پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

نوبخت از سخنگویی دولت کنار رفت

سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب: 630870
محمدباقر نوبخت در صفحه توییتر خود از موافقت رییس‌جمهور با کناره‌گیری وی از مسئولیت سخنگویی دولت و تمرکز بر ریاست سازمان برنامه و بودجه در شرایط ویژه کشور خبر داد.
نوبخت از سخنگویی دولت کنار رفت
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر نوبخت در صفحه توییتر خود از موافقت رییس‌جمهور با کناره‌گیری وی از مسئولیت سخنگویی دولت و تمرکز بر ریاست سازمان برنامه و بودجه در شرایط ویژه کشور خبر داد.

وی نوشته است: همانگونه که پیشتر هم گفته بودم کم اثر کردن فشارهای اخیر دشمنان و شرایط جدید اداره کشور، کار مضاعف همه مدیران را می طلبد. هرچند که تاکنون بر هر دو مسؤولیت ریاست سازمان برنامه و بودجه و سخنگویی دولت تمرکز داشته‌ام و این دو نیز با یکدیگر همپوشانی بسیاری دارند اما از رییس‌جمهور درخواست نمودم بدلیل شرایط جدید، اجازه دهند همه توان خود را صرف کمک به ایشان در حوزه برنامه و بودجه نمایم و مسؤولیت سخنگویی دولت را عزیز دیگری برعهده بگیرند، که خوشبختانه مورد موافقت ایشان نیز قرار گرفت.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عارف
United Kingdom
...
Canada
البته این کناره گیری شاید بدلیل نداشتن جواب به خبرنگاران و یا شاید برای فحش نخوردن یاشه ولی هرچه که هست ...
ع
Iran, Islamic Republic of
مگرچندروز قبل نفرمودند :رییس جمهورموافقت نکردند!!!یکدفعه چه اتفاقی افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از....این آقا راحت شدیم
حسین
Iran, Islamic Republic of
.... اینهم خودش نعمتی است
Iran, Islamic Republic of
به نظر من کاری خوبی کرده که رفته. در این دو... هر کی رفته کار خوبی کرده. فقط اونایی که اومدن اشتباه کردن مخصوصن اگه اومدن و نرفتن بیشتر اشتباه کردن.
[جهان جان مؤید باشین]