کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تساوی استقلال و ذوب آهن در هفته دوم لیگ

11 مرداد 1397 ساعت 23:30

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در ورزشگاه فولاد شهر در نهایت با تساوی به پایان رسید.


به گزارش جهان نیوز، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال از ساعت 20:45 در ورزشگاه فولادشهر و در حضور نزدیک به 12 هزار تماشاگر با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

استقلال در روزی که در نیمه اول اصلا مقابل ذوب‌آهن خوب کار نکرد ولی در نیمه دوم شاگردان شفر عملکرد بهتری داشتند و با 10 نفره شدن ذوب‌آهن بازی را در اختیار گرفتند و در نهایت به یک تساوی رضایت دادند. ذوب آهن هم با وجود برتری در نیمه اول با اخراج مدافعش سعی در کنترل بازی داشت. با این نتیجه استقلال به امتیاز دوم خود در لیگ برتر رسید و ذوب آهن 4 امتیازی شد.ووریا غفوری با زدن دو گل برای استقلال که هر دو گل باعث تساوی شاگردان شفر شد آمادگی خود را نشان داد. 

داور:بیژن حیدری
کمک‌‌ها:سعید علی نژادیان و محمد عطایی 
اخطار: محمدنژاد مهدی و رضا حبیب زاده و وحید محمدزاده  از ذوب آهن و محمد دانشگر و فرشاد محمدی مهر و آرمین سهرابیان و اللهیار صیادمنش  از استقلال
اخراج:وحید محمدزاده(74) از ذوب آهن و محمد دانشگر (90+1) از استقلال

گل: رضا حبیب زاده( 25) و ادی هرناندز ( 45+ 1) از ذوب آهن و ووریا غفوری (44) ( 56)از استقلال

ترکیب ذوب‌آهن:محمد رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی‌فر،حمید بوحمدان، محسن مسلمان( 76- زبیر نیک نفس)، ادی هرناندز( 80- ابوذر صفرزاده)، رضا حبیب‌زاده ( 26- محمدرضا عباسی) و مهران درخشان‌مهر
سرمربی: امید نمازی

ترکیب استقلال:سید مهدی رحمتی،محمد دانشگر،پژمان منتظری، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی( 76- رضا آذری)، ووریا غفوری و روح‌الله باقری(82- اللهیار صیادمنش)
سرمربی: وینفرد شفر

منبع: فارس


کد مطلب: 631379

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/631379/تساوی-استقلال-ذوب-آهن-هفته-دوم-لیگ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com