پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سناتور آمریکایی:

تحریم‌های کنونی علیه روسیه کارآمد نیستند

دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 630392
سناتور "لیندسی گرام" معتقد است که اقدامات محدودکننده‌ای که دولت آمریکا تاکنون علیه روسیه در نظر گرفته، کارآمد نبوده و لازم است تا تحریم‌های مضاعفی علیه مسکو اعمال شوند.​
تحریم‌های کنونی علیه روسیه کارآمد نیستند
به گزارش جهان نيوزبه نقل از تسنیم ، "لیندسی گراهام" سناتور با نفوذ آمریکایی از حزب جمهوری‌خواه و نماینده ایالت کارولینای جنوبی اعلام کرد که تدابیر محدودکننده‌ای که دولت ایالات متحده تاکنون برای مقابله با اقدامات روسیه در نظر گرفته، کارآمد نبوده و لازم است تا تحریم‌های مضاعفی علیه مسکو اعمال شوند.

گرام در پاسخ به سئوال مجری شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» درباره اینکه آیا وی از اعمال تحریم‌های مضاعف علیه روسیه حمایت می کند، گفت: «صد درصد. این تحریم‌ها این امکان را به دولت دونالد ترامپ می دهند تا برخورد قاطعتری با روسیه داشته باشند. البته این برخورد نسبت به دولت قبلی (دولت باراک اوباما) شدیدالحن تر است، ولی واضح است که تحریم‌های کنونی  همچنان کارآمد نیستند. برای اینکه مقامات مسکو هنوز هم سعی می‌کنند تا بر روند انتخابات در ایالات متحده تاثیر بگذارند.»

این سناتور جمهوری‌خواه یادآور شد، دونالد ترامپ روز جمعه نشستی با اعضای شورای امنیت ملی آمریکا داشت که در آن دستوراتی برای تقویت حفاظت از دخالت‌های احتمالی روسیه یا سایر کشورها در ساختار های انتخاباتی آمریکا داده است.
وی همچنین از اظهارات مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا نیز استقبال کرد که از نظریه تشدید تحریم‌ها علیه روسیه حمایت کرده است. به گفته این سناتور، وی قصد دارد در کنگره  بسته جدید تحریم‌های ضدروسی را ارائه دهند برای اینکه تحریم های کنونی مشخصا کارآمد نیستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *