کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرچمدار ایران در بازی های آسیایی مصدوم شد

15 مرداد 1397 ساعت 8:12

کیمیا علیزاده به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی های آسیایی 2018 را از دست داد و با تصمیم کادر فنی ملیکا میرحسینی جایگزین وی می شود.


به گزارش جهان نیوز،  تیم‌ملی تکواندو کشورمان که تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی پشت سر می‌گذارد، اردوی ده روزه ای را در کرج بر پا کرده است.
 

کیمیا علیزاده ملی پوش اعزامی به بازی های آسیایی 2018 - جاکارتا در تمرین صبح امروز (یکشنبه - 14 مردادماه) تیم ملی دچار آسیب دیدگی عضلانی شد. پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی و بررسیMRI توسط دکتر رازی مشخص شد که ACLزانوی چپ کیمیا دچار آسیب جدی شده است و قادر به همراهی تیم در بازی های آسیایی نمی باشد.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی ملیکا میرحسینی ملی پوش تکواندو کشورمان که در تورنمنت بین المللی کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا شده بود جایگزین علیزاده در وزن 67- کیلوگرم می شود.

ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، الهه شیدایی در وزن 53- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن 57- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن +67 کیلوگرم دیگر نفرات اعزامی به بازی های آسیایی هستند. 

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه به مدت 5 روز در اندونزی برگزار می‌شود.
 
این دختر تکواندوکار که اولین مدال تاریخ ورزش زنان ایران را در المپیک 2016 کسب کرده بود، اخیرا توسط هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به عنوان پرچمدار ایران دربازی های آسیایی 2018 انتخاب شد. با این مصدومیت و با توجه به غیبت علیزاده در بازی های آسیایی باید منتظر معرفی پرچمدار جدید کاروان ایران از سوی کمیته ملی المپیک باشیم.

منبع: ورزش سه

 


کد مطلب: 632030

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/632030/پرچمدار-ایران-بازی-های-آسیایی-مصدوم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com