کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسوی لارگانی در صحن علنی مجلس:

مردم از دستورکار این روزهای مجلس گله‌مندند

10 مرداد 1397 ساعت 11:14

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: مشکلات اقتصادی به قدری پیچیده شده است که دیگر نمی‌توانیم ما نمایندگان جوابگوی مشکلات معیشتی مردم باشیم.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه (10 مردادماه 97) در جریان بررسی طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: مسئله‌ای که این روزها در ذهن‌ها است و بیان می‌شود موضوع دستورکار مجلس است. 
وی افزود:‌ مردم از دستورکار مجلس گله‌مندند، نه تنها برای طرح تشکیل وزارتخانه‌ها بلکه از دستور جلسات گذشته هم گله دارند. 

وی ادامه داد: از صبح هر روز قیمت‌های خوراکی مردم تغییر می‌کند و اکنون بحث این نیست که میراث فرهنگی را تغییر دهیم یا خیر. 

لارگانی گفت:‌ این روزها دولت لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها را اعلام می‌کند اما زمانی بحث کوچک‌سازی دولت مطرح می‌شد ما فقط در آن زمان وزارتخانه‌ها را ادغام کردیم اما وظایف وزارتخانه‌ها را تبیین نکردیم. 

وی همچنین تصریح کرد: با وجود اینکه می‌گوییم دولت متورم است و باید کوچک شود بحث تفکیک وزارتخانه‌های جدید را مطرح می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه اکنون مردم دغدغه نان شب و مشکلات اقتصادی دارند، گفت:‌‌ صبح بلند می‌شویم و می‌بینیم ارز 10 هزار تومان و شب هم 11 هزار تومان می‌شود بنابراین مسائلی که اکنون مطرح می‌شود مشکلاتی نیست که در حال حاضر به آنها رسیدگی کنیم. 

وی همچنین یادآور شد: آقای لاریجانی در ابتدای مجلس دهم اعلام کرد که کشور چالش مهم و اساسی دارد باید این چالش‌ها توسط نمایندگان واکاوی می‌شد. 

وی اضافه کرد: کدامیک از این چالش‌ها در مجلس بررسی و حل شد؟ بنابراین موضوع تشکیل و تفکیک و ادغام وزارتخانه‌ها اولویت مردم نیست. 

نماینده فلاورجان گفت: هفته آینده اولویت مجلس و دستور کار برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اختصاص داده شود چرا که ما نمایندگان دیگر نمی‌توانیم جوابگوی مشکلات اقتصادی مردم باشیم. 
منبع: فارس


کد مطلب: 631000

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/631000/مردم-دستورکار-این-روزهای-مجلس-گله-مندند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com