پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳

درخواست ۴۰ نماینده برای استیضاح وزیر اقتصاد

سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب: 630866
رئیس کمیسیون اقتصاد گفت:۹۰ نماینده استیضاح وزیر اقتصاد را امضا کرده بودند که۴۰ نماینده در نظر خود اصرار دارند و ۵۰ نماینده دیگر انصراف دادند.
درخواست ۴۰ نماینده برای استیضاح وزیر اقتصاد
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا پورابراهیمی، در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی استیضاح وزیر اقتصاد گفت: در جلسه امروز استیضاح وزیر مورد بررسی قرار گرفت. استیضاح کنندگان نظرات خود را بیان کردند و معاونان وزیر اقتصاد و آقای کرباسیان نیز دفاعیات خود را اعلام کردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیسیون اقتصاد در مورد استیضاح وزیر اقتصاد امروز عصر و یا فردا صبح  به هیئت رئیسه مجلس ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: در صورتی که ۱۰ نفر از استیضاح کنندگان در امضای خود اصرار کنند استیضاح در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد، ۹۰ نفر از نمایندگان این استیضاح را امضا کرده بودند و اعلام شد که ۵۰ نفر از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند اما ۴۰ نماینده همچنان بر استیضاح اصرار دارند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدایا چقدر دیگه باید شاهد این بازی ها باشیم
...
علی
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز،اسم 50 نماینده ای رو که رایشونو پس گرفتند اعلام کن
Iran, Islamic Republic of
جهان،نامردی اگه اسم این 50 نماینده ای که امضاشونوپس گرفتن علنی نکنی