پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

افزایش آسیب‌های اجتماعی در چند ماه اخیر

دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 630374
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از افزایش آسیب‌های اجتماعی با توجه به شرایط اقتصادی مردم در ماه‌های اخیر خبر داد.
افزایش آسیب‌های اجتماعی در چند ماه اخیر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حبیب‌الله مسعودی فرید  در خصوص برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی کشور در حوزه برخورد بر آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در این زمینه با توجه به برگزاری جلسات شورای اجتماعی کشور تصمیات خوبی اتخاذ شده و وظیفه هر دستگاه و سازمان مشخص شده است و بهزیستی نیز تعهداتی را دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و اعمال تحریم‌ها میزان آسیب‌های اجتماعی در کشور نیز افزایش یافته است و دستگاه‌ها باید توجه بیشتری را به معیشت و مسائل درمان افراد داشته باشند.مسعودی فرید ادامه داد: مهمترین آسیب اجتماعی در شرایط فعلی بحث خشونت، اعتیادو نبود نگاه سیتسمی در برنامه ریزی کشور و باید این موارد در دستور کاری شورای اجتماعی کشور قرار بگیرد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه  باید برای مسائل اقتصادی و آموزشی برنامه ریزی شود،گفت: در حوزه آزار و اذیت کودکان باید به خانواده‌ها اطلاع رسانی شود و خانواده‌ها نسبت به این موارد آگاه شوند.وی با اشاره به میزان آزار و اذیت کودکان در کشور گفت: این موضوع از نظر تعداد در کشور ما زیاد نیست ولی از جنبه اثرگذاری و ماندگاری آسیب بسیار زیاد است.

مسعودی فرید در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سازمان بهزیستی در خصوص اصلاح آیین‌نامه ساماندهی کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: این کار در مراحل پایانی قرار دارد و وظایف هریک از سازمان و دستگاه‌ها مشخص شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *