چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

سکوت کی روش بی جواب نمی‌ماند

يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 631841
کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی فوتبال ایران هنوز جوابی برای تمدید قرارداد به مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نداده است.
سکوت کی روش بی جواب نمی‌ماند
به گزارش جهان نيوز، کارلوس کی روش در روز های اخیر به استراحت در پرتغال مشغول است و هنوز جوابی برای پیبشنهاد ایران و سر مربیگری ایران تا پایان جام ملتهای آسیا نداده است.

با توجه به شروع اردو های تیم ملی فوتبال ایران در شهریور ماه مسئولانفدراسیون فوتبال باید هر چه سریعتر تکلیف تیم ملی فوتبال را مشخص کنند و در صورتی که کی روش نخواهد به ایران بیاید و یا به پیشنهادات دیگرش جواب مثبت بدهد باید سر مربی تیم ملی فوتبال سریع نامشخص بودن وضعیتش مشخص شود.

زمان آکاه سازی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی های ملتهای آسیا محدود است و فدراسیون فوتبال در صدد است که ضمن پیش بینی شرایط جدایی کی روش،گزینه هایی را برای سر مربیگری تیم ملی فوتبال در نظر بگیرد.

کی روش این روز ها پیشنهاد قابل توجهی از کره ای ها دارد و احتمال اینکه برای تمدید به ایران نیاید زیاد است.شایعات از بررسی هایفدراسیون فوتبال روی چند مربی برای جایگزینی کی روش خبر می دهد در حالیکه فدراسیون فوتبال این موضوع را هنوز تایید نکرده است.

منبع: پارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *