پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳

تیراندازی مرگبار در مهمانی شبانه شهرک غرب

پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 631293
مرد جوان در یک میهمانی در آپارتمانی در شهرک غرب، با شلیک گلوله به قتل رسید.
تیراندازی مرگبار در مهمانی شبانه شهرک غرب
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  ساعت 5:30 صبح امروز مأموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوانی در یک میهمانی که در آپارتمانی در خیابان فلامک برگزار شده بود، با شلیک گلوله دچار جراحات شده و پس از انتقال به بیمارستان آتیه به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

بنابر اظهارات مأموران مقتول با دو نفر از دوستان خود در یک میهمانی در آپارتمان حضور داشتند که یکی از دوستانش (صاحب‌خانه) با اسلحه شکاری مقتول را مورد هدف قرار داده بود همچنین بررسی‌های اولیه نشان داد ضارب و فرد دیگر مقدار زیادی مشروبات الکلی مصرف کرده بودند.

سرانجام با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد، دو متهم بازداشت شدند و تحقیقات از آنها درباره علت و نحوه این حادثه مرگبار ادامه دارد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز هم یک دسته گل دیگر از الکلی های تهران.
یا 5 نفر باید کشته بشوند در تصادف راننده مست ، یا یکی با اسلحه آن یک نفر دیگر را در حال مستی بکشد تا متوجه بشویم و متوجه بشوند که شرب خمر عقل را زایل میکند و سر جمع خطیئات است.
حقوق بشر غربی و آزادی منحط غربی را درش گل بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
خوبه داریم همان مرض های غربی ها را می گیریم. انتخاب همان سبک زندگی = همان بدبختی ها و فسادهای اجتماعی و اخلاقی و...غربی ها
سلام
Iran, Islamic Republic of
شهرك شده محل مصرف مشروب و مهمانى هرزه ها با خيال راحت،حتى در خيابان ................قبل و بعد از مهمانى خيالشان از طرف دولت راحت شده است.