جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۱

التماس‌دوباره ترامپ در رابطه‌با ایران چیست؟!

جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب: 631401
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی ابراز امیدواری کرد که روند امور میان این کشور و ایران خوب پیش برود.
التماس‌دوباره ترامپ در رابطه‌با ایران چیست؟!
به گزارش جهان نيوز به نقل از سی بی اس نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی جدید ابراز امیدواری کرد که روند امور بین ایران و آمریکا خوب پیش برود.
 
این برای سومین بار ظرف یک هفته اخیر است که ترامپ در مورد رابطه با ایران صحبت می کند.

ترامپ که برای حمایت از نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات سنا به ایالت پنسیلوانیا سفر کرده بود در سخنرانی خود بار دیگر از توافق هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی موسوم به برجام انتقاد کرد و گفت:  من آمریکا را از توافق هسته‌ای وحشتناک، بسیار پرهزینه با ایران که ناکارآمد بود، خارج کردم. امیدوارم همه چیز بین ما و ایران خوب پیش برود. اما به شما می‌گویم، ایران اکنون در مقایسه با چهار ماه پیش، کشور بسیار متفاوتی شده‌ است.

دونالد ترامپ این اظهارات را در ادامه پیشنهاد روز دوشنبه خود مطرح کرده که گفته بود آماده است با رئیس جمهور ایران دیدار کند و هیچ پیش شرطی هم در این زمینه ندارد.

از آن زمان این دومین باری است که رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص رویکرد در قبال ایران صحبت می‌کند. دونالد ترامپ روز سه‌شنبه نیز گفته بود: احساس من این است که آنها به زودی با ما وارد گفتگو خواهند شد. شاید هم این کار را انجام ندهند، این هم اشکالی ندارد.

 *منبع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي
Iran, Islamic Republic of
روش ترامپ اين است كه خون طرف مقابل را بريزي و در حرف ابراز اميدواري كني كه با هم دوست باشيم، اين هم نوعي از شيطان در كنار ساير شيطان ها، و عجيب اينكه يك عده سياسي و تحليلگر و كارشناس ارشد ساده لوح! اين حرف را باور كنند
Iran, Islamic Republic of
شکی نیست ترامپ یکی از کثیف ترین و پست ترین آدمهای روی زمین است. گفتگو کردن با این شخص نه چندان محترم آمادگی برای افتادن در انواع و اقسام چاههای دیپلماتیک و سیاسی و اقتصادی است.
بخشی از تاریخ » حضرت امام ره فرمودند رابطه با آمریکا برای همیشه باید قطع باشد
امام خامنه ای فرمودند دست چدنی در دستکش مخملین.
ان شاالله سیاسیون عزیز این بار توجه کنند.
Iran, Islamic Republic of
گور باباى امريكا و سياستمدارهاش ، چرا به امام خمينى نسبت دروغ ميدى ؟! امام كجا گفت رابطه با يانكى ها تا ابد قطع باشه ؟! انسان مسلم كه دروغ نميگه !
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه ترامپ رو . ولی شما هم تیتری بزنید که مورد تمسخر واقع نشید .
التماس ترامپ ..
ایران را به نابودی کشانده شما می گی التماس .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ترامپ با ابراز تمایل برای مذاکره با ایران بیشتر دنبال جلب افکار عمومی دنیا مبتنی بر اهل مذاکره بودن است و این ایران است که پای میز مذاکره حاضر نمی شود.حتی ایران اگر برای مذاکره هم حاضر شود و وارد مذاکره هم شود بازهم تحریم های خود را عملیاتی می کنه.
Canada
توهم داريد بدفرم!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ترامپ متوجه شده جنگ اقتصادی فشارها مردم رامصطرب و سردرگم کرده به خیال خودش بهترین فرصت برای امتیازگیری وبه زانو در آوردن ایرانی هاست
France
چندبار باید گول بخوریم بسه دیگه آدم بشید
Iran, Islamic Republic of
داره ارزيابي ميكنه پشت ترامپ يك تيم مشاور است . ولي ما وزير و برند كابينه پنج ساله نخواست يك لونه مرغ بسازه و فقط منت گذاشت ...
Iran, Islamic Republic of
التماس؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
India
ترامپ به ایران التماس کرد؟ از توهم درآید دیوانه ها داره کاری میکنه صادرات نفت ایران به صفر برسه