جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴۴

انتقاد شدید فرزندان شهدا به آقازاده هتاک+عکس

پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 631367
در روزهای گذشته مهدی مظاهری فرزند رئیس اسبق بانک مرکزی در واکنش به انتقادها به سبک زندگی خودش، کلیپی منتشر کرده است که از آن اهانت به مقام شهدا برداشت می‌شود. بعضی فرزندان شهدا به این کلیپ واکنش نشان داده‌اند.
به گزارش جهان نيوز، در روزهای گذشته برخی کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویری از زندگی مهدی مظاهری فرزند طهماسب مظاهری رئیس کل اسبق بانک مرکزی و همچنین عروسی پسر مرتضی مرادیان سفیر ایران در دانمارک، به سبک زندگی فرزندان برخی مسئولان انتقاد کردند و خواستار شفاف‌سازی نحوه درآمد آنها شدند.


تصاویر مهدی مظاهری با موبایل و ساعت لاکچری

یکی از افرادی که در این بین مورد انتقاد کاربران قرار گرفته، مهدی مظاهری فرزند طهماسب مظاهری رئیس کل اسبق بانک مرکزی است که پیشتر به‌عنوان شاعر و کارشناس اقتصادی در صدا و سیما حضور پیدا کرده بود. مظاهری در واکنش به انتقادات از نحوه زندگی‌اش با پخش کلیپی که  چنین گفت " اگر عده‌ای جون دادند عده‌ای هم پول دادند. حاجی می‌گفت "جان متاعی است که هر بی سرو پایی دارد." اونی که پول میده حسابه! قران گفته باموالکم و انفسکم... من بیشتر از 300،400 میلیون پول ماشین ندادم و دروغم ندارم بگم!!"

این صحبت‌های مهدی مظاهری با واکنش منفی کاربران زیادی مواجه شد که آن را شامل توهین به شهدا می‌دانستند. این کاربران از وی خواستند نسبت به توهین به خانواده شهدا عذرخواهی کند.

یکی از کاربران در صحفه شخصی خود نوشته است: "یک جورهایی راست گفتی البته. آن‌ها بی سر و پا بودند خب. مثلا ترکش خمپاره خورد توی گردن محمد ابراهیم و سرش را داد و شد همت. بی پا هم داریم. حاج محمدحسین عباس زاده. جانباز لرستانی. 38 سال است دیگر دوپایش را ندارد. این‌ها بی سر و پایند دیگر... بی سر و پا اگر نبودند، لابد گردن کلفت می‌شدند و ... این چنین مست می‌شدند و به این افتخار می‌کردند که با اموالشان جهاد کردند! بی سر و پا اگر نبودند حالا به جای اینکه سهمشان از این کشور دو وجب خاک باشد؛ لابد چند هزار متر ملک داشتند و ماشین‌های 300 – 400 میلیونی در پارکینگ آن خانه‌ها بود."

یکی دیگر از فرزندان شهدا در صفحه شخصی خود نوشته است: "مهدی مظاهری، ما بچه شهدا قراره پول جمع کنیم بدیم بهت ببینیم تو میری جون بدی یا نه؟ اونوقت دیگه با سلاله شهدا طرفی"

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت به مزدور که به شهدا توهین کنه
Canada
حتی اگه اصولگرا باشه ؟
Iran, Islamic Republic of
کدوم اصولگرا؟؟ اینا وصولگرا هستند نه اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
ما با هیچ کسی عقد اخوت نبسته ایم. همین امثال آقای روحانی هم زمانی اصولگرا بودند. اصلا چرا باید وقتی کسی از تفکر منفعل و بیکفایتی های اصلاح طلبها انتقاد میکنه باید طرفدار اصولگراها باشه.
هیچکس
انگار شماها فقط بلدید هرچیزی رو به سیاست ربط بدید و جز این هم بلد نیستید
توهین کننده توهین کننده است اصولگرا اصلاح طلب نداره که
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه خیلی گیر کردی تو جناح بازی...بیا بیرون دارن یه کم هوا برسه به مغزت
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران از طرف این آقا و تمام اقازاده بی مایه از خانواده های شهدا مخصوصا مادران عزیزشون عذرخواهی میکنه.....
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم داغ همچین بچه هایی به دل مادرشون بشینه تا بفهمن جون و پول یکی نیست....
Iran, Islamic Republic of
ثروت و قدرت مستی میاره
اونوقت چیزهایی میگن که در حالت عادی نمی گفتن
Iran, Islamic Republic of
جالبه مثل دختر صفدر ذخیره نوبخت که می گه بابام سهمش را (سهم ....سهم ....سهم ش )را از سر سفره انقلاب برداشته ! انقلاب را ارث پدریشون می دانند ...
Iran, Islamic Republic of
امیر مؤمنان علی (ع) فرمود:
"بر عاقل است که خود را از مستی ثروت، مستی قدرت، مستی علم، مستی مدح و مستی جوانی نگه دارد زیرا برای هریک از این ها بوی پلیدی است که عقل را می زداید و وقار را کاهش می دهد."

(کتاب حدیثی غرر الحکم- صفحه 66 )
Iran, Islamic Republic of
میگه "قران گفته باموالکم و انفسکم.."
تفسیر به نفع! خودش میکنه!
ژن خوب باسواد!
قرآن فرموده با مال و جان، با هر دو در راه خدا جهاد کنید. نفرموده یا بامالتون و یا با جانتون!
بلکه هردو را آورده. شهدا هم مالشان و هم جانشان را در طبق اخلاص نهادند. خیلی از شهدا از بابای تو بهتر و باسوادتر و بالیاقت تر برای پستهای چرب و چیلی بودند ولی از این لقمه های مادی گذشتند. اونا هم مالشون و هم جان خود را فدا کردند.

اون پول ناچیزی که ادعا می کنی کمک کردی رو به رخ مردم نکش که ذره ای ارزش نداره.
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه همین پول و اموال رو از کجا آوردی!!!
همین پولا هم از سفره انقلاب به تو رسیده حالا ادعا داری!!!
Iran, Islamic Republic of
فَضََّلَ اللهُ المُجاهِدینَ عَلَی القاعِدینَ اَجرًا عَظیمًا؛
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تو که فهمت از آیه قرآن اینطوریه!!،‌
در مورد آیات زیر هم تاملی داشته باشی ضرری به ين خوبت نمی رسونه.
سوره مبارکه المدثر آیات 11 تا 17
ذَرني وَمَن خَلَقتُ وَحيدًا
مرا با کسی که او را خود به تنهایی آفریده‌ام واگذار!

وَجَعَلتُ لَهُ مالًا مَمدودًا
همان کسی که برای او مال گسترده‌ای قرار دادم،

وَبَنينَ شُهودًا
و فرزندانی که همواره نزد او (و در خدمت او) هستند،

وَمَهَّدتُ لَهُ تَمهيدًا
و وسایل زندگی را از هر نظر برای وی فراهم ساختم!

ثُمَّ يَطمَعُ أَن أَزيدَ
باز هم طمع دارد که بر او بیفزایم!

كَلّا ۖ إِنَّهُ كانَ لِآياتِنا عَنيدًا
هرگز چنین نخواهد شد؛ چرا که او نسبت به آیات ما دشمنی می‌ورزد!

سَأُرهِقُهُ صَعودًا
و بزودی او را مجبور می‌کنم که از قلّه زندگی بالا رود (سپس او را به زیر می‌افکنم)!
Iran, Islamic Republic of
تصورافرادی مثل شما از کشورداری و نفوذ درلایه های حکومت ازبرکت وجودپدرتان بی اندازه شما را ... نموده ، افرادمثل شما که نه جنگ ونه آتش وخون برایتان مفهومی دارد حق دارید با مدل و ماشین وسرمایه که معلوم نیست ازچه طریقی تحصیل کرده اید ابزاری برای هجوم به آرمانها و قداست شهیدانی قراردهید که نون خوردن امروزتو وپدرت ازبرکت وجود انهاست...
Iran, Islamic Republic of
پز بیجا نده
شما مالت را در سایه امنیت حاصل از خون شهدا کسب کردی.
بعد هم مالت را می بردی خط مقدم جبهه ببینم جلوی چندتا گلوله می تونست دوام بیاره؟
چندتا اسیر می گرفت؟
چند تا شلیک می کرد؟
.....
برو و خجالت بکش
...
Iran, Islamic Republic of
باید مشخص بشود اینها پول دادند یا بر عکس پولها را جمع کردند؟
Iran, Islamic Republic of
هر چی واداده تر جون دادن سخت تر
مقدم
Iran, Islamic Republic of
أمثال شماها با جان شهدا صاحب قدرت و ثروت بادآودره شديد ،إن شاء الله خون شهدا پاگيرتان ميشود و همين دنيا و هم در آخرت زبوني شما گردن كلفتها را هم مي ببينيم به فضل الهي
محمد کاظم
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یه نوکر شهدا، یکی که خدا بهش منت نهادوواقعامهربانی و لطف کرد گرد پوتین شهدا گاهی روی سرش نشست، از فرزندان، یادگارانی که بوی عطر شهدا، عطر سیب حرم امام وسید شهدا، عطر مجنون وشلمچه وتمام نقطه نقطه ای که گلی به شوق لقای دوست پر پر شدند، از مادران، پدران وهمسران صبور شهدا عذر خواهی می کنم،...
شرمنده
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام به همه دوستان
دلم خیلی گرفت. به خدا نه خانواده شهیدیم نه اسیر نه جانباز و نه حکومتی. سیما یک برنامه ای دارد که مجری اون خانم زینب ابوطالبی است و با خانواده شهدا و مخصوصا" همسر شهدا مصاحبه می کند. ببینید همسر شهدا چگونه راضی شدند از همه چیز شان یعنی همسر عزیز برای نظام بگذرند.بعد ببینید چه کشیدند هم جان دادند هم غربت و هم بعضا" نداری اونوقت تو یه ریال دادی( اگر داده باشی) که مطمن نا" صد جا فاکتور بردیدی و صد برابر آن کاسبی کردی. این بچه سر از تخم بیرون نیاورده باید بره دو تا از این برنامه را ببینه بعد بگه اون ها جون دادند. و ما مال. اون ها جون ندادند همه چیز شان را دادند . و شما هیچ چیز . اونها نیمه جان نشدند . بلکه به یکباره پر کشیدند و همه وجود را دادند آیا تو در گفته ات صادقی و همه مالت را دادی (حتی اگر هر دو را یکسان بگیریم). بد بخت 400 میلیون را کم می دانی . ماشین عرف ما 40 ملیون است تو الف بچه نه بابات ده برابر عرف داری . اگر بدون نام و نشان که هبه انقلاب شهداست بزارنت توی همین میدان انقلاب تهران تا ظهر از گرسنگی میمیری اونوقت فکر کردی کسی هستی ؟
اون کسی که جون داده یعنی چشمش را به همسر عزیزش بسته و رفته بر پسر ش بسته و رفته بر دخترش بسته و رفته بر مادرش بر کارش بر پدرش بر جوانی پاکش . بدبخت خیلی از شهدا بازاری بودند در وقتش در مال از پدر تو جلوتر ولی ترجیح دادند جان بدهند نه مال .
من از فرزندان شهدا شرمنده ام از خانواده شهدا شرمنده ام. بخدا شرمنده ام. شما اسطوره ایید . شما دارایی دارید و آن ایثار پدران شما می باشد. این افراد اگر دارند از کنار جریان خون شهدا است. و بدانید هیچی ندارند.
علی
Iran, Islamic Republic of
آفرین به غیرت و بصیرت تو، حرف دل خیلی ها همین است فقط عده ای نفهم و سوسول و البته عده ای معاند و اهل دنیا مثل همین مفت خورها هستند که نمی فهمند همه چیزشان به برکت جانفشانی شهدا و رزمندگان دیروز و امروز است خدا هدایتشان کند وگرنه نابودشان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یه جوانی را وزیر اقتصاد به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب نموده که هیچ گونه سابقه مدیریتی و تخصص اجرایی ندارد و صرفا با باند بازی بالا اومده و اونوقت شما انتظار دارید که وضع اقتصادی مردم بهبود یابد. جهان لطفا درباره انتصابات غیر اصولی هم یه گزارش تهیه کنید بد نیست و اول از این مدیرکل دفتر وزارتی شروع کن.
Iran, Islamic Republic of
من کارمند دولتم
مثل بابای تو که کارمند دولت بوده!!!!
اما حاصل 8 سال کار من حدود 100 میلیون تومنه
همونی که تو فاصله اش را درک نمی کنی و میگی 300 یا 400 میلیون تومن!!
اون فاصله بی ارزش برای تو
برای من 10 سال کار هر روزه است
شماها و باباهاتون باید حساب خیلی چیزها را پس بدین
ضمنا من بیسواد هم نیستم
فوق لیسانس مهندسی دارم از بهترین دانشگاهها و بدون سهیمه
Iran, Islamic Republic of
تازه همین 100 میلیونی رو هم که تو 8 سال جمع می کنی رو بابای ایشان ارزشش رو توی یک شب تبدیل به 40 میلیون میکنه
اثرات مال حرام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مناطق عملیاتی آزاد شده چی ؟ کار تو بود ؟ تو که نه پولای تو ؟ پول دادی خاک اشغال شده رو خریدی؟ مثل خرمشهر؟ البته تو اون موقع خیلی کوچولو بودی بدو سریع رسیدارو از بابا بگیر رسانه ای کن
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دردیکی دوتا نیست که بدبختی جامعه همین ها هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
به خانواده های داغدار شهدا:
عزیزان این ها هرگز نخواهند فهمید ،داغ عزیز یعنی چه؟جای خالی عزیزان یعنی چه؟گریه ی نیمه شب فرزند در فراغ پدر یعنی چه؟یتیمی یعنی چه؟مادری از خیل خانواده معظم شهدا می گفت هر بار پسرم می پرسید مادر پدرم کجاست ؟می گفتم عزیزدلم پدرت رفته پیش خدا ...موسم حج که عازم حج بیت االله الحرام بودم پسرکم دستم را گرفت و گفت مادر جان من از شما اسباب بازی و یا چیزهای دیگر نمی خواهم فقط دست بابایم را بگیر و اورا از پیش خدا برایم بیاور...این آقازاده ها که به برکت خون شهدا آمارشان هم الی ماشا اله است هرگز درک نخواهند کرد که چه سرّی تهفته است در آیه :فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما ...یعنی چه.....خداوندمتعال توفیق نوکری و خدمتگزازی خاندان معظم شاهد به ما عنایت بفرماید...
Iran, Islamic Republic of
...
fajr47
Iran, Islamic Republic of
اینجوری که از وضع زندگی اقا زاده ها متوجه میشیم جون که ندادند بماند مثل اینکه به جای اینکه پول بدن بیشتر پول به جیب زدن ... خودتونین
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
با خوندن صحبت های این آقا چقدر گریه کردم
Iran, Islamic Republic of
جان متاعی است که هر بی سر و پایی دارد ؟ خودتم که در قید حیاتی و از اموات به حساب نمیای پس به خودت توهین نکن
Iran, Islamic Republic of
توهین نکنید اینا دولتمردای آینده اند
Iran, Islamic Republic of
مواظب باشید آینده اینا حکومت مالشونه حسابتونو می رسنا!!!!!
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
نظر جناب بااسم شرمنده درسته وبنده اضافه میکنم پولدار وبی پول همه خواهیم مرد شاید زمان فرق کنه...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر مفسد از هر حزب و گروهی که باشه !!!
جناب مظهری
به قول این فرزند شهید که گفته پول جمع می کنیم تا بدیم تو ببینیم میری جون بدی یا نه !! ما هم همین نظر را داریم!!! خدارا شکر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا یه عده ... به جاهای رسیدند...
Iran, Islamic Republic of
ثروت باد آورده طغيان مي آورد آنهم ثروت حرام و از راه رانت اقتصادي جمع آوري شده
امیر مسعود
Iran, Islamic Republic of
مسئولین خودپرست و وطن فروش دارای فرزندانی هستند که از غیرت بویی نبردند....
Iran, Islamic Republic of
حالا این فضله اگر مطرح نمی شد بجایی بر می خورد؟