جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸

خوش آمدگویی متفاوت به سفیر جدید لندن +عکس

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب: 631166
سفیر انگلستان با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود خبر از تقدیم استوارنامه اش به رئیس جمهوری داد و کاربران نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.
به گزارش جهان نيوز، رابرت مک ایر، سفیر جدید انگلیس در تهران صبح روز سه شنبه پس از تقدیم استوارنامه‌اش به حسن روحانی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: خوشحالم که در چنین زمان حساس و مهمی برای ایران، من به عنوان سفیر می‌توانم به انجام تمامی مسئولیت‌هایم بپردازم.

کاربران ایرانی که دل خوشی از انگلستان ندارند به سبک متفاوت به او خیر مقدم گفتند و نمونه‌ای از خوشامدگویی کاربران ایرانی به سفیر جدید انگلیس را در ادامه ببینید.







منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ملت شعارى ، ملت خود شيفته ، ملت بى مظالعه !
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد شما !! اشتباه گرفتيد !
میگوید زمان حساس و مهمی ،عجب بوی توطئه و فتنه می آید
Iran, Islamic Republic of
ی خبرهایی هست سال 87 قبل از وقایع 88 انگلیس ی سفیر جدید فرستاد اونم همین حرف ها می زد

مطمئن باشید داره ی اتفاقاتی میفته
Iran, Islamic Republic of
خوب فعلا مثل قبل تماشاچی زیاد داریم !
Iran, Islamic Republic of
واقعا روباه پيره
Iran, Islamic Republic of
ورود روباه به خاک ایران اسلامی نامبارک است. برنامه دارند. هوشیار باشید. برای تنظیم روابط مزدوران اومده.
Iran, Islamic Republic of
" خوشحالم از اينكه در چنين زمان حساس و مهمي براي ايران,من به عنوان سفير ميتوانم به انجام تمامي مسئوليتهايم بپردازم"
در اين جمله سفير روباه پير خيلي حرفها و اتفاقات شوم نهفته است.
فقط يه خورده هوشياري و بصيرت و جريان شناسي و دشمن شناسي مردم ما را مي طلبد كه البته بايد اذعان داشت متأسفانه بخشي از ملت ايران پاي بصيرت و هوش سياسي و دشمن شناسيشون بدجوري ميلنگه و همين نقص از يكسو كار دشمنان مارا در هزينه سازي براي كشور و ملت و نظام آسانتر ميكنه و از سوي ديگر باعث افزايش عمق و طول هزينه ها و موانع ايستادگي ايران در برابر توطئه ها و نقشه هاي شوم دولت نامردان غربي بخصوص آمريكائي و همين روباه پير ميشه.
مردمي كه با تَكرار ميكنم فردي آشوبگر و فتنه جو وهمينطور جلو افتادن 4تا سلبريتي بيسواد چنان جوگير مي شوندكه به راحتي آب خوردن سرنوشت حساسترين پستها و مسئوليتهاي كليدي كشور را به جماعتي سرتاپا غربزده كدخداپرست توخالي كه براي رسيدن به قدرت و حفظ آن حاضر به همه نوع همكاري با دشمنان قسم خورده اسلام و ايران بوده و هستند ,سپرده و آنها را با سوت و كف به كرسي قدرت مي نشانند,چنين مردمي نقش بسيار مهمي در اميدواركردن بيش از پيش دشمنان مكار و حيله گر و نامرد اين مرزو بوم در پيشبرد اهداف شومشان براي به زانو درآوردن اين ملت و نظام وكشور داشته و دارند.