جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اسد: طرح‌های آمریکایی را نابود می‌کنیم

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 631058
رئیس جمهوری سوریه در سخنانی گفت که ارتش این کشور حلقه های پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی در منطقه را یکی پس از دیگری نابود می کند.
اسد: طرح‌های آمریکایی را نابود می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه سخنانی را در خصوص اقدامات نظامی این کشور علیه تحرکات ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و سوریه مطرح کرد.بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: ارتش این کشور حلقه های پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی در منطقه را یکی پس از دیگری نابود می کند.

بشار اسد در هفتاد و سومین سالروز تأسیس ارتش سوریه خطاب به نیروهای مسلح این کشور گفت: شما مردانِ با عزتِ مقاومت، هر روز یک پیروزی و دستاورد جدید را در نبرد با تروریسم جهانی به پیروزی ها و دستاوردهای گذشته خود اضافه می کنید.

اسد همچنین خطاب به نظامیان سوری ادامه داد: شما حامیان خاک سوریه هستید و دژ مستحکیمی برای دفاع از کشور محسوب می شوید.رئیس جمهوری سوریه همچنین با تأکید بر پیروزی های میدانی نیروهای این کشور در نبرد با تروریسم طی بیش از هفت سال گذشته گفت: این پیروزی ها با فداکاری های زیادی به دست آمده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با همین فداکاری ها امروز در بسیاری از مناطق سوریه آرامش و ثبات حاکم شده است. از حمص گرفته تا تدمر، حلب، القلمون، دیرالزور، غوطه شرقی، غوطه غربی، بادیه و همچنین دیگر نقاط سوریه امن شده اند.اسد همچنین اظهار داشت: تسلط تروریست های تکفیری بر بخش هایی از خاک سوریه قسمتی از پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی بود که نیروهای مقاومت به خوبی با آن مقابله کردند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *