جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بازداشت دلالان مسکن مهر پرند

سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 630750
ماموران نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم با حضور در مقابل کارگزاری شرکت عمران شهر جدید پرند تعدادی از دلالان مسکن مهر را بازداشت کردند.
بازداشت دلالان مسکن مهر پرند
به گزارش جهان نيوز، روز دوشنبه با دستور دادستان پرند، طی عملیاتی توسط نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم و با همکاری حراست شرکت عمران شهر جدید پرند، تعدادی از دلالان مسکن مهر در مقابل کارگزاری این شرکت شناسایی و بازداشت شدند.

محسن وطن‌خواهی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند، ضمن قدردانی از اقدام به دستگیری دلالان مسکن مهر گفت: پیش بینی می‌شود تعداد قابل توجهی از واحد‌های مسکن مهر در اختیار دلالان است. این افراد از اطلاعات محدود مالکان، سوءاستفاده کرده و با خرید و فروش واحد‌های آنان باعث اختلال در قیمت مسکن مهر پرند می‌شوند.

وی از تمام مالکان مسکن مهر خواست برای هرگونه نقل و انتقال و دریافت اطلاعات دقیق در خصوص میزان واریزی و بدهکاری یا طلبکاری واحد خود، به کارگزاری این شرکت مراجعه کرده و به دلالان اعتماد نکنند؛

بنابراین گزارش، در سایت‌های مسکن مهر شهر‌های جدید پردیس و پرند، بعضا دلالان آرامش این حوزه را به هم می‌زنند که برخورد‌هایی نیز با آن‌ها انجام می‌شود. بعد از آن که سال گذشته سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس اعلام کرد "برخی با ایجاد کانال و بنگاه‌های تبلیغاتی به ما فشار آوردند و شماره متقاضیان را از ما خواستند" نیروی انتظامی اقدام به دستگیری عده‌ای از سودجویان کرد. در روز‌های اخیر نیز اعلام شد ۲۳ نفر از دلالانی که در محوطه شرکت عمران پردیس در حال فعالیت بودند، دستگیر شدند.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *