سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۷

کشف محموله کلان مهمات جنگی در کرمان

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 631152
دادستان کرمان از کشف محموله کلان سلاح و مهمات نیمه سنگین جنگی در عمق کویر شرق کشور خبر داد و گفت: در این عملیات ۷ هزار و ۴۰۰ عدد گلوله ضدهوایی به همراه تعدادی راکت و ضد هوایی کشف شد.
کشف محموله کلان مهمات جنگی در کرمان
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری از شناسایی و کشف یک محموله کلان سلاح و مهمات نیمه سنگین جنگی متعلق به گروه های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از مرزهای شرقی کشور به قصد ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود خبر داد و گفت: دستگاه قضائی با قاطعیت و مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت مقابله و برخورد خواهد کرد.

سالاری اظهار داشت: طی یکسری اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی صورت گرفته، مبنی بر ورود و نگهداری یک محموله سلاح های نیمه سنگین که از خارج از کشور وارد کویر شده شب گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان باند مذکور را در عمق کویر در شرق کشور مورد ضربه قرار دادند.

وی اعلام کرد: از محل نگهداری این محموله، مقادیر زیادی مهمات جنگی به همراه سلاح های مربوطه شامل دو قبضه سلاح نیمه سنگین ضد هوایی به همراه متعلقات و دو لول یدکی، ۷ هزار و ۴۰۰ عدد گلوله ضدهوایی، ۲۳ عدد راکت ۷۳ میلیمتری، ۱۵عدد جعبه نوار ضد هوایی به همراه یک هزار و ۱۶۰عدد نوار ضد هوایی به همراه سه دستگاه موتورسیکلت که دو دستگاه آن ویژه تردد در مناطق صعب العبور است کشف وتوقیف شده است.

وی با هشدار به اینکه مسئولان و متولیان امنیت در مجموعه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی، نظامی و دستگاه قضائی با اقتدار  اجازه نخواهند داد افراد شرور و معاندان به نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند، تاکید کرد: دستگاه قضائی با همکاری نهاد های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی شناسایی و ضربه به باندهای مذکور را در دستور کار قرار داده است.

دادستان کرمان در پایان ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی و قاطعانه دادستان عمومی وانقلاب بم و مجموعه قضائی شرق استان کرمان، گفت: مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان خصوصا اداره اطلاعات شرق استان در زمینه تامین امنیت شهروندان برجسته و قابل تقدیر و تشکر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
غرب زده ها برن مذاکره موشکی کنن باور کنید اگه موشک و بدیم فاصله یک روز حمله نظامی بهمون میشه
یاسر
Iran, Islamic Republic of
شخصی که منفی داده چه دلیل و مدرکی مبنی بر رد این کامنت داره ؟
Iran, Islamic Republic of
دلیلی بالاتر از غریزدگی ؟
آدمیزاد
Colombia
آیا سعودی ها برنامه ایی برای" سوریه ایی" کردن ایران دارند ؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
از چشمان باز ئ تیز بینی که با رشادت رصد کرده و این توطئه را در نطفه خفه کردند ممنونیم ...
Iran, Islamic Republic of
عربستان بر ایران برنامه دارد و بهتر است اول ما برنامه داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
پهباد ها چکار می کنند کاروان مهمات بیاد تا وسط کویر!