جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۷

دلایل گرانی‌های اخیر از نظر وزیر اقتصاد+عکس

شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب: 631698
لیست تمامی افرادی که در دوره اخیر ارز 4200 تومانی دریافت کرده‌اند از طریق بانک مرکزی در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته‌است.
دلایل گرانی‌های اخیر از نظر وزیر اقتصاد+عکس
به گزارش جهان نيوز، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

وظیفه دولت حفظ منابع ارزی کشور و تامین منافع عموم مردم است. متاسفم که ذهن جامعه طی چند هفته گذشته به دلیل سودجویی و رانت‌خواهی عده‌ای خاص بهم ریخته و نظم بازارها نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

همین گروه بدون توجه به منافع ملی، آینده توسعه کشور را به مخاطره انداخته‌اند. در وزارت امور اقتصادی و دارایی تمام ابزارهای نظارتی و اجرایی خود مانند سازمان امورمالیاتی، گمرک و سازمان حسابرسی را به کار گرفته ایم که حق مردم به آنها بازگردد و اخلال‌گران نظام اقتصادی و ارزی هم هزینه رفتارهایشان را بدهند.

لیست تمامی افرادی که در دوره اخیر ارز 4200 تومانی دریافت کرده‌اند از طریق بانک مرکزی در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته‌است. این لیست را به سرعت در اختیار گمرک قرار دادیم تا با صورت دقیق مشخص کنند که چه افراد و شرکت‌هایی ارز دریافت کرده و کالا وارد نکرده‌اند. با این گروه براساس قانون و برمبنای اخلال‌گران نظام ارزی برخورد جدی صورت خواهد گرفت. همچنین سازمان امورمالیاتی هم موضوع را دنبال می کند.

گزارش نهایی با نهایت شفافیت در اختیار مردم و نهادهای ذی‌ربط قرار می‌گیرد.

نباید در مبارزه با فساد عقب نشست و ما هم در وزارت اقتصاد در هر سطحی با فساد برخورد خواهیم کرد.



منبع: مشرق
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من تعجب می کنم که با این تخصص و کارایی که وزیر اقتصاد داره چرا دلار تاکنون ۱۰۰ هزار تومان نشده است.
Iran, Islamic Republic of
این حرفهای وزیر نشانه انست که مسئولین یا درک درستی از چرایی و دلایل واقعی گرانی ندارند یا برای مردم چنین وانمود میکنند.که هدو بد و زشت است و چاره حل مشکلات مردم نیست
Iran, Islamic Republic of
دليل گراني تهديد دشمن را اقايون به فرصت براي پر كردن جيب خود تبديل كردند
م ج
Iran, Islamic Republic of
چقدر این دولت چابک هست ؟چند ماه لیست این افراد دست به دست می شه؟آخرچی می شه هیچی؟
حجت
Iran, Islamic Republic of
آخرش میشه لیست نجومی بگیرها !! انقد این الگ(صافی) رو تکون میدن تا اشناها و وابستگان رد بشن برن، تهشم یه چند نفری دل خوشکنک بمونن؟
ته دوم ترش هم درمیاد اینکه کلا یه نفر که واردات با ارز دولتی داشته نصف بیشترکالاها رو به قیمت ارز دولتی عرضه کرده!!!!! نصف کمترش رو هم با قیت بیشتر!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چاقو دست خودشو نميبره .من خودم خودمو افشا كنم
سید
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر با مهمترین سرمایه یعنی اعتماد مردم بازی شد و بدانید مردمی که چند باز زخم خورده اند به این راحتی برنمی گردند و این نظام را هم مردم نگه داشته اند بس است ،اقدام مهم است و ...
مردم کسی نیستند که طراحی ها را نفهمند ...
گیرندگان ارز ،سکه ای که تخلفاتی را انجام دادند و به سرمایه های میلیاردی رسیدند ،آنهائی که به آنها رانت اطلاعاتی دادند ...
هماهنگ های با صرافان ، رابطان با محتکران ارز و سکه . دستوردهنگان با آنها