کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله نوری:مشکلات معیشتی ربطی به تحریم ندارد

11 مرداد 1397 ساعت 17:57

مرجع تقلید شیعیان گفت: مبارزه با مفاسد جدی گرفته شود مردم ناراحت هستند می‌شنوند فلان آقا چند هزار میلیارد اختلاس می‌کند ولی عده‌ای در رنج هستند دستگاه قضایی باید هرچه سریع‌تر به پرونده مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و به مردم گزارش دهد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از دفتر آیت‌الله نوری همدانی، این مرجع تقلید در دیدار عده‌ای از طلاب و دانشجویان تهران با تأکید بر اینکه مردم می‌گویند چرا مراجع و علما سکوت کرده‌اند، اظهار داشت: این در حالی است که بنده مکرر از مسئولان محترم اجرایی چه خصوصی چه عمومی نه‌تنها تذکر بلکه خواهش کردیم به وضع مردم رسیدگی کنید، مردم در رنج هستند خیلی از مشکلات معیشتی ربطی به تحریم ندارد مدیریت صحیح و نظارت بر بازار و قیمت‌ها حل می‌شود.

وی افزود: مبارزه با مفاسد جدی گرفته شود مردم ناراحت هستند می‌شنوند فلان آقا چند هزار میلیارد اختلاس می‌کند ولی عده‌ای در رنج هستند دستگاه قضایی باید هرچه سریع‌تر به پرونده مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و به مردم گزارش دهد.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: مسئولان اقتصادی با مردم صادقانه صحبت کنند، مردم اگر بدانند تبعیض نیست، بی‌عدالتی نمی‌شود و بدانند که مسئولان در تلاش هستند مطمئناً تحریم را تحمل می‌کنند و مثل همیشه از نظام و انقلاب حمایت می‌کنند.

وی تأکید کرد: مردم ایران چون متکی بر ایمان هستند و انقلاب را دوست دارند و دشمن‌شناس هستند هیچ‌گاه زمینه را برای جولان آمریکا و ایادی آنان فراهم نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: عده‌ای هم از این وضعیت در حال سوءاستفاده هستند هر کسی در اقتصاد کشور اخلال ایجاد کند و موجب افزایش مشکلات مردم شود، به عنوان یک خائن باید بخورد شود.

مرجع تقلید شیعیان هرگونه مذاکره با آمریکا را محکوم کرد و گفت: چطور عده‌ای این‌همه ظلم و جنایت را از آمریکا علیه مردم ایران می‌بینند باز از آمریکا دم می‌زنند.

وی حفظ نظام اسلامی را واجب دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان محترم هرچه سریع‌تر به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند.


کد مطلب: 631364

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/631364/آیت-الله-نوری-مشکلات-معیشتی-ربطی-تحریم-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com