کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پورمختار:

واقعیت‌ها به مردم گفته شود همراه‌تر می‌شوند

11 مرداد 1397 ساعت 13:23

عضو کمیسیون اقتصادی دولت گفت: دولت باید با کاهش هزینه‌های غیرضرور و کاهش بودجه دستگاه‌هایی که فعالیت آنها نظر به شرایط امروز کشور ضرورتی ندارد، اعتبارات ناشی از آن را برای بخش تولید هزینه کند.


محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور گفت: واقعیت‌های امروز کشور در ارتباط با مشکلات اقتصادی باید برای مردم مطرح شود و هرچه برای آنها مسائل شفاف‌تر مطرح شود‌ اعتماد آنها به دولت بیشتر می‌شود و موجب همراهی بیشتر مردم با دولت خواهد شد.

وی افزود: دولت باید استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی را برای مقابله با مشکلات در حوزه اقتصادی در دستورکار خود قرار دهد و واقعیت این است که ما محدودیتی در این حوزه نداریم و ظرفیت‌های کشور ما در حوزه‌های مختلف بسیار زیاد است و دولت باید تلاش خود را در این زمینه متمرکز کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: دولت باید با کاهش هزینه‌های متفرقه و کاهش بودجه دستگاه‌هایی که در این شرایط ضرورتی ندارد که بودجه بگیرند و فعالیت‌های آنها مرتبط با حوزه اقتصادی نیست، درآمد حاصل از این اقدام را در اختیار بخش تولید قرار دهد.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات زمینه را برای مقابله با توطئه‌های دشمن فراهم کند و چه بسا ما در شرایط سخت‌تر از این توانسته‌ایم با تکیه بر توان داخلی از مشکلات و موانع عبور کنیم.

منبع: فارس


کد مطلب: 631311

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/631311/واقعیت-ها-مردم-گفته-شود-همراه-تر-می-شوند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com