پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سقوط یک هواپیمای دیگر در سوئیس

يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 631732
ساعاتی پس از کشته شدن یک خانواده 4 نفره در اثر سانحه هوایی، هواپیمایی دیگر در این کشور سقوط کرد که تلفات آن هنوز مشخص نشده است.
سقوط یک هواپیمای دیگر در سوئیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، یک هواپیمای کوچک که هنوز تعداد سرنشینان آن مشخص نیست در کوه های آلپ در کشور سوئیس سقوط کرد.در حالی که هنوز مقام های دولتی جزئیات چندانی درباره این حادثه نگفته اند، شرکت هواپیمایی محلی JU-AIR گفت که این هواپیما ظرفیت حمل 17 مسافر به همراه 2 خلبان را داشته اما هنوز معلوم نیست که هنگام وقوع حادثه چند سرنشین داشته است.

این هواپیمایی در تارنمای رسمی خود با اعلام خبر سقوط این هواپیما افزود که اکنون اطلاعات بیشتری در دست نیست.
پلیس سوئیس نیز اعلام کرد که 5 بالگرد و یک تیم امداد و نجات بزرگ به محل این حادثه در کانتون گراوبوندن ، اعزام شده است.

در حالی که هنوز هیچ مقام رسمی درباره تلفات این حادثه اظهار نظر نکرده، روزنامه محلی «بلیک» بدون اشاره به تعداد سرنشینان این هواپیما گفت که همه مسافران آن جان باخته اند.

سقوط این هواپیما در حالی است که ساعاتی پیش هواپیمایی دیگر در منطقه جنگلی در کانتون نیدوالدن در مرکز سوئیس سقوط کرده و باعث آتش سوزی در آن شد.سرنشینان این هواپیما خانواده ای 4 نفره شامل دو کودک بودند که همگی جان باختند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *