پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

زمان رونمایی از بسته سیاستی دولت درباره ارز

سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 630774
نایب رئیس مجلس از رونمایی از بسته سیاستی دولت درباره ارز در هفته آینده خبر داد.
زمان رونمایی از بسته سیاستی دولت درباره ارز
به گزارش جهان نيوز، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست روز گذشته ستاد اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در این نشست موضوع قیمت کالاها و ارز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته‌ای وضعیت موجود و حوزه‌هایی که امکان وجود مشکلات در آن احتمال می‌رود را شناسایی کند و پیشنهادات خود را  برای جلوگیری از آسیب به اقشار متوسط و متوسط رو به پایین ارائه دهد.

وی افزود: اگر گرانی در کشور رخ دهد، باید نیازهای اولیه  قشر متوسط و متوسط رو به پایین در معرض خطر تامین شود و از آنها در برابر تکانه‌ها محافظت شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه دولت باید برای گروهی که ممکن است تحریم‌ها به آنها فشار وارد کرده برنامه داشته باشد، ادامه داد: فعلا به جمع‌بندی برای چگونگی حمایت از این اقشار نرسیده‌ایم چراکه جمعیت مورد هدف متفاوت بوده و باید نوع ارائه کمک به این افراد مشخص شود.

پزشکیان با بیان اینکه در این نشست تاکید شد که سیاست دولت در رابطه با ارز باید مشخص شود، یادآور شد: قرار شد بسته سیاستی دولت که رئیس بانک مرکزی تهیه می‌کند با پیشنهاداتسازمان برنامه و بودجه ادغام شود و پس از نهایی شدن هفته آینده در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام شود.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: نوع مداخله دولت در ارز باید مشخص شود و ارز بیشتر باید به دارو و کالاهای اساسی پرداخت شود.
 
منبع: خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *