پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

​انتقاد تند پزشکیان از ادبیات محمود صادقی

يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 631902
نائب رئیس مجلس در واکنش به اظهارات محمود صادقی و حمله و اتهام زدن او به قضات کشور با عنوان سوال از وزیر اقتصاد گفت: شما می‌توانید سوال کنید، اما نسبت به قضات چنین صحبت‌هایی کردن، درست نیست. شما کل قضات را زیر سوال می‌برید و این کار صحیح نیست.
​انتقاد تند پزشکیان از ادبیات محمود صادقی
به گزارش جهان نيوز، مسعود پزشکیان که ریاست اداره بخش پایانی جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، در واکنش به اظهارات محمود صادقی و حمله و اتهام زدن او به قضات با عنوان سوال از وزیر اقتصاد گفت: شما می‌توانید سوال کنید، اما نسبت به قضات چنین صحبت‌هایی کردن، درست نیست. شما کل قضات را زیر سوال می‌برید و این کار صحیح نیست.
 
وی افزود: در چارچوب صحبت کنید و وارد بحث‌هایی نشوید که بخواهید کل نظام را زیر سوال ببرید. طوری حرف نزنید و جلسه را به شکلی درنیاورید که همه متعرض بشوند.
 
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: مطالبی که از پشت تریبون گفته می‌شود طوری نباشد که کل قضات را زیر سوال ببرد. نوع ادبیات حساب شده و دقیق باشد. این نوع گفت‌وگو از تریبون جمهوری اسلامی با این ادبیات درست نیست.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
اظهارات بی پایه و افراط در اتهام زنی محمود صدقی به حدی رسیده که دیگه شخصیت های اصلاح طلب هم بهش اعتراض کردن. بازهم جای شکر داره که در میان اصلاح طلبان کسانی مانند پزشکیان هم وجود دارند
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا یک نماینده مجلس هر چی از دهن درمیاد میتونه بگه و کسی کاریش نداشته باشه هر چند بارها دروغ بودن گفته هاش ثابت شده ؟؟؟
جالبه کسی هم کاری باهاش نداره؟؟؟
ازش میترسن؟؟؟؟
یا خلاء قانونی داریم؟؟؟؟