زمان رییس جمهوری خاتمی بهترین وضعیت اقتصادی را ایران داشت! لطفا مطالعه کن بیشتر
Iran, Islamic Republic of
مفاسد عظیم کرسنت و استات اویل و توتال و اختلاس شهرام جزایری دستاورد دولت خاتمی بود و 8 سال تمام ملت را با طرح مزخرف گفتگوی تمدن ها سرکار گذاشته بود.
Iran, Islamic Republic of
جوجه سیروس و مش عبدالله جین پوش و ملک مسعود و حالا هم شد کرشنت و استارت و توتوال و بعدشم رسید به شهرام این برادرمون ثبات نداره
Iran, Islamic Republic of
اینا، پرونده اصلاح طلبان در دولت خاتمی هست. ربطی به ثبات نداره....
Iran, Islamic Republic of
جمع کن کاسه کوزتو
Iran, Islamic Republic of
اسلام پیروز است. کفر باید جمع کنه بساطشو
Iran, Islamic Republic of
خودتو به اسلام نچسبون که اسلام رحمانی اسلام مهر اسلام عطوفت هیچ ارتباطی با هتاکان و بد دهنان نداره
Iran, Islamic Republic of
یعنی همین که گفتی اسلام رحمانی، معلوم شد به کجا وصلی. واژه مورد پسند آمریکا، اروپا، و البته افسادطلبان که روحانی هم تکرار کرده. اول، جهاد و شهادت و خشم و نیرو را از اسلامتان میگیرند. بعد که خلع سلاح شدی، قربانی ات میکنند. این اسلام رحمانی برای خودتون باشه بهتره منافقان.
اسلام مسلمانان، اسلام ناب محمدی است که به فرموده قرآن، اشداء علی الکفار است و رحماء بینهم است. شما فتنه گران و افسادطلبان، نه علیه کفار شدت داشتید، نه با مظلومان و مؤمنین، مهربان بودید. شما، نشانه بارز منافقینی که قرآن میفرماید، هستید.
بدانید که ان شاء الله، همان مردمی که تصور میکنی طرفدار فتنه گران و منافقان و افسادطلبان هستند، همان ها، حسابتان را خواهند رسید
Iran, Islamic Republic of
ثبات نداری برادر هر دفعه یه چیزی میگی
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
این سید ... را رها کنید تا در همان پستوها و دخمه‌های اشرافیشان مثل بنیاد باران و... شعر کودکستانیش را زمزمه کند که:
بچه بودم، نفهم بودم، یه غلطی کردم
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم که مردم کشورم بجای مطالعه و حق طلبی بصورت کورکورانه و متعصبانه عاشق و دلباخته کسانی هستند که با ترفندهای رسانه ای وتبلیغی براشون تبدیل به بت شدن و بدون اینکه حتی تفکرات اونارو بدونن خالصانه میپرستندشان. کسانی که هنوز منتظر منجی زندگیشون(احمدی نژاد)هستن یا اونایی که عاشق کسی هستند که خودش و همفکراش بیشترین دوران مدیریت کشور رو داشتند ودارند و بجای پاسخگویی،طلبکارند
Iran, Islamic Republic of
چقدر راحت میشه تو ایران هشت سال خودت و حدود 14 سال نیروهای تحت حمایتت صاحب قدرت باشن بعد بجای اینکه بخاطر بی عرضگی از مردم عذرخواهی خواهی کنی هرروز ی تز جدید بدی و هیچکس هم ازت نپرسه نتیجه این همه سال مدیریت تو سطح کلان چی شد؟؟؟؟ بخدا خسته شدم ازین ادمای تکراری. یعنی قحط الرجاله که همیشه مردم دنبال این چند نفرن...
Iran, Islamic Republic of
عزیز انصاف هم خوب چیزیه شما احمدی نژاد انقلابی پر کار وطن پرست با خاتمی فتنه گر وطن فروش را همسنگ هم میدانی...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد، انقلابی نمای پرکار ویرانگر ایران!!!!!!!!!!!!!؟
رو رو برم
Iran, Islamic Republic of
دوستان در سال 88 کشور را لبه پرتگاه بردند تازه هنوز هم طلبکارند؛...
Iran, Islamic Republic of
اون که شما بودید با کودتا علیه رای مرددم و کشتار مردم
ما یادمون نمیره
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم. مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
ااصلا کلا اشتباهی برادر
Iran, Islamic Republic of
موسوی و کروبی با پشتیبانی خاتمی قصد کودتا داشتند که شکست خوردند و در 9 دی از مردم تو دهنی سختی خوردند.
جواب8.38
Iran, Islamic Republic of
جورج سوروس ایرانی
Iran, Islamic Republic of
چوچه سیروس ایرانی؟ مش عبدالله اونوقت کیه؟
Iran, Islamic Republic of
آره خاتمی، جوجه برانداز ایرانی! درست فهمیدی....
Iran, Islamic Republic of
مش عبدالله و ملک مسعود کیه اونوقت؟
Iran, Islamic Republic of
محمد علی بوب دیگه کیه؟
Iran, Islamic Republic of
کامنت نویس طرفدار خاتمی که از منافقین پول گرفتی، کی از محمد علی باب اسم آورد؟!! لابد خودت.
Iran, Islamic Republic of
یگم دقت کنی میبینی فقط یکم چشاتو باز کنی میبینی کجا اسم محمد علی بوقو ذکر کردین
Iran, Islamic Republic of
خودت ذکر کردی . خودتم جواب دادی. ما، میگیم این سید فتنه گر، تو جلسه با جورج سوروس صهیونیست، چی گفته و چی شنیده؟! اینو بنویس.
Iran, Islamic Republic of
یکم چشاتو باز چند کامنت بالاتر میبینی کی از علی محمد بوق نام برده
Iran, Islamic Republic of
گفتم که. خودت نام بردی. خودتم جواب خودتو دادی.
بارها دیده شده که در فضای میدانی یا مجازی، عده ای مغرض، در پوشش حزب اللهی ها، تخریب میکنن. اینم بعید نیست خودت باشی.
ما گفتیم خاتمی در جلسه با جورج سوروس صهیونیست، چه گفته و چه شنیده؟ به هر حال، این جلسه از طرف اطلاعات ایران، تأیید شده و دفتر خاتمی هم، سندی برای تکذیبش در شکایت هاش از افراد مختلف نداشت.
...
Iran, Islamic Republic of
اگه چشاتو باز کنی البته اگه بتونی میفهمی که چه کسی از بوق نام برد
Iran, Islamic Republic of
خودت نام بردی. در فضای مجازی، هویت ها معلوم نیست. این، ذات افسادطلبیست: دروغ
Iran, Islamic Republic of
بیچاره ملتی که با طناب پوسیده خاتمی در چاه افتادند و امروز از مشکلات اقتصادی و معیشتی به تنگ آمده اند.
Iran, Islamic Republic of
برای مردم تعیین تکلیف نکن مردم خودشون میفهمن
Iran, Islamic Republic of
اگر می فهمیدند که این روزگارشون نبود !
United States
ملت از شما خیلی بهتر میفهمه و مشکلات رو شماها باعث شدین و اگه دست از سر ملت بکشین همه چیز درست میشه
Iran, Islamic Republic of
از حرفت معلومه که هیچی نمیفهمی؛ هم تو، هم اربابان آمریکایی-عبری- عربی ات. راستی شنیدم با همه ادعاهای ایرانی گریتون، به واسطه فرزند نحس محمدرضا شاه که در آرزوی پادشاهی هست، دست به دامان بن سلمان وهابی شدید و ازش پول توجیبی می گیرید برای براندازی؟! برای بار چندمه میرید پیش شاه سعودی برای گرفتن پول و تو ایران، ندای زنده باد ایران سر میدید؟!
Iran, Islamic Republic of
از جوجه سیروس جین پوش به ملک مسعود و مش عبدالله و عبری و عربی و صهیونیستو ملک سلمان رسیدی و معلوم نیست امشب چی خواب ببینی تا فردا از خودت در کنی
Iran, Islamic Republic of
خواب؟! همشون رفیقاتونه. انکار میکنی؟‌ شیمون پرز به فتنه گران گفت سربازان ما، خواب بود؟! فرزند نحس محمدرضا شاه ملعون، رفته از بن سلمان پول توجیبی گرفته، خوابه؟! نظر افسادطلبان و طرفداران خاتمی چیه؟! معلومه نظر نوکرها چیه. بازم میگن نواره!
Iran, Islamic Republic of
این برادر یه تنه برای خندوندن خوانندگان این سایت کافیه
Germany
منم ممنونم ازش خیلی دارم میخندم
Iran, Islamic Republic of
بدجور میسوزی اما وانمود به خنده میکنی !
Iran, Islamic Republic of
بازم با نظرات نابت بسوزونشون
Iran, Islamic Republic of
اره بیا نظر از خودت نظر در کن تا خلق الله رو بسوزونی از خنده زیاد
Iran, Islamic Republic of
معلومه دیگه. اسم پدر معنوی تون شیمون پرز اومد، خوشحال شدید!خاتمی فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
بازم از خودت نظر کن خلق الله منتظر خندیدنن
Iran, Islamic Republic of
طرفدار خاتمی که مورد حمایت رجوی باشه و در فتنه 88، به عاشورای حسینی، اهانت هم کرده باشه، در همایش هاشون هم، هر حرف مفت و گناهی رو بزنه و بشنوه و علیه ولایت فقیه بشوره، بعد تو کلامش، اسم الله هم بیاره؟!!! خلق الله؟! خلق الله، کسانی هستند که در خیابان، لخت کردید و آتش زدید و فیلم گرفتید. خلق الله، مادر بارداریست که به صورت کور، دم مهد کودک ترور کردید در فتنه 88. خلق الله، بسیجیان فداکاریست که در پایگاه، دوره شان کردید. خلق الله، همان خواننده ایست که میخواهی فریبشان دهی و در مقابل افشای ماهیت پلیدتون، میخندی و اتهام تهمت میزنی. تو الله را قبول نداری! میخوای دلسوز خلق الله باشی؟!
اگر نبود رأفت اسلامی، همان مردمی که فریبشان میدهید، تکه پاره تان میکردند.
Iran, Islamic Republic of
گفت آمریکا و صهیونیست ها ازتون حمایت میکنن خوشحال شدی؟ خب پس سرباز اونایی.
Iran, Islamic Republic of
شما از کجا میدونی آمریکاییها چنین حرفی زدن؟ کجا این حرفارو بهت زدن؟ نکنه از طریق سیروس جوجه جین پوش بوده؟ بایدم خندید به این نظراتت واقعا مشعوف کردی خلق الله رو
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر منتظرم نظرات بعدیت هستیم
Iran, Islamic Republic of
خلق الشیطان رو مشعوف کردیم. چون شما فتنه 88 رو ایجاد کردید.
حمایت آمریکا از شما؟ مگر رایس نگفت از معتدلین خاورمیانه (افسادطلبان) در کشورهای مختلف، حمایت میکنیم؟! مگر کنگره آمریکا، پول شال و مانتوی سبز رو ارسال نکرد به جیب شیخ؟! مگر اوباما، از فتنه گران، حمایت نکرد؟! بازم میگید نواره؟!
Iran, Islamic Republic of
واقعا خندان خلق الله کار خوبیه بازم از این نظرات بزار
Iran, Islamic Republic of
کجاش خنده داره؟! آمریکا ازتون حمایت کرده و میکنه. تو داری از شدت خشم منفجر میشی.
Iran, Islamic Republic of
اره خلق الله دارن منفجر میشن از خنده بازم نظر در کن زود باش
Iran, Islamic Republic of
بدبخت! اوضاعت رقت انگیزه. ...
Iran, Islamic Republic of
خلق الله رو بد جور میخندونی چون مردم مخلوق خداوند هستند و چیزی به عنوان مخلوق شیطان نداریم. یکم بیشتر دقت کن اخوی
Iran, Islamic Republic of
در آفرینش، همه مخلوق خدای یکتا هستند. همان خداییکه نه خاتمی، نه طرفدارانش، نه لشگر کفر حامیانش، قبول ندارند. گروه های غرب گرا و منافقی چون افسادطلبان و کارگزاران، مصداق لشکریان و نوکران شیطانند.
نمونه اش هم شیطان بزرگ آمریکا. چه کسانی، نوکران مفلس شیطان بزرگ اند؟ سند برجام، سند 2030، و سند FATF، سند نوکری شما برای شیطان بزرگ است. که البته هیچ کدامشان هم، اجرا نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
با این کلمات بی سرو ته حتی خودتم نمیتونی راضی کنی چه برسه به دیگرانو
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همین افتضاحی که توش هستیم دست مایه این سید هست. پر رو طلبکارم هست!!! البته اینا همیشه طلبکارن به جای کار و پاسخگویی فقط حرف میزنن و طلبکارن. چرا؟! خب چون هنر دیگه ای ندارن.
Iran, Islamic Republic of
ها ها جهان نیوز عزیزم شما سانسورچی با اون ادمهای باتوم بدست بگیر که مردم را میزنن هیچ فرقی نداری . سانسور کن ولی یک روز از خواب پا میشی که دیگه دیره .
Iran, Islamic Republic of
مردم نه. ولی فتنه گر منافق رو میزنیم. کم زدیم. از این به بعد، بیشترم میزنیم.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که داری تو سر خودت میزنی
Iran, Islamic Republic of
1400 ساله داریم تو سر منافق میزنیم. خاتمی که سهله، بزرگترهاتون هم اشکشون دراومده. جیغ استکبار رو نمی بینی؟! فعلا بعدا تا قیامت، تو گور، قبل گور، بعد گور، فتنه گر و طرفداراش، باید بمیرن.
Iran, Islamic Republic of
توهم زدی جوجه فتنه گر. دارم توسر تو میزنم.
Iran, Islamic Republic of
با این حرفا تو سر خودت میزنی چون متوهمی متوجه نیستی
Iran, Islamic Republic of
تو سر تو میزنم.
Iran, Islamic Republic of
افرین دست بالای دست بسیاره و یدالله فوق ایدیهم
...
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
باتوم به دست امثال اکبرگنجی بودند که توی پیشانی زنان بدحجاب پونز فرو می کرد و حالا شده تئوریسین اصلاح طلبان، و به انکار امام زمان عج رسیده است
پشیمان یزدی
Iran, Islamic Republic of
با یک عذرخواهی اینهمه خسارت ملی را ببخشیم؟ نخیر
Iran, Islamic Republic of
...
پنـــــــــج نکته کلیدی خطاب به رئیس دولت اصلاحات
Germany
چند نکته کلیدی به رئیس دولت اصلاحات
1) بی تقوائی، عدم انصاف و تحـــــــــــریک دیگران، باعث شد در سال 88 صدمات جبران ناپذیری را به کشور بزنی، پس اول در پیشگاه ملت عذرخواهی کن
2) انتخاب وزرای شما در کابینه خودتان، از سر عدم تخصص و رفیق بازی و... بوده است، (طبق صحبت های ابطحی در رسانه ها). بنابراین شما هــــــــــــرگز برای ارتقای و بهبود وضع معیشت ملت ایران برنامه ای نداشته و ندارید.
3) همین الان در ترکیب دولت...نیمی از کابینه از نزدیکان تو هستند، مثل جهانگیری و آخوندی و... . اینها افرادی هستند که هرگز براساس شـــــــــــایستگی سالاری و تخصص، مسئولین نگرفته اند. پس بهتر است صحبت از کارآمدی اصلاحات نکنی.
4) بخش عظیمی از وضعیت فعلی جامعه ، از اعتماد به کلمه تکــــــــرار میکنم تو بود. همه مواضع تند و عصبی و چند وجهی و چند رنگی روحانی را می دانستند. پس به دنبال فریب مردم نباش.
5) تاریخ نشان داده که تو و امثال تو در اظهاارت خود صادق نیستید. یادت میآید اول دولت اول اصلاحات، چه عناوینی علیه مرحوم هــــــــاشمی به کار می بردید( تورم 50 درصدی و عالی جناب سرخ پوش و...). بعد منافع شما ایجاب کرد که در لباس دوست با وی هم عهد شوید. بنابراین به نصیحت شما اعتمادی نیست.
(((حرف و نکته برای پی بردن به بی اعتمادی به مسئولین قبلی که برخلاف راه شهیدان و اصول اولیه انقلاب، فقط به نظام اسلامی ضربه زدند زیاد است اما ان شالله روز قیــــــــــامت.
Iran, Islamic Republic of
6) برای مشکلات اقتصادی، راهکار سیاسی ارایه نمیکنند آنهم تکرار رفع حصر
Iran, Islamic Republic of
دقیقا برای رفع مشکلات اقتصادی راهکارهای سیاسی هم مهمه یعنی ترکیبی از این دو بهترین نتیجه رو داره. حالا چرا این امر خیلی ساده برات اینقد مشکله الله اعلم
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی، ناشی از دولت نفوذی خیانتکار و مجلس همسو با آن است. خب راهکار این مشکل، اولا کنار رفتن این ها، و ثانیا پاسخگویی و محاکمه این ها و حامیانشان است. خاتمی فتنه گر هم، به گفته خودش، حامی این دولت است. پس بابت دفاع از این ها، باید پاسخگو باشد. اگر قبول ندارید، یه جای کار میلنگد. یا از مردم نیستی و اجیر شدی اینجا، یا دزد اموال مردمی و اوضاع رو مطلوب میدونی.
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
خاتمی اینقدر شهامت را داشته که از مردم عدرخواهی کند. شما چی ایا از ان ۸ سال عذرخواهی کردید؟
Iran, Islamic Republic of
تو سوراخ موش عذرخواهی کرد؟!!! یا دم خونه شما؟!
خاتمی باید بابت:
تفکر غیر اسلامی
غصب مناصب با تفکر ضد
تربیت احزاب خائن
انحراف نسل جوان در دولتش
انحراف نسل جوان در تبلیغات انتخاباتی
همراهی با غرب در بستن تأسیسات صنعتی و تحقیقاتی هسته ای
گماشتن مدیران نفوذی غرب در مناصب
ایجاد اتهام تقلب به نظام
دفاع از اتهام تقلب دیگران
همراهی با افراد برانداز
ناحق گویی در مورد مسئولین پیشین
دروغگویی در مورد مسئولین حاضر
در یک کلام، همه شیطانی صفتی ها و خیانت های محرزش، عذرخواهی کند، توبه کند، سپس مجازات اسلامی شود. تا درس عبرت تاریخ شود....
Iran, Islamic Republic of
شهامت نیست بلکه نیرنگ است و دنبال روزنه و سوراخ برای ورود مجدد به قدرت و ثروت می گرده...
Iran, Islamic Republic of
مردان بزرگ با عذر خواهی بزرگتر میشن سلام و درود بر خاتمی بزرگمرد
Iran, Islamic Republic of
اولا کدوم عذرخواهی. بنویس جمله اش رو. عذرخواهی در کار نبوده.
ثانیا اگر اهل تقصیر و گناه است، پس بهتر است مجازات شود. نه اینکه راهکار دهد. چهار صباح بعد هم، بابت راهکارهای فتنه گرانه اش، عذرخواهی میکند!
حالا بگو کدوم عذرخواهی طرفدار جریان اصلاح طلب؟
ویزگی های تکرارکنندگان
Iran, Islamic Republic of
همیشه فرار به جلو؛
همیشه تنها حرفهای ژورنالیستی (رسانه ای)؛
همیشه دیگران را مقصر جلوه دادن؛
همیشه خود را مبرا از هرگونه خطا و اشتباه نشان دادن؛
همیشه طلبکار بودن؛
همیشه خوب سخن گفتن و به بدترین شکل عمل کردن؛
همیشه جنجال به پا کردن؛
همیشه اظهار نظر در فضای غبار آلود؛
و ....
و این که هیچ گاه نمی خواهند خط قرمزی برای خود با فتنه گران (اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی) مشخص کنند.
موج سواران حرفه ای رسانه ای
و خیلی چیزهای دیگر؛
این است میراث گرانبهای به اصطلاح اصلاح طلبان (که حیف نام اصلاح طلب) از دوم خرداد76 تا کنون.
علاقه مندان تاریخ را با عینک انصاف مرور کنند.
تکرار اندر تکرار
Iran, Islamic Republic of
یعنی در یک دور باطل باز همه راه ها به واشینگتن بر می گردد، این نسخه پیچی اقتصادی، اجتماعی آقایان سکولار محور و لیبرال پایه است که همیشه دم از ناسیونالیسم می زنند و متوجهء گفته های خود هم نیستند و بعد عده ای از جوانان (دوران جنگ ندیده و کم تجربه) بر مبنای بیانات امثال ایشان رای می دهند و این است آفت دموکراسی.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خاتمی فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
مشکل شماها دشمنی با نطام ایران هست و لفط سید و غیره فقز برای لاپوشانی هست......
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما هم دشمنی با رای مردمه خاتمی بهونه است
Iran, Islamic Republic of
خاتمی نباید در سال 88 در مقابل رای مردم ایستادگی می کرد تمکین به آراء مردم اصول اولیه دموکراسی است .
Greece
درود بر خاتمی
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
هر چی سید خندان/ شما بخوانید پسته ناب رفسنجان/ عزیز بگه!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی خالق پیروزی خرد کننده سی بر صفر
Iran, Islamic Republic of
و پیروزی خیره کننده بیست و یک بر صفر
Iran, Islamic Republic of
فریبکاری پیروزی نیست. پیروزی یعنی راه خدا. فتنه گران ضدولایت، بدبخت ترین مردمند.
Iran, Islamic Republic of
شکست سنگین سی بر صفر با این توچیهات فراموش شدنی نیست خودتو گول میزنی اخوی
Iran, Islamic Republic of
توجیهات وقتیست که جوابی نداری. بنده، به نقل از مبانی دینی و عقلی، گفتم گول زدن مردم با خواست خودشان یا علیرغم میلشان، پیروزی نیست. به ده ها دلیل. چون به جهنمی که هست اما باورش ندارید، ختم میشود. چون، کار خلاف اخلاق است. چون با پنهان کردن اطلاعات از مردم بدست آمده است. چون به وعده خدای یکتا، پیروزی نهایی، برای مؤمنین است، و چون رأی مردم، نشانه درستی تصمیم نیست. پس شما پیروز نیستید. کلک زدید و ما، شما را رها نخواهیم کرد.
حالا فهمیدی خواهر منافق؟!
Iran, Islamic Republic of
شکست سنگین سی بر صفر واقعیت انکار نا پذیره و خودتم میدونی این تو جیهات دردی دوا نمیکنه ازتون
Iran, Islamic Republic of
جوابتو دادیم. فتنه گری و نفوذی بودن خاتمی و تمام احزاب افسادطلب، اثبات شده است. این ها از کنگره آمریکا، 400 میلیون دلارپول گرفتند برای براندازی. خب قرارنیست اعتراف کنی! تو دشمنیو ما هم میدانیم دشمن اسلام و مردم ایران، زبان تعقل را نمیفهمند. زبان فهم شما، چیز دیگریست.
Iran, Islamic Republic of
از جوجه سیروس رسیدی به کنگره آمریکا و هر دفعه یه چیزی از خودت در میکنی برای انبساط خاطر مردم دمت گرم سرگرمی خوبی درست کردی
Iran, Islamic Republic of
اینقدر خیانت کردید که اینا فقط چند نمونه اش هست. از ملاقات خاتمی با سوروس، میرسیم به کمک اعلامی کنگره به براندازان. از کمک کنگره میرسیم به فتنه 88. از فتنه 88 میرسیم به فتنه 78. از فتنه 78 میرسیم به لایحه دوقلوهای دولت خاتمی فتنه گر. از لایحه دوقلوها میرسیم به پلمپ تأسیسات هسته ای بدون هیچ امتیازی! از پلمپ تأسیسات میرسیم به طرفداری از اغتشاشگران و دراویش. همه این ها هم خار میشه میره تو چشمت.
Iran, Islamic Republic of
بازم نظر در کن داره خنده ها کم میشه
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش. تا وقتی فتنه گران... و اشرار طرفدار خاتمی و لشگر رجوی، زنده ان، به حول و قوه الهی، ما هستیم، نظر میدیم، مردم رو آگاه میکنیم. خلاصه که باید آخرش سکته کنی.
Iran, Islamic Republic of
شکست سی بر صفر فریبکاری نیست یه واقعیت ماندگار و انکار ناپذیره
Iran, Islamic Republic of
چی شدسوختی دوباره نظر دادی لشگر ام الفساد خاتمی؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
هنوز دلواپس:پاسخ11:39
Iran, Islamic Republic of
راهکار16...باشورای شهر هماهنگی کنند تعدادسطل آشغالها رابرای استفاده ی براندازان بیشتر کنند...آن مرد با داس آمد
Iran, Islamic Republic of
سطل آشغال که مربوط به شما بود سیروس جوجه و مش عبدالله رو ول کردی اومدی سراغ سطل؟
United States
سیروس جوجه جین پوش دیگه از همه خنده دارتره
جناب تکرار میکنم گند کاراشو نمیدونه چطور جمع کنه!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نیرنگ بر مردم، پیروزی نیست. عاقبت و آخرت براندازان، جهنمی است که بهش ایمان ندارید. دنیاتون هم، یک سیلی محکم اسلامی طلبکارید.
Iran, Islamic Republic of
شکستتان را با این توجیهات پوچ سنگینتر نکنید چون مردم آگاهن
Iran, Islamic Republic of
بازم کهجوابی برای فریب مردم نداری و اسمش رو میذاری توجیه؟! فریب، واقعیت است. توجیه نیست. فریب، ابزار شیطون و سربازانش هست.
Iran, Islamic Republic of
توجیه میکنی دیگه مثل روز روشنه شکست خوردین از مردم حالا میگین مردم گول خوردن؟ از سال 88به بعد همه انتخاباتارو باختین و به جای درس گرفتن توجیه میکنین خودتونو و تقصیر مردم میندازین که گول خوردن
Iran, Islamic Republic of
هیچ توجیهی برای شکست سی بر صفر وجود نداره باید در مقابل رای مردم تسلیم بشین
Iran, Islamic Republic of
اونی که همه مردم باید در برابرش تسلیم بشن، ازجمله ما و شما، دین خدا، و لشگریان خدا، است. نه چیز دیگر. باقی نظرات، انسانی و خطاپذیر است.
Iran, Islamic Republic of
افسادطلبان و سید فتنه گر، چقدر در سال 88، در برابر رأی مردم تسلیم شدند؟! شما کذابید. کذاب.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی هاشمی اومدن پشت سر میرحسین 13 میلیون، دکتر محمود احمدی نژاد 25 میلیون
Iran, Islamic Republic of
۲۵ میلیون رای رو با ضریب چند حساب کردین؟؟؟
فريد
United Kingdom
خوبه يك نفر بعد از اين همه قصور اقلا عذر خواهي كرد !
Iran, Islamic Republic of
خاتمی مرد اخلاق و محبت و مهر
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پدر وادادگی ورئیس مذاکرات مخفی وزدوبند!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حل اساسی معضلات اقتصادی در ایران راهکارهای سیاسی می طلبد تا شفافیت بر تمام شئون حکومت و کشور حاکم شود و همه ایرانیان خود را بیش از پیش درسرنوشت خود سهیم بدانند و مردم سرمایه های مادی و معنوی خود را در خدمت اقتصاد ملی قرار دهند...
سلام دکتر
از طرف 25 میلیون متهم
Iran, Islamic Republic of
خاتمی جون! از سوروس چه خبر؟
سوروس در سوی شماست
محسن
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم.
Iran, Islamic Republic of
بازم این سیروس جوجه پیداش شد بابا چکار بهش داری
Iran, Islamic Republic of
برادر سیروس جوجه حرف دیگه ای بلد نیستی؟
Iran, Islamic Republic of
...
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
کبوتر باکبوتر باز با باز کند، همجنس با همجنس پرواز
دعا کنین خاتمی با جین شارپ لااقل محشور بشه؛ بگو انشاالله.
Iran, Islamic Republic of
بعد از سیروس جوجه و مش عبدالله حالا اومدی سراغ جین شال؟ به کجا داری میری برادر
سعید
Iran, Islamic Republic of
یک کم هم از نیک براون بگید لطفا.
Iran, Islamic Republic of
از طرف 50 میلیون بهترینی
Iran, Islamic Republic of
محبوب قلوب بیش از 50 میلیونی خاتمی عزیز
آمار و ارقام سرت نمیشه
Germany
آقای 50 میلیون نفری !!!!!!
داداش این رقم رو با اموات و گذشتگان حساب کردی یا با نیامده ها و جا مانده ها
این طوری حساب می کنی، خدای ناکرده کم و کسری میاری یک دفعه.ها ... بعد میشه حکایت الاّ برکت الله
Iran, Islamic Republic of
یکم فکر کنی میفهمی سی بر صفر و بیست و یک بر صفر میشه همون پنجاه میلیون
Germany
میشه 51 آگر شما راست بگی
گردو رو از هر طرف نگاه کنی گردوست
شما هم از هر طرف نگاه کنی 50 میلیون هستی اما همین ترس و لرزی که از آمدن احمدی نژاد دارید کافی است
شما بیسواد ها هنوز از رفع حصر و محبوبیت خاتمی میترسید .
بجای اقای خاتمی می خواید از پرویز سروری دعوت کنیم برای مسایل اقتصادی راهکار بده ؟
Iran, Islamic Republic of
اگه بیانیه ایشون را می خواندید می فهمیدید نتنها ایشون ترس نداره خنده هم داره منتها اینقدر دزدی زیاد شده قورباغه هفت تیر کش شده
Iran, Islamic Republic of
اگه خنده داره چرا داری میلرزی؟
Iran, Islamic Republic of
به جای ترس و وحشت بخند برادر
Iran, Islamic Republic of
آخه این آدم که جربزه غیر از حرافی نداره مگه ترس هم داره؟!!! فقط یه عده رو شارژ میکنه میفتن جلو خودش اون عقب همش حرف مفت میزنه.
Iran, Islamic Republic of
اگه ترس نداره چرا ازش حرف میزنی؟ بهتر نیست سکوت کنی
Iran, Islamic Republic of
مگه هرکی ازش حرف زدیم، یعنی ترسیدیم؟! ...
Iran, Islamic Republic of
وقتی میای اینجا بر علیه ش مطلب میزنی و حرفاشو زیر سوال میبری چه علتی داره؟ چون از حرفاش نگرانی
Iran, Islamic Republic of
خب تو هم اومدی مطلب زدی پس نگرانی!
واقعا ابلهید که فکر میکنید خوانندگان، خام بازی با کلمات یه اجیر شده طرفدار خاتمی فتنه گر میشن. ما هدف داریم، تو هم هدف داری. هدف ما، آگاهی عمومی است. هدف خاتمی و طیفش هم، فریب مردم.
Iran, Islamic Republic of
مطلب نزدم جواب توهمات رو میدم
Iran, Islamic Republic of
همین که اینجایی و داری جواب میدی یعنی ترسیدی از انقلابیون. بیچاره ترسو بترس. مردم فهیم شدن. چنان تو سر افسادیون عالم بزنن که پونصد سال عقب بیفتید.
Iran, Islamic Republic of
وحشت سرو پاتونو از شکست سی بر صفر و بیست و یک بر صفر گرفته چی داری میگی برادر؟
Iran, Islamic Republic of
اقا این جریان استخدام همسر نماینده خدا بنده در مجلس دکتر بیگدلی چیه؟سندش منتشر شده
Iran, Islamic Republic of
جريان استخدام خانم نماينده گلپايگان در برق جذاب تر است
جواب08.58 از طرف یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
ما از باغیرتها میخایم بیان تو میدون و از بی غیرتها میخایم برن یه گوشه بشینن و ننگ و نکبت خودشون رو با «تکرارمیکنیم» دیگه به دامن مردم و مملکت نکشن.
Iran, Islamic Republic of
توهم زدی برادر دنیای واقعیتاست نه توهم
Iran, Islamic Republic of
ما از آزاد کردن گاوهای وحشی نیز می ترسیم
چون شاخ دارند ولی عقل ندارند
Iran, Islamic Republic of
نترس گلم خودم مواظبتم
Iran, Islamic Republic of
نترس عزیزکم
Iran, Islamic Republic of
ترسوی اونیه که با ماسک، میاد اغتشاش میکنه و در میره. چون میدونه یک نفر از مردم مسلمان و با ایمان، حریف حداقل 100 فتنه گر دنیاطلب پیزوریه.
با ماسک و بی ماسک، فتنه گر تو مشت ماست. فتنه نابود است. اسلام، پیروز است.
Iran, Islamic Republic of
وقتی در فتنه ها، با چماق زد تو سرت که صدای گوجه دادی، معلوم میشه کی میترسه.
Iran, Islamic Republic of
حالا کجای این 15 نظر اقتصادی بود، 5 ساله تفکر اقتصادی ایشون در جریانه
Iran, Islamic Republic of
جالبه همه راهکارها سیاسی و در حمایت از فتنه گرها، چیزهایی که در اولویت صدم ملت هم نیست. این اصلاح طلبها فقط دنبال به فنا دادن کشورن و دغدغه مردم را ندارند چون درک شرایط را ندارند.
Iran, Islamic Republic of
معلومه چی میگی؟ تو ترست از محبوبیت خاتمیه چون شکست 21 بر صفر همیشه داغتو تازه میکنه
Iran, Islamic Republic of
و شکست سی بر صفر داغونت کرده
هنوز دلواپس
Iran, Islamic Republic of
بی خاصیتی وبی عرضگی بعضی آدمهاو خیانت بعضی پرمدعاهاوساده لوحی طرفدارانشون داغونم کرده نه پیروزی سی برصفراین دنیا
که وای بر سیدی که آن دنیاجواب خانم فاطمه سلام الله علیها را نتواند بدهد
Iran, Islamic Republic of
نگران خودت باش و اعمالت که قطعا مشرکین جاشون قعر جهنمه
از معدود گناهانی که بخششی در کار نیست و اتش سوزان وعده خداوند در مورد شماست
Iran, Islamic Republic of
اونی که جاش تو جهنمه، کسیهکه حامیانش، بی حجابی و فساد رو گسترش میدن و دفاع هم میکنن. اینا شقی هستن. نه گروه مؤمن.
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران حرمت شکن عاشورا جاشون قعر جهنمه .
Iran, Islamic Republic of
احسنت به برادر جهنم شناس فکر کنم دربون اونجایی
Iran, Islamic Republic of
بقیه فهیم هستن. تو مزدوری و نادان. بهشت و جهنم که معیارداره. معیارش هم گفته شده. سوای این، خیانت افسادطلبان، نیازی به توضیح نداره. وضعیت فعلی، حاصل رأی مردم زودباور، به افسادیون خناسه. تکرار کردید، منتهی بدبختی و سیاه روزی رو. جهنم دنیوی و اخروی ایجاد میکنند خاتمی و طیفش.
Iran, Islamic Republic of
احسنت به برادر معیار شناس تقبل الله
Iran, Islamic Republic of
و لعنت بر خواهر منافق
Iran, Islamic Republic of
شک نکن معیار بهشت و جهنم دست شما نیست و هیچکس جز خداوند آگاه به همه امور نیست و فقط خودش میداتد که چه کسی بهشتی و یا جهنمیست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حرف تو به عنوان یک طرفدار سایتی خاتمی، تضاد کامل با حرف خدا، و عقل دارد. خدا، بندگانش را رها نمیکند. این، یک دستور عقلیست. دینی که نمیشناسی، همان معیارهای خدا، است. در قرآن و حدیث هم، دستورات بیان شده که همان معرفی معیارهای زندگی دینی است. پس این حرف که الان، فقط خدا، به معیارها آگاه است، غلط است. خدای آگاه، ما را آگاه فرموده است.
البته اگر رهبر شما، طلبه هایی چون... باشد، مقلدانش هم عجیب نیست کفر بگویند.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بعد از فتنه 88 منفور ملت شد.
Iran, Islamic Republic of
منظورت همون پیروزی سی بر صفرو بیست و یک بر صفره؟ پس واقعا خیلی منفوره
United States
منفوری که پیروزی سی بر صفرو باعث بشه واقعا خیلی منفوره
Iran, Islamic Republic of
لشگر شیطان هم متحد وقوی هستند ولی عصا ودست موسی ما برسینه نامحرم خواهد زد وتو 88 هم محکم زد!
Iran, Islamic Republic of
عصای موسی در انتخابات اخیر پی در پی بر پیکرتون فرود اومد
Iran, Islamic Republic of
عصای موسی، اجرای امر خدا، است. خاتمی فتنه گر و افسادطلبان، مقابل دین، نظام اسلامی، و حق ایستادن. پس عصای شیطون هستن، نه دست خدا.
خدای متعال، در قرآن کریم و روشن، میفرماید اقوام ثروتمندتر و بزرگتری را، نابود کردیم که چیزی ازشان نمانده. پس متاع دنیا از جمله رأی فریب خوردگان، دیت خدا، نیست. عذابی است که برای منافقین، جمع میشه. وعده خدا، حق است. سیلی محکم مؤمنین بر شما منافقین فاسد، حق است. ازش فراری نیست. سعی نکن با فکر کردن به رأی آوردن، شکست نهایی تفکر غیر توحیدی رو، از ذهنت بیرون کنی. قطعا میدونی که
کفر، نابود میشود. به فضل خدا، ما شما رو نابود خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
عصای حضرت موسی سالهاست بر فرقتان فرود میاد به خود آیید و درس گیرید
Iran, Islamic Republic of
متل اینکه خیلی گیجی. واقعا دستپاچه شدی. جواب نداری به استدلال ها بدی، یه چرت و پرت مینویسی به عنوان تیر آخر. ملت هم لابد عقلشون تعطیله نمیفهمن بیراهه میزنی!
خاتمی به ابطحی : هر کی از جلوی این در رد شد، وزیر ...... انتخابش میکنیم
Germany
آیا از پیروزی سی بر صفر و یک و هیچ که مدن نظر شماست، نتیجه ای جز وضعیت این روزهای مملکت به وجود میاد؟ ...
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم. مرگ بر خاتمی فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
شما همیشه اشتباهی برادر
Iran, Islamic Republic of
خواهر منافق سکته نکنه! ما هستیم. کفر است که رفتنیست.
Iran, Islamic Republic of
شما ادعا کردی خاتمی منفور ملته خواستم بهت یاد آوری کنم منفور ملت نمیتونه خالق این پیروزیهای بزرگ بشه یکم به خودت بیا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
منظورش منفور آدم ها بود. نه کفتارهای مزدور رجوی و ریگی.
جواب به 11.43 ازطرف یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
داستان دنیا تکراریست ؛ امام علی علیه السلام هم در انتخاب حکم رای نیاورد و ابو موسی اشعری انتخاب شد
Iran, Islamic Republic of
خودتو به امام علی علیه السلام نچسبون که فاصلت با ایشون از زمین تا اسمونه
هنوز دلواپس
Iran, Islamic Republic of
12:48
من که خاک پای آقا علی علیه السلام هم نیستم ولی مدعی که خودش را به غرب وسلطنت طلب وبرانداز می چسباند وثمر خون شهدا رالگدمال می کندقطعاجزء آل علی نیست...ببین کیه دیگه
Iran, Islamic Republic of
پس خودتو با مولای متقیان قیاس نکن و ساکت باش
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
سفسطه گر هستید فقط
الگو گیری از ائمه را ضد ارزش جلوه می دهید و میگید " خودتو نچسبون به ائمه
Iran, Islamic Republic of
کدام الگو؟ کجا امیر مومنان براحتی به دیگران تهمت میزد؟ شما حرف دل خودتو بزن و مولای متقیانو وارد این بازیهات نکن
Iran, Islamic Republic of
اول بگو کدام تهمت، تا الگو را نشان دهیم. فتنه کردید. غرب زده و مجری اوامردشمن هم هستید. ترسو در برابردشمن، جری در برابر مردم، و ضدولایت فقیه هم هستید. برای همه اش هم، نشانه داریم. در احزاب افسادطلب و ضدانقلاب، به واقعیات میگن تهمت؟!
Iran, Islamic Republic of
اصلا حرفی جز تهمت بلد نیستی و بدون مرام و مسلکی که مروجش امثال تو باشن در نزد خدا و مردم مطروده
Iran, Islamic Republic of
نگفتی هنوز کدوم تهمت؟! مگر خاتمی فتنه گر سال 88، نگفته بود در تقابل دین با آزادی، آزادی ارجحیت داره؟ مگر از این دولت خیانتکار، حمایت نکرده بود؟! مگر به طرفدارانش، وعده مدینه فاضله نمیدهند؟! پس چرا معاون ارزی بانک مرکزی، به اتهام خیانت، بازداشت است؟ چرا در دولت های افسادات و مثلا اعتدال، جاسوس ها فراری داده میشوند؟!
Iran, Islamic Republic of
وقتی حتی معنای تهمت رو نمیفهمی بایدم مردم بهت بخندن اصلا حرفی جز اهانت بلد نیست اونوقت میگه کدوم اهانت
Iran, Islamic Republic of
تو به معنای اهانت کار نداشته باش. تو بگو کدوم اهانت؟! مگر منافق نیستید؟!
Iran, Islamic Republic of
وقتی معنی اهانتو نمیفهمی گفتنش هیچ سودی برات نداره و اگه به حرفات نگاه کنی میبینی جز اهانت اصلا حرف دیگه ای بلد نیستی
Iran, Islamic Republic of
اونی که سودی نداره، فرار از پاسخگوییه.
Iran, Islamic Republic of
سود و زیانش رو تو کاری نداشته باش. تو برای بقیه بگو. کدوم اهانت؟!
فتنه که کردید: فتته 88.
اغتشاش که کردید: تیر 78.
پول از آمریکا که گرفتید: 400 میلیون دلار مصوب کنگره که در فتنه خرج شد.
با براندازان دیدار که کردید: جورج سوروس صهیونیست.
حامی خرابکاران که بودید: دولت فعلی، ضدانقلاب خارج نشین از جمله پسر نحس محمدرضا پهلوی خبیث.
ضداسلام که بودید: مبارزه با حجاب، قصاص، و سایر احکام اسلامی.
مفسد که بودید: زمین گذاشتن اقتصاد برای جولان دلالان، مروج سند 2030.
دزد که هستید: مالیات بر ارزش افزوده از مصرف کننده! حقوق های نجومی، اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان.
موهن که هستید: اهانت به عاشورای حسینی، آتش زدن، مسجد، پایگاه بسیج، حسینیه، حمله به پایگاه بسیج.
نفوذی که بودید: لایحه دوقلوها برای کنار زدن ولایت فقیه و شورای نگهبان، سند FATF برای کنار زدن سپاه.
تازه اینا، موارد کلی و گلش بود.
خب هرکدام تهمت است، با دلیل و سند رد کن.
Iran, Islamic Republic of
...خودش رو مقایسه نکرد. پیروی اش رو ثابت کرد. همان طور که شما کامنت به مزدها، پیروی تون از خاتمی فتنه و همه یزیدیان زمان رو، ثابت کردید.
Iran, Islamic Republic of
پیروی مولا با اهانت به دیگران هیچ سازشی نداره جمع کنین این بساطو
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فاصله مون زیاده. ولی خودمون رو میچسبونیم به ولی مون تا ازش، پیروی کنیم. تو خودت رو به شیاطین نچسبون که بدبخت دنیا و تنهای آخرت میشی. ما به کوری چشمن دشمن، شیعه امیرالمؤمنین هستیم و پیرو ایشان. با دشمنانش هم تعارف نداریم. برق شمشیر... . والسلام
Germany
مولای متقیان اهل توهین و اهانت نبودند و شما نمیتوانید به ایشان بچسبید بلکه با این اهانتها دور و دورتر میشوید
Iran, Islamic Republic of
فتنه گری یک انسان غرب زده که با متفکر براندازی جورج سوروس صهیونیست، دیدار کرده، نه تهمت است نه افترا. واقعیت وجودی اوست. تو میتونی اسم این واقعیت رو بذاری موز. ولی عوض نمیشه.
مولا، با دشمنان دین مبارزه کرد. ما هم میکنیم. به این هم میگن پیرو بودن. یعنی شیعخ
Iran, Islamic Republic of
حرفی نداری بازرم رفتی سراغ جوجه سیروس؟ دیگه این توجیهات نخ نما شده حرف تازه بزن
Iran, Islamic Republic of
ملاقات خاتمی فتنه گر با جورج سورس صهیونیست یک واقعیت مستند است .
Iran, Islamic Republic of
اگه این جوجوه سیروسو ازش بگیری حرفی نداره بزنه. البته سراغ مش عبدالله و ملک مسعودم شاید سری بزنه
Iran, Islamic Republic of
همیشه میریم سراغ جورج سوروس. چون سند کتبی و رسمی جاسوسی خاتمیست.
Iran, Islamic Republic of
پس برید این جوجه سیرسو که سند خوبیه بیارین برا دادگاه تا یکم بیشتر بخندیم
Iran, Islamic Republic of
دیدار با سوروس، تأیید شده توسط اطلاعات ایران است. البته دفتر خاتمی توسط ابطحی، بارها تکذیب کرده است. اما در اثبات کذب بودن این جلسه خیانت بار، موفق نبوده است و همچنان، حاضر به حضور با وکلایش در یک دادگاه رسمی نیست. خاتمی رو میگم.
Iran, Islamic Republic of
خدا بخیر کنه تا ببینیم امشب دوباره چی خواب میبینی
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران پشت خاتمی، از بس خوردن، فرق بین خواب و بیداری رو نمیدون. اغتشاش 78 کوی دانشگاه هم خواب بود؟ فتنه 88 هم خواب بود؟! پلمپ هسته ای خواب بود؟! همکاری با جورج بوش و محور شرارت نامیده شدن هم، خواب بود؟! ابطحی و تاجزاده و تاجیک و حجاریان تا گنجی و کدیور و جلودارزاده و کولایی و عطریانفر و سایر مجرمین خطرناک جناح افسادطلب هم، لابد نیروهای تربیت شده دولت خاتمی نبود؟! اهانت به مراجع تقلید و ولایت هم، لابد دستپخت وزارت ارشاد سید فتنه گر نبود؟!...
Iran, Islamic Republic of
از جوج سیروس و مش عبدالله و ملک مسعود حالا اومدی سراغ وزارت اطلاعات؟ بابا تو دیگه کی هستی
Iran, Islamic Republic of
بابا به جورج سوروس باید بگی.
سراغ همه فسادهاتون میریم. دیدار با سوروس، ننگ تاریخی بود. اطلاعات، اثبات این ننگ است. در عرض هم نیست. در طول هم هست. سوادم که نداری!
Iran, Islamic Republic of
دین اسلام دین اهانت نیست خودتو به دین اسلام و مولی علی علیه السلام نچسبون چون تهمت و اهانت درست نقطه مقابل اسلام هست
Iran, Islamic Republic of
کدوم اهانت؟! براتون خاتمی دوره آموزشی گذاشته که به واقعیت بگید اهانت؟! اصلا بگید موز! فتنه کردید و فتنه گرید. تمام
محمود
Iran, Islamic Republic of
ایشان مورد اعتماد بسیاری از ما مردم هست و مهم نیست امثال شما چه فکر و نظری در موردشان دارید , همه مملکت را نمیشود که هی با انگ زدن از صحنحه بیرون کرد آخرش چه کسانی خواهند مانند در برابر خیل عظیم دشمنان
جواب آقا محمود
Iran, Islamic Republic of
ما را به خیرخاتمی هیچ امید نیست ؛شما که باهاش دوستی، بهش بگو شر نرسونه ؛ پیشنهاد «تکرار میکنیم» برای 7 پشت مردم بسه.؛نیازی به پیشنهاد تازه او نیست.
Iran, Islamic Republic of
موسوی رو هم رواعدام بکنید مردم دیگه حرفشون چیز دیگه است . امتحانتون رو با نتیجه ضعیف تموم کردید . سوپاپ موپاپ کار نمیکنه داداشای گل .
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما طرفدار دلقک آمریکایی(ترامپ) و دلقک اسراییلی(نتانیاهو) و طرفدار دلقک های فراری(رجوی،پهلوی،حسینی،زم) هستین؟؟؟
مردم ایران دلقک ها را دوست دارن اما نه دلقک هایی که جنایتکار باشن یا مزدور باشن یا فاسد باشن یا خائن باشن و وطن فروش!
از خواب گران،خواب گران،خواب گران خیز!
Iran, Islamic Republic of
چی داری میگی اخوی؟
Iran, Islamic Republic of
زیاد دقت نکن به حرفاش فقط بخند
کاوه
United States
هر چی این روزها میکشیم چه در اقتصاد چه در سیاست چه در فرهنگ بخاطر عدم قاطعیت قوه قضائیه در فتنه 88 و اشد مجازات برای سران فتنه از جمله همین آدم تَکراری بود
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینه
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همونه همین نیست
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر فتنه گر
علی
درود برخاتمی امیرکبیر زمان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
امیر کبیر مگه هاشمی نبود؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نه بابا ظریف بود
United States
اصولگرایان باید افسوس بخورند که نتوانستند نیروی خوبی همچون خاتمی را در اردوگاه خود نگه دارند و حالا فقط مجبور هستند ایشان را تخریب کنند و یا مثل آقای شریعتمداری برای ایشان پا پوش درست کنند که در هیچ دادگاهی نتوانسته است ادعای خود را ثابت کند و اسنادش فقط بدرد خودش میخورد که زاییده توهموماتش هست .اگر اعترافات آقای ابتهی معتبر بود تا بحال هزار بار قوه قضاییه وارد مرکه شده بود و کار ایشان را تمام کرده بود
Iran, Islamic Republic of
فقط بگو سطح سواد خاتمی چقدر است.کجا مدیریت خوانده یک کشور را اداره کند.واقعا بعد می گویند چرا وضع کشور اینطور است اقتصاد یک روز و دوروز درست نمی شود سی سال شاید وفت می خواهدبعد با این ادمهای بی سوادی که توایران رییس جمهور شده اند انتظار بیشتر ازاین نمی شود داشت.شماچطور خاتمی می توانسته روی وزیری که دکترا دارد و تحصیلات دانشگاهی تسلط داشته باشد.فقط درایران احمدی نژاد بود که یک نیمچه سواد دانشگاهی داشت.باورکنید . اثر گذار ترین درجهت بهبود زندگی مردم هم احمدی نزاد بود.
Iran, Islamic Republic of
کسی حق نداره با ایرانی ها از زبان تهدید حرف بزنه چون خودم ب اندازه کافی براشون استرس تهدیدم
Iran, Islamic Republic of
سید محبوب خاتمی عزیز کسی که محبوبیت در بین ملت را معنی کرد
عبدالله
Denmark
نه بابا سال1377 ، دوم خردادی ها به کرباسچی این لقب را دادند
Iran, Islamic Republic of
نگرانیت قابل درکه برادر ولی در جبهه اصلاحات افراد زیادی شبیه به امیرکبیر داریم
Iran, Islamic Republic of
امیرکبیر زمان دکتر احمدی نژاد دلاور و مدیر جهادی دکتر قالیباف هستن که پروژه های عمرانی بسیاری را در سطح کشور و تهران اجرایی و عملیاتی کردند اصلاح طلبان بجز تخریب و تعلیق هسته ای و هوافضا کاری نکرده اند.
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
درجبهه اصلاحات تا دلت بخاد جاسوس و خائن و مرفهین بی درد و رانتخوار و دوتابعیتی و فراری و گرادهنده به دشمن و فتنه گر و سلبریتی بی سواد و از این دست جنس زیاده.
United States
باز هم که قیاس به نفس کردین؟ سعی کنین حد اقل خودتونو لو ندین
Iran, Islamic Republic of
به تو چه. ما با هرچی قیاس بشیم، با اونی که رهبر شماست یعنی شیطان، دشمنیم. اما شما چی؟ آمریکا میگه پخ، خیس میکنید. خاتمی فتنه گر میخنده، غش میکنید. معطل شیاطین عالمید.
Iran, Islamic Republic of
از توهم بیا بیرون اخوی بس کن زیاد خندوندی مردمو
Iran, Islamic Republic of
هزاران لایک خوب زدی تو برجکشون !
United States
بله متاسفانه همینطوره.
Iran, Islamic Republic of
تو جبهه ما عزیزانی هستند که افتخار هر ایرانی هستند
امثال ایات عظام شبیری زنجانی وحید یوسف صانعی منتظری سید حسن خمینی خاتمی محقق داماد و امام جمارانی غفاری و کروبی و بیات زنجانی و... عموم اساتید حوزه و دانشگاه و متخصصین و دانشمندان و شاعران و خوانندگان و هنرپیشه ها و...!!!!!!!
شما نگران اینور نباش
...
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی

نشانه فاسق و منافق، دروغ است. بدون اطلاع، از قول حوزویان و دانشگاهیان، حرف میزنی. اگر بینشان میرفتی، میدونستی که اتفاقا ضدافسادطلبانند. اما چون کامنت به مزدی در افسادطلبان، کار مرسومی هست، یک روش هست دیگه!
ثانیا چه نادان های بدبختی هستند که حرف های بی دلیل امثال تو رو، باور کنند.
ثالثا، اسم اونایی که نوشتی، خیلی مایه آبرو نیست. آقای شبیری زنجانی رو اطلاع ندارم. ولی بقیه اسامی، به دلیل حضور در جبهه یزیدیان زمان یعنی افسادطلبان و غربگرایان، از عقل بی بهره اند و از دین جز بازیچه ای انجام نمیدن. چه افتخاری؟! چه کشکی؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خودت میگی شبیه. افسادطلبان، نقاب زیاد دارن. اما عرضه مدیریت یک تکه کاغذ به نام ارز را هم ندارند.ادعای عقلا بودن هم میکنند این براندازان نکبت؛ سربازان سبز شیمون پرز
Iran, Islamic Republic of
خخخ سه تایی با هم خرابکاری کردن
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
از امیر کبیر مظلوم تر سراغ نداریم
متاسفانه هر کس خیانت می کند او را امیر کبیر می نامند
بدبخت امیر کبیر چه گناهی کرده!!!!!
او با قاطعیت تمام در برابر باج خواهی استعمار ایستادگی می کرد
ولی اینها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
امیر کبیر زمان هاشمی قهرمان خاتمی مهربان
Iran, Islamic Republic of
خواهشا"تن امیرکبیر رو توی گور نلرزانید.
Iran, Islamic Republic of
این شمایی که میلرزی به امیرکبیر ربطش نده
Iran, Islamic Republic of
امیر کبیر؟!؟! عجب تناقض آشکاری....
Iran, Islamic Republic of
دروغ بزرگ زمان
United States
کاشکی این راهکارها را یک اصولگرا داده بود افسوس که اصولگرایان کاملا منفعل عمل میکنند و تمام عقل هوش خود را در جهت تخریب رییس جمهور ملت گذاشته اند هنوز هم دیر نیست میشود با اندک تغییراتی بیانعه ای بهتر نوشت و بعنوان راهکار ارائه داد افسوس که دولت مردان و مسولین اول پست ها و مقامشان را دوست دارند سپس ایران را دوست دارند
سرور
Iran, Islamic Republic of
آری آری رییس جمهور بسیار مظلوم می باشد.آری!
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخ امضای کری تضمینه خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
اینم شد ایراد؟ ممکنه خیلی ها شبیه امیر کبیر بشن. هاشمی و خاتمی شبیه ترینا هستن
Iran, Islamic Republic of
هاشمی با تورم 50 درصدی و چندین برابر کردن نرخ دلار و مسکن و بنزین و غیره در سالهای 68 تا 76 واقعا"شبیه به امیرکبیر بود !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اداره کشور جنگزده بعد از هشت سال جنگ تحمیلی از شاهکارهای هاشمیه و شماها خیلی خیلی مونده تا اون شرلیطو درک کنین. پس حداقل از بزرگتراتون بپرسین
Iran, Islamic Republic of
در زمان جنگ با وجود هزینه بالای جنگ تورم 50 درصدی و مشکلات معیشتی نداشتیم اما بعد از جنگ با اجرای اقتصاد نئولیبرالی(سرمایه داری) نرخ دلار رسمی از 7 تومان به 144 تومان رسید که واقعا"شاهکار بود !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
در زمان جنگ هم فرماندهی کل قوا و ریاست مجلس با هاشمی و ریاست دولت هم با موسوی بود در ضمن هزینه کشور در زمان بازسازی بمراتب بیشتر از زمان جنگ بود. بهت گفتم از بزرگترات بپرس بازم حرف گوش نکردی
Iran, Islamic Republic of
گفتم که از بزرگترات بپرس بعد بیا اینجا نظر بزار تا ابروتون کمتر بره
Iran, Islamic Republic of
دولت هاشمی درست شبیه دولت روحانی بود اوضاع آشفته امروز نتیجه سوء مدیریت است و آنزمان هم همینگونه بود .
Iran, Islamic Republic of
ها !!! پول ها ودلارهای به جا مانده از شاه را خرج کرد !تازه اون موقعش هم بوی ماستمالی کردن جنگ ومقاومت را هم می داد پسرش هم زمانی که همه تو جبهه ها خون می دادند داشت تو بلژیک واطریش دوره می دید!برای دوران سازندگی جیب ها وطبقه تکنو کرات های واداده !
Iran, Islamic Republic of
در دوران جنگ تمام پولهای مملکت غارت شده و چیزی نمونده بود تازه تحریمم بودیم و همه دنیا هم پشت سر دشمن ما وایستاده بود. اداره جنگ و مملکت در آن دوران از افتخارات مملکته که همراهی هر دو جناح کشور بدست اومد از حضرت امام تا حضرت آقا و آیت الله هاشمی و موسوی و همه دست اندرکاران
Iran, Islamic Republic of
هاشمی اگر رئیس جمهور موفقی بود در سال 84 از دکتر احمدی نژاد شکست نمی خورد .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جنگ در سال 67 به پایان رسید اما بحران ارزی و تورم 50 درصدی در سالهای 72 تا 74 بود و هیچ ربطی به جنگ نداشت بلکه نتیجه سوء مدیریت دولت وقت بود.
Iran, Islamic Republic of
جنگ در سال 67به پایان رسید ولی آثار و تبعاتش سالهای سال باقی میمونه و هزینه های بازسازی از هزینه های جنگ هم بیشتره که با دست توانای حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی کشور از این گردنه هم بخوبی عبور کرد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
افزایش فاصله طبقاتی و بیکاری و فقر و تورم دستاورد 8 سال دولت حجت الاسلام رفسنجانی بود.
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
چطور به خودتون اجازه میدین در حق امیر کبیر اینقدر بی انصافی کنین
جریان ملاقاتهای مک فارلین -هاشمی و جورج سوروس -خاتمی ناخودآگاه آنسان رو به یاد مظلومیت امیر کبیر میندازه؟
خداییییییییشششششش چقدر این دوتا به امییییییررررررر کبیییییییییر شبهناکند.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خواهید دید امیر کبیر روز قیامت سوار بر چه اشترانی به بهشت می رود....وشترها به قعر جهنم !
Iran, Islamic Republic of
بازم که به غیب وصل شدی؟ توهم تا کجا؟ تو حتی جلوی پاتم نمیتونی ببینی اونوقت از قیامت و بهشت و جهنم خبر میدی؟
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه هرگز به بهشت نمی روند .
Iran, Islamic Republic of
شما مامور بهشتی
نماینده خدا هستی
اونوقت چرا؟
Iran, Islamic Republic of
چی چرا؟! حرف خدا را، تکرار کردیم. دیگه با تطابق با حرف خدا، فتنه گر و منافق از آب درمیاید، مشکل از اعمالتونه. از افسادطلبان و خاتمی فتنه گر، استعفا بدید و توبه کنید، خدا، بخشنده است.
Iran, Islamic Republic of
ما عقل تو رو هم نمی بینیم، چون نداری. اما وضعیت افراد، نیاز به خبر از غیب نداره. آدمی مثل خاتمی با اون سیاست و فرهنگی که به جا گذاشت و یه مشت جوان رو بی دین کرد، الان هم سلطنت طلبان و منافقین، طرفدارشن، معلومه که جایگاهش، چاه جهنمه. ...
Iran, Islamic Republic of
لطفا به جای خداوند تصمیم نگیر کار خدا رو به خودش بسپار و به کار خودت مشغول باش خداوند خودش بهتر میدونه جهنمی و بهشتیا کیان
Iran, Islamic Republic of
خدا، به بندگانش سپرده. معیارها رو هم فرموده است. برو قرآن بخوان تا بفهمی. فقط نشستید پای حرف های خاتمی و نتانی یابو و رجوی، از دین هیچی نمیدونید.
Iran, Islamic Republic of
خدا چی رو به بندگانش سپرده؟ کجا گفته بهشت و جهنمو به بندگانم سپردم؟ کجای قرآن این حرفو نوشته؟ کم کم داری به جایی میری که جز ظلمت و تاریکی نیست اگه زود خودتو نجات ندی تو اون ظلمت گم میشی و تا ابد سرگردان
Iran, Islamic Republic of
طرفداران سید فتنه گر که در عاشورای 88 کف و سوت می زدند و به عزاداران حسینی حمله کردند جاشون قعر جهنمه .
Iran, Islamic Republic of
خدا، معیارهای حق و باطل را کامل در اسلام بیان فرموده و تشخیص را، به بندگانش سپرده است. یکی اطاعت از ولی فقیه. دیگری مبارزه و عدم ترس از دشمنان اسلام. سوم دفاع و حمایت از مظلومان. چهارم ساده زیستی و مردم داری.
خاتمی و همه سیاستمداران افسادطلب، فاقد این ویژگی ها هستند. بلکه دشمنی این دستورات هستند. بارها اعلام کرده اند. وضعیت زندگی و اطرافیانشان و هوادارانشان را هم داریم می بینیم. چیو انکار میکنی؟! تاریکی چی؟ دیوانه ای یا مأمور خاتمی؟!
Iran, Islamic Republic of
تو ظلمت گیر افتادی و متوجه نیستی چی میگی خود دانی میخوای ادامه بدی بده
Iran, Islamic Republic of
طرفداران خاتمی فتنه گر و کسانیکه مورد حمایت رجوی و ریگی و پهلوی در سال 88 بودن، وجاهتی در تعیین ظلمت ندارن. لشکر شیطان، خودش رو نمیتونه اهل دین معرفی کنه.
Iran, Islamic Republic of
ادامه میدیم تا پیروزی نهایی حق بر نفاق.
Iran, Islamic Republic of
در معیار حق هیچ جایی برای تهمت و اهانت وجود نداره اون معیاری که اجازه اهانت و بد زبانی و تهمت رو میده معیار باطله و مواظب باش شیطان راه باطلو حق جلوه نده که اونوقت تا ابد سرگردانی
Iran, Islamic Republic of
تهمتی در کار نبوده. هرچه بوده، روشنگری بوده که وظیفه واجب اسلامیست. خاتمی و طیف افسادطلب، تربیت شده مکتب غربند و فتنه ها، خیانت های زیادی، مرتکب شده اند و با استفاده از پیاده نظام تحت حمایتشان، اغتشاشات را همواره حمایت کرده اند تا به اسلام ضربه بزنند. و البته به نتیجه نرسیده و شکست خورده و خواهند خورد. این ها حقیقت است و اسلام، دین حق.
Iran, Islamic Republic of
معیاری که توش تهمت و اهانت و کلمات زشت باشه معلومه آخرش کجاست
Iran, Islamic Republic of
تهمت دروغ تقلب کار خاتمی و دار و دسته اش بود.
Iran, Islamic Republic of
تهمت یعنی کاری رو به کسی نسبت بدی که انجام نداده که غلطه. اما، نسبت دادن کاری که کسب انجام داده، تهمت نیست و اگر برای آگاه شدن مردم باشد، خوب، واجب، و ضروریست.
از بالا تا پایین، همه خیانت هایی که از خاتمی و حزبش و طرفدارانش نوشته شده، واقعیست. برو بررسی کن. هیچکدام تهمت نیست. واقعا خاتمی و افسادطلبان، خیانت کرده و میکنند. بیخود برچسب تهمت نزن.
Iran, Islamic Republic of
تن امیرکبیر توی گور لرزید !
لعنت به کسانی که مردم را فریب دادند تا به روحانی رای دهند
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
ممد خاتمی باید اول به خاطر حمایتش از روحانی در انتخابات، پاسخ دهد بعد هم ساکت شود و خجالت بکشد
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاتمی خار چشم تمامیت خواهان
Iran, Islamic Republic of
پیروزی سی بر صفر بیست ویک بر صفر بد جور بعضی ها رو وحشت زده کرده
Iran, Islamic Republic of
تمامیت خواه کسانی هستن که در سال 88 در مقابل رای ملت ایستادند و دیکتاتور بودن خود را ثابت کردند.
Iran, Islamic Republic of
انتخابات 88با حمایت علنی تعدادی از اعضای شورای نگهبان از یک کاندیدا تا ابد زیر سواله
Iran, Islamic Republic of
حتی خود خاتمی اعتراف کرده که در سال 88 تقلب نشده بود شما دیگه چی میگین ؟!
Iran, Islamic Republic of
کجا پیش شما ؟؟؟جوک سال
خیلی خندیدیم
انقدر تابلو کودتا کردین که گندش عالم و برداشت
Iran, Islamic Republic of
گند فتنه 88، بله بوی بدی داشت. ولی در 9 دی، جارو شد. از اون تاریخ هم،مردند رفتند به جهنم.
Iran, Islamic Republic of
کودتای خاتمی و موسوی با هشیاری مردم و رهبری با شکست مواجه شد.
Iran, Islamic Republic of
اونی که تا ابد زیر سؤاله، علامت سؤاله. فتنه 88، روشن بود. ادعای دروغین تقلب. حمایت یا عدم حمایت هر کسی هم، سند تقلب محسوب نمیشه. سند تقلب تون رو هنوز پیدا نکردید؟!
Iran, Islamic Republic of
اولا اعضای شورای نگهبان، به عنوان شخص حقیقی، حق هرگونه اظهار نظری را دارند. شما مدعی هستید ندارند؟! قانونش رو نشون بده.
ثانیا، اگر جواب اولا رو نداری، به ثانیا فکر نکن. سکوت کن.
ثالثا، اگر جواب ثانیا رو هم نداری، ...
Iran, Islamic Republic of
طرفداران خاتمی مزدور، جواب نداشتن مردن. کلاهبردارهای مواجب بگیر...
Iran, Islamic Republic of
ثالثا اگه جواب ثانیا رو نداری، با سید فتنه گر، برید به جهنم.
Iran, Islamic Republic of
وقتی داور بی طرف نباشه نتیجه زیر سواله حالا چه تخلف شده باشه یا نشده باشه و لذا از پایه و اساس داور و قاضی بی طرف حق قضاوت و داوری نداره. واسلام علی من التبع الهدی
Iran, Islamic Republic of
طرفداران جریان افسادطلب ایران، همه شون بلدن خودشون رو به نابینایی بزنن یا فقط جنابعالی اینطوری هستی؟! اولا رو جواب ندادی، واسه خودت یه چیز دیگه میگی! پرسیدم کدام قانون، علمای شورای نگهبان را از روشنگری برای مردم و صحبت در مساجد و... منع میکند؟ قانون نقض شده ادعایی ات رو بنویس.
قانونی نیست و چیزی نخواهی نوشت. پس دلیل دوم رو میگم. کجا موسوی و کروبی، چنین اتهامی رو در سال 88 مطرح کردن؟! اونا مدعی تقلب بودن. تقلب یعنی جا به جایی آراء. این حرف توی کامنت نویسه نو اونا.
Iran, Islamic Republic of
وقتی داور قرار میگیری دیگه شخص حقیقی نیستی اینجا شخصیت حقوقی پیدا میکنی و نباید قبل از داوری از یک طرف علنا حمایت کنی. این که قاضی و داور بی طرف حق قضاوت نداره هم در جمهوری اسلامی ایران و هم در تمام دنیا یک اصل قانونی و مورد تایید است
Iran, Islamic Republic of
با توجه به وجود یک شخصیت حقیقی برای همه افراد، هر نوع روشنگری، از نظر اسلام، مجاز است. قاضی، وظیفه روشنگری ندارد. چون مردم تصمیم نمیگیرند. خودش تصمیم میگیرد. اما علما در اسلام، موطفند مردم را هدایت کنند. این تفاوت بی قاضی با شورای نگهبان که رأی نمیدهد رو نمیفهمی؟! پس به این دلیل، حرف شما رد است.
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی در مقام قاضی و داور قرار میگیری طبق شرع و قانون حق طرفداری از یک طرف را نداری و شخصیت حقیقی تبدیل به شخصیت حقوقی میشه و به هیچ عنوان حق طرفداری از یک طرف را نداره
Iran, Islamic Republic of
انتخابات سال 96 با کمبود تعرفه در برخی شعب اخذ رای و توزیع پول بین دهیارها و تخلفاتی از این دست زیر سوال است .
Iran, Islamic Republic of
اولا شورای نگهبان، قاضی نیست و رأی به پیروزی نمیدهد. واقعا جزء منافقینید.
ثانیا، در مقام کارشان، کدام رأیی را جا به جا خواندند؟! این رو میگن جایگاه حقوقی. نه سخنرانی یک روحانی در مسجد.
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان وقتی شکایتی از نحوه انتخابات صورت بگیره قاضی میشوند و آنجا باید در مورد شکایت قضاوت کنند و اگر بی طرف نباشند حق قضاوت ندارند
Iran, Islamic Republic of
دروغگو کم حافظه است. گفتی اگر کسی شکایت کند، اعضای شورای نگهبان، قاضی میشوند! اینکه حرف پوچیست. اما فرض محال که بعد از شکایت، حکم قاضی پیدا کنند. خب جواب دهید چطور ممکن است قبل از شکایت، کسی متهم نباشد. اما بعد از شکایت، متهم شود؟! ...
Iran, Islamic Republic of
حرف پوچیست که شورای نگهبان در باره شکایتها باید قضاوت کند؟ پس چه کسی باید در مورد شکایت رسیدگی و قضاوت بکند؟ این چه حرفیه داری میزنی؟ در ضمن قبل از شکایت کسی متهم نیست و بعد از شکایت متهم میشود. برادر عزیز سعی کن بیشتر مطالعه کنی چون با این حرفا خودتو زیر سوال میبری
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم. منفی بزرگ.
Iran, Islamic Republic of
تو مطالعه کن و جواب بده چطور کسی قبل از شکایت، جرمی مرتکب نشده، اما بعد از شکایت، مرتکب جرم شده؟!!! بدجور گند زدی.
Iran, Islamic Republic of
دروغگو کم حافظه است. علت شکایت، ادعای تقلب بوده. سند تقلبشان چه بوده؟! سند شکایت که نمیتواند بی طرف نبودن قاضی باشد! مثل اینکه کسی بره شکایت کنه بگه قاضی بی طرف نیست. بگن خب موضوع شکایتت چیه. بگه همین بی طرف نبودن قاضی! خب سند تقلبتون که قاضی باید رسیدگی کند کو؟! الان سال 97 هست. هنوز پیداش نکردید؟!
Iran, Islamic Republic of
وقتی تو یه مسابقه ورزشی معمولی داور بی طرف حق داوری نداره چجور ممکنه در جایی که سرنوشت مملکت معلوم میشه فرد بی طرف نظارت داوری و قضاوت کنه؟ این از بدیهیات که به باید بی طرف باشن
Iran, Islamic Republic of
تو فوتبال رو با هدایت مردم مقایسه میکنی؟! در فوتبال، اگر قانونی گذاشته باشند که داور، بیرون از زمین هم نباید طرفداری کند، قانون وحی نیست. قانون وضع شده است. در جای دیگری، میتوان این قانون رو وضع نکرد. آنچه لازم است، عدالت در زمین است. شورای نگهبان هم، تمام آراء را شمرد و سندی برای تقلب ارایه نشد. این یعنی عدالت. اظهار نظر خارج از وظایف شورا هم، طبق قانون منع نشده برای روشنگری و نجات مردم از خطرات افراد خطرناک.
اون وقت تو، یه وظیفه شرعی رو با داوری فوتبال مقایسه میکنی؟! واقعا فتنه گرید.
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورای نگهبان، در هیچ مرحله ای، قاضی نیستند. مجری تطبیق اعمال و افکار افراد و قوانین، با شرع و قانونند. اصلا عضو شورای نگهبان، باید برخی کاندیداها را قبول داشته باشد و برخی را قبول نداشته باشد. همیشه هم همین بوده. برخی به بعضی کاندیداها رأی میدادند و برخی، کاندیدایی را رد میکردند. پس وظیفه شورای نگهبان، تأیید و رد افراد است و مثل قاضی، بی طرف نیست.
وانگهی، ادعای تقلب سند میخواهد. قاضی رو ولش کن. تقلب، سندی نداشت و اسم رمز آشوب بود.
Iran, Islamic Republic of
در همه مراحل داور و قاضی هستند از روز اول ثبت نام تا روز رسیدگی به شکایات و بی طرفی اصل اولیه هست
Iran, Islamic Republic of
اولا داور نیستند. چون کاملا باید به نفع یا علیه کسی باشند، نه بیطرف. ثانیا، بی طرفی در کار است، نه در بیرون از کار. ثالثا، اظهار نظر، حق قانونی اعضای شورای نگهبان و سایر سیاستمداران است. قانون چنین منعی نکرده. رابعا موسوی قبل از پایان رأی گیری، اعلام پیروزی کرد. فتنه کردید تمام. خامسا ادعای تقلب، سند تقلب نیاز دارد. وضعیت داور، سند تقلب نیست. سند که نداشتید هیچ، از طرفدارانتان، درخواست سند کردید! یعنی اول اتهام تقلب زدید، بعد درخواست ارسال اسناد تقلب از سوی هوادارانتون رو کردید. تو فضای مجازی اسناد و تاریخ هاش هست. فتنه گران، در اوج خباثتشان، بیسوادند.
Iran, Islamic Republic of
یعنی عضو شورای نگهبان حق داره بیاد توی میتینگ احمدی نژاد،به نفع احمدی نژاد سخنرانی کنه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
قانون، این اجازه را میدهد. فتنه گران، بهتر است دهانشان را ببندند.
Iran, Islamic Republic of
بله طبق قانون و شرع، حق دارد در موضع شخصی، فعالیت کند و در موضع کاری، بی طرف باشد. سندی دارید که در نظارت، بی طرف نبوده اند؟!!
Iran, Islamic Republic of
طبق شرع و قانون قاضی و داور باید بی طرف باشند نه تنها ایران بلکه کل جهان هم اینگونه است
Iran, Islamic Republic of
از کی تا به حال، اظهار نظر قانونی 3 عضو از 12 عضو شورای نگهبان، شورا رو از اکثریت میندازه؟! طرفداران خاتمی، واقعا ضعیفند.
Iran, Islamic Republic of
بحث جند عضو نیست حالا چن نفر علنی از آن کاندیدا حمایت کردند بماند اصل مهم و اولیه بی طرفی است که در سال 88از طرف تعدادی از اعضا رعایت نشد و سخنرانی یکی از اعضا در میتینگ انتخاباتی یک نمونه بارز آن بود. البته انصافا بعد از 88 رعایت کردند و کمتر شاهد حمایت علنی از یک کاندیدا بودیم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بحث چند عضو است. فتنه گران افسادطلب، ادعای تقلب میکنند و سند تقلب را، حمایت اعضای شورای نگهبان! اولا تقلب یعنی شمارش نادرست، باید سند شمارش نادرست داشته باشد. حمایت شورای نگهبان، سند شمارش نادرست نیست. ما میگوییم شما که ادعای تقلب کردید، قبل از مراجعه به شورای نگهبان و بحث صلاحیت شورا، سند تقلبتان چه بود؟!!!! هیچی. اول اعلام تقلب کردید. بعد اعلامیه منتشر کردید که طرفدارانتان از سراسر کشور، اسنادشون رو بفرستن! یه چنین سوتی ای دادن افسادطلبان!
ثانیا، موسوی،یک ساعت قبل از پایان رأی گیری و آغاز شمارش آراء، با چه وسیله ای، آراء را شمرد که اعلام پیروزی کرد؟! این یعنی فتنه و تقلب، اسم رمز فتنه بود. شورای نگهبان، بهانه بود. اصل نظام، نشانه بود.
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
پس قبول داری که کلیت شورا، مشکلی نداشت. پس چرا سران فتنه، در شورای نگهبان حاضر نشدند؟! چرا خاتمی، به جای درخواست رفراندوم، از آنان درخواست نکرد پایبند قانون باشند و اسنادشان را ببرند شورای نگهبان؟!
Iran, Islamic Republic of
در وظایف دینی، ممنوعیتی برای حمایت از دیگرانوجود ندارد. قانون هم منع نکرده. به عنوان مثال، رهبری نظام، به عنوان تنظیم کننده روابط قوای سه گانه، مسؤول رفع اختلافات یا به قول تو، قاضی هستند. اما هرجا لازم باشد، از افراد اسم هم میبرند، هر جا لازم باشد، برای مردم، افشا هم میکنند، و همه هم میدانند ایشان، طرف جناح های انقلابی است، نه غرب زده.
بنابراین، چیزی که باید بفهمید و شک دارم بفهمید، این است که وظایف، مختلف است. در هنگام قضاوت، رعایت عدالت. در هنگام روشنگری، بصیرت نه بی طرفی.
چیز دیگری که باز هم اطمینان ندارم بپذیرید، این است که داور باید عادل باشد، یعنی حق بگوید، نه بی طرف. اعضای شورای نگهبان، از موضع حقیقی، حق گفتند. در موضع نظارت بر انتخابات، عدالت را رعایت کردند. شما سندی هم بر تخلف ندارید. پس بهتر است توبه کنید. خدا، توبه پذیر است.
Iran, Islamic Republic of
بله وقتی قانون اجازه میده، یعنی حق داره.
Iran, Islamic Republic of
آفرین.
اشتباهی بخش منفی کلیک کردم
Iran, Islamic Republic of
رویدادهای ناگوار 88، فراموش شدنی نیست: کشور را تمامیت خواهان تا لب پرتگاه بردند.
Iran, Islamic Republic of
شما چرا همش اشتباهی هستی برادر؟
بهرام
Iran, Islamic Republic of
ملک عبدالله السعود بهتر میداند خاتمی کیه. درود برخاتمی یعنی درود بر خائنی که برای مقابله با رقیب از ملک عبدالله پول گرفت/ اعترافات ابطحی رئیس دفتر خاتمی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عبدالمسعود دیگه کیه؟ سیروس و مسعود و اینارو از کجاتون در میکنین
Iran, Islamic Republic of
یه چیزی میگن که خودشونو راصی کنین و الا هیچ معنی و مفهومی نداره
Iran, Islamic Republic of
ملک عبدالمسعود؟ جل الخالق
Iran, Islamic Republic of
یعنی بنده آل سعود] پول گرفت ) ....بابا اطلاعات سیاسیت کمه برو تو سایت های تفریحی ....اشتباه اومدی عزیز جان برادر!!
Iran, Islamic Republic of
بی خیال برادر خسته نشدی از این حرفا؟
Iran, Islamic Republic of
تو مگه خسته شدی از طرفداری از شیاطین عالم؟!
Iran, Islamic Republic of
ملک عبدالمسعود و مش عبدالله و جوجه سیروس جین پوش دردی ازت دوا نمیکنه جز مردم بهت بخندن دیگه خود دانی
هاشمی : عزا چه عزائی است ...
Iran, Islamic Republic of
یادم به ضرب المثلی افتاد که می گوید :
عزا چه عزائی است که مرده شوی هم گریه می کند
واقعا چقدر اوضاع اقتصادی داغون شده و چقدر ضعف عملکرد مسئولان واضح است که خاتمی فتنه گر نیز زبان به اعتزاض باز نموده!!!!!!!!!!!!
سیامک
United States
تکلیفتونو روشن کنید
مصدق و امیرکبیر کدوم از آدمهای شمان!؟
Iran, Islamic Republic of
بهشون رحم کن ! قحط الرجال دارند! نمیبینی حتی یک نیروی میانسال پنجاه ساله توشون نیست.اونقدر دلشون گنده است!!! که حاضر نیستند یه نفر جوون لااقل برای ادامه راه خودشون در کنارشون رشد کنه.سرنوشت حزب اصلاح طلب ندا رو بخون تا بفهمی یه عده کهنسال انحصار طلب بیش نیستند.
شادان
Iran, Islamic Republic of
تو انتخاب ی شهردار مونده بودن آخر هم این....
بعد میگن شورای نگهبان رد صلاحیت مکنه نخبگانمون رو!؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بیچاره امیر کبیر که داره تنش توی قبر برای این تشابه هایی که الان براش درست کردن میلرزه
Iran, Islamic Republic of
نگران خودت باش که داری میلرزی چه کار به امیرکبیر داری
Iran, Islamic Republic of
آره واقعا میلرزم الان. از این وضعیت افتضاحی که این افراد با بی تدبیری و کم کاریشون درست کردن. از همچین آدمی که کارش بیانیه دادن وخرابکاری کردنه. آدمایی بی هنر و تنبلی که باری بر دوش ممکلت هستن و جز هزینه تراشی چیزی ندارن.
United States
مرسی. عالی بود.
Iran, Islamic Republic of
پس به جای امیرکبیر به فکر لرزیدن خودت باش تا پس نیفتی
Iran, Islamic Republic of
توهم دارینا. آخه از چی ایشون باید لرزید؟!؟ ایشون حتی به اندازه همون احمدی نژادی که کلی بهش انتقاد وارد هست هم نه محبوبیت داره نه کارآمدی. مثلا چیه که باید لرزید!!!! مسخره کردین بابا شما هم لرزید لرزید.
Iran, Islamic Republic of
پیروزی خرد کننده سی بیر صفر اگر محبوبیت نیست پس چیست؟ بله برادر میلرزی اونم بدجور
Iran, Islamic Republic of
البته راست میگن باید لرزید. چون اینا کار که بلد نیستن. ته کارشون همون عهد نامه سعد آباد و برجامو کرسنت و این چیزاست که باری به دوش مملکت میزارن که سالها درگیر تبعاتشم مثل همین امروز.
Iran, Islamic Republic of
پس بلرز و بی خیال امیرکبیر شو
Iran, Islamic Republic of
تو برو فقط تکرار کن که همون تکرارت اقتصاد رو به اینجا رسونده
حسین
اگه جنابعالی یه کمی در خصوص نظریات این آقایی که امیر کبیر زمان خطاب می کنید مطالعاتی داشته باشید می فهمید ایشان کافر زمانند که باید بخاطر نظرات التقاتی که داشتند با سالها پیش اعدام می شدند که جندین ماه مملکت را برای یک نظریه بی مورد که در انتخابات تقلب شده بهم ریختند وامروزه جون تیرشان به سنگ خورده گفتند که تقلب نشده وبا دشمن همنواشدند وبرای کشور بحران آفرینی کردن
Iran, Islamic Republic of
خاتمی هم گفت تقلب شده هم گفت نشده؟ جمع کن برادر حسین بساطتو
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
خاتمی امیرخمیر تشریف دارن نه امیرکبیر....
Iran, Islamic Republic of
ههه آفرین آفرین خوشمان آمد.
Iran, Islamic Republic of
درست میگی برادر چون خورد و خمیرتون کرده تو این چن ساله
Iran, Islamic Republic of
آره واقعا مملکت رو خرد و خمیر کرد. خدا ازش نگذره. خدا جواب کاراشو بده انشالله...
Iran, Islamic Republic of
بله خیلی ضربه به مملکت زد. همون خرد و خمیر کرد.
Iran, Islamic Republic of
این شماهایین که خمیر شدین به دیگران نسبت ندین لطفا
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
ارشاد
ایشان هشت سال با رأی بالای مردم رییس جمهور بودند .وضعیت اقاتصادی دوره ریاست جمهوری ایشان گویای عملکرد دولت است.الان نیز بالاترین نفوذ را در بین مردم دارد.اگر اجازه حضور در انتخابات داشته باشد مطمئن باشید با رأی بالایی دوباره انتخاب می شود .معلوم نیست چرا عده ای دوست دارن بر خلاف جریان آب شنا کنند؟با محروم کردن امثال آقای خاتمی کسی محبوب نمی شود.بهترین قاضی مردم هستند البته اگر به انتخاب مردم اعتقاد داشته باشیم!
خاتمی باید پاسخگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
همه ناکارآمدی دولت و مشکلات اقتصادی امروز کشور زیر سر خاتمی است که مردم رو به رای به روحانی تشویق کرد.
Iran, Islamic Republic of
دیوانه ای؟! نفت فروشی و بستن تأسیسات هسته ای برای رفع موقت تحریم ها و جلو اومدن غربی ها، این میشه موفقیت اقتصادی؟! سواد اقتصادی مزدوران خاتمی، واقعا ترحم برانگیزه. خیلی بیسوادن این قشر.
Iran, Islamic Republic of
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم مزخرف تحویل مردم دهیم!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی هیچگاه فراموش نشده بلکه هر روز بیشتر قلبها رو تسخیر میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
هرگز خیانتهای خاتمی فراموش نشده و نمی شود
Iran, Islamic Republic of
مردم با رای به کاندیدای مورد نظر خاتمی نشان دادند چه کسی محبوب اسا
Iran, Islamic Republic of
خاتمی از نظر ملت بهترینه شما نظر خودتو به مردم تعمیم نده
Iran, Islamic Republic of
خاتمی از نظر ملت مهره سوخته است .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در مناظرات سال ۸۸ یک تنه با هاشمی و خاتمی و موسوی و کروبی طرف شد و ۲۴/۵میلیون رای آورد هر چند انتقاداتی به او هست ولی فعلا بیشتر از همه احمدی نژاد پایگاه مردمی داره
این واقعیت قابل کتمان نیست
با اینکه انتقادات اساسی به او داریم ولی واقعیت را باید گفت
Iran, Islamic Republic of
مردم به روحانی رأی دادند، خاتمی هم خودشو چسبوند به اون...
Iran, Islamic Republic of
هرگز شکست سی بر صفرو فراموش نمیکنین اینکه شکی نداره
Iran, Islamic Republic of
البته بستگی به قلبشم داره والا کافیه قلب ، قلب انسان باشه و فراموش نکنه هشت ماه آتش کشیده شدن کشور رو توسط همین آقایون
Iran, Islamic Republic of
میزان نظر ملت است نه شما
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بیشتر قلبهای مریض منافق رو تسخیر کرده ؛البته برخی ازکفار مثل جورج سوروس هم بهش ارادت دارن؛ انشاالله در محشر باهاش محشوربشی.
بگو انشاالله.
Iran, Islamic Republic of
قلب ملت مریض نیست فکری به حال قلب خودت بکن اخوی
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما خود ملت پنداری است
و الا کی گفت قلب ملت بیمار است قلب فتنه گران بیمار است
Iran, Islamic Republic of
نظر ملت تو انتخاباتهای اخیر و مخصوصا پیروزی سی بر صفر و بیست و یک بر صفر کاملا معلومه پس شک نکن نظر مردم با شماها نیست
بی سواد: سی بر صفر توهم خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
از تعداد لایک های کامنت هاتون پیروزی سی بر صفر ادعائی شما معلومه ! خخخخخخخخخخخخخ😀😉😄😅😆
Iran, Islamic Republic of
تو توهم لایکهای اینجا بمون ولی واقعیت همون سی بر صفره
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا توی لایکهای سایت خودتونم اقلیتین
Iran, Islamic Republic of
ملت، به روحانی رأی داد. خاتمی ..، به روحانی چسبید. این یعنی چی؟!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم. مرگ بر خاتمی
Iran, Islamic Republic of
همیشه اشتباهی برادر؟
Iran, Islamic Republic of
قلب طرفداران خاتمی مریض هست. عقلشون هم کم هست.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا واداده آقازاده های بی حیا ...قرتی های لائیک بد حجاب ها ...دم اسبی های زیر ابرو برداشته ! مانتو جلو بازها .رانت خوارها ....خلاصه هرکی با نماز وروزه ودین مشکل داره طرفدارانش هستند .....یادم رفت سگ وگربه باز ها ...
United States
زدی تو خال سیاه یعنی با این کامنتت. عالی بود عالی.
Iran, Islamic Republic of
ملت مسلمان و انقلابی ایران با این ادبیات خطاب قرار دادن فقط از شما حود حق پندارها برمیاد که توسط ملت برای همیشه طرد شدید
Iran, Islamic Republic of
سی بر صفر و بیست و یک بر صفر خو گویای همه چیزه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تشکر از جهان نیوز بابت نمایش چهره دلربای سید محمد خاتمی
Iran, Islamic Republic of
همیشه شیطان پشت دلرباها لانه کرده. آقای خاتمی، شما و طرفداران تان باعث خسارت محض دولت روحانی بوده اند
Iran, Islamic Republic of
شیطان پشت قلبهای سیاه لانه میکند نه در قلب شفاف سید مظلومان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
سید مظلومان !!!!!!!!!
لابد جرج سوروس و جین شارپ و....مظلوم هستند و ایشون سید اونها است
Iran, Islamic Republic of
جوجه سیروس جین پوش که رفبق خودته
Iran, Islamic Republic of
سیروس جوجه جین شال؟
Iran, Islamic Republic of
تازه مش عبدالله رو هم بهش اضافه کردن
Iran, Islamic Republic of
...
Greece
دقیقا حرف خاتمی درست بود . ولی متاسفانه مملکت توسط یک مشت جنگ طلب ،تندرو اداره میشه ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بر چهره دلربای سید اصلاحات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! صلوات
Iran, Islamic Republic of
چه جالب
از نوع نگارش کامنتهای طرفدار خاتمی معلومه که یه نفر فقط داره پیام حمایت میده و توی تمام نوشته هاشم یه نشونه مشترک داره . اونم این علامت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! است
واقعا که چقدر بی شمارید ولی انگار بی شعورم هستید
Iran, Islamic Republic of
بازم قیاس به نفس کردی برادر؟ چه زود خودتو لو دادی
Iran, Islamic Republic of
اونه خودشو لو داد، تویی. احتمالا یه پیرمرد فرتوت دلبسته به رجوی مفلوک یا یک جوانک بیسواد طرفدار خاتمی فتنه گر که روزی حرامش رو با طرفداری از مفسدان و خیانتکاران ایران در میاره. بعیده ایران باشی.
Iran, Islamic Republic of
بالاخره پیرمرد مفلوکی یا جوانک بیسواد؟
Iran, Islamic Republic of
فرقی هم نمیکنه یا پیر مفلوک یا جونک بیسواد در کل برای خندیدن مناسبه
Iran, Islamic Republic of
همه غربگرایان بی دین، اینقدر احمقند؟! بنده خدا، نوشته یا پیرمرد مردنی عضو منافقین، یا جوانک بیسواد روزمزد. یعنی یکی از این دوتا. در هر صورت، فکر کنم منظورش اینه که از مردم عادی و اهل خبر نیستی که درسته.
Iran, Islamic Republic of
فقط باید خندید بازم بخندون برادر چون خنده بر هر درد بی درمان دواست
Iran, Islamic Republic of
کل نظرات این مأمور افسادطلبان از بالا تا پایین، اینه که دارم میخندم! دارم میخندم!
این، سطح طرفداران کسانیست که ادعای روشنفکری میکنند. این ها، وقتی میان تو خیابون، به کفتارهای وحشی تبدیل میشن. حرف هم که میبینید نمیفهمن. حق بدین که اوباش، زبان باتوم و گلوله رو میفهمن.
Iran, Islamic Republic of
مقصر خودتی میخندونی مردمو مردمم میخندن نمیشه با حرف خنده دار گریه کرد
Iran, Islamic Republic of
باید کار خوبتو تشویق کرد برای خندوندن مردم ایول داری
Iran, Islamic Republic of
هنورم نگفتی پیرمرد مفلوکی یا جوانک روزمزد!
Iran, Islamic Republic of
نگفتی پیرمرد مفلوکی یا جونک بیسواد؟ خجالت نکش بگ,
Iran, Islamic Republic of
خاتمی چقدر دلش میخواد مطرح بشه
Iran, Islamic Republic of
پس شما برادرا چرا بهش کمک میکنین برای مطرح شدن؟
Iran, Islamic Republic of
خودشونم نمیدونن چی میگن
Iran, Islamic Republic of
ما کمک میکنیم به افشای خیانت های خاتمی از جمله واگذاری کارخانجات در پایان دولت به اطرافیان. میدونم کارتون کساد میشه! نگران نباش، برای سربازان صهیون، تو آمریکای لاتین، جای کار هست.
Iran, Islamic Republic of
خب داری با اینکارت بیشتر مطرحش میکنی
Iran, Islamic Republic of
خیانت های مستند خاتمی رو مطرح میکنیم. امتیاز که نداره! کتاب 8 سال بحران آفرینی اصلاح طلبان رو هم توصیه میکنیم همه بخونن.
Iran, Islamic Republic of
مطرح کن برادر کار خوبی میکنی بیشتر خاتمی رو مطرح کن
Iran, Islamic Republic of
الهم صل علی محمد و آل محمد
Iran, Islamic Republic of
صلوات بر چهره زیبای سید مظلومان
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر فتنه گر.
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران خیابونی شدن مظلومان؟! پس مرگ بر مظلومان، ننگ بر سیدشان.
Iran, Islamic Republic of
چی داری میگی؟
Iran, Islamic Republic of
بخند ول کن چی میگه
Iran, Islamic Republic of
حال کن با تصویر کدر ممدجونتون
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که تو دلها میدرخشه
Iran, Islamic Republic of
درخشش در دلها مهمه حالا شما عکسشو کدر کن ممنوع التصویرش کن خودتونم میدونین دوای دردتون نیست
Iran, Islamic Republic of
درخشش در دل های سیاه؟! نمیدونی که مهم نیست یا خودتو میزنی به اون راه؟!
Iran, Islamic Republic of
بله تو دلهای کدر !
Iran, Islamic Republic of
دل اکثریت ملت کدر نیست فکری به حال دلت بکن که حقیقتو نمیبینه
Iran, Islamic Republic of
هر که از دیده برفت از دل برود.
Iran, Islamic Republic of
پیروزی سی بر صفر نشون داد که بیشتر بر دلها ماندگار شد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اعمالش سیاهه. تو هر دل و ظرف و کاسه و سنگی هم بدرخشه، بازم اعمالش سیاهه.
Iran, Islamic Republic of
حتما تشخیصش هم با شماهاست؟ توهمتون که تمومی نداره
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خاتمی اول بگه پول هایی رو که از ملک عبدالله گرفته چکار کرده
Iran, Islamic Republic of
مش عبدالله هم به سیروس جوجه و جین شال اضافه شد. بس کن برادر
Iran, Islamic Republic of
بس نمیکنیم خواهر منافق. خاتمی جونتون میره پیش سوروس دستور میگیره، ...، احزابتون هم از آمریکا خط میگیرن، طرفدارانتون هم از سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، شعار مینویسن، بعد جمعش میشه فتنه. چرا نگرانی مردم بدون خواهر فتنه گر؟!
Iran, Islamic Republic of
تا حالا که سیروس جوجه ورد زبونت بود حالا چجور شد رفتی سراغ مش عبدالله؟
Iran, Islamic Republic of
ما نرفتیم.شما رفتید ازشون پول گرفتید! میخوای مردم ندونن افسادطلبان، از شاه سعودی پول میگیرن؟!
Iran, Islamic Republic of
جوج سیروس که رفیق خودته
محمد رضا خاتمی همان کسی که با جمعی نامه برای تحریم بیشتر به امریکا نوشتند
Iran, Islamic Republic of
مرده شور آن چهره دلربا
اگه دلت برای مردم و مملکتت می سوزه ، بدان که خاتمی خیانت کاره













فبا تعصب حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
...
باید سرها را از خجلت پایین بیاندازید و بیش از این خاطر ملت را آزرده نکنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
اه، اه ، اه ! چه نوشته كودكانه اى ! چه افكار پوچى ؟ چه آراء سخيفى ؟! مملو از بغض و بخل و حسد !
مى مرديد اگر سر سوزنى احترام اين سيد جليل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! رو رعايت مى كرديد ؟! حتماً بايد غيض و غضب و جهالت خود را به نمايش مى ذاشتيد ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناراحت نشيد اگر با همين ادبيات جوابتونو بدن !!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ماشالله تو این مملکت همه سید اولاد پیغمبرن! فقط مثل اینکه من از فضا اومدم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حيا كنيد بابا ! اون آدم بيشعورى كه بدون اجازه دست ميبره در نوشته هاى مردم و خيانت در امانت ميكنه نمى فهمه با اين كارهاش خودشو بيش از پيش منفور ميكنه ؟! شرم كن برادر شرم كن.
Iran, Islamic Republic of
سید فتنه گر. خودتو به خواب نزن. خاتمی منافقه. رجوی هم حامیشه.
جامه شناس
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چقد درکت پایینیه ؟!
اصلا هیچی نمیفهمی !
سخنان حکیمانه دانشمند فرزانه ای همچون دکتر خاتمی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تنها راهگشای برون رفت از شرایط فعلی جامعه است و دقیقا به نقاط حساس و آسیب پذیر جامعه اشاره شده است ...
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
تنها راه برون رفت از مشکلات تبعیت از ولایت فقیه است نه کسی دیگر.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در زمان خاتمی چه توهین هایی که به اهل بیت نشد
عباسی
Iran, Islamic Republic of
آقای جامه شناس؛ خاتمی دکترا ندارند فوق دارند، مگرتازگیاازدانشگاه آزادگرفته باشند.شایدهم ازخارج برای ایشان کادو آورده باشند!
عباسی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دکتر خاتمی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Germany
دکتر سید محمد خاتمی
Iran, Islamic Republic of

دکتر؟! حتما از اسکاتلند براش پست کردن! روحانیون جبهه افسادطلبان، اندازه اکابر هم سواد دینی ندارن. با پارتی طلبه شدن...
قزوینی
Iran, Islamic Republic of

خاتمی خائنه و یکی از خیانتاش کودتای 88 با همکاری جورج سروس
و بعد از آن هم مهمترین خیانت او و برادر ش ، نامه نوشتن به امریکا جهت تحریمهای بیشتر بر ملت ایران بود
اگه نمی دانی بدان چون این شایعه نیست واقعیته
مرگ بر کودتاچیان 88 ( خاتمی و دیگر وطن فروشان )
با تفسیر های ناصیحیح ، خود و مخاطبانتان را قول نزنید .عذرخواهی خاتمی به خاطر اینکه خود در قدرت هست و نتوانسته کاری بکند بلکه به جای کسانی است که در قدرت هستند و هروز دولت را با مشکل مواجه میکنند و ادعا میکنند می توانند مردم را مرفه کنند اما وضع را بامروز به اینجا رساند . خاتمی بعنوان کسی که روزی روزگاری در قدرت بود عذر خواسته البته با آن کارنامه درخشانش
سلام بر چهره محبوب اصلاحات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و نفرين بر اختلاف افکنان
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید پاکدست و فهمیده سید محمد خاتمی!.
Iran, Islamic Republic of
پاكدست؟؟؟/!!!
Iran, Islamic Republic of
يكي از پاكدستان خاوري است
Iran, Islamic Republic of
خیلی پاکدست بود ولی فقط بگه با دلارهای سعودی و جین شارپ و جرج سوروس چکار کرد و چرا پیش ملک عبدالله دو زانو نشت
Iran, Islamic Republic of
سیروس جوجه مش عبدالله و جین جون دردی ازتون دوا نمیکنه اگه کوچکترین مدرکی داشتین زمین و زمانو پر میکردین
Iran, Islamic Republic of
چون هیچ مدرکی بر علیه مرد پاک و مهربون خاتمی محبوب ندارن متوسل به این افراد شدن
Iran, Islamic Republic of
خودش که می گفت من تدارکاتچی هستم
ولی شما میگین امیر کبیر و ....
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین مدرک ها رو داریم. رو هم کردیم. همه هم میدونن. یکیش پدر سوروس! یکیش درخواست رفراندوم بعد از انتخابات! یکیش پدر خاتمی که مردم رو از بچه اش برحذر داشت! یکیش هم احزاب افسادطلب که دونه دونه، منحل و مجازات شدن. یکیش تاجزاده و بلبشوی خرم آباد! یکیش تحریک به آشوب در فتنه 78، یکیش همین دولت خیانتکار و... . اینا نمونه دست پخت های فتنه گرتونه. شما از تو کدوی قلقله زن بیا بیرون، میبینس
Iran, Islamic Republic of
مدرکت دست سیروس جوجه و جین پوش و مش عبدالله و ملک مسعود و آمریکاست که بقول خودت اونا هم قابل ارائه نیست
Iran, Islamic Republic of
عجب مدارکی پس برو التماسشون کن...
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش. عقلا و اسلام شناسان و حقوقدانان، این مدارک رو موجه میدونن و با همین مدارک، خاتمی فتنه گر، ردصلاحیت ابدی شده. حالا منتظر تأیید تو بودیم که اومدی!
Iran, Islamic Republic of
مدرک، دست بچه های وزارت اطلاعات دولت های خودتونه. در اسناد تاریخ انقلاب اسلامی هم ثبت شده. اونجا برات قابل ارایه هست. اینجا نیست. سوادش رو نداری. یه جوجه موسادی که ارایه نیاز نداره. تو بنویس!
Iran, Islamic Republic of
تا حالا که دست آمریکا و سیروس جوجه بود و حالا میگی دست وزارت اطلاعاته مگه ثبات فکری نداری؟ با خودت چند چندی برادر
Iran, Islamic Republic of
نفهمی دیگه. دست خودت نیست. باید از کلاس اول شروع کنی دوباره.
Iran, Islamic Republic of
عه! درخواست رفراندوم فتنه گرانه اش هم دست پدر سوروس تونه؟! همه چی سیدتون با اون و آل سعود هماهنگه؟! نکنه پسر محمدرضا شاه ملعون هم که از بن سلمان پول میگیره، با خاتمی هماهنگه؟!
Iran, Islamic Republic of
اگر فهمیده بود که در فتنه 88 مشارکت نمی کرد و از صحنه سیاسی کشور حذف نمی شد.
جورج سروس کودتاچی یاد تونه همان رفیق ممد چاخان خاتمی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر میت ناپاک
جهان نیوز دین نداری لاقل آزاده باش...شعار امام حسین علیه السلام ..فکر میکنی با 2 ماه پیراهن مشکی پوسیدن پیرو امام میشوید..آخا من یکی منفی زدم شد 8 چطوریه....الان به این حرف رسیدم که امام حسین به لشگر شمر میگفت مال حرام چشم و گوشه شماهارو بسته..عین واقعیته..حالا برای من خاتمی با امثال تو که فقط بلدید دروغ بگید هیچ فرقی ندارن..شماها از دین مردم سوء استفاده میکنین..لعنت خدا بر فوم ظالمین
مندلی
Iran, Islamic Republic of
این آقا اول جایگاه ر ا مشخص کند بعد لجن پراکنی کند .کسی را ده راه نمی دادند سراغ کد خدا را می گرفت .این ملت گذشته را هرگز فراموش نمی کنند .
Iran, Islamic Republic of
جایگاه خاتمی در دلهاست اونیکه با اشارتی کاندیدای مورد نظرش رای میاورد کاملا مشخصه چه جایگاهی داره
Iran, Islamic Republic of
جایگاه خاتمی با پیروزی سی بر صفر کاملا روشنه جایگاه برادران کجاست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات زرده / اینو ملت باور کرده /اصلاحات وطن فروشه /می خواد ایرانه بفروشه اسلامش امریکاییه / معلوم نیست کجایییه / مرامش انگلیسیه /مذهبش کاسه لیسیه ................
Iran, Islamic Republic of
نظر مردم تو انتخابات اخیر به روشنی معلومه لطفا خودتو جای مردم جا نزن
Iran, Islamic Republic of
نظر مردم، بر جرایم افراد، تأثیری ندارد. خاتمی خیانت کرده، فتنه کرده، دروغ گفته، با براندازان نقشه کشیده، پول کثیف گرفته، کارخانه ها را هبه کرده! از خیانتکاران همیشه دفاع کرده، و سیاست های دشمنان را تبلیغ کرده.... حالا همه کهکشان هم بگن ما طرفدارشیم، آیا این کارها، برمیگرده؟!
وانگهی، مردم اصلا خاتمی رو نمیشناسن. مردم یه روزی به روحانی رأی دادن و الان هم اگه بینشون باشی که نیستی، پشیمونند بد. حالا یه نفر مکارانه خودش چسبوند به فرد برنده، این یعنی حرفش برو داره؟! خیر. یعنی کلاهبرداری سیاسی. خاتمی در دوره ای که اوجش بود، لیست مجلس میداد هیشکی رأی نمیداد. الان که جوونا اصلا نمیشناسنش. .... میدونید که افسادات، رو به‌اضمحلاله.
Iran, Islamic Republic of
مردم خاتمی رو نمیشناسن؟ پس کی هشت سال رییس جمهور بود؟ سی بر صفر و بیست و یک بر صفر شاهکار کی بود
Iran, Islamic Republic of
نه نمیشناسن. سی بر صفر چیه. اگه بارسلونا ببرد و توی ناشناس بگی بارسلونا ببر، یعنی تو شاهکار کردی؟! خود رأی دهندگان به روحانی میگن گزینه دیگری نداشتیم. خاتمی رو هم کاری ندارن. منتهی تو پشت سیستم منافقین تو فرانسه ای. چه میدونی از نظر مردم؟!
Iran, Islamic Republic of
از جوج سیروس رفت سراغ بارسلون واقعا اعجوبه بی نظیری هستی برای خنداندن
Iran, Islamic Republic of
واقعا واسه خندودن خلق الله باید بهت یه مدال بدن
Iran, Islamic Republic of
اشکت دراومده حرفی نداری میگی میخندم! شیرین مغز هم که باشی، بازم از شدت خشم مردی. مثل سید فتنه گر.
Iran, Islamic Republic of
تشخیص مجرم بر عهده شما نیست از توهم خارج شو
Iran, Islamic Republic of
پس بر عهده فتنه گرانه؟!
Iran, Islamic Republic of
جرم کردید، فتنه کردید، جاسوساتون هم یکی یکی دارن در میرن. تشخیصش کاملا با ما هست.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی8 مملکت اداره کردحتماکه تجاربشان به درد میخوره
Iran, Islamic Republic of
يك تحقيق كنيد از اول كدام تجربه تجربه چگونگي بردن دلار هاي بيت المال به امريكا تجربه فرستادن اقا زادها .تجربه خاين پروري
Iran, Islamic Republic of
تکرار میکنم : تا این دولت روی کار است مشکل مردم رفع حصر و کنسرت و رفتن زنان به ورزشگاه است و مشکلات کوچکی مانند گرانی و بیکاری و مسکن اهمیتی ندارد
شمه
Iran, Islamic Republic of
ابعد ریاست جمهوری خاتمی کنار گود بوده شما که داخل گود بودین چه گلی به سر مردم زدین که الان طلبکارین تزهای اقتصادی ، فرهنگی و ...کجا دوای درد مردم بوده فقط شما و کیهان یک کلمه یاد گرفتین "سران فتنه "بابا ول کنید این بازی های سیاسی تونو
Iran, Islamic Republic of
سلطان طلبكاران . نگاه شما به مردم چگونه است انها خدمتكار يا برده يا احمق و يانوكر فرض ميكنيد كه از يك طرف ثروت انها را غارت كنيد واز طرف ديگه بفرستيد امريكا و كانادا ودر مقابل چكار كرديد بجز نيرنگ و حيله .نه دادش مردم از خيلي از شما ها باشعورترند...
عبدالله
Denmark
خاتمی باید در مقام یکی از عوامل فتنه 88 پاسخگوی عملکرد باشد نه اینکه از موضع طلب کار ژست انقلابی گری و اصلاح طلبی بگیرد....
Iran, Islamic Republic of
اطمینان داشته باشید اگه قوه قضاییه مدرکی علیه خاتمی داشت تا حالا ایشان رو احضار کرده بود
به خاطر خدا اگه دلتون به حال ایران میسوزه حالا که دشمن خط ونشون میکشه از اختلاف افکنی دست بردارید و بگذارید نیروهای انقلاب دومرتبه دور هم جمع بشن.
باور کنید هیچ جای دنیا اختلاف سلیقه باعث کدورت و دشمنی نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
دلشون به حال ايران بسوزه ؟! چه توقعاتى دارى دوست عزيز ؟! اين جماعت فقط يه ذره ، تكرار ميكنم ، فقط يه ذره شعور داشته باشه كافيه !
وانگهى مال حرامى كه اين بيچاره ها از زمان اوس محموت در دلهاشون انباشتند بدبختشون كرده ، مگه نمى بينيد ؟!
Iran, Islamic Republic of
اطمینان داشته باش که مأموری و نمیخوای بفهمی. عدم دستگیری، پاک کننده جرایم محرز خاتمی و طیف غربگرا نیست. سخنرانی های مختلف، خیانت های خاتمی را افشا کرده. علما و مراجع، در همان دوره افسادات، این مردک مجری غرب را رسوا کردند. اما قوه قضاییه، با مجرمان سیاسی، با سیاست آگاه سازی عمومی و حذف مردمی پیش رفته. از ابتدای تاریخ هم، این سیاست، در مورد افراد حیله گر، اجرا میشده....
Iran, Islamic Republic of
بازم قیاس به نفس
Iran, Islamic Republic of
خاتمی، مسبب وضع فعلی است و باید محاکمه شود.
Iran, Islamic Republic of
کسی که در دلها جا داره بایدم نظر بده نه کسانی که هیچ جایگاهی ندارن
Iran, Islamic Republic of
تنها راه نجات اقتصاد ایران بازگشت احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
چرا احمدی نژاد رو مسخره می کنی؟؟؟
مهندس موسیقی
Iran, Islamic Republic of
..
مهندس موسیقی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کلا" اصلاح طلبها در مدیریت کشور ضعیفند. ولی برعکس خیلی حراف و پرادعا تشریف دارند. سوابق اینها از سال 76 حرفم را تایید می کند. منصفانه قضاوت کنیم.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی تداعی گر فتنه 88 است! خاتمی با دشمنان این کشور تعامل داره! اصلا قابل اعتماد نیست در 8 سال ریاست جمهوری به فرهنگ این کشور خیانت کرد.
Iran, Islamic Republic of
اگه خائنه چرادستگیرنمیکنید؟
Iran, Islamic Republic of
بخاطر طرفدارانی مثل شما!
Iran, Islamic Republic of
یعنی از طرفدارش میترسین؟ مگه نمیگین خاتمی طرفدار نداره پس نگران چی هستین
Iran, Islamic Republic of
نه چون طرفداران او نا آگاهانه از او طرفداری می کنن
نظام صبر می کنه تا آگاه بشن
Iran, Islamic Republic of
ما به حکم جهاد، مشتاق محاکمه خاتمی فتنه گریم.
Iran, Islamic Republic of
به حکم جهاد الان باید تو عراق سوریه یا یمن باشی
Iran, Islamic Republic of
توی اتاق گرمو نرم و پای کامپیوتر چه میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی در فتنه 88 به فرمان خاتمی اومدی خیابون و جلوی رأی مردم ایستادی، یادت نیست با باتوم زدم تو کله پوکت که صدای گراز باردار در کردی؟! اونجام اتاق گرم و نرم بود؟! الان گروهک منافقین، تو رو فرستاده در فضای مجازی. ذکر واجب و مستحب ما هم، فضای مجازی هست. تا نابودی کفر و نفاق بالاخص خاتمی ملعون.
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی دله دزدهای نفوذی هستن، باید ایران باشیم. جهاد با منافق، اجرش بیشتره.
Iran, Islamic Republic of
از این بهونه ها زیاد شنیدیم واقعا اگر اهل جهادی واجبترین جا یمن سوریه و عراقه
Iran, Islamic Republic of
اون دیگه به منافقین ربطی نداره. به فرموده قرآن، منافقین از کفار بدترن. دیگه اونو به عهده ما بذار! باشه جوجه فتنه گر؟
Iran, Islamic Republic of
خاتمی فتنه گر، خودشم میدونه اعتباری نداره. وگرنه خودش در انتخابات شرکت میکرد، نه اینکه در رحِم دیگران زیست کنه. مرد رحِمی!
Iran, Islamic Republic of
مرد رجمی؟ احسنت یه نظریه جدید در کردی اونوقت میگی چرا مردم نخندن
Iran, Islamic Republic of
رجمی؟! اینقدر هولی که دریت هم نمیخونی! فقط از بالا تا پایین، داری مینویسی میخندم، بلکه تسکین پیدا کنی!
مرد رحِمی. رحم. رحم. رحم. سوادم نداری! مرد رحمی. آخه خود افسادطلبان، میگفتند ما، تو رحم کارگزاران خوابیدیم. حالا تو میگی با اشاره سید فتنه گر روحانی رأی آورده، خلاف نظر خودشونه.
تکرار میکنم مرگ بر مرد رحمی.
Iran, Islamic Republic of
مثل اون آقایی که تو هشت سال جنگ هر وقت میپرسیدن چرا جبهه نرفتی میگفت هنوز توفیق نشده حرف میزنی؟ نه برادر جان اینا بهونه است
Iran, Islamic Republic of
همین که تو و امثال تو هنوز زنده ای، خودش سند درستی حرف ماست که جهاد اصلی، مبارزه با منافقین ایران است.
Iran, Islamic Republic of
چرا دِدِبِده میکنی؟! مسلمانان، بسیجیان، انقلابیون، مؤمنین، حق طلبان، دلسوزان، مسجدی ها، هیأتی ها، اندیشمندها، دانشمندها، همه میدانند که مبارزه با فتنه و نفاق داخلی ایران، از واجبات است. ما، همه آماده به درک واصل کردن سوسک های ارسالی از رژیم صهیونیستی به ایران هستیم.
Iran, Islamic Republic of
شما که میگین خاتمی طرفدار نداره
Iran, Islamic Republic of
اگر طرفدار داشت که یک نفر از بالا تا پایین کامنت نمی گذاشت دقت کن همه کامنت های حامی خاتمی مال یک نفر است .
Iran, Islamic Republic of
یعنی همه بسیج شدین جواب یه نفرو بدین؟ اونوقت بازم زورتون نمیرسه
Iran, Islamic Republic of
جواب بلاهت، سکوت است. وگرنه ما یک سؤال پرسیدیم: علت دیدار رهبر معنوی تون که مدعیست درون نظام است، با جورج سوروس، صهیونیست برانداز و متفکر براندازی، در آمریکا چیست؟!
اصلا این سؤال سخته؟! بگو چرا با وجود اینکه خاتمی فتنه گر، ظاهرا یک روحانی است، از آمریکای کافر گرفته تا بی دین ها و بی حجاب های داخلی، به شدت طرفدار او و روحانیون شبیه اویند؟!
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان جواب نمیدی؟ البته اگه جواب ندی سنگینتری چون غیر از سیروس جوجه و برادران حرف دیگه ای نداری
Iran, Islamic Republic of
از اول نظرات تا الان، بابت یک سؤال، داری به خودت می پیچی! گره نخوری یه وقت! حالا اگه یادت اومد، بگو مشروح جلسه خاتمی فتنه گر با جورج سوروس صهیونیست پدر انقلاب های مخملی که گویا پدر معنوی اصلاح طلبان هم هست، چی بوده؟! نکنه خاتمی فتنه گر، رفته ارشادش کنه؟! بنویس مشروحش رو اینجا. گره هم نخور.
Iran, Islamic Republic of
جز جوج سیروس حرف دیگه ای بلد نیستی و این که جواب نداره
Iran, Islamic Republic of
تو همین افتضاح رو جواب نداری به خودت میپیچی. خیانت های دیگرتون میکشتت.
Iran, Islamic Republic of
برو بخواب خدا خیرت بده
Iran, Islamic Republic of
اینم از نحوه حرف زدنت وقتی بهت میگن جز توهین حرفی بلد نیستی میگی توهین چیه باور کن کسی مجبورت نکرده بیای اینجا توهین و اهانت کنی با اینکار هم خودت و هم کسانی رو که ازشون حمایت میکنی زیر سوال میبری
Iran, Islamic Republic of
باور کن نیازی به دلسوزی تو نیست. طرفدار خاتمی و دلسوزی برای نظام و اسلام؟!!
Iran, Islamic Republic of
درسته دیگه. از بالا تا پایین، عوض اینکا بگی خاتمی جونتون چرا به دیدار یه صهیونیست متفمر براندازی شتافته و نظراتش رو در فتنه 88، پیاده کرده، داری میخندی و به خودت میپیچی. توهین نیست. عین واقعیته. هنوزم جوابی نداری. بعدا هم نداری.
Iran, Islamic Republic of
از سیروس جوجه جین پوش چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خودتم نمیدونی چی میگی تا حالا هزاز بار حرفات عوض بدل شده
Iran, Islamic Republic of
نه !! اینکه اون اقلیت متدین وبعضی عوام ساده بهتر بشنا سنش ! مثل فتنه 88 که چند ماه صبوری نظام جواب دادوفریب خورده های موسوی ریزش کردند!همینکه خاتمی منزوی شد از هر دستگیری براش بدتره !
Iran, Islamic Republic of
بعد از 88که همه انتخاباتو پی در پی باختین دلتو به چی خوش کردی
Iran, Islamic Republic of
به وعده خدا، دلمون خوشه. خدای متعال، در قرآن مجید، میفرماید نعمت هایی که به فاسدان میدهیم، شما را نوران نکند. این ها برای اینست که ناگهان، ازشان گرفته شود. شما ببینید در طول تاریخ، اسلام جلو آمده یا عقب رفته؟! اسلام، از یک نقطه شروع شد، اما در انقلاب اسلامی، حکومت پیدا کرد. الان، اسلام و عدالت آن، کابوس عالم کفر شده. پس فردایی که ازش میترسید هم میاد. روزی که خاتمی و دار و دسته اش و از این ها بزرگتر مثل آمریکا و انگلیس و سگ نگهبانشون رژیم صهیونیستی، دیگه نیستن و مردم، با ایمان تر شدند. ما، برای اون روز در تلاشیم. اما شما تصور میکنی در عین فرورفتن، در حال پیشروی هستی!
Germany
توهم در حد لالیگا
Iran, Islamic Republic of
قبر هم توهمه؟ مرگ هم توهمه؟! اینکه هیچی نبود و خدا، بزرگتون کرد توهمه؟! پس اینکه به نعمت های زیاد در حین گناه، دلخوش نکنید، چون قراره ازتون گرفته بشه و جایگاه مفسدین، جهنم ابدی است هم، توهم نیست. بفهم. توبه کن. این افراد ضداسلام ضد مردم، آخرتت را تباه میکنن. برگرد تا فرصت عمر از دستت نرفته.
Iran, Islamic Republic of
مرگ حقه قیامت حقه بهشت و جهنم حقه ولی اینکه شما تقسیم کننده بهشت و جهنم باشی توهمه اینکه فقط شما حقی و مخالفاتون باطل این توهمه
Iran, Islamic Republic of
وعده خداوند عذاب الهی برای اهانت کنندگانه
Iran, Islamic Republic of
پس بازم، فتنه گران اهانت کننده به عاشورای 88، طرفداراشون و احزاب و رهبران سیاسی شون.... چه اهانتی از این بزرگتر؟
Iran, Islamic Republic of
اهانت کنندگان به عاشورا قطعا در قعر جهنم هستن ولی کیا اهانت کردن باید مشخص بشه
Iran, Islamic Republic of
طرفداران سید فتنه گر و جلبک های سبز حرمت عاشورا را شکستند .
Iran, Islamic Republic of
کیا اهانت کردن؟! همونایی که موسوی ملعون، بیانیه داد که امت خداجو هستن. فقط اون که نیست. مسجد لولاگر هم آتش زدن. به پایگاه بسیج هم حمله کردن. علیهولی فقیه نایب امام زمان هم، شعار دادن. همون ها، در هر اغتشاشاتی به حوزه های علمیه حمله میکنن. وقتی هم باهاشون روبرو میشیم، معلومه طرفدار چه طیف و گروهی هستن. طرفدار اصلاح طلبان و در طیف ضداسلام. معلومه که از عاشورای حسینی، ناراحت باشن. همین عاشورا، اونا را شکست داده.
Iran, Islamic Republic of
خداوند جز وعده عذاب هیچ وعده ای به هتاکان نداده
Iran, Islamic Republic of
پس طبق وعده خدا، خاتمی و طرفدارانش رو، عذاب خواهد گرفت. چون خاتمی بود که در سال 80، در دانشگاه تهران، گفت در تقابل دین با آزادی، ارجحیت با آزادیه! در همان دوره، روزنامه های افسادطلب، علیه مراجع تقلید شیعه، مطلب مینوشتن و به حضرت امام حسین علیه السلام، توهین میکردن. اما خاتمی ملعون، مرده بود و کاری نمیکرد. پس منتظر عذاب باشید.
Iran, Islamic Republic of
حالا همین فرد حامی افسادطلبان، تا تونست گفت که معیارها دست خدا است و دست ما نیست! اما الان داره میگه خدا، وعده عذاب داده؟! چی شد تو که بیان معیارهای خدا را، نمایندگی خدا، میدونستی! الان نمایندگی گرفتی؟!
واقعا دروغگو و بیچاره اید.
Iran, Islamic Republic of
خیانت خاتمی، محرز است. کتاب های زیادی در مورد خیانت افسادطلبان و مجمع روحانیون مبارز و شخص خاتمی نوشته شده که میتوانید جستجو و مطالعه کنید.
اما دستگیر نکردن، دلیل پاکی نیست. دستگیری خلافکاران سیاسی، برنامه نظام نیست. چراکه همچون فتنه 88، موجب کشته و مجروح شدن جمعی از مردم میشود. پس خیانت های این فرد را میگوییم. هر کسی فهمید، به نفعش خودش و هر کسی نفهمید، به ضرر خودش. این سیاست، بهتر است.
Iran, Islamic Republic of
از سیروس جوجه اومدی بیرون رفتی سراغ کتاب شک ندارم فردا یه چیز دیگه از خودت در میکنی کلا خیلی باحالی
Iran, Islamic Republic of
جورج سوروس، یک صهیونیست خدمتگذار کاخ سفید و مجری کودتاهای رنگی و انتخاباتی است که دفترش، دیدار با خاتمی را تأیید کرده و گزارش وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، این موضوع را تأیید کرده است.
روزنامه کیهان، از جمله کسانیست که بارها این موضوع را بیان کرده و همه شکایت های خاتمی برای کذب نشان دادن این دیدار، به طور کامل، رد شده است.
فتنه 88، مو به مو، بر اساس نظریات جورج سوروس و جین شارپ بود. همه هم دیدند که کودتای رنگی نافرجامی اجرا شد.
خب، معلومه که چرا از اول نظرات، مثل مار سر بریده، داری به خودت میپیچی که اسم سوروس نیاد!
مرگ بر نوکران سوروس
Iran, Islamic Republic of
جوج سیروس عجب جوجه ایه بس کن برادر خسته نشدی
Iran, Islamic Republic of
نه خسته نشدم. هروقت تو و اون سید فتنه گر مردید، بس میکنم. آخرش جواب ندادی چرا با جوروج سوروس دیدار کردید؟!
United States
تازه جوج سیروس زیر زبونش مزه کرده مگه میتونه بس کنه
Iran, Islamic Republic of
مگه جواب دادی که بس کنیم؟! خاتمی با لباس روحانی، به دیدار برانداز آمریکایی میرود برای چه؟!
Iran, Islamic Republic of
جوج سیروس فقط یه جوجه است بی خیالش که به جایی نمیرسی
...
Iran, Islamic Republic of
اقای خاتمی نباید فراموش کرده باشند که بعد از وطن فروشی های فتنه 88 بسیاری از مدعیان اصلاحات عملا به عوامل سازمان سیا ، انگلیس ، اسرائیل ، امیر عبدالله سعودی تبدیل ودر اوج ذلت ازهمراهی و گرفتن پول از مرتجع ترین ودیکتاتور ترین دشمن خبیث این مردم ابائی نداشتند...
Iran, Islamic Republic of
مسعودی و جوجه سیروس از کجات در کردی برادر؟
Iran, Islamic Republic of
از تو سوابق شما درآورد. سند داره.
Iran, Islamic Republic of
سوابق شما سندم داره؟
Iran, Islamic Republic of
سوابق فتنه گران داره
Iran, Islamic Republic of
در سوابق یه انسان، سند وجود نداره؟!
Iran, Islamic Republic of
حتما سندش هم پیش شماست؟ بابا بیا بیرون از توهم داری خودتو نابود میکنی
Iran, Islamic Republic of
بله سندش پیش همه ماست. اطلاعات ایران، مورد تأییده. ضمن اینکه دستورالعمل های جورج سوروس، یک به یک در فتنه 88، اجرا شد.
آدم یاد ازهاری میفته که به شعارهای مردم میگفت نواره. بازم میگی نواره؟!
Iran, Islamic Republic of
لطفا کامل منتشرکنید
قاسم اباذری
اولا این خاتمی باید از خیانت های که به این کشور کرده عذرخواهی کند بعدا کارهای که خرابکرده برای درست کردنش پیشنهاد بدهد
Iran, Islamic Republic of
اونایی که اختلاس سه هزار میلیاردی کردند و جنایت کهریزکو آفریدن باید عذر خواهی کنن
Iran, Islamic Republic of
خاوری هم جزو حزب کارگزاران بود .
Iran, Islamic Republic of
اصلا خیانت خاوری، در حد خیانت های خاتمی نیست. خاوری مال برد، اما این خاتمی فتنه گر، مثل میعود رجوی، به جنگ نظام اسلامی اومده. شما منش و نگرش سیاسی طرفدارانش که از سلطنت طلب تا وهابی و منافقین و فتنه گر و اراذل و ادباش هست ببینید!
Iran, Islamic Republic of
رکورد اختلاس با رقم 12000 میلیارد تومان در دولت یازدهم در صندوق ذخیره فرهنگیان شکسته شد.
خاتمی
محسن
Iran, Islamic Republic of

ذره ای وجدان داشت باید از شرمندگی و خجالتی می مرد!!! ...
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی پس از آنکه با آب و صابون روی خود را شست، بقیه را برای خاتمی ببرد!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی منفور و وطن فروش به فکر مردم ایرانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بازم قیاس به نفس؟ خسته نشدی اخوی؟ در ضمن مهم نظر مردمه نه شماها و نظر مردم هم معلومه که یک نمونش پیروزی سی بر صفره
Iran, Islamic Republic of
داداش معني منفور رو مثل اينكه چپه ياد گرفتي!
عباس گودرزی
سلام نقش رسانه ها در تحلیل افراد دلسوز یامغرض بسیار مهم و جهت دهی افکار عمومی به سمت دلسوزان و هوشیار نمودن آنها ازتوطئه های مغرضان لازم است لذا رسانه نباید نظرات مغرضان را منعکس و تصویر آنها را منتشر نمایند . خائنین به نظام و ملت اگر مورد پیگرد قانونی قرار می گرفتند امروز چنین وضعیتی نداشتیم . شفاف سازی جرم مجرمان و تنبیه آنها در حد خیانتشان باعث می شود مسئولین آینده خیانت نکنند و مردم از نظام مایوس نشوند
Iran, Islamic Republic of
شما برو به گفتگوی تمدن هات بچسب. یادمون نرفته که در دوره دوم دولتت به کلی اقتصاد رو بیخیال شدی و چسبیدی به گفتگوی تمدن ها و افتضاحات کنفرانس برلین رو به وجود آوردی.
خاتمی. فکر و ذکرت برداشتن حجاب از سر زنان بود که تا حدودی موفق شدی. کارنامه اقتصادیت چنگی به دل نمی زند. نتیجه گندهای اقتصادی و فسادهای اطرافیان تو انتخاب شدن احمدی نژاد بود.
Iran, Islamic Republic of
گفتگوی تمدن هاش را هم از فرح پهلوی کپی کرده بود !
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست
United States
...
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم. عذرمیخوام.
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
بازم که اشتباهی شدی کجایی برادر؟
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست
United States
جناب خاتمی‌؛
اگر راهکار اقتصادی داری!! چرا در دولت خودت و خصوصا دور دومت اوضاع مملکت مثل الان شد!؟؟؟
چرا شعار مردم این بود(((فقر، فساد و تبعیض-احمدی نژاد به پا خیز)))!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای خاتمی! راهکار کنترل تورم، کنترل نقدینگی است نه دامن زدن به دعواهای سیاسی. جنابعالی بهتر از هر کس می دانید که به بهانه اینکه مسکن مهر و پروژه های عمرانی تورم زا هستد، کل مملکت را تعطیل کردند. حالا مشخص شده نه تنها نقدینگی کنترل نشده که 4 برابر شده....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه در فتنه 88 نقشی داشته باشه خدا ازش نگذره چون امیدوجسارت امروز دشمنان ما به خاطر همان فتنه 88 است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ / هههههههههههههه
ازش نگذره ؟ باید بگی خدا لعنتش کنه
Romania
سلام
جهان نیوز
راهکارهای خاتمی درسته ، مردم به همه بی اعتماد شدند.
اقتصاد در سایه امنیت روانی جامعه درست میشه ، نه با سیاست های چوب و چماقی . برادر دست از این اراجیف بردارید ممکلت به باد میدید
البته اگر تا حال چیزی مونده باشه
رامین
Iran, Islamic Republic of
علیک السلام
نکنه خبرو خوب نخوندی گفته که خاتمی که از روحانی حمایت کرد و گفت به ایشون رای بدید دستپخت ایشونو الان داریم میچشیم حالا باز بگو خاتمی درست گفته
قزوین
Iran, Islamic Republic of
بمیرید و بمانید ، باید بدانید که خاتمی خائنه
آدم خائن هم مفسده و مفسد هم مجاز به اعدامه
انقدر داد آدم دو دمو دو رو را به سینه ات نزن
و اراجیف خاتمی را گوش نکن
خاتمی در سال 88 نشان داد که واقعا دستش تو دست دشمنان جمهوری اسلامی بوده
راستی نامه خاتمی ، برادرش و دیگر سر سپرده های امریکا به اوباما برای تحریم ایران را بیاد داری یا که در هپروتی ؟!
Iran, Islamic Republic of
نتیجه این توهمات شکستهای پی در انتخابات سالهای اخیره و اگر با این توهم جلو برید شکستهای بعدی هم حتمیه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگر به فتنه گری و براندازی ادامه بدید، عذاب خدا، هست که به شما نزدیکه.
Germany
شما عذاب خداوند شما را احاطه کرده باشد چگونه اینقدر با اطمینان سخن میگویید و نزدیکی غذاب را چگونه میبینید
Iran, Islamic Republic of
به ابن دلیل با اطمینان صحبت میکنیم که خدای متعال، مفسدین و فتنه گران رو عذاب میکند و تمام معیارها را هم، صریحا بیان فرموده است. شما هی به مردم میگویید از کجا معلوم! اما نمیگویید خدا، چه معیارهایی معرفی کرده است تا معلوم شود از کجا معلوم.
اطاعت از ولی فقیه و هر انسان صالحی، و مبارزه با دشمنان اسلام، از مهم ترین معیارهاست. ببینبد که کاملا خلاف این معیارها هستید. از اینجا معلوم!
Iran, Islamic Republic of
خداوند مفسدان و فتنه گرانو عذاب میکنه اونوقت به شما چه مربوطه؟ مگه شما خداوندی و نکنه خدای نکرده خودتونو نماینده خداوند در روی زمین میدونین؟ این توهمات به بد جایگاهی رهسپارت کرده
Iran, Islamic Republic of
هاشمی، خاتمی، موسوی، کروبی و اصلاح طلبان، فتنه کردند و حتی با حمایت های آمریکا، صهیونیست، و سلطنت طلبان، مرز بندی شفاف و زبانی و عملی هم نکردند. حتی حرمت شکنان عاشورای حسینی را، مردم خدا جو، نامیدند. این ها، برای شناخت نفاق افسادطلبان، کافی نیست؟! ما علم غیب نداریم. ما، اعمالتان را می بینیم.
Iran, Islamic Republic of
حتما سندت هم دست جوج سیروسه؟ دلتو خوش کن تا صبح دولتت بدمد
Iran, Islamic Republic of
سندش رو افراد معتبر منتشر کردند و تأیید هم شد.
Iran, Islamic Republic of
سند دیدار خاتمی با جورج سوروس رو، در کف خیابان دیدیم. فتنه 88، سند اون ملاقات شوم بود.
Iran, Islamic Republic of
صبح دولت خاتمی، وضعیت فعلیه که مردم دارن می بینن. مرگ بر خاتمی
Iran, Islamic Republic of
اصلا مطمئن نباش چون خداوند با هتاکان و بد زبانان هیچ ارتباطی نداشته بلکه عذابشان نیز خواهد نمود
Iran, Islamic Republic of
خداوند هتک حرمت کنندگان عاشورای 88 و حامیان سید فتنه گر را عذاب خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
با افشاکنندگان خاتمی منافق و تیمش چی؟! مورد لطف خدا، هستند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
معلومه کی مملکت رو به باد فروخت.
United States
به قول حسن فریدون مردم دیگر شما را نمی خواهند به عقب برنمی گردیم
Iran, Islamic Republic of
باور کنید اگر خاتمی یک سیاستمدار تو کشور امریکا بود تا حالا به خاطر خیانتهایش یا علنی اعدامش کرده بودند.یا سرش را زیر اب کرده بودند.ولی اینجا اینقدر باهاش کار نداشته اندکه پرو شده و دوباره سودای قدرت زده به سرش.فقط شما طرفدارهایش بگویید.ایا ننگی بدتر از کسب تکلیف از شاه وهابی عربستان برای انتخابات سال 88 است.اگر هست بگویید تا ما هم بدانیم.
Iran, Islamic Republic of
احسنت به برادر آمریکا شناس. دلتو به همونا خوش کن چون اینجا ایرانه
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
دیگر حنای ممد ... رنگ نداره
ممد اگه مرد هست و راست میگه
بچه هاشو ( آقازاده ) را از خارج بگه که بیان همینجا ایران زندگی کنند ، تا شاید کمی باورش کنیم
Iran, Islamic Republic of
پیروزی خرد کننده سی بر صفر نشانه حنای پر رنگ سید مظلومان محمد خاتمیه
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر فتنه گر.
Iran, Islamic Republic of
همیشه طلبکاران. یه جو کار بلد نیستن و فقط طلبکارن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب ممد خاتمی
بالا بری پایین بیای بازم خائنی و منفور
خدا رحمت کنه آیت الله خاتمی را که فرمود
پسرم ( محمد خاتمی ) غربزده شده است
Iran, Islamic Republic of
خداوند به خاتمی عزت داده و محبوب قلب مردم شده حالا چپ بری راست بری بالا بری پایین بیای خودتو به درو دیفار بکوبی یا نکوبی هیچ کاری از دستتون برنمیاد!!!!!!
امید
Iran, Islamic Republic of
...
رضایی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
خدایی این سید بزرگواراونقدر محبوبه چرا؟چون خدابهش عزت داده حالا شما هی علیه ایشون بنویسید
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بعد از فتنه منفور و مطرود ملت شد.
حامد
Iran, Islamic Republic of
این دولت رو همین فراکسیون امید و خاتمی و اصلاح طلبان زمین زده اند. وضع کنونی نتیجه تفکر اصلاح طلبی و نتیجه تفکران و منش امثال خاتمی و هاشمی است....
United Arab Emirates
ایشون مگه اقتصاددانه اگه هست چرا غالب راهکارهاش ربطی به اقتصاد نداره؟
خوب برخی از این ها رو وزرای ایشون هم میگن دیگه ولی اوضاع کشور رو ببین.
حامد
Romania
ما که دیدیم به هر چی اصولگرا و اصلاح طلب،زنده باد ایران،نه یک حرف اضافه،نه یک حرف کم
United States
تو اگر طبیب بودی سر خود دوا کردی. ۸ سال فرصت داشتی برای مملکت کار کنی حالا که به عقب نگاه میکنی چی میبینی غیر ضرر و ضربه به مملکت. البته اون موقعه آدم کس دیگ ای بودی ...
Iran, Islamic Republic of
میشه لطفا اتهامات آقای خاتمی را بگویید. فعلا که بجز دوره ریاست جمهوری ایشون ، برخی معاونان و وزرای بقیه دولتهای پس از ایشون تو زندانند!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مشارکت در فتنه 88 و خیانت به کشور مهم ترین اتهام ایشان است .
صابر
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگر منتشر میکنید کامل منتشرنمائید
آقای خاتمی نباید فراموش کرده باشند که بعد از وطن فروشی های فتنه 88 بسیاری از مدعیان اصلاحات عملا به عوامل سازمان سیا ، انگلیس ، اسرائیل ، امیر عبدالله سعودی تبدیل ودر اوج ذلت ازهمراهی و گرفتن پول از مرتجع ترین ودیکتاتور ترین دشمن خبیث این مردم ابائی نداشتند .وحتی بارذالت تمام از دشمنان جنایت کارتقاضای تحریم ملت بزرگ ایران را داشتند ..بنا بر این پس از این خیانت ها جریان مذکور که که عملا ار پادوئی برای برای امیرعبدلله سعودی تاجیره خواری BBC و اهانت به مقدسات و...را در کارنامه خود دارند ،بااستفاده ار نقاب نفاق تلاش بیهوده میکنند با عوام فریبی جریان خود را مطرح نمایند .آیا مردم حاضرند به همراهان آمریکا انگلیس وجنایتکاران صهیونیست اعتماد کنند ؟ آیا مردم وطن فروشی خیانتکاران را بخشیده اند؟از دید انسان های فرهیخته امروز هم عوامفریبی احمدی نژاد مردود است هم نفاق و وطن فروشی فتنه گران مدعی اصلاحات .اکنون مدتهاست جناح بندی های گذشته کاملا منسوخ گردیده ودو جبهه اصلی حق وباطل .خودنمائی می‌کنند. جبهه حق مبتنی برپیروی از خدا و رهنمودهای پیامبر اکرم (ص ) همراه با بندگی خدا ،امانت، صداقت ، پاکی و... و جبهه باطل مبتنی بر پیروی از شیطان ،همراه با فریب ، نفاق ،اختلاس ، و دروغ و وطن فروشی ،خیانت به مردم و اسلام است . برای روسفیدی درقیامت و نجات از گروه پرستی های کورکورانه حق را بشناس واز آن پیروی نموده.وبه آن توصیه کن .
Iran, Islamic Republic of
حق را با حق باید سنجید نه با سخنان شما برادر گرامی و مردم هیچ وقت خادمین خود را فراموش نمیکنن و همینکه بعد از اینهمه تخریب مردم به کاندیدای مورد نظر خاتمی رای میدن نشانه عمق دید مردمه و آگاهی آنان و لطف و عنایت خداوند به این سید مظلومه
Iran, Islamic Republic of
مردم امروز از رای به لیست امید و کاندیدای مورد حمایت خاتمی به شدت نادم و پشیمان هستن .
Iran, Islamic Republic of
از این حرفا چن ساله میزنین ولی بعد از هر انتخابات شکستی سنگین نصیبتون شده و بازم در انتخابات بعدی شکستی سنگنیتر نصیبتان خواهد شد انشاالله
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
اگر این اقا ازگذشته خود توبه نکند خسرت دنیاو الاخرت است اگرچه :
1- لباس روحانیت را غصب کرده باشد
2- خود رامنتسب به رسول خدا کرده باشد
3- به ظاهرعده ایی هوادار داشته باشد
علاوه بر ان این اقا در گناه و کاستی های این دولت نیز بسیار مقصر ند و بنده بنوبه خود بواسطه تمجید های این اقا که باعث شد عده ایی عوام الناس دو باره به روحانی رای بدهند راضی نیستم
و متعجبم که چگونه می خواهد در دادگاه عدل الهی جوابگوی اعمال خود باشد با اینکه به ظاهر اخوند وشیخ است و بقول امام ضرباتی که اسلام از روحانیت بی تقوا و تربیت نشده خورده از هیچ قشر دیگر ی نخورده است
United States
بازم که وصل به غیب شدی اخه چه کاره ای که خسرالدنیا و الاخره تعیین میکن؟ به خودت بیا برادر
Iran, Islamic Republic of
بله ما به غیب وصلیم بله این ماییم که بهشت و جهنم رو تقسیم میکنیم اصلا همه چیز ماییم حرفیه
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
همه ما در معرض امتحانیم اگر به خدا وروز جزا ایمان اورده باشیم واین وعده خداست اگر مسلمانی واین نیاز به غیب و غیره ندارد قران بخوان برادر انشاء الله قران را که دیگر انکار و تکذیب نمیکنی سوره عنکبوت ایه 1
اقای خاتمی هم از این قاعده الهی مستثنی نیست مگر از دایره ایمان او را خارج بدانی که انشاالله نیست
اگر امام خمینی را قبول داری که بسم الله والا ما را با شما حرفی نیست
امام فرموده اند که ولایت فقیه ولایت رسول الله است ( البته در زمان غیبت ان در دانه خلقت مهدی موعود (عج)
اقای خاتمی که ادعای هواداری او را میکنی در سال 88 بر حکومت رسول خدا خروج کرد و باعث ریختن خون 25 تا 30 فرد مظلوم وبی گناه شد ه است اگر چه حکومت بواسطه برخی مصالح فعلا او را ازاد گذاشته است اما او قطعا و حتما در دادگاه عدل الهی مسئول است مگر اینکه خدا را عادل ندانیم امیدوارم خدا را شما عادل بدانی و الا تو هم .......
مخاطب محترم من - حق با معیارحق سنجیده می شود و غیر از 14 معصوم هیچ کس دیگر ی معیار حق نیست پس اخرت خودت را با سرنوشت یک خائن به دین ومملکت گره نزن که تو هم خسرت ادنیا والاخره خواهی شد
چون فردای قیامت هر کسی را با امامش محشور می کنند
Iran, Islamic Republic of
امام امت و ولی امر مسلمین اصلا و ابدا اهانت کنندگان و بی ادبان و خود حق پنداران را قبول ندارند
Iran, Islamic Republic of
وقتی پیامبر گرامی اسلام هدف از بعثت را رشد و تعالی اخلاقی انسان بیان میکنند و میفرمایند انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق ما اگر موازین اخلاقی را رعایت نکنیم از اسلام دور شده ایم چون اسلام اول از همه دین اخلاق است
Iran, Islamic Republic of
اخلاق پیامبر، شدت علیه دشمنان از جمله فتنه گران، و دوستی با مؤمنان بود. درست برعکس سید فتنه گر و سایر فتنه گران.
اخلاق پیامبر، زدن سر فتنه بود. پیامبر بزرگوار عالم، هم جنگ داشتند و هم رحم. هم حکم قصاص را اجرا میکردند، هم میبخشیدند. این، تعقل پیامبر است.
پس سعی نکن اسلام آمریکایی رو، همانطور که در میتینگ های افسادطلبان ترویج میشود، به خورد مردم بدی.
Iran, Islamic Republic of
تعالی اخلاقی فتنه گران رو، در فتنه 88 و لخت کردن رهگذران دیدیم. اخلاق مناسب برای برخورد با مجرمین فتنه گر، افشای جرایم فتنه گران، و قطع کردن سر فتنه است. کاری که حضرت رسول الله، با کفار و منافقین، میکرد. نمونه اش، فتح مکه. حمله به کفار، از همان پیامبر است.
Iran, Islamic Republic of
ماشالله چقدر کارشناس دین هم داریم بین یک مشت بچه ۱۷ ۱۸ ساله
خط و نشون میکشن برای روحانیت اصیل
شما به فکر قبر خودت باش
نگران بقیه نباش
علی
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر منافقان و خوارجان زمانه
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر محبوب ملت سید محرومان و مظلومان سید خندان سید محمد خاتمی
Iran, Islamic Republic of
لعنت خداوند بر فتنه گران و وطن فروشان خائن .
آدرس
Iran, Islamic Republic of
از مظلومیت امیر کبیر همین بس که خاتمی را با آن بزرگوار مقایسه می کنند.....
Iran, Islamic Republic of
خاتمی قهرمان امیرکبیر زمان
Iran, Islamic Republic of
تن امیرکبیر توی گور لرزید !
عباس
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خاتمی....
جهان نیوز یک مقدار وجدان را بیدار نگه دار
صابر
Iran, Islamic Republic of
یکی از مشکلات کشور ما وجود امثال همین خاتمی است که هم وطن فروش هستند و هم خائن به مردم و مملکت.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی دوستت داریممممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
خاتمی برو که دیگه بر نگردی .
Iran, Islamic Republic of
سید کجایی مرد دلمون تنگه برات!!!
United States
قدر احمدی نژاد را ندانستید دچار بلا شده اید.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خود آخر مصیبت بود!
Iran, Islamic Republic of
...
جواد
Iran, Islamic Republic of
خدایا مارو از حب وبغض هایی که تو راه تو نیست نجات بده
الهه
Iran, Islamic Republic of
هر چی بگه من که قبولش دارم زمان خودش زندگی شادی لبخند خوشبختی همه چی بود خدا کند که بیاید
Iran, Islamic Republic of
حتما خواهد آمد کسی را توان مقابله با مهر محبت و دوستی نباشد
Iran, Islamic Republic of
ملاک درستی و الگو بودن یک انسان میزان تطابق اعمال او با معیارهای خدا، در قرآن و سنت است، از جمله مردمی بودن، مسرف نبودن، غصب نکردن مسؤولیت، جهاد با دشمنان، اطاعت از اولوالامر (فقیهان)، صداقت، دعوت به اسلام، نهی از زشتی ها، حفظ بیت المال، برپایی دین در جامعه، و... . بر این اساس، خاتمی یک شخصیت ضداسلامی، ضدمردمی، خیانتکار، و رفوزه است. خیلی هم واضح است. پس دشمن خدا را، دوست نداشته باش که در همه گناهاش شریکی.
اما دوران دولت خاتمی. از نظر اقتصادی، عمده نفت فروشی کرد که در بلندمدت، آسیب زاست. یعنی کسب وار را بهبود نبخشید. اما چون اصل، همان دین است که عرض کردم، اگر تمام کشور را طلا میکرد هم، باز شایسته ننگ و نفرین بود به دلیل خیانت هایش. سوره والعصر را بخوان. سه آیه بیشتر نیست. جواب شما را داده است.
Iran, Islamic Republic of
کسب و کار را بهبود نبخشید.
Iran, Islamic Republic of
تو فتنه 88 پرونده خوب خودش را خراب کرد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
افسادیون، در دوره دولت خاتمی، اول دین مردم رو گرفتند....
Iran, Islamic Republic of
در دوره جدید هم، دنیای مردم رو گرفتند. کسانی که هم دینشون توسط افسادیون دزدیده شده، هم دنیاشون، از دزده حمایت میکنن. بیچاره اند.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی مرد اخلاق و مهربانی امید مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
امید مردم ایران به خداست فتنه گران مردود هستن .
Iran, Islamic Republic of
احسنت. اما فتنه گران و طرفدارانشان، از خدا، جز کلمه ای برای فریب مردم، نمیدانند. خدای این ها، جانشان و جیبشان است. دیدیم چه هزینه عظیمی در فتنه 88 کردند. پول آن همه تجمع، توزیع مانتو و شال و تی شرت سبز رایگان، برگزاری همایش ها با غذا، و...، از کجا بود؟ از پول حلال، خرج فتنه شد؟
Iran, Islamic Republic of
سید محمد خاتمییییییییییییییییی مرد مهربانی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سید محمد خاتمی سید مظلوم
Iran, Islamic Republic of
سید فتنه گر
اصلاح طلب پشیمان
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر همه کسانی که با مردم فریبی و وطن فروشی به جمهوری اسلامی ایران خیانت کردند .
Iran, Islamic Republic of
خاتمی مرد اخلاق
Iran, Islamic Republic of
از اون برادری که خیلی باهاش کل کل کردم امیدوارم از من ناراحت نشده باشه نه من ایشونو میشناسم نه ایشون منو فقط نظراتمونو گفتیم امیدوارم اگه ناراحت شده ببخشه منو. برای همه آرزوی سلامت و موفقیت دارم خدا یارو نگهدارتون
Iran, Islamic Republic of
خدا، خاتمی را که بذر بی دینی و آمریکاپرستی را در جامعه پاشید و آخرت مردم به ویژه جوانان را، سوزاند، لعنت کند....
علی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه تکرار خاتمی سیب زمینی پانزده هزار تومانی سر سفره مردم.
نتیجه دخالت خاتمی برای شهردار شدن نجفی و قتل همسرش با پنج گلوله.
نتیجه در قلب مردم بودن خیالی عده ای باعث قتل های زنجیره ای خاتمی.
مردم ایران سی سال دیگه متوجه خیانت های خاتمی خواهند شد.
عجله نکننین. مردن برای خاتمی عروسیه.