پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

دستگیری عوامل تخریب‌کننده اموال عمومی دراشتهارد

يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 631983
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری تعدادی از عوامل تخریب‌کننده اموال عمومی و بیت‌المال در اشتهارد خبر داد.
دستگیری عوامل تخریب‌کننده اموال عمومی دراشتهارد
به گزارش جهان نيوز، حاجی رضا شاکرمی اظهار داشت: موضوع اغتشاشات و مطالبات اقتصادی مردم دو بحث و موضوع متفاوت است.

وی افزود: مردم در زمینه اقتصاد مطالبات و اعتراضاتی دارند و دولت نیز باید به این مطالبات اقتصادی و معیشتی رسیدگی کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه اعتراضات اقتصادی مردم به حق است و دولت باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد، عنوان کرد: این اعتراضات باید از مجاری قانونی و قانونمند پیگیری شود و نباید از راه‌های غیرقانونی این مشکلات مطالبه شود.

شاکرمی با بیان اینکه مسئولان همه به دنبال حل مشکلات هستند، عنوان کرد: خانواده‌ها به فرزندان خود آموزش دهند که در این تجمعات غیرقانونی شرکت نکنند، چون دشمن به دنبال کشته‌سازی، ترویج ناامنی و ایجاد درگیری است.

وی با بیان اینکه این خطرات باید توسط خانواده‌ها به فرزندان منتقل شود، گفت: خانواده‌ها باید فرزندان خود را نسبت به خطرات احتمالی این تجمعات مطلع کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در مورد دستگیری تعدادی از عوامل اغتشاش‌گر در شهرستان اشتهارد عنوان کرد: چند نفر در رابطه با تجمعات غیرقانونی و تخریب اموال عمومی و بیت‌المال دستگیر شدند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
برای بعضی از نوجوان ها این تجمعات یک تفریح است. از بس گیم بازی کرده سیگار کشیده هر غلطی کرده فکر می کنه اینم یک نوع بازی کامپیوتری است یک خود نمایی برای چند دختر بکنه و ...
Iran, Islamic Republic of
اینها رانه به عنوان تخریب کننده اموامل عمومی محاکمه کنند حمله کنندگان به مدارس امام جعفرصادق ع باید به عنوان ضددین وتشیع وضدانقلاب محاکمه شوند
Turkmenistan
...