جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

انتقاد یک نماینده از نظاره گر بودن دولت در بازار ارز

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 631076
نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس گفت: در شرایط فعلی ما باید نسبت به التهابات بازار نظارت داشته باشیم نه اینکه نظاره‌گر و تماشاچی باشیم.
انتقاد یک نماینده از نظاره گر بودن دولت در بازار ارز
به گزارش جهان نيوز، علی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه پارلمان طی تذکر شفاهی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: مردم در شرایط فعلی انتظار ندارند که مجلس نسبت به التهابات فعلی کشور نظاره‌گر و تماشاچی باشد.

وی افزود: ما باید در مسائل اقتصادی نظارت کنیم نه اینکه نظاره‌گر باشیم.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس بر بعد تقنینی و اعمال نظارت جدی برای جلوگیری و مهار التهابات مصنوعی بازار در کشور تأکید کرد.

ادیانی در ادامه عنوان کرد که دولت باید مجموعه مؤلفه‌های اقتصادی خود را بروز دهد و در این صورت است که مجلس و همه دستگاه‌ها دولت یاری خواهند کرد اما به نظر می‌رسد این انگیزه در دولتی‌ها رنگ باخته است.

وی‌ ادامه داد: برخی مشکلات موجود در کشور و مسائل ریشه در جنگ روانی دشمن و کسانی دارد که سر در آخور امپراتوری دشمنان دارند.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس در خاتمه مطرح کرد: دشمنان به شدت بر شرایط کنونی کشور به فکر تشنج در افکار عمومی هستند.

منبع فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *