چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱
پورمختار:

واقعیت‌ها به مردم گفته شود همراه‌تر می‌شوند

پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 631311
عضو کمیسیون اقتصادی دولت گفت: دولت باید با کاهش هزینه‌های غیرضرور و کاهش بودجه دستگاه‌هایی که فعالیت آنها نظر به شرایط امروز کشور ضرورتی ندارد، اعتبارات ناشی از آن را برای بخش تولید هزینه کند.
واقعیت‌ها به مردم گفته شود همراه‌تر می‌شوند
محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور گفت: واقعیت‌های امروز کشور در ارتباط با مشکلات اقتصادی باید برای مردم مطرح شود و هرچه برای آنها مسائل شفاف‌تر مطرح شود‌ اعتماد آنها به دولت بیشتر می‌شود و موجب همراهی بیشتر مردم با دولت خواهد شد.

وی افزود: دولت باید استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی را برای مقابله با مشکلات در حوزه اقتصادی در دستورکار خود قرار دهد و واقعیت این است که ما محدودیتی در این حوزه نداریم و ظرفیت‌های کشور ما در حوزه‌های مختلف بسیار زیاد است و دولت باید تلاش خود را در این زمینه متمرکز کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: دولت باید با کاهش هزینه‌های متفرقه و کاهش بودجه دستگاه‌هایی که در این شرایط ضرورتی ندارد که بودجه بگیرند و فعالیت‌های آنها مرتبط با حوزه اقتصادی نیست، درآمد حاصل از این اقدام را در اختیار بخش تولید قرار دهد.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات زمینه را برای مقابله با توطئه‌های دشمن فراهم کند و چه بسا ما در شرایط سخت‌تر از این توانسته‌ایم با تکیه بر توان داخلی از مشکلات و موانع عبور کنیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعیت اینه وابستگان نسبی و سببی تون را نمی تواند جمع کنید